Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 11:42
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
morgen (zaterdag 11 mei) start in Groningen de 85e Giro D'Italia. Na veel lobbywerk van vooral de Groningse journalist Dick Heuvelman is het gelukt om de Giro in het noorden van ons land te laten starten. Het project Gironingen ging van start. De Giro is op Europese tour, na de proloog op zaterdag in Groningen, gaat de caravaan op zondag naar Müster (Duitsland). Maandag wordt Luik in België aangedaan, dinsdag trekt met naar Luxemburg en woensdag naar Straatsburg (Frankrijk). Donderdag is dan al de 1e rustdag, wat tevens wordt gebruikt om met het vliegtuig naar Italië te reizen.

De Giro werd vorig jaar gewonnen door Gilberto Simoni, die vooral zijn tijdwinst pakte in de bergetappes. Dit jaar zijn er 4 aankomsten bergop en behalve de proloog van 6,5 km nog 2 tijdritten van respectievelijk 30,3 km en 42,9 km. Is het vooraf meer een parcours voor klimmers of voor tijdrijders die ook een eind mee bergop kunnen, te noemen?
Van wie denken jullie dat hij de Giro D'Italia dit jaar zou kunnen winnen?

En wie verwacht je in de 6,5 km lange proloog door de binnenstad van Groningen?

En de etappe naar Luik, waarvan de finale is te vergelijken met die van Luik-Bastenaken-Luik?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.

Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 12:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 10:10
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
De Giro werd vorig jaar gewonnen door Gilberto Simoni, die vooral zijn tijdwinst pakte in de bergetappes. Dit jaar zijn er 4 aankomsten bergop en behalve de proloog van 6,5 km nog 2 tijdritten van respectievelijk 30,3 km en 42,9 km. Is het vooraf meer een parcours voor klimmers of voor tijdrijders die ook een eind mee bergop kunnen, te noemen? Van wie denken jullie dat hij de Giro D'Italia dit jaar zou kunnen winnen?

En wie verwacht je in de 6,5 km lange proloog door de binnenstad van Groningen?
phoe... ik heb niet echt een idee al wie de eindzege zou kunnen pakken maar ik hoop dat er in ieder geval een Nederlander als 1e over de finish komt in Groningen! maar dat wille alle Nederlandse wielerfans natuurlijk...
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:11
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
oja tis vandaag natuurlijk dat word kijkuh
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:42
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Welke Nederlanders doen er mee?
Behalve dat Dekker niet meedoet weet ik niet wie er wel meedoen?
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:12
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Boogerd volgens mij..
Lotz
Zberg (1 van de 2 heeft wat gebroke)

verder weet ik het ook niet helemaal
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:17
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Zberg is geen Nederlander
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:39
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
kep ut beetje over rabobank bedoel ik stomme zwitsers
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:26
mobie
mobie is offline
Damn Verbrugghe net van de eerste plaats verdrongen, hoop maar dat die andere straks op doping betrapt word
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:57
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
goede dag voor de Rabobank!

Boogerd netjes 8ste, Niermann vooraan en Boven in de buurt

woeeeeeei goed begin is halve werk.. ? maar nie met wielrenne geloof ik
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 19:26
M.Knopfler
M.Knopfler is offline
In die etappe naar Luik verwacht ik Boogerd , die kan daar goed rijden. ik denk wel dat ie in de echte zware etappes tekort komt.

Het zullen de italianen zijn die voor de eindoverwinning gaan. Simoni, Casagrande, Frigo, Garzelli, en nog een paar
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 19:53
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Ik was erbij het was vet. Waar er nog anderen bij hier!
__________________
milaza!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 12:46
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
nee ik was er nie bij maar wel alles live gevolgd..hoelaat begint het vandaag?
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:10
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Mister Nygaard schreef:
Ik was erbij het was vet. Waar er nog anderen bij hier!
normaal gezien Boogie.
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
nee ik was er nie bij maar wel alles live gevolgd..hoelaat begint het vandaag?
euh, zondag... TV1 (Belgie 1) om 14.25 " WIELRENNEN: de ronde van italië"
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:27
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

normaal gezien Boogie.


