Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De 4 periode kampioenen uit de eerste divisie, indien de nr.1 periodekampioen is doen er 3 periodekampioenen mee. En de nr. 2, 3, (4)(drie periodekampioenen). Als er een periodekampioen bij op deze plaatsen staat schuift het door naar de plaatsen daarboven. Nu doen de nrs 2 t/m 7 uit de eerstedivisie mee. nr 18 uit de eredivisie degradeert rechtsstreeks, de nr1 uit de eertse divisie promoveert rechtstreeks. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat bepaald de indeling van de Poule? Ik had verwacht dat na de 6 wedstrijden bv nr 1 van poule A tegen nr 2 van poule B zou spelen, en andersom om de strijgers aan te duiden. Of de 2 eerste van elke poule samen in 1 nieuwe poule en opnieuw 6 wedstrijden. Op deze manier moet je gewoon veel geluk hebben met de indeling van de poule.
||
Citaat:
|
![]() |
Poule A:
Cambuur Emmen FC Den Bosch RBC denk dat rbc wel een goeie kans heeft om te winnen. Poule B: ADO Den Haag Excelsior Sparta Volendam Ik hoop uiteraard dat excelsior promoveert maar ik denk dat excelsior niet mag/kan winnen omdat ze natuurlijk een samenwerkingsverband heeft met feyenoord, en je kan niet 2 clubs die deels de zelfde spelers nodig hebben en bij elkaar horen in de eredivisie hebben. laat excelsior maar lekker in de gouden gids zitte!red ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Maandag 13-5-2002
sparta - excelsior 1-2 denk ik klein gokje, gelijk spel maak niet zoveel uit alleen het zou wel zonde zijn! helaas kan ik er niet bij zijn, maar bij excelsior - sparta ben ik er uiteraard wel bij! maar wat denken jullie??? (de uitslag voor maandag)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
1 FC Den Bosch 6 (+4)
2 RBC Roosendaal 6 (+2) 3 Emmen 0 (-3) 4 Cambuur L. 0 (-3) Stand nu, RBC Roosendaal en FC Den bosch hebben beide vandaag gewonnen. Zo word het nog wel spanend tussen FC Den Bosch en RBC Roosendaal, ik hoop zo dat RBC Roosendaal doorgaat, ik vind wel dat ze op het hoogste niveau thuishoren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is gewoon spelers voor goedkoper (of gratis) (ver)huren zodat ze meer ervaring krijgen. Er zijn wel meer clubs die spelers (ver)huren, met of zonder samenwerkingsverband, bv AZ Timmer aan Feyenoord, ajax babangida aan Willem II.
|
Verwijderd
|
JAjajaja
![]() Ik verheug mij al op RBC Roosendaal - Ajax ![]() ![]() FC Den Bosch - RBC Roosendaal 1 - 4 Vandaag, Alsjeblieft FC Den Bosch ![]() ![]() Stand nu: 1 RBC Roosendaal 9 (+6) 2 FC Den Bosch 6 (+2) 3 Emmen 3 (-1) 4 Cambuur L. 0 (-8) Gaat goed, als RBC Roosendaal nu Zaterdag weer wint thuis tegen FC Den Bosch dan kan je al bijna zeggen dat de "buit" binnen is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, en dan kan er eindelijk weer s op een beetje niveau gereld worden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
WTF zoekt Excelsior nou in de Eredivisie? Met alleen maar huurlingen presteren in de GG-divisie wil niet zeggen dat je ook in de Eredivisie goed presteert, kijk FC zwolle of ADO hebben tenminste een team op niveau, daar ben ik wel van overtuigd
![]() En het zou me ook niks verbazen als Feyenoord die huurlingen gewoon weer even terughaalt, zodat Excelsior uiteindelijk met lege handen (en een hoop ervaringen 'Utrecht - Excelsior 12-0 ![]() ![]()
||
Citaat:
Het gaat mij meer om de Rotterdamse derby.
|
Verwijderd
|
*houdt ijn mond toch nog maar ff wijs dicht*
RBC ROosendaal heeft het weer spannend gemaakt, ze hebben vandaag gelijk gespeelt FC Den Bosch heeft gewoon waardoor het op de laaste speeldag beslist gaat worden. Het verchil is 1 punt, RBC Roosendaal moet gewoon winnen willen ze er zeker van zijn. En voor Excelsiot ziet het eru ook goed uit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, helaas gaat excelsior toch promoveren.
Triest voor de competitie zo'n club vind ik. Gemiddeld aantal toeschouwers zal wel minder dan de helft zijn van fc den bosch dit jaar. Plus dat het gewoon feyenoord 2 is. Laat Ajax 2 dan ook maar meedoen met de eredivisie/eerste divisie. Ik denk en hoop dat excelsior volgend jaar gelijk weer degradeert. En dat Sparta direcht weer promoveert, al zal het moeilijk worden. Want: SPARTA IS DE CLUB VAN ROTTERDAM |
![]() |
|
ZlatanSuperjood, wat is rellen op niveau dan?
Rellen tegen Den Haag is een mythe en rellen op niveau is dat met 60 man een groepje van 8 man pakken of met de auto (gekocht in zwolle) op jongens inrijden? Of is rellen op niveau tijdens het Nederlands elftal met een grote groep jongens een kleine groep het ziekenhuis inslaan? Helden uit Amsterdam, tot in Volendam? En oude garde uit Wezep, tot in Zwolle? P.S. ZlatanSuperjood, maak de stigmatisering compleet en blijf stoere praat op internet spuiten dan kom je misschien nog bij de clan die een confronatie bij TMF chat aan het regelen is. En voor Matrix; wat is de omschrijving van het woord supporter en wat is de crititeria om een supporter genoemd te worden? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Excelsior is gewoon feyenoord 2. Zo simpel is het.
Verder heeft het geen historie zoals de eerste en de tweede club van rotterdam. (bepaal zelf maar de volgorde) En ook heeft het zo'n klein stadionnetje en heel weinig supporters. Ik geloof dat er maar 3 (DRIE!) bussen gaan naar de mogelijke promotie-wedstrijd in Volendam. ![]() |
![]() |
|
Excelsior bestaat toch ook al voor 80% uit Feyenoord supporters?
En een handjevol Helmonders als Go Ahead langs komt.... Wat mij betreft mag Excelsior wel promoveren. Scheelt weer een verplichte combi in een stadion waar amper 1.000 man zitten en een heel peloton ME (gepaard met wat ex-perron 0 leden) de hele wedstrijd moeilijk doen als je niet in het gastenvak gaat zitten..... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Films, TV & Radio |
De irritante dingen die tv-zenders doen! Mark Almighty | 50 | 13-06-2004 21:28 | |
Vrije tijd |
Nacompetitie Verwijderd | 148 | 05-06-2004 20:04 | |
Vrije tijd |
FC Den Bosch kampioen Eerste divisie. EmilioFCG | 27 | 18-05-2004 22:15 | |
Vrije tijd |
Nacompetitie Verwijderd | 117 | 28-06-2003 09:25 | |
Vrije tijd |
We zitten op de helft van de competitie. Aan jullie de vraag.... Mr.Oizo | 38 | 23-01-2002 17:36 |