Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 16:58
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
als jullie bezig waren?
ikke net nog
waren we bezig komt ineens zijn zusje binnenwandelen
whahahah ook wel grappig eigenlijk
kweet het nuttelooze topic maja
dikke kuz mij
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:13
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
misschien meer wat voor sexualiteit? ik ben wel eens een keer betrapt door mijn ma maar gelukkig waren we al bezig met aankleden,, en zij en ik hadden in ieder geval onze broeken al aan... ..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:18
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
een keer kwam t zusje van me ex binnen hebbe allebei de hele avond dubbel gelegen (zij en ik) maar me ex vond t totaal niet grappig...

en een keer kwam mams binnengewandeld en bleef gewoon staan

een keer in de auto ergens in de bossen kwam een man 10 keer trugfietsen en toen ging ie op een gegeven moment naar binnen lauwen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:36
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Op seksualiteit staat hier al een topic van..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:41
Mindfields
Mindfields is offline
Niet zo heel erg vaak, 1 keer kwam zijn broertje binnen om de nieuwe Donald Duck te brengen
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:54
Verwijderd
bij mij thuis niet, daar is t als je met je vriendje boven bent, is t prive dus ze storen niet onnodig of ze kloppen of ze gaan onderaan de trap roepen.

bij hem thuis heb ik meer kans op betrapt te worden(ben t ook 11 keer meet toen hadden we lepeltjes houding en t was s'ochtens en onder de lakens dus valt niet op) daar lopen ze makkelijker de kamer in(zijn deur is kapot maar hij slaapt op de zolder dus dat scheelt) zijn bed piept gelukkig niet meer, maar toen ie dat wel deed kwam zijn zusje meteen boven kijken
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:05
Piccola
Piccola is offline
1 Keer door zijn zusje... Ze wou achter de computer, maar wij waren net ff lekker bezig daar! Kon er wel om lachen! Mijn vriend alleen iets minder...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:11
mar87
mar87 is offline
Ja, we waren ergens (niet thuis ofzo) bezig, komt er ineens een oud wijf aan. Wij duiken snel onder de tafel, ze heeft ons niet gezien gelukkig, als ze 3 meter verder gelopen was...... en d'r was nog iemand bij en die had 't wel door. Maar dat maakte toch niet uit of die het nou wel of niet wist/zag duzzz was wel dom,
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:06
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
oooh ja hoor...
Zn vriend komt altijd PRECIES op de verkeerde momenten binnen....of we willen net beginnen , of we zijn net lkkr bezig , of we zijn net ff lkkr 'na aant genieten' Aaaah...
Maar das dan meestal wel lachen...Laatst (we liggen bij hem meestal op zolder) hoor ik voetstappen op de eerste trap.Staat ineens een andere vriend van m bovenaan de trap (twas donker...pfff ) en zn andere vriend stond beneden en maar lachen... en die ander: wat is??wat is??kei melig!

maar antwoord op de vraag:ja.

Hier thuis de eerste paar weken kwam iedereen zomaar binnen hobbelen, nu niet meer
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:48
punkyfish
punkyfish is offline
te vaak
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 23:32
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
nou betapt niet, maar zijn broer lag ook in de kamer , en die was half bewust wat er was zeg maar
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 13:23
chanel
chanel is offline
deze hoort op Sex.. >>>

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:29
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
... toen hadden we lepeltjes houding en t was s'ochtens en onder de lakens dus valt niet op...
wat is de lepeltjes houding? ik heb dat namelijk nog nooit gehoord in de buurt waar ik woon..
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:29
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik was wegens een uitwisselingsproject van school een week bij een italiaan in huis--> 2X

1ste keer door zijn broertje, die kwam zeggen dat we moesten eten en die schrok zich helemaal de tering. Dus die maffe italiaan met zijn broek op zijn knieen (boxer nog wel aan hoor) achter zijn broertje aan om m te kalmeren

2de keer was s'nachts en we waren net thuis gekomen en we zaten op mijn kamer, komt eerst zijn pa op de deur kloppen. dus hij rukt al zijn kleding en spullen van bed en vliegt de badkamer in. Ik doe net of ik slaap komt later zijn moeder en die klopte niet maar deed gewoon deur open.... maar goed ze was niet pissed ofzo, ze had alleen tegen hem gezegd dat hij voorzichtig moest wezen
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:31
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
hmmm, min of meer, nadat we in een parkeergarage bezig waren geweest kwamen we er achter dat die dingen van boven tot onder beveiligd zijn met camera's ... de knipoog van de bewaker zij me voldoende
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:37
Field
Field is offline
Citaat:
youriw schreef:
hmmm, min of meer, nadat we in een parkeergarage bezig waren geweest kwamen we er achter dat die dingen van boven tot onder beveiligd zijn met camera's ... de knipoog van de bewaker zij me voldoende
Ai, dat doet zeer

Kep btw ook geen idee wat de 'lepeltjes houding' inhoud...
nooit van gehoord

en ben gelukkig (nog) nooit betrapt (ff afkloppen)
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Best vaak eigenlijk.

