Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 13:01
D-sire
D-sire is offline
Ik gebruik eigenlijk nooit lippenstift omdat ik het zo moeilijk vind wat voor kleur ik moet nemen. Toch wil ik graag een keer lippenstift gebruiken en wil daarom weten wat jullie voor kleurtjes hebben!! Ikzelf heb donker haar en een klein beetje getinte huid (van mezelf )
Iemand tips welke kleur bij mij zal staan??

Greeetzzz...
Oud 11-05-2002, 13:23
humandoll
humandoll is offline
je gaat gewoon naar de drogist, alle kleuren die jij mooi vind probeer je gewoon uit ofzo. of vraag aan vriendinnen, is toch niet raar ofzo je kunt gewoon vragen of zij lippenstift hebben en eerst lenen ofzow
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:28
PardonMe
PardonMe is offline
ik gebruik eigenlijk zelden lippenstift, maar altijd lipgloss..
en dat heb ik in verschillende kleuren, geuren, smaken etc..
met glitters, zonder glitters.. noem maar op..

en als ik lippenstift gebruik dan is het een licht bruine tint, want van die felle rode of roze ofzo dat vind ik niet mooi en dat zou me ook niet staan..
owjah, of iets van een licht glansje, wat niet zo opvalt..
Het moet gewoon niet te opvallend zijn, maar wel een beetje zichtbaar..

En als je niet weet wat voor iets je moet halen loop dan gewoon eens een drogisterij binnen (ik noem een hema, ik noem een etos, kruidvat, DA etcetera) en test gewoon wat verschillende kleuren, of vraag om advies.. (dat laatste zou ik denk ik bij de DA doen, want dat vind ik daar wel zo'n winkel voor eigenlijk, weenie wrom)
Als je gewoon wat kleuren probeert kom je er vanzelf achter wat jou wel en wat jou niet staat en wat je het mooiste vind bij jezelf..

succes!
Oud 11-05-2002, 16:37
Verwijderd
hmzzz je kan ook wel advies bij de Douglas of Beijenkorf vragen denk ik, maar dan proberen ze je vast van alles aan te smeren

Ik doe zelf nooit lippenstift op, ik heb dan echt et idee alsof ik er uizie als een clown ofzow *vaag*
Naja het lijkt me wel leuk om het eens een x op te doen, omdat me lippies vrij licht zijn zou et missch wel mooier staan...

Naja ik ga wel een x testen bij drogistjes
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:04
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Ik gebruik alle kleuren die ik maar kan hemelsblauw koningsblauw blauw donkerblauw oranje rood-oranje crimsonrood rood vuursteen donkerrood groen limoengroen zeegroen donkerroze tomaat koraal paars indigo en zilver allemaal als ik m'n vakantiewerk als clown doe.Anders....lipbeschermende lippenstift.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:48
Verwijderd
Ik heb nooit lippenstift op.. ik vind het maar lastig, ben altijd bang dat ik het uitveeg over mn hele gezicht, het proeft vaak vies en ik vind het ook niet zo mooi bij mij..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:54
Ilsch
Ilsch is offline
ik heb gewoon een beetje een natuurlijke kleur.. zodat lippen iets meer opvallen...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:56
Ditchie
Ditchie is offline
Licht roze tint..vind ik persoonelijk heel mooi bij mensen met een getinte huid!

Laat je anders een keer adviseren!! Best handig heb ik ook gedaan ..nou veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:17
mandydw
mandydw is offline
Ik zou een xtje een (donker)bruine proberen of een hele lichte(rose)In ieder geval geen fel kleurtje!!Dat is dus echt nix!!wel ee n beetje natuurlijk...maar als je al een mooie kleur lippen hebt van jezelf dan zou ik geen lippenstift op doen; is een beetje zinloos.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:23
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb meestal eerst lippebalsem.. daarover heel lichtjes rode lippotlood, en dat veeg ik meestal heel erg weg, zodat t heel licht blijft.. en dan die lipgloss van manhattan, smaakje lemonade, is beetje rood roze achtig.. en die smaakt echt heel lekker...
en je hebt meer van die dingetjes,... je hebt er ook suikerspin en orange van.. moet je maar eens uitproberen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:23
de
de is offline
lippenstift:

kan leuk zijn
wordt gauw ordinair...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:36
Ditchie
Ditchie is offline
Citaat:
de schreef:
lippenstift:

kan leuk zijn
wordt gauw ordinair...

Jongens
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:57
Li
Li is offline
Citaat:
de schreef:
lippenstift:

kan leuk zijn
wordt gauw ordinair...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:33
Alet
Alet is offline
Ik draag vrijwel nooit lippenstift, wel subtiele lipgloss. Ik denk dat rood/bruine lippenstift je wel zal staan, alhoewel het helemaal van je eigen smaak en de kleuren van je outfit afhangt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:50
blackfairy
blackfairy is offline
bruin / donkerbruin... of zoietsnatuurlijke kleuren.

heb zelf af en toe lippenstift op en bijna altijd donkerbruin vink et mooist. mja tligt eraan of t bij je past/staat....
Oud 13-05-2002, 19:07
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik heb ook donker haar en een beetje getinte huid.. en ik gebruik:
maybelline watershine nr. 23 of bourjois, pour toujours nr. 46.. zijn allebei heel mooi...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:05
Rio
Rio is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Ik gebruik eigenlijk nooit lippenstift omdat ik het zo moeilijk vind wat voor kleur ik moet nemen. Toch wil ik graag een keer lippenstift gebruiken en wil daarom weten wat jullie voor kleurtjes hebben!! Ikzelf heb donker haar en een klein beetje getinte huid (van mezelf )
Iemand tips welke kleur bij mij zal staan??

Greeetzzz...
Hey Dreamzy,

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb ook donker haar en heb een gezond bruin kleurtje, (van de zon dan he hihi)
ik zelf gebruik vaak kleuren die leuk staan bij mijn haar en kleding.. als ik donkere kleren aan heb, (meestal) dan draag ik ook vaak een beetje gedurfde lippenstift zoals: donkerrood, of juist roze, zwart of blauw heel af en toe, maar toch meestal donkerbruin of bordeauxrood...

het ligt eraan bij wat voor gelegenheid uitgaan of school zit bij mij een groot verschil in!!!
uitgaan meestal gedurfd en als ik naar school ga dan gebruik ik meestal een neutraal kleurtje zoals; ligt roze, doorzichte lipgloss, ligt rood ofzo...

ik hoop dat je er wat aan hebt,

liefs, Rio
Oud 15-05-2002, 20:37
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
vorige maand was het roze,daarvoor bruin nu is het weer zwart....
Reageren

Regels voor berichten