Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Wat voor spannende avonturen heb jij vandaag meegemaakt? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1246268)

Paranoide 14-08-2005 14:44

Wat voor spannende avonturen heb jij vandaag meegemaakt?
 
Ik werd wakker en toen kreeg ik bammetjes met kaas en koffie :)

ii 14-08-2005 14:46

Ik wilde gisteren uit maar mn vrienden waren out of town of gewoon saai, dus heb ik met mijn huisgenoot en een vriendin een kinderen voor kinderen party gehouden met ketchup chips en thee uit porseleinen kopjes. Toen werd ik om half 3 wakker vandaag door mijn beide huisgenoten die op mn bed kwamen liggen, heel gezellig, en nu ga ik flyeren en dan nog even naar appelsap en later op de avond hebben we een kill bill marathon hier.

Glory 14-08-2005 14:49

ik ga morgen naar polen voor 10 dagen dus ik pak dingen in en ik luister de hele tijd cher iiiiii was walking iin mepmphiisss <333

cha0s 14-08-2005 14:50

Citaat:

Paranoide schreef op 14-08-2005 @ 15:44 :
Ik werd wakker

EZBlade_temp 14-08-2005 14:52

ik ging naar huis rijden en toen slapen

Stevill 14-08-2005 14:52

Fouten van gister herinneren, aanpak en tactiek mbt omgaan met chicks aan te passen in mijn hoofd.
Me af vragen hoe de neuk snel lam ik gister was.
Ik wil naar de bios.

ZerO 14-08-2005 14:59

Uh vannacht misselijk geweest, vanochtend ook nu gaat het wat beter ben pas 2 uur wakker en ik weet nu al niet wat ik moet doen maar eigenlijk ben ik te gaar om iets te doen dus waarom zeik ik :confused: :nono:
ohja en ik heb net 10 euro gevonden (y) in een oude tas

Sjoerd 14-08-2005 15:05

Ik ging wakker worden om 9 uur en dat was eigenlijk veel te vroeg want ik lag pas om 2 uur erin. :eek: En toen ben ik maar gaan msn'en, naar beneden gegaan en meegeholpen van het opruimen van de zooi van de mensen die hier gister speenvarken en hert enzo (jaja, allemaal heel raar enzo) kwamen eten. en ik heb ontbeten met koffiechocolaatjes en geluncht met het toetje van gister. en mijn zus, zwager en nichtje kwamen ngo langs en dta was lief enzo.
en nu ben ik maar aan het msn'en.
verveling beetje. :)

Auryn 14-08-2005 15:10

Citaat:

Sjoerd schreef op 14-08-2005 @ 16:05 :
Ik ging wakker worden om 9 uur en dat was eigenlijk veel te vroeg want ik lag pas om 2 uur erin. :eek: En toen ben ik maar gaan msn'en, naar beneden gegaan en meegeholpen van het opruimen van de zooi van de mensen die hier gister speenvarken en hert enzo (jaja, allemaal heel raar enzo) kwamen eten. en ik heb ontbeten met koffiechocolaatjes en geluncht met het toetje van gister. en mijn zus, zwager en nichtje kwamen ngo langs en dta was lief enzo.
en nu ben ik maar aan het msn'en.
verveling beetje. :)

enzo :)

Snuitermans 14-08-2005 15:28

Bitter Lemon geeft licht bij blacklights.

schimmel 14-08-2005 15:50

gister belde ik mn vriendje dus omdat ik had gezien dat we een half jaar "hadden". dat kwam allemaal mooi uit want zaterdag en zuipen en hoera (y) en toen vond ie me een relatietype en toen heb ik het gesprek netje's afgerond en ben daarna de hele avond woest geweest. zo kwaad ben ik nog nooit rechtstreeks op iemand geweest.
vandaag ga ik naast het innemen van een te groot tshirt helemaal niks doen omdat productief zijn niet mijn ding is.

Moenbloem 14-08-2005 15:52

Ik werd te vroeg wakker omdat ik nog geen gordijnen heb, toen heb ik de hele ochtend Ebichu gekeken en daarna heb ik mijn kast geverfd, nog meer Ebichu gekeken, en mijn post gedaan. Zometeen ga ik douchen en nog meer Ebichu kijken.

muziekvlinder 14-08-2005 15:54

ik heb hele nare nachtmerries gehad over mn ex en nu wacht ik tot ie eens belt want hij zou bellen en ik ben verdomme te ongeduldig:mad:

en verder ga ik vanavond niks doen.