inderdaad
kheb de proloog gezien en ook het begin van de 1e etappe vandaag (zondag)
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:31
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Juan Carlos Dominguez heeft dus gewonnen. Voor het grote publiek was dat misschien een verrassing (dat was duidelijk merkbaar in Groningen zelf) maar hij heeft al menig Spaanse rittenwedstrijd gewonnen op basis van zijn sterke tijdrit zoals de Bicicleta Vasca en de Ronde van Aragon. Ook heeft hij dit seizoen de tijdrit in de Catalaanse Week gewonnen. Hij gold altijd als een groot talent in Spanje maar hij is nog niet echt doorgebroken in een grote rittenwedstrijd. Misschien dat dat nu kan door een paar dagen (inclusief de 1e bergetappe) in de roze trui te blijven al wordt dat natuurlijk moeilijk met de bonificatieseconden die men kan winnen in tussensprints en aan de aankomt.

Opvallend was de prestatie van Michael Boogerd, die normaal niet zo ver vooraan eindigd in een proloog maar zaterdag knap 9e werd, geholpen door de massale steun van het publiek in Groningen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 17:14
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
de 1e rit van Groningen naar Münster is gewonnen door Mario Cipollini. Door de bonificatieseconden en zijn goede proloog neemt hij de roze leidertrui over Dominguez. De sprint werd ontsiert door een val op ongeveer 2 km van de streep waardoor een groepje van 20-30 man door kon rijden. Cipollini won de sprint voor de onbekende Brown en Robbie McEwen, die duidelijk werd gehinderd door Giovanni Lombardi, de ploeggenoot van Mario Cipollini bij Acqua e Sapone
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:41
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
zijn er nog rabobank renners geveld in de valpartij? petje af trouwens voor steven de jong dat ie voorin zat al heeft ie jammergenoeg geen rol van betekenis kunnen spelen
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:50
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
zijn er nog rabobank renners geveld in de valpartij? petje af trouwens voor steven de jong dat ie voorin zat al heeft ie jammergenoeg geen rol van betekenis kunnen spelen
die was 9e ofzo...

Maar is las net op teletekst dat Michael Boogerd is gevallen!
HIj is met blessures aan zijn rechterhand, -elleboog en -been overgebracht naar het ziekenhuis. Het is onduidelijk of hij morgen start....
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2002, 20:03
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
[NIEUWS] nos teletekst meldt dat Boogerd morgen wel van start gaat!!
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:13
Joosn
Joosn is offline
bewijst maar weer es dat Groningen niet de provincie van de boeren is. Al vond ik dat stukje op studio sport wel een beetje oubollig, ze hadden op de great market moeten staan filmen. Belachelijk dat de NOS dier rechten niet kon dokken, als ze nou van die kwakkers als ten Apel en van Gelder ontslaan.

Groeten Peter
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 10:00
chillmaster1984
chillmaster1984 is offline
boogerd is er vandaag weer bij gelukkig.
bartoli heeft zij been gebroken.
__________________
chilluh
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 10:02
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
chillmaster1984 schreef:
bartoli heeft zij been gebroken.
zijn heup, staat op de belgische tt
hij kan 2 maanden niet fietsen
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:14
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Vandaag dus de rit naar Luik/Ans met de laatste 11 km hetzelfde als in Luik-Bastenaken-Luik. De côte de Saint-Nicolas zorgde voor het geheel uiteenvallen van het peloton. Bettini miste de slag door een lekke band. Een groepje van 5 man gingen onder impuls van Francesco Casagrande weg. Michael Boogerd kon na zijn val van gisteren verrrassend goed mee. Later konden nog enkele renners aansluiten. In de sprint van een man of 15 won Stefano Garzelli voor Francesco Casagrande en Jens Heppner. Boogerd werd 6e, Verbrugghe 7e. Cipollini kon niet mee in de finale en daardoor nam Garzelli ook nog een de roze leiderstrui over. Winnaar van vorig jaar Simoni was niet mee op de Saint-Nicolas en ook op de côte d'Ans toonde hij een zwak moment
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:05
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
hoeveelste werd Boogie Boogie?
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:47
D-man
D-man is offline
5de gloof ik, in de kopgroep
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2002, 18:51
Amstl
Avatar van Amstl
Amstl is offline
Citaat:
Boogie schreef:
(..) Boogerd werd 6e (..)


