PDA

[Archief] Bekijk het origineel op : cup B

GinaGina
31-05-2004, 20:58
ik zelf heb cup B, ik weeg 60 kilo dus het past wel bij me lichaam maar toch heb ik het gevoel dat ze te klein zijn, hebben meer meiden dit?
Veel jongend zeggen wel dat B genoeg is maar volgend mij zien ze toch liever cup c of groter.
dus mijn vraag is wat is de ideale cup maat?
alvast bedankt (Y)

ik weet dat dit heel oppervlakkig is, en het innerlijk belangrijker is,maar maak me er toch wel een beetje druk om. :bloos:

Horror Kitty
31-05-2004, 21:03
Als je dun bent is b prima vind ik.

jet
31-05-2004, 21:03
ideale cupmaat is degene waarbij je je prettig voelt lijkt mij..

maar je kan er zo weinig aan doen.

maar je bent pas 17, waarschijnlijk groeien je borsten nog wel

Janet
31-05-2004, 21:04
dat deed ik ook,maar eigenlijk nergens voor nodig...je groeit nog tot je 21ste (je borsten enzo) dus jenkan makkelijk nog naar de lichte C cup gaan...en als je je er echt aan ergerd laat je toch gewoon wat silleconen er in doen?

ik zat er ook mee,maar me vriend vind ze groot genoeg(ik heb B a C en nouja,als je je maandelijkse periode heb groeien ze ook weer een beetje....dus maak je er nog maar niet druk om,en B op een leeftijd van 17.....vind ik erg mooi...maar goed dat ben ik....

Leonoor
31-05-2004, 21:06
Er is geen ideale cupmaat, lijkt me... Een klein, slank meisje met cup D staat raar, een groot, stevig meisje met cup AA ook... De jongens die ik ken vinden cup B prima.

En als iemand het niet goed genoeg vindt...wat moet je dan met zo'n jongen...? Gaat het nou om je borsten of om jou zelf? En wil jij een vriend die op je valt om je borsten...?

GinaGina
31-05-2004, 21:09
siliconen zou ik niet zo snel laten zetten, dit topic is ook niet bedoelt om te zeuren a la boehoehoe ik heb zulke kleine tietjes maar ik vroeg me gewoon af wat andere van cup B vinden. want ik heb soms het idee dat het wel okey is maar cup c of d veel mooier zou zijn en dat andere dat eigelijk ook vinden.

Leonoor
31-05-2004, 21:10
Ik vind C of D niet per definitie mooier.

En mijn vriend gelukkig ook niet. ;) :)

Keyser Saus
31-05-2004, 21:12
Leonoor schreef op 31-05-2004 @ 21:10 :
Ik vind C of D niet per definitie mooier.

Verwijderd
31-05-2004, 21:12
bij jouw lengte denk ik dat B erg mooi is :) (y)

Dolores
31-05-2004, 21:14
In de meeste gevallen vind ik cup B juist het mooist, das tenminste niet zo heel groot of heel klein.

hi
31-05-2004, 21:18
Fraukje de Both of hoe dat kind heet heeft ook cup B en die behoort volgens de kenners bij de knapste Nederlanders! Ik bedoel maar mannen willen niet altijd grote borsten. Of neem een voorbeeld aan Nicole Kidman.

Janet
31-05-2004, 21:19
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 20:09 :
siliconen zou ik niet zo snel laten zetten, dit topic is ook niet bedoelt om te zeuren a la boehoehoe ik heb zulke kleine tietjes maar ik vroeg me gewoon af wat andere van cup B vinden. want ik heb soms het idee dat het wel okey is maar cup c of d veel mooier zou zijn en dat andere dat eigelijk ook vinden. daar heb je wel gelijk in,maar ze groeien voorlopig nog,dus hoeft je nog niet druk te maken denk ik,maar denk ik krom en help je er misschien niet mee....maar nouja,zo denk ik gewoon...

GinaGina
31-05-2004, 21:34
(Y) ik snap het janet (Y)
trouwens ik heb nog een vraagje :bloos: iedereen zegt altijd van maak je niet druk je borsten groeien tot je 21ste maar de van mij zijn nog steeds even groot als toen ik 15 was, ik ehb dus niet het idee dat ze nog groeien, is dat raar? :bloos: hihi ik heb wel veel vragen :rolleyes: sorry voor als ik lastig ben :p

squat
31-05-2004, 21:52
B is mooi

Janet
31-05-2004, 21:54
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 20:34 :
(Y) ik snap het janet (Y)
trouwens ik heb nog een vraagje :bloos: iedereen zegt altijd van maak je niet druk je borsten groeien tot je 21ste maar de van mij zijn nog steeds even groot als toen ik 15 was, ik ehb dus niet het idee dat ze nog groeien, is dat raar? :bloos: hihi ik heb wel veel vragen :rolleyes: sorry voor als ik lastig ben :p :Dvragen stelle is goed,jiuj staat ook stil met groeien en toch groei en tot je 21ste....

jij groeit niet tot aan 1 stuk door,het komt dus met vlagen,meesta;l groeien mijn borsten als ik ongesteld ben,en als ze pijn doen....

en als je echt wanhopig bent als je 21 bent dan laat je alsnog wat inbrengen....

het geeft wel wat moeite...maar....nouja,als jij je niet gelukkig voelt....dan moet je dat doen,ik heb het er vaak ge noetg met me vriend er over gehad,.maar hij wil ze juisrt niet groter...
de tijd dat jongens grote borsten leuk/lekker of noem maar op...lekker vinden is voorbij....
en nouja,wat ik al zei....ze groeien nog...ookal heb je het niet door....
ik sta voor me gevoel al vanaf me 12de stil,nou niet dus,van cup A ben ik nu zover bij cup C....
dus wees niet bang...