Arwyn 14-08-2005 15:55

Ik moest heel vroeg m'n bed uit om gezellig te gaan werken. Daarna weer naar huis, douchen, broodje in de oven gegooid en daarbij gelijk ff m'n vinger gebrand aan de bovenkant van de binnekant van de oven waardoor het typen nou toch wel een beetje bemoeilijkt wordt...

Heroïn Chique 14-08-2005 16:02

Citaat:

muziekvlinder schreef op 14-08-2005 @ 16:54 :
ik heb hele nare nachtmerries gehad over mn ex en nu wacht ik tot ie eens belt want hij zou bellen en ik ben verdomme te ongeduldig:mad:

en verder ga ik vanavond niks doen.

wachten op exen die bellen :nono:

ZerO 14-08-2005 16:10

die nooit gaan bellen :nono:

Haligh 14-08-2005 16:24

Citaat:

ZerO schreef op 14-08-2005 @ 15:59 :
Uh vannacht misselijk en duizelig geweest
en nu gaat het weer toppie.
en ga vanavond monopoly'en met wat mensen :| .

Lunae 14-08-2005 16:39

gisteren ging ik eigenlijk uit maar ik was vergeten dat ik moest oppassen, dus ging ik uiteindelijk oppassen op twee kindertjes, en toen kwam de zatte moeder thuis en die wilde me naar huis brengen :confused: maar dat ging niet zo goed want fietsen was erg moeilijk.
Vandaag al uit eten geweest met mn ouders en mn broertje, maar voor de rest niks gedaan.

freakjuh 14-08-2005 16:44

ik heb me verveeld
en verveeld
en verveeld

:)

Haligh 14-08-2005 16:46

Citaat:

freakjuh schreef op 14-08-2005 @ 17:44 :
ik heb me verveeld
en verveeld
en verveeld

:)

wat leuk :) :) :) :)

Apomes 14-08-2005 16:53

Gisteren ben ik de sleutels van mijn kot gaan halen en dinsdag gaan mama en ik het kot wassen en inrichten :) . Namiddag zijn we met 4 man naar Antwerpen geweest voor Navigaytion en dat was wel enorm leuk (y) . Ik had op een party boot een leuke Nederlander leren kennen uit Breda en hij echt wel goed kussen :o . Toen zijn we naar de Red&Blue after party geweest en dankzij de alcohol heb ik niet veel bij mijn vrienden gestaan, maar heb ik heel de tijd rongelopen om sociale contacten te leggen! Zo heb ik een jongen uit Zwolle leren kennen, want die stond daar maar alleen :( en hij was knap :) . Heb ik daar een praatje meegedaan en hij vond me gek :) :). Toen zijn we de dark room ingeweest :nono: . Dat was wel best spannend :o , vreemd genoeg kon die ook al enorm goed kussen, dus nu denk ik eraan om naar Nederland te verhuizen haha ;) !
Derna heb ik nog een jongen leren kennen die ik kende van "ziens" maar nu hebben we dus eens gebabbeld en msn & gsm nr's uigewisseld (y) . Het was dus wel leuk maar ik denk dat mijn beste vriend kwaad op me is, omdat hij verliefd op mij was/is maar dat ik geen relatie met hem wou beginnen...Nuja.

Vandaag heb ik geslapen tot half 1 en toen moest ik beginnen te werken! Mijn leven wordt later nog eens verfilmd :o

Yoni 14-08-2005 16:54

Citaat:

freakjuh schreef op 14-08-2005 @ 17:44 :
ik heb me verveeld
en verveeld
en verveeld

:)

Ik ook :s

En nu heb ik hoofdpijn van het de hele dag achter mijn compie zitten :(

ZerO 14-08-2005 16:55

Citaat:

Haligh schreef op 14-08-2005 @ 17:24 :
en nu gaat het weer toppie.
en ga vanavond monopoly'en met wat mensen :| .

burgerlijk :|

Stevill 14-08-2005 16:55

Net kwam een maatje van me uit dienst langs ff bijkletsen onder de True Life aflevering I'm back from Iraq over mijn plannen en onze vakanties.
Mijn ouders gevraagd wat ze te eten willen.
Vervelen.

Apomes 14-08-2005 16:56

Citaat:

Haligh schreef op 14-08-2005 @ 17:24 :

en ga vanavond monopoly'en met wat mensen :| .