Wel een knappe prestatie, hetgeen hem nu op de 23ste plaats in het algemeen klassement brengt met een achterstand van 53 seconden op Garzelli.
Zonde van dat tijdverlies van gisteren dan ..
__________________
Watevu?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
hoeveelste werd Boogie Boogie?
Citaat:
D-man schreef:
5de gloof ik, in de kopgroep
leer lezen
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 22:22
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
k heb toch gelijk, niet dan?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 22:29
mobie
mobie is offline
Verbrugghe ook een knappe wedstrijd gereden (net zoals de gehele lotto-addeco ploeg). Khad wel gehoopt dat hij vandaag alsnog de roze leiderstrui zou pakken, maar theeft niet mogen zijn.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 00:34
D-man
D-man is offline
Citaat:
Boogie schreef:




leer lezen
tja, had vlak daarvoor op een andere site gelezen dat ie 5de was geworden, en dat dus maar klakkeloos hier neergezet.

mijn excuses
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:03
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
excuses geacepteerd o edele forumbaas

uhmz...

oja


15 Mei

de etappe van de Giro D'italia van vandaag werd overheerst door een lange aanval van de Belg Marc Streels van iets meer dan 162 km. De Belg hield het lang vol maar werd ongeveer 15 km van de streep ingehaald door het nog complete peleton. Op een paar kleine demarages na leek het weer een massasprint te worden die Cipollini afmaakte. Het leek even of de Rabo ploeg Steven de Jong compleet in goede positie reed maar in de sprint speelde hij geen rol van betekenis. De meeste verbaaste zich er over dat McEwen nergens te zien was.
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:11
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
excuses geacepteerd o edele forumbaas

uhmz...

oja


15 Mei

de etappe van de Giro D'italia van vandaag werd overheerst door een lange aanval van de Belg Marc Streels van iets meer dan 162 km. De Belg hield het lang vol maar werd ongeveer 15 km van de streep ingehaald door het nog complete peleton. Op een paar kleine demarages na leek het weer een massasprint te worden die Cipollini afmaakte. Het leek even of de Rabo ploeg Steven de Jong compleet in goede positie reed maar in de sprint speelde hij geen rol van betekenis. De meeste verbaaste zich er over dat McEwen nergens te zien was.
excuses geaccepteerd hoor slijmbal

ik las op de belgische tt dat McEwen lek was gereden. Hij is volgens mij de enige die Cipo kan kloppen hoewel Strazzer wel dicht bij kwam.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 06:54
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
vandaag weer grote kans op massasprint.. het zou leuk zijn als de rabo's vandaag zich eens lieten zien bij ontsnappingen of misschien wel steven de jong in de eindsprint
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 08:16
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
vandaag weer grote kans op massasprint.. het zou leuk zijn als de rabo's vandaag zich eens lieten zien bij ontsnappingen of misschien wel steven de jong in de eindsprint
de Tour kwam vorig jaar ook aan in Straatsburg, toen was het ook een massasprint idd (Kirsipuu).
Ik ben bang dat De Jongh een beetje te kort komt tegen Cipo en McEwen.
Ik hoop dat er eens een wat grotere groep weg kan rijden, niet weer iemand alleen of een 2-tal, want dat is steeds gedoemd om te mislukken
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
vandaag dus zoals verwacht een massasprint in Straatsburg. Op de rotonde op 1300 meter van de finish kwam Robbie McEwen in het wiel van Mario Cipollini. Na het voorbereidende werk van Giovanni Lombardi kwam Cipo pas laat op kop en leek hij met gemak de etappe te winnen. De Australiër McEwen kwam echter nog in de laatste meters met een ultieme jump voorbij de Italiaan. Deze probeerde McEwen nog te stoppen door naar links uit te wijken, hetgeen hem wat mij betreft op een deklassering mag komen te staan. Niet dat dat uitmaakt voor de etappewinst, want McEwen eindigde enkele centimeters voor Cipollini. Degano (?) werd 3. Garzelli behoudt de roze trui
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 16:47
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
eindelijk eens een echte sprint .
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-05-2002, 20:07
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
lekker voor die cipo McEwen verdiende het.. als Lombardi weer zo uit was geweken als de 1e keer had ie ruzie met mij gehad daarom deed ie het vast nie

16 mei

spannende dag voor de giro..

