Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Klassiekers voor de een, zijn dat niet voor de ander. Zoiets is persoonlijk; therefore, een top X is een individuele visie. Zoiets kun je niet voor andseren samenstellen.
Afgelopen dagen was er op Veronica een top huppeldepup. Ik was er niet kapot van...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
1. metallica one(@woodstock99)
2. billy bragg a new england 3. jimi hendrix hey joe 4. rancid roots radicals 5. pink floyd wish you were here 6. kiss psycho circus 7. jimi hendrix little wing 8. sex pistols god save the queen 9. the beatles revolution 10. tears for fears mad world (nee; gary jules sucks)
|
ow mogen we hier ook onze topt 10 allertijden posten
![]() 1. strung out - matchbook 2. bad religion - modern man 3. descendents - hope 4. ataris - summerwind was always our song 5. social distortion - don't drag me down 6. nofx - falling in love 7. jeff mills - the bells 8. bad religion - billy 9. millencolin - olympic 10. craig's brother - back and forth (11. inspection 12 - elegy) (12. extince - spraakwater) ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dan doe ik mee en zet ik lekker een paar saaie plaatjes erin die altijd hoog staan
![]() 1.Greenday - Basket Case 2.Bryan Adams - Heaven 3.Queen ![]() 4.Eric Clapton - Layla 5.Golden Earring - Radar Love 6.Falco - Jeanny 7.Nirvana - Lithium 8.Marillion - Kayleigh 9.Guns 'n Roses - November Rain 10.Radiohead - Creep hmm nu kom ik eigenlijk 100 platen tekort ![]() ![]() |
![]() |
|
Check: http://www.scholieren.com/muziek/
Onze jaarlijstjes, compleet met reviews. Om je ongestoord aan te ergeren, of het juist roerend mee eens te zijn.
|
wat ik jammer vindt aan die lijsten zijn dat vaak alleen clip nummers erin staan, omdat de mensen de rest niet kennen, ik bedoel one is super, maar master of puppets is zo veel beter, das echt een van de beste nummers aller tijden, en dan radiohead met creep, ik bedoel, mooi en zielig nummer, maar muziekaal echt zwak, daarintegen zie je paranoid android bijna nooit boven aanstaan tewijl dat een nummer is zonder enige concurentie(waar mee ik bedoel dat het nummer anders is dan al het nadere ooit gemaakt) en dat van queen erger me ik wel aan, maar OK, als de oudjes dat willen, maar WAAROM nirvana zo hoor, denk na! het is een leuk mee zing nummer, maar weer erg simpel, en dat terwijl andere nummers van nirvana nergens te bekkenen zijn
![]() 1:led zeppelin---------stairway to heaven 2:radiohead------------paranoid android 3:metallica--------------Master of puppets 4 ![]() 5:The beatels---------- en toen ging de school bel, to be continued |
![]() |
|
![]() |
rar hitlijsten daar in belgie, hier is de top 10 (rock favorites van afgelopen 3 jaar)
2003: 10 Pink Floyd Comfortably numb 9 Black Sabbath Paranoid 8 Metallica Nothing else matters 7 The Eagles Hotel California 6 Golden Earring Radar love 5 Metallica One 4 Queen Bohemian rhapsody 3 Guns 'n' Roses November rain 2 Deep Purple Child in time 1 Led Zeppelin Stairway to heaven 2002: 1 Led Zeppelin Stairway to heaven 2 Deep Purple Child in time 3 Guns 'n' Roses November rain 4 Queen Bohemian rhapsody 5 The Eagles Hotel california 6 Metallica One 7 Golden Earring Radar love 8 Metallica Nothing else matters 9 Alice Cooper Halo of flies 10 Black Sabbath Paranoid 2001: 1 Led Zeppelin Stairway to heaven 2 Deep Purple Child in time 3 Queen Bohemian rhapsody 4 Guns 'n Roses November rain 5 The Eagles Hotel California 6 Golden Earring Radar love 7 Metallica One 8 Pink Floyd Shine on you crazy diamond 9 Black Sabbath Paranoid 10 Alice Cooper Halo of flies |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 2004 ALLER TIJDEN donna Bram | 30 | 09-11-2004 17:23 | |
Films, TV & Radio |
'The Muppet Show' beste TV-tune Verwijderd | 11 | 07-07-2004 09:00 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 9 Roxy | 300 | 02-01-2004 02:01 |