Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   meisjes: wat vinden jullie nou vreselijk aan elkaar? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=744855)

Doopy 09-02-2004 19:50

meisjes: wat vinden jullie nou vreselijk aan elkaar?
 
in navolging op de vorige twee succesvolle berichten willen we nu graag horen wat meisjes nu vreselijk aan elkaar vinden. brand maar los.

Groetjes Doopy

per piacere 09-02-2004 19:51

--> jongens: wat vinden jullie vreselijk aan meisjes


daar antwoorden nogal veel meisjes, ik denk dat je het daar wel kan vinden ;)

Nattigheid 09-02-2004 19:53

meisjes aan meisjes: dat ontzettende gemelk en geëmmer altijd. oftewel: gezeik op niets af, dat tutterige gedoe. wordt een vrouw met een beetje ballen, zeg!:D

MoonWolf 09-02-2004 19:54

Ik hou absoluut niet van dat geroddel. Als je een probleem hebt, zeg het dan gewoon of hou je snater.
Meiden kunnen gewoon veel moeilijker doen over makkelijke dingen.
Maar dat kan ook wel eens een voordeel zijn als je iets wil analyseren :D

wiebenik 09-02-2004 19:58

Meisjes kunnen heel gemeen en achterbaks zijn, daar kan ik slecht tegen, verder hou ik niet van meiden die zichzelf geweldig vinden (ook als mannen zichzelf geweldig vinden, bah).
Ik denk dat meisjes meer op anderen neerkijken dan dat mannen dat doen (of die laten het misschien minder merken).

spacegirl 09-02-2004 20:08

meisjes blijven lang in ruzies hangen en zijn daarin heel sneaky en gemeen

Maarten 09-02-2004 20:15

Meisjes vinden het vreselijk van elkaar als iemand zegt wat ben ik dik terwijl diegene superdun is :D

Luna 09-02-2004 20:17

Ik vind heel veel vervelend aan meisjes, daarom ga ik ook liever met jongens om. Die eindeloze concurrentiestrijd tussen die meisjes, bah... Verder, het gezeik over te dik zijn enzo, ok, als je 14 bent dan mag het maar op mijn leeftijd vind ik dat je daar wel overheen zou mogen zijn, in ieder geval als je helemaal niet te dik bent. Sommige meisjes kunnen heel aanstellerig doen, ook verschrikkelijk.

Jadis 09-02-2004 20:24

Meiden die niet kunnen zeggen waar het op staat en inderdaad het ge-emmer.

Alicia Silverstone 09-02-2004 20:35

Geroddel.
Onderlinge jaloezie (wanneer ze dat uiten door iemand juist af te kraken).

Femme-Fatale 09-02-2004 20:41

Geroddel, Jaloezie onder elkaar, van iets heel kleins een groot probleem maken, lang boos zijn om niets. (n)

~louise~ 09-02-2004 20:44

Gezeik.

iRoel 09-02-2004 20:44

Citaat:

DiGiTracker schreef op 09-02-2004 @ 20:15:
Meisjes vinden het vreselijk van elkaar als iemand zegt wat ben ik dik terwijl diegene superdun is :D
Ach het is nooit goed... Mijn vriendin wil juist weer dikker zijn :S:S (oke... ze is ook helemaal niet dik, maar oke het gaat om het idee...)
Ze zijn zo wisselvallig. Dan is ze te dik, dan te dun.... pffffff waarom snap ik ze niet??

Silver rain 09-02-2004 20:48

Dat geroddel inderdaad, dat trutterige gedoe, jalouzie, zich heel erg druk om niks maken, heel lang boos zijn om iets, nah kan nog wel even doorgaan

Anneka 09-02-2004 20:50

1meiden die roddelen --> zeg het gewoon recht in iemands gezicht, voorkomt veel problemen.
2make-up hoofden --> meisjes die het alleen over make-up en jongens kunnen hebben, daar ben ik dus egt niet bevriend mee :s

je moet gewoon jezelf zijn, dan komt het allemaal wel goed (Y)

Ijke 09-02-2004 20:57

het ergste aan meisjes is dat ze vreselijk emotioneel zijn, uren kunnen huilen om niks en uren kunnen praten over ditjes en datjes

jongens daarintegen kunnen zich heel makkelijk ergens overheen zetten

meisjes moeten daar weer uren over praten en ja zo ben ik zelf ook HELAAS!

welke jongen wil er voor een dagje ruilen?

Stefanie 09-02-2004 21:14

FF een voorbeeldje van de meiden uit mn klas: sommigen lopen altijd te beweren dat ze met ZOOOOOOVEEEL jongens hebben gezoend en dat ze daarom onwijs stoer zijn. Ik vind dit maar triest gedrag.