Janet
31-05-2004, 21:54
squat schreef op 31-05-2004 @ 20:52 :
B is mooi vind ik ook :)

Daantje_0705
31-05-2004, 22:01
Ik heb zelf cup B en ben er wel tevreden mee, tis niet te groot en niet te klein. Het is ook makkelijk met het kopen van kleren, bh's, bikini's dus ik zou heel tevreden zijn als ik jou was. De kans is trouwens aanwezig dat je borsten nog wat groeien.

AnNie! 16
31-05-2004, 22:07
Ik heb zelf cup A en ik ben der blij meej! Lang leve de kleine tieties!!!!

kaarinetjuh
31-05-2004, 22:38
ik heb zelf cupD en om nou te zeggen dat dat makkelijker is :(

[Wacko] KiP
31-05-2004, 23:11
als je cup B hebt moet je niet zeuren

GinaGina
31-05-2004, 23:13
ik zeur niet ( en jij komt zelf trouwens best over als een gefrustreerd iemand) :o :rolleyes: anyway iedereen bedankt voor de reacties (y)

Verwijderd
31-05-2004, 23:15
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.
Ik ben zelf ook rond de 60 kilo en had op m'n 17e ook cup b (ook al heel lang).
Maar een paar maanden geleden zat ik tegen c aan en sinds ik de diane 35 gebruik heb ik cup c.
Kans is groot dat dit ook voor jou geldt hoor. Ik denk echt wel dat ze nog groeien en b lijkt me trouwens ook prima. Ik vond het eigenlijk prima maat, maarja, ze groeiden door.

Verwijderd
01-06-2004, 09:45
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 20:58 :
ik zelf heb cup B, ik weeg 60 kilo dus het past wel bij me lichaam maar toch heb ik het gevoel dat ze te klein zijn, hebben meer meiden dit?

Ik heb cup A, weeg bijna 60 kilo en ben 1.74. Ik heb ook het gevoel dat ze te klein zijn. Maar ja, om me er nu voor te laten opereren. Ben blij dat ik geen F ofzo heb, dan krijg je lichamelijke klachten. En het gaat idd om innerlijk, je borsten zijn echt maar bijzaak!

luchtballon
01-06-2004, 10:24
Ik heb ook cup B en ik vind het wel groot genoeg. :)
Maar ik vind ze eigenlijk nog steeds klein, ik bedoel, ik kijk ook weleens om me heen en dan zie ik dat toch veel meisjes grotere borsten hebben terwijl voor mensen met maat 34/36 cup B gemiddeld is, toch? En mijn moeder heeft ook cup B/C maar toch vind ik haar borsten veeeel groter dan die van mij...Niet dat ik het erg vind, maar ik vind het gewoon raar :D

Chloe Siere
01-06-2004, 12:02
Ik heb cup A/B (mijn behamaat is A, maar dan zijn ze eigenlijk net te klein of net goed) en tsja... t is niet groot maar ik erger me er niet aan. Ze zijn mooi rond enzo en mijn vriend klaagt er ook niet over.
Misschien dat jongens grotere borsten wel aantrekkelijker vinden, maar vaak vinden ze een kleine maat niet erg.

Verwijderd
01-06-2004, 12:50
kwou dat ik nog cup B had :) Serieus, das de mooiste cupmaat (y)
je wilt niet rondsjouwen met een flinke voorgevel.

cyntha
01-06-2004, 12:56
Ik vind cup B meestal de mooie cupmaat Het is niet overdreven groot maar ook niet klein, een normale maat.

MieX
01-06-2004, 16:44
Ik heb een kleine B (A is altijd net te klein, de meeste BH's in cup B zijn net iets te groot) en als ik wat slanker ben zal het vast wel mooi staan, maar icm maat 44 (had ik tot januari, momenteel 40) is dat toch wel frustrerend, maar er operatief iets aan laten doen hoeft van mij ook weer niet

Ik zag pas in de stad ook een vrij slank meisje met niet meer dan een cup A lopen, maar ik moet zeggen dat het haar heel goed stond, klein is echt niet altijd erg.

xoxsweetyxox
01-06-2004, 16:48
b (vind ik dan) is een mooie cup maar... vooral voor jou leeftijd... je borsten groeien nog dus misschien krijg je nog wel een flinke b cup... dah wel een verschil hoor... maja... het is ook nie alles... om grote borsten te hebben... diej opmerkingen die je naar je hoofd krijgt geslingerd... en soms ook nog die rugpijn... nie leuk duss....:(

[Wacko] KiP
01-06-2004, 18:35
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 23:13 :
ik zeur niet ( en jij komt zelf trouwens best over als een gefrustreerd iemand) :o :rolleyes: anyway iedereen bedankt voor de reacties (y)

Ik denk dat jij mijn post een beetje verkeerd opvat, mijn excuses bij deze. Wat ik ermee bedoelde was dat ik een cup B groot genoeg vind. Iedere jongen heeft zn eigen voorkeur wat borsten betreft, maar het is echt niet zo dat ze per see een meid willen met grote borsten.
Anyway, gefrustreerd ben ik zeker niet, ik ben juist blij met mijn dames :D

DiSiLLUSiON
01-06-2004, 18:56
C kan mooier zijn, maar dat is niet per definitie. Zelf vind ik B vaak het mooist, dit ook omdat ik val op dunne meisjes (geen anorexiapatienten), waar het mooi bij staat.