Ik win altijd bij Monopoly omdat ik vals speel :confused:

Moenbloem 14-08-2005 16:59

Citaat:

Apomes schreef op 14-08-2005 @ 17:53 :
Gisteren ben ik de sleutels van mijn kot gaan halen en dinsdag gaan mama en ik het kot wassen en inrichten :) . Namiddag zijn we met 4 man naar Antwerpen geweest voor Navigaytion en dat was wel enorm leuk (y) . Ik had op een party boot een leuke Nederlander leren kennen uit Breda en hij echt wel goed kussen :o . Toen zijn we naar de Red&Blue after party geweest en dankzij de alcohol heb ik niet veel bij mijn vrienden gestaan, maar heb ik heel de tijd rongelopen om sociale contacten te leggen! Zo heb ik een jongen uit Zwolle leren kennen, want die stond daar maar alleen :( en hij was knap :) . Heb ik daar een praatje meegedaan en hij vond me gek :) :). Toen zijn we de dark room ingeweest :nono: . Dat was wel best spannend :o , vreemd genoeg kon die ook al enorm goed kussen, dus nu denk ik eraan om naar Nederland te verhuizen haha ;) !
Derna heb ik nog een jongen leren kennen die ik kende van "ziens" maar nu hebben we dus eens gebabbeld en msn & gsm nr's uigewisseld (y) . Het was dus wel leuk maar ik denk dat mijn beste vriend kwaad op me is, omdat hij verliefd op mij was/is maar dat ik geen relatie met hem wou beginnen...Nuja.

Vandaag heb ik geslapen tot half 1 en toen moest ik beginnen te werken! Mijn leven wordt later nog eens verfilmd :o

Sletje :)

freakjuh 14-08-2005 17:13

Citaat:

Yoni schreef op 14-08-2005 @ 17:54 :
Ik ook :s

En nu heb ik hoofdpijn van het de hele dag achter mijn compie zitten :(

ik rsi whoehoe (y)


en omg @ Apomes :D (y) :D

Haligh 14-08-2005 17:18

Citaat:

ZerO schreef op 14-08-2005 @ 17:55 :
burgerlijk :|
nah, het zal erop uitdraaien dat monopoly speel tegen een stel stonende lamzakken(y).

Rogue 14-08-2005 17:25

gisteravond was ik uit en dat was leuk want pleno was erbij. toen ging ze overgeven van de shoarmatent en dat was minder leuk. vandaag heb ik de hele dag niet veel gedaan en zo ga ik naar mijn lover, roti eten en films kijken.

Sleeping Liar 14-08-2005 17:39

Vanmorgen wakker geworden bij een vriend met een lichte kater. Daarna samen met een andere vriend op het leuke idee gekomen om iemands baard eraf te scheren terwijl hij slaapt. Maar dat mislukte helaas. Vervolgens maar een beetje koffie drinken, roken en wat games spelen. Toen de auto ingestapt en wezen ontbijten bij de Macdonalds, want er was geen brood meer in huis. En nu zit ik thuis saai te doen, en te bedenken welke smoes ik het best kan gebruiken voor volgende week maandag om niet te verschijnen op mijn werk.

Blood Fire Rage 14-08-2005 17:50

He-le-maal niets

Roos 14-08-2005 18:07

Gisteren even op de Danceparade geweest en 's avonds nog meer gedanst > uitgeslapen > gechilld > opgeruimd > zusje gedag gezegd die dit weekend bij me was > gegeten.

Morgen weer de hele week studeren :mad:

hansolo 14-08-2005 18:25

ik heb net een batterijtje van mijn digi cam in een convector put laten vallen, en weer teruggevonden!

avontuurtje huh?

Fake 14-08-2005 18:25

uitgeslapen, ge-zongen, ge-counterstriked, tv-gekeken en nu ga ik zo met vrienden Napoleon Dynamite en The Edukators kijken (Y)

ii 14-08-2005 18:27

Citaat:

Roos schreef op 14-08-2005 @ 19:07 :
Gisteren even op de Danceparade geweest en 's avonds nog meer gedanst > uitgeslapen > gechilld > opgeruimd > zusje gedag gezegd die dit weekend bij me was > gegeten.