Lepeltjes houding is wanneer je allebei op de zij ligt, jongen achter, meisje voor, buik tegen rug en zo bezig gaat.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:06
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
Ik vanmiddag nog!!! Tering... we waren net klaar... komt mijn broer thuis eerste wat ie doet is naar mijn kamer lopen en zeggen dat ie thuis is... ik achter m'n bed gesprongen en m'n vriend zich snel aangekleed... maar ja het was te laat... de deur ging al open!!!
__________________
Sex is like NIKE : just do it!!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:48
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
hell, 1 keer maar toen waren we echt nét klaar dus eiglijk telt dat nie
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:22
lausie
lausie is offline
ja me radio was kapot duzx jij ging ratelen komt me pa vrolijk binnen hijziet alle kleren voro zijn neus op de grond liggen en ook een x stonden we onder de douche komen me ouderz thuis oeiiiiiii
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:59
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
nooit, mijn ouders respecteren privacy en roepen voor mijn deur ofzo
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 22:05
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
nooit, mijn ouders respecteren privacy en roepen voor mijn deur ofzo
mooi zo
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 05:54
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik was wegens een uitwisselingsproject van school een week bij een italiaan in huis--> 2X

1ste keer door zijn broertje, die kwam zeggen dat we moesten eten en die schrok zich helemaal de tering. Dus die maffe italiaan met zijn broek op zijn knieen (boxer nog wel aan hoor) achter zijn broertje aan om m te kalmeren

2de keer was s'nachts en we waren net thuis gekomen en we zaten op mijn kamer, komt eerst zijn pa op de deur kloppen. dus hij rukt al zijn kleding en spullen van bed en vliegt de badkamer in. Ik doe net of ik slaap komt later zijn moeder en die klopte niet maar deed gewoon deur open.... maar goed ze was niet pissed ofzo, ze had alleen tegen hem gezegd dat hij voorzichtig moest wezen
Italiaan in huis oehhh
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:20
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
eerste kleer paar jaar terug, kwam mn vader mn kamer op terwijl we bezig waren, maar hij bleef netjes achter de deur staan..

tweede keer afgelopen maandag.
We hadden 's ochtends onze tent (pinkpop camping aah) afgebroken en in de tent van een vriend van me gelegd.
Savonds was hij gaar dus wij de tent in om onze spullen eruit te halen, en van het een kwam het ander. Toen kwam hij opeens zn tent binnen en wij schokken zo dat ZIJ MIJ een kopstoot gaf waardoor nu mn wenkbrauw over mn oog hangt.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 18:33
Cerberus
Cerberus is offline
slechts 1 keer....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:37
sexybitch
sexybitch is offline
Nou het is verdomme zo dat steeds als we bezig zijn mijn broertje thuis komt!!!
__________________
Sex Is Like Nike: Just Do It
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:54
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
ConnX schreef:

tweede keer afgelopen maandag.
We hadden 's ochtends onze tent (pinkpop camping aah) afgebroken en in de tent van een vriend van me gelegd.
Savonds was hij gaar dus wij de tent in om onze spullen eruit te halen, en van het een kwam het ander. Toen kwam hij opeens zn tent binnen en wij schokken zo dat ZIJ MIJ een kopstoot gaf waardoor nu mn wenkbrauw over mn oog hangt.
Ik hoorde al een klap toen ik bij mijn tenk aan kwam na het concert van RAMMSTEIN.... Ik stond op camping B en jij?
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:23
SiDEkiCK
Avatar van SiDEkiCK
SiDEkiCK is offline
Citaat:
ConnX schreef:
eerste kleer paar jaar terug, kwam mn vader mn kamer op terwijl we bezig waren, maar hij bleef netjes achter de deur staan..

tweede keer afgelopen maandag.
We hadden 's ochtends onze tent (pinkpop camping aah) afgebroken en in de tent van een vriend van me gelegd.
Savonds was hij gaar dus wij de tent in om onze spullen eruit te halen, en van het een kwam het ander. Toen kwam hij opeens zn tent binnen en wij schokken zo dat ZIJ MIJ een kopstoot gaf waardoor nu mn wenkbrauw over mn oog hangt.
tsja.. uh.. sorry?
__________________
durf te leven
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:40
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Mija

De eerste keer kwam mijn zusje binnen. We hadden wel een stoel ofzo voor de deur gezet, maar die werd opzij geduwd..Ik heel hard schreeuwen: "ga weg, ga weg"
Zij was geschrokken en verdrietig dat ik zo boos deed, maarja, twas voor haar eigen bestwil

2de keer was bij mijn vriend thuis. Hij woont in een kraakpand waar geen deuren binnen zijn, iedereen loopt zomaar binnen. Hij lag dus zegmaar *kuch* bovenenop mij, toen er iemand binnenkwam. Die zegt "hi", ziet ons en loopt meteen weg, hij heeft er niks meer over gezegd
Grappig feit, die avond ervoor zaten die jongens naast onze kamer en het is daar zwaar gehorig..Maar we hadden toen geen zin om daar op te letten, dus zijn we gewoon begonnen. En heel snel zijn ze maar weggegaan toen.. En de volgende ochtend werd die jongen er dus weer mee geconfronteerd
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:15
Semele
Semele is offline
We zijn nog nooit betrapt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:40
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Gelukkig niet
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:47
Verwijderd
Nog nooit tijdens de echt sex maar wel beetje truitje dat dan om mn nek zat en dan een broer die klopt of ie ff binnen mag komen (zo snel heb ik nog nooit mijn truitje weer aangetrokken!)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 21:22
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.