[Wacko] KiP
01-06-2004, 19:06
Het ligt er ook aan hoe de rest van het lichaam gebouwd is

i'm just myself
01-06-2004, 19:13
Ik ben circa 1.85cm en vrij slank(61kg) en ik heb een 70A :rolleyes: ik ben er tevreden mee hoor! Je bent afhankelijk van moeder natuur, ik moet niet denken aan een borstvergroting! :nono:

merels
01-06-2004, 21:35
jet666 schreef op 31-05-2004 @ 21:03 :

maar je bent pas 17, waarschijnlijk groeien je borsten nog wel

Ik ben ook 17, en mijn borsten groeien niet meer, al een half jaar/jaar. Ik geloof niet dat borsten veel meer groeien na je zestiende/zeventiende.
Daarbij komt ook dat ik verder redelijk laat was met dingen, lichamelijk.
Misschien als je aan pil gaat (ik weet niet of je dat al bent dus) groeien ze eventueel. Maar b is prima, ik ben er tevreden mee.

MyrnaMeiszje
01-06-2004, 22:02
ah echt meisje ik zou zo blij zijn met cup B ik weeg 65 ben 1,73 en 17 jaar en ik loop met cup D rond en ik ben tot de conclusie gekomen dat ze nog groeien want me BH's worden erg strak inmiddels. en ik kan je zeggen dat het niet alles is om met grote dames rond te lopen. Met cup B das al ff terug wel kon ik tenminste lekker sporten zonder er last van te hebben:)
Ik zou er niet over nadenken. Cup B is mooi maatje joh:)

Snuitermans
01-06-2004, 22:11
Ik vind een cup B eigenlijk meestal 't mooist. Ik vind een cup C ook nog best acceptabel ( :D ) maar groter is mijns inziens niet mooi.

B = mooi :o

GinaGina
02-06-2004, 00:02
at wacko kip sorry was ook niet gemeen bedoelt :) ben blij dat jij blij bent met jou damens ;)

Verwijderd
02-06-2004, 00:04
ik vind cup b eigenlijk wel mooi :) c ook nog wel. maar groter vind ik meestal niet echt mooi ofzo. niet dat ik er op afknap ofzo, maar b en c is toch wel mooi twee handjes vol ;)

leucomelas
02-06-2004, 07:59
borsten zijn het mooist wanneer ze goed in verhouding zijn met je lichaam.... een schriel meisje met cup D ... staat toch ok niet geweldig?!

Sarah
02-06-2004, 08:55
Volgens mij vinden de meeste jongens 'normale' borsten gewoon het mooist. En B is toch wel normaal, niet?

SuperSanne
02-06-2004, 10:39
smaken verschillen en je borsten moeten in verhouding zijn met je lichaam (dus idd niet onwijs dik en cup AA of een dwerg met cup F) maar de gemiddelde cupmaat is geloof ik voor jonge vrouwen B en voor de wat oudere boven de 30 (omdat die vaak al kinderen hebben gehad waardoor de borsten groter worden) C. Bij jou lengte en gewocht staat b denk ik net mooi :)

*Cayenne*
02-06-2004, 11:13
hi schreef op 31-05-2004 @ 21:18 :
Fraukje de Both of hoe dat kind heet heeft ook cup B en die behoort volgens de kenners bij de knapste Nederlanders! Ik bedoel maar mannen willen niet altijd grote borsten. Of neem een voorbeeld aan Nicole Kidman. Maar het schijnt wel dat de mannen flink geklaagd hebben toen Frouk in de Playboy heeft gestaan. Ze zou te kleine tieten hebben.. Dus mannen willen toch wel wat groters om naar te kijken. Wat ze bij hun eigen vriendin willen zien, ligt denk ik toch anders.
En ook qua leeftijd.. Oudere mannen houden van groter, jongere van kleiner. Toch..?

Daantje_0705
02-06-2004, 12:01
Sarah schreef op 02-06-2004 @ 08:55 :
Volgens mij vinden de meeste jongens 'normale' borsten gewoon het mooist. En B is toch wel normaal, niet?

Ik vind van wel, volgens mij is B wel gemiddeld en dus wel normaal.

Verwijderd
02-06-2004, 12:21
Ik heb zelf Cup D ...

... wel eens in m'n handen!

Eigenlijk merk je het verschil tussen C/D niet hoor. En ik vind Cup B ook mooi hoor, m'n vriendin is nu eenmaal aan de pil en dus groeiden ze wel snel. Ze vond het niet echt leuk, maar dat maakt nu niet zoveel meer uit.

En als je zelf niet helemaal tevreden bent, dan kun je natuurlijk ook aan de pil gaan. Maar om dat nu te doen om grotere borsten te nemen... :confused:

mammie_yvonneke
02-06-2004, 13:28
Ik heb een grote D cup, en ik ben 1.63 lang en weeg best veel. .mar ben er niet blij mee..
Ik heb altijd een forse c gehad totdat ik zwanger werd.. toen zijn het echt balonnen geworden.. nie meer normaal...
Ben er dus ook niet blij mee...
maar laat er niks aan doen.. zo ben ik nou eenmaal

Qamra
02-06-2004, 13:34
InsaneMalebrain schreef op 02-06-2004 @ 12:21 :
En als je zelf niet helemaal tevreden bent, dan kun je natuurlijk ook aan de pil gaan. Maar om dat nu te doen om grotere borsten te nemen... :confused:

Niet iedereen heeft bijwerkingen van de pil.

Auryon
02-06-2004, 14:05
Volgens mij is er niet echt iets van een ideale cupmaat hoor. Ik denk dat je je eerder zorgen moet maken als ze te groot zijn en je er rugklachten door krijgt.