jaja

het is

RUSTDAG!
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:09
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
trouwens.. Boogerd hoopt de 1st volgende berg op finishende etappe voor een verassing te kunnen zorgen.. nou ik ben benieuwd

ik hoop dat er voor de Rabo's nog een ritzege aankomt.. al is het wel moeilijk natuurlijk



waar ik wel gek word van dat belgische vrt 1 dat ze geen minuut hun mond kunnen houden over Verbrugge... naja wij kunnen ook nie ophouwe over Dekker als ie de tour rijdt natuurlijk
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:31
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
6e dag

eerste etappe bergop gewonnen door Garzelli waardoor hij zijn roze trui plaats verstevigde.. verder heb ik het niet live gezien dus ik zou nog niet weten wat bijvoorbeeld Boogerd gedaan heeft

__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:02
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Boogerd kon niet mee met de echte klassementsrijders. Voor mij is dat een teken dat hij zich in zijn carrière niet meer op eindklassementen van grote rondes moet blindstaren, louter op etappes en eendagswedstrijden.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 22:32
mobie
mobie is offline
Verbrugghe viel ook tegen in deze eerste bergrit. Hopelijk dat hij nog betert de volgende dagen. Achja tis ook de eerste keer dat hij voor een klassement gaat. Hij heeft nog enkele jaren om zich te bewijzen.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 10:15
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
BREAKING NEWS

Roze trui drager Stefano Garzelli is positief bevonden bij een dopingtest!




mooie boel is dat
__________________
Maar dat geheel ter zijde.

Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 11:02.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 10:41
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
*zucht*

toch niet te geloven? ik denk dat dit wel wat gevolgen voor de giro gaat hebben.. want het is toch wel even de roze trui drager die hiero positief bevonden is en die ook nog eens een ritzege behaald heeft...

niet goed voor de wielersport
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 10:55
Verwijderd
hoe kan je zoiets nou doen, ach jah..

In italie komen steeds meer mensen positief uit een dopingtest, wie weet zijn die testen wel niet goed ofzo..

Of komt het door het eten of iets dergelijks daar..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:01
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
hoe kan je zoiets nou doen, ach jah..

In italie komen steeds meer mensen positief uit een dopingtest, wie weet zijn die testen wel niet goed ofzo..

Of komt het door het eten of iets dergelijks daar..
naja, er is vorig jaar wel een heleboel gevonden in de hotelkamers van een aantal renners....
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:01
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
*zucht*

toch niet te geloven? ik denk dat dit wel wat gevolgen voor de giro gaat hebben.. want het is toch wel even de roze trui drager die hiero positief bevonden is en die ook nog eens een ritzege behaald heeft...

niet goed voor de wielersport
2 zelfs...
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:33
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
dat word maar weer naar vrt 1 kijken straks als ik thuis ben... is er al verder nieuws over wat er nu gaat gebeuren? gaat de ronde gewoon van start?
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:38
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
dat word maar weer naar vrt 1 kijken straks als ik thuis ben... is er al verder nieuws over wat er nu gaat gebeuren? gaat de ronde gewoon van start?
Garzelli gaat iig wel van start, hij blijft tot de contra-expertise van dinsdag.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:


naja, er is vorig jaar wel een heleboel gevonden in de hotelkamers van een aantal renners....
mjah ok, maar ik snap nog steeds niet waarom ze het doen..

Is de kans dan zo klein dat je gepakt wordt? Maar goed als je de roze trui heb, moet je dit ook wel verwachten..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:28
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:


mjah ok, maar ik snap nog steeds niet waarom ze het doen..

Is de kans dan zo klein dat je gepakt wordt? Maar goed als je de roze trui heb, moet je dit ook wel verwachten..
precies...als je de leiderstrui heb kun je er zeker van zijn dat ze je gaan controleren op doping... als je dat van te voren weet waarom gebruik je het dan??
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Giro d'Italia
de communiceerbeer
57 03-06-2008 22:58
Vrije tijd Giro d'Italia 2007
de communiceerbeer
74 06-06-2007 10:46
Vrije tijd Giro d'Italia 2006
peaceflower
241 30-05-2006 18:10
Vrije tijd Giro d'Italia 2005
baas
250 01-06-2005 21:07
Vrije tijd De Beste Sporter Ooit
Wielrenner_R
87 11-08-2004 16:47
Vrije tijd [Wielrennen] GIRO D'ITALIA 2003
B@RTOLI
92 01-06-2003 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.