Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2004, 14:51
Gothic
Gothic is offline
Alles van Snoopy en Woodstock gevraagd. Van strips tot video's. Wie heeft er nog wat liggen en wil het best kwijt?

En heeft iemand tips waar je aan snoopy spullen kunt komen, behalve bij de H&M?

Alvast bedankt...
Oud 28-02-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 27-02-2004 @ 15:51:
En heeft iemand tips waar je aan snoopy spullen kunt komen, behalve bij de H&M?
In Rotterdam. Als je van af Rotterdam Centraal richting stad loopt langs American Dream (café) of door het Plaza en dan rechtsaf, dan zit naast de Baja (discotheek) een Chinees of Japans winkeltje waar ze behalve heel veel Hello Kitty spullen ook aardig wat dingen van Snoopy verkopen.
Oud 29-02-2004, 11:43
PV
PV is offline
bij de meeste speelgoed- en boekenwinkels vind je daar wel iets van..

ik heb nog wel 2 oude snoopy-agenda's maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt
Oud 04-03-2004, 14:32
Zyndel
Zyndel is offline
Ik moet deze week verhuizen en ik heb zelf een enorme verzameling Snoopy en Woodstock (en andere Peanuts) dingen en misschien dat ik dan wel wat dingen weg wil doen aan je. Ik doe ze alleen niet grátis weg, dus dan zullen we even moeten kijken naar wat je er eventueel voor zou willen geven.
Oud 04-03-2004, 14:36
Zyndel
Zyndel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-02-2004 @ 14:59:
In Rotterdam. Als je van af Rotterdam Centraal richting stad loopt langs American Dream (café) of door het Plaza en dan rechtsaf, dan zit naast de Baja (discotheek) een Chinees of Japans winkeltje waar ze behalve heel veel Hello Kitty spullen ook aardig wat dingen van Snoopy verkopen.
Die dingen zijn alleen niet orgineel volgens mij. In de Magna Plaza in Am*dam zit ook zo'n winkeltje waar ze ook allemaal Snoopy verkopen.
Oud 04-03-2004, 16:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Zyndel schreef op 04-03-2004 @ 15:36:
Die dingen zijn alleen niet orgineel volgens mij. In de Magna Plaza in Am*dam zit ook zo'n winkeltje waar ze ook allemaal Snoopy verkopen.
Waar is dat?

Regels voor berichten