Zolang je nog in lengte groeit, zullen je borsten nog wel groeien. Bij sommigen is dat tot je 21ste, maar ik denk dat de meeste meisjes toch op een vaste lengte (en dus vaste cupmaat) zitten op een leeftijd van 15-17 jaar hoor. Meisjes zijn nu eenmaal sneller volgroeid dan jongens ;). Als je ze echt groter wil, zal je moeten wachten tot je zwanger bent ;).

Fa Sai
02-06-2004, 14:39
Borsten zijn zoooo overrated!
Kom op zeg, gezicht en geheel figuur zijn toch (als we het dan toch over uiterlijk hebben) toch veel belangrijker! Die 2 hompen vet vind ik echt niet belangrijk hoor. Als het maar een beetje in verhouding is, en dat lijkt me bij jou het geval.

SuperSanne
02-06-2004, 18:12
je borsten worden meestal alleen maar groter van de pil als ze van zichzelf al groot zijn.

Qamra
02-06-2004, 18:17
SuperSanne schreef op 02-06-2004 @ 18:12 :
je borsten worden meestal alleen maar groter van de pil als ze van zichzelf al groot zijn.

Waarom alleen grote borsten?

Of bedoel je juist dat ze iig niet zullen krimpen? :confused:

xoxsweetyxox
02-06-2004, 19:28
heeyzz ya,

nou k ben zelf een meisje... en om nou te zeggen: cup b is het mooist vind k da een beetje :s ... iedereen is anders... die is zo gebouwd en die zo... en ik vraag me af of jongens juist afknappen op grote borsten??? of dat het ze niet zoveel uitmaakt??

Maura
02-06-2004, 22:02
Leuke bh's zijn er meestal veel in B, maar bij grotere cups niet meer... Dus ben maar blij :)

StefanLovertje
02-06-2004, 22:23
idd ik vind nooit een leuke bh

merels
02-06-2004, 23:20
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 11:13 :
Maar het schijnt wel dat de mannen flink geklaagd hebben toen Frouk in de Playboy heeft gestaan. Ze zou te kleine tieten hebben.. Dus mannen willen toch wel wat groters om naar te kijken. Wat ze bij hun eigen vriendin willen zien, ligt denk ik toch anders.
En ook qua leeftijd.. Oudere mannen houden van groter, jongere van kleiner. Toch..?

Onzin. Ik denk dat de soort mannen die uberhaupt gaan klagen over de borsten uit een tijdschrijft wel een heel onboeiend leven hebben. Komop, het is de playboy.

MieX
03-06-2004, 09:58
Maura schreef op 02-06-2004 @ 22:02 :
Leuke bh's zijn er meestal veel in B, maar bij grotere cups niet meer... Dus ben maar blij :) kleiner dan B is ook heel lastig te vinden

Leonoor
03-06-2004, 10:01
Qamra schreef op 02-06-2004 @ 13:34 :
Niet iedereen heeft bijwerkingen van de pil.
idd

.Pure
03-06-2004, 10:14
dionnetje schreef op 31-05-2004 @ 21:14 :
In de meeste gevallen vind ik cup B juist het mooist, das tenminste niet zo heel groot of heel klein.

*Cayenne*
03-06-2004, 12:45
merels schreef op 02-06-2004 @ 23:20 :
Onzin. Ik denk dat de soort mannen die uberhaupt gaan klagen over de borsten uit een tijdschrijft wel een heel onboeiend leven hebben. Komop, het is de playboy.
*zucht*

Het punt is dat mannen gewoon wel degelijk nog steeds graag grote(re) tieten zien. ZIEN, dus.
Wat overigens niet wil zeggen dat ze daar hun vriendin op beoordelen.

En wat ik zo frappant vind: veel mannen (inclusief mijn vriend) geven aan dat ze grote tieten eigenlijk maar niks vinden ('klein is mooier', blabla..), maar het is wl 'leuk voor een keer'. WROM is het dan wl leuk voor een keer, als je er toch geen flikker aan vindt?? Of ze geven aan groot niet aantrekkelijk te vinden, maar 'als er een meid met flinke jetsers langsloopt, kijk ik natuurlijk wel'. Of de welbekende posters, sites en kalenders. 'Oh, dat hangt zomaar aan de muur! Heb ik ooit eens gratis gekregen'. Sure, je gaat ook echt iets aan de muur hangen wat je eigenlijk best lelijk vindt. Ik vind het allemaal erg dubbel. Mannen zijn echt behoorlijk vreemde wezens.

Lorelei
03-06-2004, 15:58
Veel jongend zeggen wel dat B genoeg is maar volgend mij zien ze toch liever cup c of groter.
dus mijn vraag is wat is de ideale cup maat?
alvast bedankt (Y)

ik weet dat dit heel oppervlakkig is, en het innerlijk belangrijker is,maar maak me er toch wel een beetje druk om. :bloos:

1) niets mis met cup B
2) er is geen perfecte cupmaat, zolang het in verhouding is, is het het beste.
3) smaken verschillen
4) als een jongen je niet wil omdat je een cup B hebt en niet een cup C is hij het niet waard
5) "innerlijk is belangrijker" is ook oppervlakkig. Omdat 1) je echt niet met iemand in bed zal liggen tot wie je je *totaal* niet aangetrokken voelt en 2) als een lichamelijk/uiterlijk iets invloed heeft op hoe je je voelt, je zelfvertrouwen etc. dan is het pure bullshit om te zeggen dat innerlijk belangrijker is.

Zo. :p

[Wacko] KiP
05-06-2004, 00:02
grl schreef op 03-06-2004 @ 15:58 :
1) niets mis met cup B
2) er is geen perfecte cupmaat, zolang het in verhouding is, is het het beste.
3) smaken verschillen
4) als een jongen je niet wil omdat je een cup B hebt en niet een cup C is hij het niet waard
5) "innerlijk is belangrijker" is ook oppervlakkig. Omdat 1) je echt niet met iemand in bed zal liggen tot wie je je *totaal* niet aangetrokken voelt en 2) als een lichamelijk/uiterlijk iets invloed heeft op hoe je je voelt, je zelfvertrouwen etc. dan is het pure bullshit om te zeggen dat innerlijk belangrijker is.

Zo. :p

*applaus* :D (y)

alleen wil ik er wel bijzeggen dat innerlijk uiteindelijk wel belangrijker is voor mij. Iemand kan der nog zo lekker uitzien, maar als die persoon van binnen echt verschrikkelijk is moet ik er ook nix mee.

michieldewit
05-06-2004, 02:10
Chloe Siere schreef op 01-06-2004 @ 12:02 :
Ik heb cup A/B (mijn behamaat is A, maar dan zijn ze eigenlijk net te klein of net goed) en tsja... t is niet groot maar ik erger me er niet aan. Ze zijn mooi rond enzo en mijn vriend klaagt er ook niet over.
Misschien dat jongens grotere borsten wel aantrekkelijker vinden, maar vaak vinden ze een kleine maat niet erg.

Volgens mij is, veel meer dan de grootte, de vorm van belang... Die bepaalt ook in grote mate hoe kleding valt, etc.

Lorelei
05-06-2004, 18:35
[Wacko] KiP schreef op 05-06-2004 @ 00:02 :
*applaus* :D (y)

alleen wil ik er wel bijzeggen dat innerlijk uiteindelijk wel belangrijker is voor mij. Iemand kan der nog zo lekker uitzien, maar als die persoon van binnen echt verschrikkelijk is moet ik er ook nix mee.

Met je aanvulling ben ik het, uiteraard?, eens. :)

El Kim
07-06-2004, 12:47
Mja, ben zelf 1.58m en toen ik cup B had, vond ik ze te klein:o

Zal ongetwijfeld komen door al die siliconen die je op TV ziet, maar over het algemeen vind ik C/D mooier.

ydnew
08-06-2004, 15:47
Leonoor schreef op 31-05-2004 @ 21:06 :
Er is geen ideale cupmaat, lijkt me... Een klein, slank meisje met cup D staat raar, een groot, stevig meisje met cup AA ook... De jongens die ik ken vinden cup B prima.

En als iemand het niet goed genoeg vindt...wat moet je dan met zo'n jongen...? Gaat het nou om je borsten of om jou zelf? En wil jij een vriend die op je valt om je borsten...? Volledig mee eens, heb zelf maatje 42 en cup dd dus de cup sluit meestal aan op de rest van je lichaam

Verwijderd
10-06-2004, 12:25
Mijn vriendin heeft B (ze is 1.55m) , ik vind het mooi hoor zo :p

Naru
10-06-2004, 12:45
ik heb cup C en ik ben er tevreden mee hoor. Ik hoor ook vaak van jongens dat ze C het mooist vinden duss..

maar B is ook super hoor!

Verwijderd
10-06-2004, 17:16
*Cayenne* schreef op 03-06-2004 @ 12:45 :
*zucht*

Het punt is dat mannen gewoon wel degelijk nog steeds graag grote(re) tieten zien. ZIEN, dus.
Wat overigens niet wil zeggen dat ze daar hun vriendin op beoordelen.

Alsof jij alle mannen kent :rolleyes:

Fairy82
10-06-2004, 20:44
Hm. Meestal heb ik wel 75c en soms 80b en ik ben ongeveer 1 meter 78 lang. Ik hou me afzijdig voor opvallende bh's. Gewoon een zonder strikjes of kant vind ik het best. (Strikjes en kant kriebelt alleen maar, vind ik.) Kleurtjes vind ik wel leuk. Ach, er is wel genoeg leuks in mijn maat te vinden, nou moet ik nog zin hebben om het te gaan passen. :|

El Kim
10-06-2004, 21:32
Fairy82 schreef op 10-06-2004 @ 20:44 :
Hm. Meestal heb ik wel 75c en soms 80b en ik ben ongeveer 1 meter 78 lang. Ik hou me afzijdig voor opvallende bh's. Gewoon een zonder strikjes of kant vind ik het best. (Strikjes en kant kriebelt alleen maar, vind ik.) Kleurtjes vind ik wel leuk. Ach, er is wel genoeg leuks in mijn maat te vinden, nou moet ik nog zin hebben om het te gaan passen. :| Pfff, ik vind beha's kopen een ramp... mooie hebben ze niet meer in mijn maat:( Of ze zijn peperduur(n)

Buffy
14-06-2004, 19:38
ik heb ook cup B, mijn vriend vindt ze mooi vanwege dat 'handjevol' idee. ik ben 1.81 m lang en 67 kilo, in verhouding vindt ik ze zelf wel bij mijn lichaam passen. ik hoef ook niet perse een C-cup, vindt het eigenlijk wel best zo. en heb nog dik 2 jaar te gaan voordat ze uitgegroeid zijn, ;)

liefs

[M]iSs-6o
14-06-2004, 20:07
Wat maakt het in g0dsnaam uit welke cup je heb ,, k heb liever kleine as van dii D dingeh ,, k heb zelf 7oa maah k ben 175 cm lang en weeg 53 dus kan o0k nie veel verw88,,!! en t leukste is T INTRESSEER ME NIX :D iemand wat 0p aan te merken ,, tell mii ;; kuss maai

