Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Soms zijn er echter ook ontwerpers die voor hun shows of fotosessies niet op zoek zijn naar de perfecte modellen. In dat geval hoef je er niet te verfijnd uit te zien, maar moet je wel een enorme dosis zekerheid uitstralen. Karakter en emoties en van die dingen. Van kleine onvolmaaktheden trekt men zich dan niet zo veel aan. Castings voor zo'n shows lopen even vaak niet via modellenbureaus, maar via advertenties in de krant. De juiste maten zijn meestal wel noodzakelijk, en je moet 'op papier pakken'. Maar begin eerst maar eens met een fotoboek samen te stellen, en dan hoor je snel of je hardop droomt of niet. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat je recht hebt op dat excuses, mevrouw schimmel dient zich een beetje in te houden of haar mening wat genuanceerder te verkondigen, vooral als het om zulke mogelijk kwetsende opmerkingen gaat. Ik hoop toch ook dat het nu afgelopen is met die rotopmerkingen, niet alleen van schimmel maar ook van de anderen.
||
Citaat:
En ja, er zijn heel wat posts verwijderd, bedroevend veel eigenlijk.
Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 19:37. |
![]() |
||
Citaat:
Je verhaal deed er al niet meer toe. Deze had niets te maken met het onderwerp zelf, slechts met de manier waarop men met elkaar om dient te gaan. Mocht ik delen over het hoofd hebben gezien die wel met het onderwerp te maken hebben, mijn excuses, dan heb ik die idd over het hoofd gezien. Helaas kan ik ze niet meer terughalen.
||
Citaat:
![]() Hoezo de mijne? www.harryklooster.nl ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Woeps... sorry, is per ongeluk meegekomen in de verwijdering. Zullen geheid meer van zijn, mijn excuses bij voorbaat.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ps je kan toch ook foto's laten maken bij modellenbureau's enzo? dat kost dan wel geld maar dan heb je wel een soort van portfolio ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die maten.. ok.. maar mooi zijn? Ik vind persoonlijk veel modellen niet echt mooi... Maar mooi zijn is natuurlijk voor iedereen anders. ot: naar een bureau gaan.. zeggen ze lijkt me vanzalf wat ze van je vinden ofzo..maar ik heb er ook gene verstand van |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
help ik wil model worden. Omg | 32 | 03-07-2012 18:58 | |
De Kantine |
Hélp ik wil modél wordén ;$ Omg | 3 | 05-01-2012 20:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
onzekere lelijke meisje wil MODEL worden HELP!! Just_Wanna_Jump | 68 | 27-04-2009 10:26 | |
Lifestyle |
Model worden Simon4444 | 2 | 25-02-2008 23:21 | |
Lifestyle |
Model worden...maar waar? kate_temp | 37 | 08-02-2004 14:37 | |
Lifestyle |
Model worden!! Maar waar?? kate_temp | 11 | 07-10-2003 20:20 |