Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ok, hier worden nu twee verschillende dingen door elkaar gebruikt!!
![]() een reisbureau heeft een kantoor waar je je reis boekt. dit kan een toerkoop reisbureau zijn, een rottink, een d-reizen, een tui-reisbureau (voorheen holland international), een globe reisbureau. een touroperator is een organisatie die de reis organiseert (deze kan echter wel een eigen reisbureau keten hebben). touroperators zijn: tui (heeft wel een eigen reisbureau keten) d-reizen (ook een eigen reisbureau keten) de jong intra vakanties oad-reizen hotelplan neckermann en zo kan ik nog wel even door gaan.... dus wat is nu je vraag: welk reisbureau is goed om je reis bij te boeken of welke touroperator is goed om mee op reis te gaan.... ![]() ~SKIP~ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De beste reisbureaus zijn in mijn ogen Rottink-Meeus en Toerkoop, gewoon omdat ik daar goede ervaringen mee heb. De beste touroperators zijn in mijn ogen Oad en Olympia, ook omdat ik daar goede ervaringen mee heb en omdat ik weet hoe ze (intern) werken. Neckermann is trouwens de vervelendste touroperator door de onduidelijkheid in gidsen en in het TravelNet.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En op het gebied van de brochures: als je uit de Neckermanngids losse elementen wilt boeken (bv vlucht, appartement, autohuur; dus niet als pakketreis) dan kun je echt geen wijs uit de brochure. Er zijn gewoon een hoop dingen onduidelijk; bv de kinderprijzen.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Dingen die ik niet vergeet Krekkie | 6 | 15-08-2011 10:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verdonk for president! Verwijderd | 388 | 11-05-2006 21:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Michiel Smit neonazi noemen is toegestaan Pruttelpot | 95 | 16-12-2005 13:51 | |
Algemene schoolzaken |
Bedrijfswetenschappen/kunde.. ? Shadina | 25 | 03-04-2004 18:24 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |