Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Typisch jou. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1698316)

Missy 16-06-2008 12:49

Typisch jou.
 
Er zijn vast wel dingen die typisch jou zijn? Leg je altijd bestek links? Wil je dat iets op een bepaalde manier altijd gedaan is?

Zijn er dingen qua gedrag, uiterlijk, doen of laten die typisch zijn voor jou? Vertel.

En ik hoef geen posts met nee,ja,nee als antwoord. ;)

Lethe 16-06-2008 12:50

Ik hou mijn vork in mijn rechterhand en mijn mes in mijn linkerhand.:D

Missy 16-06-2008 12:53

Vast meer mensen hebben het, maar ik controleer altijd om het uur of ik mijn sleutels/mobiel/etc bij me heb. Ik bewaar het lekkerste qua eten altijd als laatst.

Dinalfos 16-06-2008 13:14

Dat laatste neem ik mezelf ook iedere keer voor, maar er komt altijd maar weinig van terecht.

Kazet Nagorra 16-06-2008 13:25

Ik heb wel een aantal tics/trekjes. Nagelbijten, trillen met mijn been, in mijn handen wrijven, dat soort dingen. Ik miauw ook naar mijn kat.

Quis 16-06-2008 13:26

Kleren met bloemetjesprint. Alles anayliseren. Van heel weinig alcohol heel erg aangeschoten raken. Rokjes. Betogen over niks voeren. Nog nooit vlees hebben gegeten. Heel snel praten. Kleine danspasjes/beweginkjes/huppelsprongetjes maken als ik me ergens thuis voel. Met vulpen schrijven. Dingen snel te zoet en te pittig vinden. Stressen over niks. Zelfonderschatting. Blijkbaar schokkerende opmerkingen maken.

Stefenootje 16-06-2008 13:28

Ik weet het niet zo goed, ik ga erover nadenken. Uice mag ook antwoorden voor mij!

Rasmusje 16-06-2008 13:33

Kleine sprongetjes maken als ik vrolijk ben. Verder kan ik zo gauw niks bedenken.

Pippeloen 16-06-2008 13:58

een grote bek over van alles en nog wat en hoe dingen beter kunnen maar het zelf doen ho maar ;x

Jive. 16-06-2008 14:54

Áls ik een horloge draag dan draag ik hem rechts, maar ik draag geen horloge.

Freyja 16-06-2008 15:01

Praten over dingen die er eigenlijk weinig toe doen - of misschien meer een relaas houden over bijvoorbeeld waarom ik welke sokken aantrek terwijl ik ze aantrek, dat soort dingen. Mensen luisteren altijd heel selectief naar mij :o En als ik stil ben vragen ze altijd of er wat is. En dat is er dan ook.

Ik loei naar koeien als we wandelen of blaat naar schapen. Of doe vogels na. En anders zing ik of praat ik tegen mezelf. Eigenlijk maak ik gewoon altijd geluid :p

Mr Soija verwijderd 16-06-2008 15:12

Ik vind 'Typisch jij' beter klinken.

Mja, verder niks boeiends ofzo. Raar dan met mijn pink. :p

Sperzieboon 16-06-2008 15:36

Citaat:

AllureV schreef: (Bericht 27731812)
Ik hou mijn vork in mijn rechterhand en mijn mes in mijn linkerhand.:D


Kunst 16-06-2008 15:38

ik drink alle sap behalve sinaassappelsap met water.

Swlabr 16-06-2008 17:19

Ik kijk om de twee minuten op mijn horloge.

Mr Soija verwijderd 16-06-2008 17:21

Oh, ik controleer het gas echt tig keer op een dag, soms twee keer in 5 minuten.

Azaelia 16-06-2008 17:22

Ik zing als ik vrolijk ben, verveeld ben, verdrietig ben, bang ben, druk bezig ben. Eigenlijk altijd dus.

flyaway 16-06-2008 21:43

Ik zoek naar 'zandkorreltjes' op mijn hoofd en bekijk de oogst.
Als ik me gelukkig voel kan ik op de leukste spontane ideeen komen.
Op mijn linkerhand zit een moedervlek die ik heel erg 'mij' vind.
Ik zing altijd mee met muziek.

jongen1986 16-06-2008 21:44

Ik loop altijd rondjes als ik telefoneer.

MadameMinke 16-06-2008 23:00

Volgens mij is het 'Typisch jij', maar goed.
Typisch aan mij is dat ik in het theater altijd minstens drie keer check of m'n telefoon aanstaat. Ik heb verder een hoop dwanghandelingen, bijvoorbeeld iets met de eerste en laatste trede van de trap (ga het niet helemaal uitleggen), ik kan er niet goed tegen als mensen een lelijke stem hebben en ik kan er al helemaal niet tegen als mensen grammaticale fouten maken.
Ik ben nogal kritisch, op mezelf vooral, maar ook op anderen.
Ik doe vaak stemmetjes na (OMG), maar alleen bij mensen waar ik me echt op m'n gemak voel (op school bijv. niet :o). En ik schijn dan ook heel erg grappig te zijn.
En ik loop ook altijd rondjes tijdens het telefoneren. Of ik ga op m'n bed duiken en doe halve yoga-oefeningen.

Biertank 52 17-06-2008 01:48

- Ik kan niet fatsoenlijk op een stoel zitten als ik telefoneer, ik moet ijsberen.
- Bij een trap moet altijd mijn linkerbeen eerst naar boven of naar beneden. Als ik met de stappen niet uitkom, maak ik een raar hupsje of een extreem grote pas om toch als eerste met links te kunnen stappen.
- Ik ben een scenariodenker, voordat mensen iets doen, heb ik al verschillende mogelijkheden in mijn hoofd wat ze kunnen gaan doen.
- Ik gebruik altijd maar twee van de vier stoelpoten.
- Ik heb verschillende tics, van het maken van harde oogknipperingen tot geluidjes maken met mijn keel. Niet omdat het moet, omdat ik het leuk vind. :confused:
- Elke minuut zit ik minstens 3x aan mijn ring.

Dark Phoenix 17-06-2008 02:24

O, god, ja, goed topic.

Ik kom soms heel sarcastisch uit de hoek, ook als ik het totaal niet zo bedoeld heb. Dat laat sommige mensen nogal eens denken dat ik ze niet mag, terwijl dat helemaal niet zo is.
Ik kan heel bijdehand zijn als ik me ergens op mijn gemak voel, terwijl ik heel stil en rustig ben bij nieuwe mensen / plekken etc.
Ik ben, in tegenstelling tot andere mensen, niet zo extreem met mijn blijheid of als ik me kut voel. Ik sta niet te springen en te gillen als er iets geweldigs gebeurt, bijvoorbeeld.
Ik kan mensen soms bijna idoliseren, dan kunnen ze heel weinig bij me goed doen. Het omgekeerde is ook waar. Het gebeurt in beide gevallen niet zomaar, trouwens.
Ik wil graag dat mensen die ik leuk vind mij ook leuk vinden. (overigens klinkt het door bovenstaande 2 zinnen veel obsessiever dan het werkelijk is :p )
Ik wil graag dingen bereiken of voor elkaar krijgen.


En vast nog wel meer.

Katje 17-06-2008 11:59

Wat waarschijnlijk het meest opvalt is dat ik altijd aan velletjes van mijn onderlip en mijn nagelriemen loop te bijten. Sowieso zit ik vaak in mn gezicht te frunniken, omdat ik me niet op mn gemak voel, het is een soort verstoppen ofzo ;x Verder ben ik óf heel schuchter óf juist lomp en grofgebekt. Meestal het eerste. Eh. Het Engels praten is ook wel typisch denk ik.

En toen was het klaar.

Missy 17-06-2008 12:26

Ohja, ik neem vaak de raarste houdingen aan op een stoel. Ik ga gehurkt op een stoel zitten. Met één bil op de stoel. Als ik tv ga kijken zit ik vaak met mijn knieën ingetrokken en dan mijn armen erover. En mijn hoofd steunt dan op mijn knie.

Repelsteel 17-06-2008 15:21

ik begin herrie te maken als er geen muziek om me heen is, dmv fluiten, trommelen, alles (n) :D

Cherry Springs 17-06-2008 15:25

-Heel snel praten
-Altijd optimistisch zijn
-Heel lang en gepassioneerd betogen over zinloze dingen
-Niet willen hardlopen.
-Poep zeggen.
-Vaak vinden dat mensen zich aanstellen en mensen zich drukmaken om niks.

Of zoiets.

Jive. 17-06-2008 15:33

Een gigantisch gebrek aan zelfdiscipline!

egon 17-06-2008 15:42

Ik ga waanzinnig graag offtopic.

Kazet Nagorra 17-06-2008 15:45

Ik heb de neiging partij te kiezen tegen de forumbazen.

Lisa 17-06-2008 15:47

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27739879)
Ik ga waanzinnig graag offtopic.

Citaat:

Kazet Nagorra schreef: (Bericht 27739906)
Ik heb de neiging partij te kiezen tegen de forumbazen.

Beide niet heel typisch.

Cherry Springs 17-06-2008 15:47

I second that.

Oeh oeh zo nu en dan Engelse zinnen gaan gebruiken op willekeurige momenten. Gewoon omdat wat ik wil zeggen leuker is in het Engels.
Verder teken ik altijd in mijn schriften. Maar ook dat is niet zo bijzonder.

egon 17-06-2008 15:47

Reken maar dat dat van mij typisch is. Ga eens niet offtopic CS en Lisaaah!

ook heel typisch is de drang tot fluiten / beatbox / een hele verzameling aan maffe geluidjes zoals duiven lazers en robotshiz, en dat komt allemaal uit mijn mond rollen zonder dat ik het merk

Lisa 17-06-2008 15:53

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27739929)
Reken maar dat dat van mij typisch is. Ga eens niet offtopic CS en Lisaaah!

ook heel typisch is de drang tot fluiten / beatbox / een hele verzameling aan maffe geluidjes zoals duiven lazers en robotshiz, en dat komt allemaal uit mijn mond rollen zonder dat ik het merk

Oh voor deze offtopic wil ik wel een ban incasseren als CS die ook krijgt.

Vind ik toch vrij typisch van mezelf. En dat ik al panisch kan worden als ik denk dat ik gekieteld ga worden. En dat ik dagenlang met niemand hoef te praten en daar niet eens last van heb. En dat ik hier voor mijn lol kom en niet zoveel gezeur hoef te horen als ik toch niemand stoor.

Lethe 17-06-2008 15:54

Ik word panisch als iemand aan mijn navel zit (want dat doet pijn:confused:) of als iemand alleen al naar mijn kussen wijst.

Neko* 17-06-2008 16:13

Citaat:

Jive. schreef: (Bericht 27739807)
Een gigantisch gebrek aan zelfdiscipline!


TopDrop 17-06-2008 16:21

Citaat:

AllureV schreef: (Bericht 27731812)
Ik hou mijn vork in mijn rechterhand en mijn mes in mijn linkerhand.:D

Dat is gek :eek: Ik zou dat echt niet kunnen -o- Dan implodeert het universum :o

Citaat:

Missy schreef: (Bericht 27731821)
Vast meer mensen hebben het, maar ik controleer altijd om het uur of ik mijn sleutels/mobiel/etc bij me heb. Ik bewaar het lekkerste qua eten altijd als laatst.

Ik check altijd 10x als ik de trein uit loop ofzo of ik niet iets heb laten liggen. Soms nog door het raampje kijken naar waar ik zat als ik niet zoveel haast heb enzo. Niet dat ik ooit iets ben vergeten in de trein, maar toch.

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 27739924)
I second that.

Oeh oeh zo nu en dan Engelse zinnen gaan gebruiken op willekeurige momenten. Gewoon omdat wat ik wil zeggen leuker is in het Engels.
Verder teken ik altijd in mijn schriften. Maar ook dat is niet zo bijzonder.

Soms weet ik alleen het engelse woord in plaats van het nederlandse -o-

Lethe 17-06-2008 16:22

Ik heb nogal wat dwangmatigheden.:D

TopDrop 17-06-2008 16:25

Citaat:

AllureV schreef: (Bericht 27740118)
Ik heb nogal wat dwangmatigheden.:D

Zoals? :p

Lethe 17-06-2008 16:28

Citaat:

TopDrop schreef: (Bericht 27740133)
Zoals? :p

Als ik wegga of als ik ga slapen moet ik bepaalde dingen gedaan hebben anders brengt het ongeluk denk ik dan. Gewoon kleine dingen, zoals nog even alle lichten checken of even de radio aanzetten (al is het maar twee seconde) of ergens naar kijken of weet ik veel, gewoon iets nutteloos.:D

TopDrop 17-06-2008 16:32

Ik bedenk soms iets stoms, en dan denk ik, dit ga ik elke keer doen voordat ik wegga! Ofzoiets. En dan doe ik het een paar keer en daarna vergeet ik het weer grandioos :')

Of uhm. Vanaf nu leg ik HIER ALTIJD mijn sleutels en telefoon enzo neer! Maar ze liggen altijd door mijn kamer verspreid :D

Lisa 17-06-2008 17:53

Hee missy eigenlijk moet je je eigen topic sluiten want dit is gewoon heel stiekem het gekketrekjestopic :) En dat is nog geen halfjaar oud! Want dat heb ik moeten openen omdat je een ander sloot vanwege je eigen regels :)

Kusje ;)

Quis 17-06-2008 18:00

Citaat:

Lisaaah schreef: (Bericht 27740632)
Hee missy eigenlijk moet je je eigen topic sluiten want dit is gewoon heel stiekem het gekketrekjestopic :) En dat is nog geen halfjaar oud! Want dat heb ik moeten openen omdat je een ander sloot vanwege je eigen regels :)

Kusje ;)

Mijn kleren met bloemetjesprint zijn anders geen gekke trekjes.

Lisa 17-06-2008 18:01

Citaat:

Quis schreef: (Bericht 27740682)
Mijn kleren met bloemetjesprint zijn anders geen gekke trekjes.

Hier ben ikhet uiteraard niet mee eens.

Quis 17-06-2008 18:06

Waarom? Het zijn toch geen gedragingen? Geen doen of laten? Enkel een voorkeur, die ''typisch mij'' is.

Rasmusje 17-06-2008 18:06

Even denken hoor.

Ik houd mijn hand heel raar als ik schrijf of teken waardoor die altijd onder de vlekken zit.
Als ik achter de computer zit moet ik me elke vijf minuten omdraaien om op de klok te kijken terwijl ik ook gewoon op het scherm kan zien hoe laat het is.
Ik sta vroeg op als het niet hoeft en als ik wat moet doen kan ik mijn bed niet uitkomen.
Ik lach heel hard om dingen die anderen maar een beetje grappig vinden en soms maak ik onbedoeld een raar knorgeluid als ik lach.
Als ik op een stoep loop waarvan de tegels van kleur verschillen, probeer ik alleen op de tegels te lopen die dezelfde kleur hebben en desnoods spring ik van de ene naar de andere tegel.
Ik maak me heel erg druk om dingen die er niet toe doen, en als er eens iets gebeurt dat écht erg is waar anderen wel kapot van zijn, kan ik het heel makkelijk relativeren.
Ik bel alleen als het echt nodig is en nooit voor de gezelligheid.
Als ik ergens enthousiast over ben ga ik ratelen en/of heel hard praten en wil ik iedereen vertellen hoe geweldig <insert persoon/hobby/object> is en doe dat dan ook.
Als ik zenuwachtig ben wrijf ik elke paar seconden met mijn wijsvinger langs mijn neus.
Ik verander zo vaak van mening dat ik soms haast niet serieus te nemen ben.
Ik ben motorisch debiel.

En inderdaad, dit is gewoon het gekketrekjestopic.

Lisa 17-06-2008 18:07

Citaat:

Quis schreef: (Bericht 27740721)
Waarom? Het zijn toch geen gedragingen? Geen doen of laten? Enkel een voorkeur, die ''typisch mij'' is.

Een gek trekje van je wat erbij hoort is dat je die dingen koopt en wil dragen. En nou gefeliciteerd met je bloemetjes, voor mijn part komen die topics maar 95% overeen (Y)

Jive. 17-06-2008 18:09

Ohh... Nu was ik toch zomaar mijn urinoirfobie vergeten! :eek:

jongen1986 17-06-2008 18:16

Citaat:

Jive. schreef: (Bericht 27740750)
Ohh... Nu was ik toch zomaar mijn urinoirfobie vergeten! :eek:

Ik ben er ook niet gek van. Zeker niet nadat ik ze een keer heb zien overstromen, met de stukjes poep er in (y)

Rasmusje 17-06-2008 18:18

Citaat:

jongen1986 schreef: (Bericht 27740792)
Ik ben er ook niet gek van. Zeker niet nadat ik ze een keer heb zien overstromen, met de stukjes poep er in (y)

Gatverdamme ik zag het voor me :'(

Lethe 17-06-2008 18:19

Ik moest ook direct aan het vreemdetrekjestopic denken. Er zit wel een klein verschil tussen maar dat vind ik verwaarloosbaar.

ot: ik duim 's nachts.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.