Oud 16-05-2004, 10:06
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Ik ben sinds gister heel erg aan de diarree. Het is net water. En als ik naar de wc ben geweest, krijg ik naderhand elke keer steken in mn buik. Ik slik al regelmatig diarree-remmers hiervoor maar het helpt totaal niet. Hebben jullie tips om diarree te minderen ofzo?
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 10:21
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik heb geen idee wat je er tegen kan doen, maar ik weet wel dat je veel moet drinken omdat je veel vocht verliest.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 10:43
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Misschien helpt het als je bananen eet en appelsap drinkt, die producten stoppen toch een beetje? En veel blijven drinken, want je verliest veel vocht.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 16-05-2004 @ 10:43 :
Misschien helpt het als je bananen eet en appelsap drinkt, die producten stoppen toch een beetje? En veel blijven drinken, want je verliest veel vocht.
Beschuit eten, volgens mij ook...maar als diarree-remmers niet helpen, dan vraag ik me af of deze dingen wel helpen... Voldoende blijven drinken is idd belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:16
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Bosbessensap werkt ook stoppend. Geraspte appel, geroosterd brood, slappe thee. Allemaal dingen die ik van m'n moeder kreeg als ik last had. Wat voor remmer gebruik je, misschien moet je een andere gebruiken.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 16-05-2004 @ 11:16 :
Bosbessensap werkt ook stoppend. Geraspte appel, geroosterd brood, slappe thee. Allemaal dingen die ik van m'n moeder kreeg als ik last had. Wat voor remmer gebruik je, misschien moet je een andere gebruiken.
Die geraspte appel kreeg ik ook altijd. Ik vraag me nog steeds af waarom je de appel moet raspen. Helpt een geschilde appel niet even goed?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:28
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
In ieder geval veel drinken, je verliest door diarree onwijs veel vocht en dat moet je blijven aanvullen. Als het nog een week zo doorgaat zou ik als ik jou was toch even naar de arts gaan. Beterschap in ieder geval!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:29
Verwijderd
Als het echt zó dun is zou ik er mee naar de dokter gaan als ik jou was. En dan tot die tijd maar doorgaan met de diarree remmers, en niet te veel olie enzo eten of dingen die zwavel bevatten (ui, prei, kool, knoflook, bieslook etc), want daarvan kan het erger worden.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zorg behalve dat je voldoende vocht binnen krijgt ook dat je zout binnenkrijgt door bijvoorbeeld bouillon of cup a soup ofzo te nemen. Zeker met dit warme weer is dat wel belangrijk.

Verder niet te lang wachten met naar de dokter gaan als het echt zo dun is als water.

Beterschap!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:52
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
zuster schreef op 16-05-2004 @ 13:22 :
Die geraspte appel kreeg ik ook altijd. Ik vraag me nog steeds af waarom je de appel moet raspen. Helpt een geschilde appel niet even goed?
Ik denk dat het te maken heeft met het bruin worden van de appel. Alstie geraspt is, gebeurt dat natuurlijk veel sneller. Anders zou ik het ook niet weten.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 16:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
zuster schreef op 16-05-2004 @ 13:22 :
Die geraspte appel kreeg ik ook altijd. Ik vraag me nog steeds af waarom je de appel moet raspen. Helpt een geschilde appel niet even goed?
Ik denk dat het te maken heeft met het vergroten van het contactoppervlak hoewel je het oppervlak ook wel vergroot door te kauwen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:19
Verwijderd
Mja, loop er niet langer dan 3 dagen mee, dan dus echt naar de dokter. Drink genoeg, zodat je niet uitdroogt. En eet dingen die goed zijn tegen diarree, dus beschuitjes met geraspte appel en kaneel, drink daar slappe thee bij, eet af en toe een banaan. Maar eet niet te veel.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #24!
Daantje_0705
133 05-09-2020 17:41
Seksualiteit Pil & diarree
Anomo
1 30-01-2015 14:35
Lichaam & Gezondheid Diarree en darm- en maagpijn
hahaha
6 28-04-2009 15:13
Lichaam & Gezondheid Langdurige diarree
Thee Muts
12 17-07-2006 19:46
Lichaam & Gezondheid de pil+diarree: zwanger?
Tulpje6
16 21-01-2004 16:26
Lichaam & Gezondheid de pil en diarree..
zonnebloemke
2 26-06-2003 11:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.