jah dat is indderdaad wel waar, das wel leuk idee, dat je met z'n tweeen naar lekker warm land een weekend op strand gaat bakken ofzow, haha, ook lekker duur maar toch

haha, neej maar ehm, es denken
ik vin in ieder geval die foto's wel leuk idee, misschien moet je een fotoboek ofzow maken met die negatieven dus maar ook met bijv dingen uit jullie verleden, zo ging ik bijv vroeger toen ikklein was toen met die beste vriendin altijd bloemen plukken

in een weiland rechts van mijn huis, dat deden we aaaltijd samen,
als je dan een paar gedroogde bloemen op zou plakken en een foto van hoe oud je was rond die tijd, kijk dat zijn leuke herinneringen
dan moet je wel je eigen doen nat,
en wat ook leuk is jah kweenie want jullie wonen dus naastmekaar, ehm, ja want anders kon je brieven en mailtjes enz tot een boek bundelen
een heeele goede vriendin van mij had laatst bedacht dat we samen een ring gingen kopen

soort vriendschapsring zeg maar, dus we hebben voor 6 euro op de markt een heeele mooie gkocht en beide dezelfde dus.
Tuurlijk gaat het niet om het geld maar ik snap wel dat je iets wilt doen wat er een beetje tegenover staat en waaruit blijkt dat je gwoon goede vriendschap hebt

maar het moet indd nat nie prcies hetzelfde zijn.
Ik weet niet of je een dagboek bij houd, maar er is een boek waar allemaal blaadjes uit dagboeken van Kurt Cobain in staan. Misschien zijn er wel bladzijden uit je dagboeken waar iets in staat over jullie, of het nou pos of neg is ofzow, altijd wel leuk.
Ehm, vdr kun je ook bijv voorkanten van boeken inbundelen als ze bijv heel veel las vroeger.
Es zien, mijn nicht ging van de zomervakantie voor een jaar naar amerika, al haar vrienden en familie hebben toen allemaal 1 bladzijde mogen nemen met daarop een recept (het liefst hoofdgerecht) en met een pasfoto van jezelf er bij. Misschien brengen dit soort dingen je op een idee. Misschien ooit wel ranzige koekjes gebakken, de keuken dr onder gekliedert, hutten gemaakt op zolder. je kunt foto's, kleine soveniertjes en geschreven stukjes over herinnering allemaal samen bundelen ofzow. Dat is opzich wel leuk. Althans, vinnik

haha.
nog 1 ding wat waarschijnlijk wel cool is (tenminste, het lijkt mij gaaf

haha) is luchtballon, haha, jah weet ut vet duur maar heb eignlijk geen idee prcies hoe veel, misschien is het wel 100 euro of misschien wel 700, dat weet ik dus niet, maar lijkt het meer op dat eerste getal dan is het misschien wel leuk.
Misschien kun je andere mensen iets laten schrijven over haar dus (dat deden we ook bij me nicht, verhaaltje, recept en foto was ut) voor mijn part van haar oude werknemers

(neem aan da ze wel es baantje heeft gehad) vdr dingen waar ze van houd, dus bijv ehm, chocola ofzow, haha, daar kun je iedereen een plezier mee doen d8 ik zo.

Iig gaat het er niet om wát je doet, maar dat het iets is wat bij jullie en dus jullie vriendschap past.
He heel veel succes
Lief, saar