El Kim
14-06-2004, 20:08
[M]iSs-6o schreef op 14-06-2004 @ 20:07 :
Wat maakt het in g0dsnaam uit welke cup je heb ,, k heb liever kleine as van dii D dingeh ,, k heb zelf 7oa maah k ben 175 cm lang en weeg 53 dus kan o0k nie veel verw88,,!! en t leukste is T INTRESSEER ME NIX :D iemand wat 0p aan te merken ,, tell mii ;; kuss maai Typ alsjeblieft normaal(n)

Mema
14-06-2004, 20:15
Ik vind b ook het mooist..

ik zelf heb d en ik voel gewoon dat ze nog doorgroeien en dat is echt niet fijn... ik heb echt dagen door de stad moeten zwerven om n fatsoenlijke bikini te zoeken en omdat ik nogal klein en dun ben 1.60, denkt de halve klas dat ik n dugtige push-up-bh aan heb of iig, goed voorgevormd... wat ook niet is...

DiSiLLUSiON
15-06-2004, 02:00
[M]iSs-6o schreef op 14-06-2004 @ 20:07 :
Wat maakt het in g0dsnaam uit welke cup je heb ,, k heb liever kleine as van dii D dingeh ,, k heb zelf 7oa maah k ben 175 cm lang en weeg 53 dus kan o0k nie veel verw88,,!! en t leukste is T INTRESSEER ME NIX :D iemand wat 0p aan te merken ,, tell mii ;; kuss maai Wat maakt het in godsnaam uit welke cup je hebt?
Ik heb liever kleine borsten dan van die cup D dingen.
Ik heb zelf 70 A maar ik ben 175 cm lang en weeg 53, dus ik kan ook niet veel verwachten h!!

En het leukste is: Het interesseert me niks :D

Heeft iemand er wat op aan te merken; tell me.

Kuss Maai.

(Zeker nooit de basisschool gevolgd?)

sanderrr
15-06-2004, 02:07
ikzelf vind grote borsten wel mooier, maar ook weer niet overdreven groot natuurlijk.

Froukje de both vind ik daarom minder 'mooi' dan bijvoorbeeld Sylvie meis.

The0
15-06-2004, 11:50
DiSiLLUSiON schreef op 15-06-2004 @ 02:00 :
Wat maakt het in godsnaam uit welke cup je hebt?
Ik heb liever kleine borsten dan van die cup D dingen.
Ik heb zelf 70 A maar ik ben 175 cm lang en weeg 53, dus ik kan ook niet veel verwachten h!!

En het leukste is: Het interesseert me niks :D

Heeft iemand er wat op aan te merken; tell me.

Kuss Maai.

(Zeker nooit de basisschool gevolgd?) Das dus 53 spelfouten op 237 tekens : 22.36% spelfout in het bericht :D

Ontopic: Ik vind B/C het mooist.

El Kim
15-06-2004, 12:14
The0 schreef op 15-06-2004 @ 11:50 :
Das dus 53 spelfouten op 237 tekens : 22.36% spelfout in het bericht :D

Ontopic: Ik vind B/C het mooist. Yeah right, en ik krijg een pm omdat ik er wat van zeg:D

ongeveer 50% fout is gespeld:p

MyrnaMeiszje
15-06-2004, 23:12
*Kim EL* schreef op 10-06-2004 @ 21:32 :
Pfff, ik vind beha's kopen een ramp... mooie hebben ze niet meer in mijn maat:( Of ze zijn peperduur(n)

om ff ontopic te blijven:P

Mja dat heb ik dus ook en ik er ook een hekel aan om ze te passen want om een of andere reden het zit nooit echt goed dus ik ben wel dagje kwijt.
En bikini's is helemaal een hel....bwegh

mikk
16-06-2004, 08:20
jah idd ik herken dat probleem! laten we zeggen..ik heb een heel smalle rug (65) en toch C, dsu dat gaat niet samen, beahlve als je van die lichtgeelbeigeglanzendemetkantenstrikjes wilt, en dat wil ik niet dus! bikini's zijn ook een probleem, maar hulde aan degen die de 'mix' bikini's heeft uitgevonden (onderkant en bovenkant zelf bij elkaar zoeken :D)

btw bij sommige meiden staat A beter, en sommige D dus er is eigenlijk geen standaard 'mooie' cup (vind ik..)

El Kim
16-06-2004, 11:36
ejfe schreef op 16-06-2004 @ 08:20 :
jah idd ik herken dat probleem! laten we zeggen..ik heb een heel smalle rug (65) en toch C, dsu dat gaat niet samen, beahlve als je van die lichtgeelbeigeglanzendemetkantenstrikjes wilt, en dat wil ik niet dus! bikini's zijn ook een probleem, maar hulde aan degen die de 'mix' bikini's heeft uitgevonden (onderkant en bovenkant zelf bij elkaar zoeken :D)

btw bij sommige meiden staat A beter, en sommige D dus er is eigenlijk geen standaard 'mooie' cup (vind ik..) In mijn maat zijn er alleen van die standaard saaie dingen(n)

En ik wil zo graag gewoon een mooie beha!

mikk
17-06-2004, 13:49
*Kim EL* schreef op 16-06-2004 @ 11:36 :
In mijn maat zijn er alleen van die standaard saaie dingen(n)

En ik wil zo graag gewoon een mooie beha!

dat bedoel ik...bij mij hebben ze alleen van die ouwe oma dingen of gewoon helemaal nix..(zoals bij hema/h&m/hunkemoller) daar begint het allemaal vanaf 70 en das echt te groot!