Morgen weer de hele week studeren :mad:

Oh misschien heb je dan een vriendinnetje van mij gezien die als sexy nurse op de BED truck stond :(

ZerO 14-08-2005 18:28

Citaat:

Hermione schreef op 14-08-2005 @ 19:27 :
Oh misschien heb je dan een vriendinnetje van mij gezien die als sexy nurse op de BED truck stond :(
ik heb het wel gezien :eek:

Roos 14-08-2005 18:48

Citaat:

Hermione schreef op 14-08-2005 @ 19:27 :
Oh misschien heb je dan een vriendinnetje van mij gezien die als sexy nurse op de BED truck stond :(
Niet gezien maar het was ook zo druk overal :eek:

MargotTenenbaum12347 14-08-2005 19:14

ik moest gisteren werken van half negen tot half vijf en daarna ben ik met mijn moeder in een grote bus naar de ikea breda gescheurd. daar hebben we een heleboel zooi gekocht en daarna was ik zo moe dat ik bijna gelijk naar bed ben gegaan.

vandaag ben ik naar amsterdam gereden met mijn vader in zijn auto en mijn moeder met de bus en we hebben al mijn spullen uit de bus in mijn kamer geladen, meubels in elkaar gezet en lampen opgehangen en nu ben ik héél moe maar wel voldaan. morgen ga ik weer naar amsterdam, naar het stadsdeelkantoor en wéér naar de ikea om de laatste benodigdheden te kopen.

en ik heb besloten dat ik mijn piano toch ook maar meeneem, ook al staat mijn kamer dan aardig vol. :cool:

Roos 14-08-2005 19:18

Zet je een piano in je studentenkamer *jaloers*
Damnn ik zou ook wel mijn piano bij me willen hebben <3 toch maar snel iets zelfstandigs zoeken :D

MargotTenenbaum12347 14-08-2005 19:31

Citaat:

Roos schreef op 14-08-2005 @ 20:18 :
Zet je een piano in je studentenkamer *jaloers*
Damnn ik zou ook wel mijn piano bij me willen hebben <3 toch maar snel iets zelfstandigs zoeken :D

ja, het wordt dan wel heel vol, maar het moet maar :)

Roos 14-08-2005 19:52

Citaat:

MargotTenenbaum schreef op 14-08-2005 @ 20:31 :
ja, het wordt dan wel heel vol, maar het moet maar :)
Wat vinden je buren ervan? :D

Broeder 14-08-2005 19:55

Ik ga vlug mijn tv op rtl 5 afstemmen want er komt een INFORMATIEVE DOCUMENTAIRE getiteld 'foute tieners'. Lijkt me doldwaas :)

MargotTenenbaum12347 14-08-2005 20:00

Citaat:

Roos schreef op 14-08-2005 @ 20:52 :
Wat vinden je buren ervan? :D
Het is een elektrische met verzwaarde toetsen van yamaha dus ik kan er zo een koptelefoon inpluggen en hem zo hard zetten als ik zelf wil. Ik vind een 'echte' piano lekkerder spelen maar voor deze situatie is dit ideaal :o

Lorelei 14-08-2005 20:14

Ik kreeg beschuit met aardbeien op bed van m'n moeder. :confused: :cool:

Stevill 14-08-2005 20:27

Ik zit lekker al de hele avond met Roos te msn-en en het is way better dan zondagavond tv :p

Metal 14-08-2005 20:29

steve & roos sitting in a three K-I-S-S-I-N-G

nieuwe forumromance (y)

Stevill 14-08-2005 20:47

Citaat:

Metal schreef op 14-08-2005 @ 21:29 :
steve & roos sitting in a three K-I-S-S-I-N-G

nieuwe forumromance (y)

Kom op zeg durf hfdlttrs te gebruiken he;)

In de boom?

Betekend dat dat ik weer in dienst zit?

Wat doet Roos in de boom dan?

Mijns. 14-08-2005 21:04

Haha Apomes toch!

Ik werd vanmorgen wakker met een ongelofelijke kater, en ik had me ingesteld op een boze moeder, want te laat thuis, maar gek genoeg zei ze er niks over :confused: (y). Toen heb ik gebrunched met mn moeder met pistoletjes en lekkere salami uit Italië nog. Om kwart over drie schrok ik dat het al kwart over drie was want ik moest om vier uur werken en ik moest me nog aankleden en opmaken en alles. Nouja, en toen ging ik dus werken en de kok zei heel de tijd als er bestellingen kwamen "Ik heb ook nog wat anders hoor!" "Ga maar ergens anders eten, met al je spare ribs" "Godverdomme, waarom moet iedereen toch aardappeltjes ineens", en ik vond het maar raar dus ging ik naar de wc om daar te smsen met Joost <3.

En nu zit ik op mn kamer met kaarsjes aan en vanille wierook die tering lekker ruikt en ik ga zo chillen en tv kijken.

Stevill 14-08-2005 21:09

Oja enne mocht ik willen :p

grandmommy 14-08-2005 21:13

ik ben vandaag bij m'n opi in duitsland geweest(Y) en verder heb ik de afgelopen dagen gewerkt. en nog meer gewerkt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.