(maar ik heb wel een hele lieve mama die ze voor mij betaalt, want ze zijn anders veel te duur (40 euro))

kattebolleke
19-06-2004, 22:33
cup B is een soort ideaalmaat, :)
groot/klein zal voor jongens niet zooooveel uitmaken, denk ik. maar grote borsten is ook niet altijd even makkelijk ( denk aan lastig voor bloesjes, moeilijk sporten, ...) ik ben nu ook maar ne meter 65 ma een beetje mollig ma ik heb C :( (zeker niet als je 13 bent :()niet altijd even handig hoor ( niet handig gewoonweg...)
grote borsten was gewoon een of andere 'modegrill' en is nu aan voorbij gaan...

xoxsweetyxox
19-06-2004, 22:47
heey,

ik ben ook 13...en heb cup c/d!!! duss.... en k vind het nie eg lastig met sportte... en as je cup c hebt is het eg nie moeilijk om truitjes te vinde he... :s eg wel NIE!! owwie.. of je moet al perce maatje xs / s aan wille doen... ja ok da gaat dan niet meer... k vind het alleen irri da jongens er steeds over bezig zijn *en de meisjes zijn jaloers en beginne owk te zeike* dusss... da met diej truitjes klopt eg nie h? :s slaat op nix... is nie voor jou bedoelt maar tis wel sow...

duivelaartje
19-06-2004, 23:00
Ik heb 75a of 70b, ben er best tevreden mee. Het groeit natuurlijk allemaal nog, want ben "pas" 14.:) Met een mooie B zal ik echt trots zijn! Aangezien ik best lang ben (1.77/1.78) zou een kleine C ook wel kunnen. Maar B vind ik opzich de mooiste maat. Gaat ook niet zo snel hangen lijkt me. :p :o

EggeD
20-06-2004, 09:57
squat schreef op 31-05-2004 @ 21:52 :
B is mooi

~ralph~Lauren~
20-06-2004, 10:08
Wees blij met cub B. Als ze groter zijn kijken jongens alleen naar je borsten en kun je rekenen op foute opmerkingen! niet leuk! geloof me!

Dzjes
20-06-2004, 10:53
SuperSanne schreef op 02-06-2004 @ 18:12 :

Niet waar hoor, ik heb zelf ook nu een C, terwijl ik daarvoor een 'normale' B had.. lijkt me nu niet dat dat al zo een grote cupmaat is?
Mijn borsten zijn dus idd wel erg gegroeid door de pil..
Ben er nu ook blijer mee, maar een B is ook zeer mooi..

Zolang het bij je lichaam past hoef je niet te klagen vind ik?

mikk
20-06-2004, 16:34
xoxsweetyxox schreef op 19-06-2004 @ 22:47 :
heey,

ik ben ook 13...en heb cup c/d!!! duss.... en k vind het nie eg lastig met sportte... en as je cup c hebt is het eg nie moeilijk om truitjes te vinde he... :s eg wel NIE!! owwie.. of je moet al perce maatje xs / s aan wille doen... ja ok da gaat dan niet meer... k vind het alleen irri da jongens er steeds over bezig zijn *en de meisjes zijn jaloers en beginne owk te zeike* dusss... da met diej truitjes klopt eg nie h? :s slaat op nix... is nie voor jou bedoelt maar tis wel sow...

kattebolleke heeft wel gelijk met die shirtjes..de verhoudingen kloppen dan gewoon niet (of je moet n dikke buik hebben, ik niet iig) en dat is erreg onhandig, omdat je ze dan moet innemen bij je buik enzo, of je moet het mooi vinden wijde t shirts te dragen

Verwijderd
20-06-2004, 18:58
Ik heb 70a :bloos:
Kan ook niet meer verwachten
Ben 1.73 en weeg 45 *nee geen eetziekte*
En denk dat die maat ook wel beter bij mijn
lichaamsbouw enzo staat. Want zou denk geen
gezicht zijn als ik een c had :|
Ach ben 16 ze groeien nog.. . hoop ik :o
Wil toch wel graag een b hebben
Vind dat wel een mooie maat :)
Maar denk niet dat er echt een maat 'mooi' is
Ieder zijn lichaamsbouw
Want een a zou denk ik niet staan bij iemand die redelijk
fors is. :rolleyes:

Dinootje
21-06-2004, 22:46
Ik heb ook B, en zou willen dat ze kleiner waren.
Dan heb je veel minder last met sporten, niet da tik der nu zoveel last van heb, maar het is irritant.

Een a cub kun je snel groter laten lijken door een push-up zelfde gelt voor een B en C cub :)

Groetjes Dinootje

shut*up
21-06-2004, 23:18
*Cayenne* schreef op 03-06-2004 @ 12:45 :
*zucht*

blaaaat

*zucht* Gelukkig leef jij in een bekrompen wereldje...

Verwijderd
22-06-2004, 06:17
ejfe schreef op 20-06-2004 @ 16:34 :
kattebolleke heeft wel gelijk met die shirtjes..de verhoudingen kloppen dan gewoon niet (of je moet n dikke buik hebben, ik niet iig) en dat is erreg onhandig, omdat je ze dan moet innemen bij je buik enzo, of je moet het mooi vinden wijde t shirts te dragen

ik ben t hier niet mee eens en wel met sweety nog iets, want zooooo groot is een c gewoon niet,sterker nog t is hartstikke normaal, en ook als je gewoon een truitje met maat s wil kan dat gewoon

Marloes-Nanouk
23-06-2004, 13:04
Ik heb 70 D dus dat lijkt groot maar het valt opzich ook wel mee... als je omtrek klein is valt de cup ook klein en vice versae

Dus ik heb B zegt me niet zoveel... heb je 65 B of heb je 85 B is nogal een verschil...

In mijn maat is ook zelden wat leuks te vinden... en ik vind de bhtjes van de HM en Hema altijd zooo leuk... maar nooit in mijn maat...

Verwijderd
23-06-2004, 14:10
volgens mij niet hoor, ligt gewoon aan de truitjes die je hebt, want toen ik nog van die kleintjes had trok t ook bij sommige truitjes, maar om nou te zeggen dat t super lastig is om met een c een truitje te vinden vind ik flauwekul want ik heb zelfs weinig moeite met kleren vinden, en ik zit toch echt hoger dan een c...

t enige gezeik dat je hebt zijn bh's en bikini's, maar dat ligt aan mijn tieten natuurlijk een vriendin die dezelfde maat heeft kan bijna alles aan

5803
24-06-2004, 01:41
Ik heb cup A, en ben lang, en niet heel dun ofzo.
En het maakt me lekker niiiiiieeets uit.

Maar stiekem zou ik het leuk vinden als ik B zou krijgen nog, de komende jaren. ;)

goodfella
03-07-2004, 23:50
cup b= beauty (y)

Cookie
04-07-2004, 14:50
ik ben ook aan de pil (marvelon, das niet zon zware) en mn borsten zijn (god zij dank) niet gegroeid, (ik heb nu c)

ik denk ook dat er niet echt een "ideale' maat bestaat. als je cup b hebt en ze hangen op je knieen voor zover dat kan denk ik dat stevige of normale d borsten mooier zijn. en het ligt ook aan je bouw natuurlijk.

(is dat trouwens waar dat als je in de lengte niet meer groeit, je borsten ook niet meer groeien?)

Verwijderd
04-07-2004, 21:22
cookie16 schreef op 04-07-2004 @ 14:50 :
ik ben ook aan de pil (marvelon, das niet zon zware) en mn borsten zijn (god zij dank) niet gegroeid, (ik heb nu c)

ik denk ook dat er niet echt een "ideale' maat bestaat. als je cup b hebt en ze hangen op je knieen voor zover dat kan denk ik dat stevige of normale d borsten mooier zijn. en het ligt ook aan je bouw natuurlijk.

(is dat trouwens waar dat als je in de lengte niet meer groeit, je borsten ook niet meer groeien?)

nee dat is hartstikke gelul, ik groei zelf niet meer, maar mijn borsten wel hoor :s

Soowl
04-07-2004, 21:47
heb ergens gelezen dat alleen het getal ervoor (bijv. 75, 80, 85) iets zegt over de grootte. De A, B, C zegt meer over de vorm. (weet niet of het waar is hoor:))

Sarah
04-07-2004, 21:49
Soowl schreef op 04-07-2004 @ 21:47 :
heb ergens gelezen dat alleen het getal ervoor (bijv. 75, 80, 85) iets zegt over de grootte. De A, B, C zegt meer over de vorm. (weet niet of het waar is hoor:))
75, 80, 85 etc zegt meer iets over de breedte, en a, b en c over hoe ver het naar voren steekt, zeg maar. Maar de a en b en c verschilt dan ook weer per ondermaat, een 75C is niet alleen smaller maar ook iets ondieper dan een 80C.

Verwijderd
04-07-2004, 23:10
Sarah schreef op 04-07-2004 @ 21:49 :
75, 80, 85 etc zegt meer iets over de breedte, en a, b en c over hoe ver het naar voren steekt, zeg maar. Maar de a en b en c verschilt dan ook weer per ondermaat, een 75C is niet alleen smaller maar ook iets ondieper dan een 80C.

nee joh dat is alleen smaller, niet ondieper, een c is een c

JCG
05-07-2004, 02:00
:eek: , ik begrijp cupmaten :p

Cookie
05-07-2004, 12:19
ik heb een keer een 80c aan gehad en die was in de"vorm" ook te groot dus volgens mij is 80c in het voorsteken ook groter (kan ook aan het merk gelegen hebben)

lso
05-07-2004, 12:34
zou liever een B hebben in plaats van C (- D)

Sarah
05-07-2004, 13:07
spacegirl schreef op 04-07-2004 @ 23:10 :
nee joh dat is alleen smaller, niet ondieper, een c is een c
ik ken een vrouw met 100c en een vriendin van me heeft 75c en haar borsten zijn toch echt wel ondieper. Gelukkig maar, anders zou het er maar raar uit zien :)

Verwijderd
05-07-2004, 13:10
Sarah schreef op 05-07-2004 @ 13:07 :
ik ken een vrouw met 100c en een vriendin van me heeft 75c en haar borsten zijn toch echt wel ondieper. Gelukkig maar, anders zou het er maar raar uit zien :)

ja maar dat komt omdat ze ook in de breedte groeien, als je zou kijken in de hoeveelheid weefsel dat er dan is is het met 100c meer natuurlijk, maar dat komt omdat je dan breder bent.

het is niet zo dat een 75c en een 80 c zoveel verschil in zit, dat t dan veel dieper is, t is alleen breder.

girl-in-trouble
11-07-2006, 11:54
Ik denk dat B wel zo'n beetje de ideale maat is, maar inderdaad, het is lichaam afhankelijk.
Ik ben bijna 19 en heb 65 AA, niet bepaald iets om vrolijk van te worden. Ik kan eigenlijk nooit leuke bh's kopen en de meeste bikini's passen me ook niet... :( Ik had graag een kleine B gehad...

Bloem
11-07-2006, 12:08
Topics van twee jaar oud hoeven niet meer ge-upt te worden.