[Het Engeltje] 09-02-2004 21:16

meisjes - meisjes

dat geroddel altijd
kudde gedrag
krengerig gemeen zijn
altijd bezig zijn met make-upjes en lijnen

OEEEEEEH HAAT @ WIJVEN DIE ALTIJD MOETEN LIJNEN! :mad: :mad: :mad:

Stefanie 09-02-2004 21:17

Samen naar de wc:D

blacky 09-02-2004 21:34

Ze roddelen veel
veel zijn achterbaks
ze draaien om de kern van de zaak heen
maken van een mug een olifant
vinden zichzelf negen van de tien keer te dik :mad: (wordt je echt niet goed van van dat gezeik)
te veel make-up (blegh)
zijn jaloers op elkaar

Doopy 09-02-2004 21:36

Citaat:

Ijke schreef op 09-02-2004 @ 20:57:
het ergste aan meisjes is dat ze vreselijk emotioneel zijn, uren kunnen huilen om niks en uren kunnen praten over ditjes en datjes

jongens daarintegen kunnen zich heel makkelijk ergens overheen zetten

meisjes moeten daar weer uren over praten en ja zo ben ik zelf ook HELAAS!

welke jongen wil er voor een dagje ruilen?

heb je een beetje een leuk leven? dan wil ik wel voor een dagje ruilen....

koekiemonstertje 11-02-2004 16:28

Wat ik zo haat zijn die types (........ik vind ze zelfs in mijn vriendinnenkring..........) die helemaal idolaat zijn van hun vriend of een (bekende) jongen bijv. JIM of DAVID van idols

Ik snap gewoon niet waarom je daar de hele dag over moet praten!
"vindt hij me wel leuk, zal ik nou wel op hem afstappen, hij is zo lekker" -----> werkelijk tenenkrommend!

DarkWings 11-02-2004 16:35

Dat roddelen (n)

Doopy 11-02-2004 17:33

even samenvatten.......roddelen, emotioneel, jaloezie en lijnen zijn volgens mij de grootste ergenissen onder meiden.....Of vergeet ik nog wat?

WishfulDreaming 11-02-2004 17:51

Dat eeuwige getut en gegiechel en popi-jopi doen.

the exploding boy 11-02-2004 18:08

Meisjes zijn echt krengen, ik heb ook heel weinig vriendinnen want ik kan toch niet met ze overweg. Ik kan vooral niet tegen het feit dat meisjes elkaar altijd proberen te overtreffen, qua vriendjes, qua kleding etc. Heb er een hekel aan.

:s

martijn1985 11-02-2004 18:11

Citaat:

WishfulDreaming schreef op 11-02-2004 @ 17:51:
Dat eeuwige getut en gegiechel en popi-jopi doen.
dat laatste doen jongens niet wou je zeggen?

ginnut 11-02-2004 18:45

dat altijd maar gezeik over hun uiterlijk, niet dat ik tevreden ben met mijn figuur... maar doel vooral op het gezeik van 'ojee mn nagels, zit mn haar wel goed, ben helemaal vergeten mn wenkbrauwen te kamen vanochtend' ik bedoel maar... doe normaal :mad:

WishfulDreaming 11-02-2004 18:57

Citaat:

martijn1985 schreef op 11-02-2004 @ 18:11:
dat laatste doen jongens niet wou je zeggen?
Nee dat wou ik niet zeggen.

Luego 12-02-2004 00:37

Roddelen, achterbaks gedoe, het niet in hun woordenboek voorkomen van het woord initiatief, getut, zinloos gebabbel, eindeloos gegiechel, moeilijk doen om helemaal niets, afhankelijk gedragen, erg gericht op uiterlijk, zo onzeker dat t voor anderen irritant begint te worden "ow, zit m'n haar nou echt wel goed?" terwijl ze dat 1 minuut geleden ook al zei(den), maar ook bitchy en/of arrogant, populair willen zijn ten koste van wat dan ook, "slutty" (kleding en gedrag), kan nog wel een tijdje doorgaan....


Ik kan heel veel van mensen hebben hoor :). Dit is gewoon waar ik me enorm aan kan ergeren.

Jules 12-02-2004 12:57

Dat gedoe altijd.

juno 12-02-2004 13:06

Meiden onder elkaar zijn gemene krengen die graag hatelijke kutopmerkingen maken, elkaar bij voorkeur in het openbaar heel sneaky afkraken en voor gek zetten.

Als jongens vechten geven ze elkaar een rotschop of een flinke kleun, maar meisjes krabben en bijten en trekken aan haren.

Die vreselijke rangorde van populair naar niet populair, en die eeuwige angst om bij de niet populaire meisjes te horen...vandaar dus het getrap naar meisjes die in die categorie worden ingedeeld, want ojee, stel je voor dat je daarmee gezien wordt, dat kost je je imago!.

Hoe je populair moet worden, it beats me, ik vond het altijd een akelig clubje rotmeiden dat zelfs elkaar het licht in de ogen niet gunde. Altijd dat geroddel, die jaloezie, die rotopmerkingen op dat speciale sarcastische toontje.

En dat begint verdomme al op de basisschool zeg. Die kliekvorming.

sita15 12-02-2004 13:09

breezersletjes :p

juno 12-02-2004 13:17

En die vreselijke onzekerheid die de oorzaak is van alles! Kom op, heb genoeg zelfvertrouwen om jezelf goed genoeg te vinden zonder dat af te meten aan je relatieve populariteitspositie in een groep.

Waarom moet je anderen naar beneden trappen om je zelf beter te voelen?

Tuc 12-02-2004 13:29

Wijfengezeik! :|

Noé 12-02-2004 13:35

Ik vind meisjes die zichzelf aanbieden echt vreselijk.
Hoerig gekleed, en hoerig gedrag gatver!

Sarah 12-02-2004 14:46

Zoals ik al in dat andere topic zei: het feit dat als je vertelt over een problewem, ze niet zeggen hoe je het op kunt lossen maar alléén maar 'oh wat rot voor je'. Wat heb ik daar nou aan, ik weet dan toch ook wel dat dat probleem rot voor mij is :confused:

En ik heb ook een hekel aan meisjes die in geval van het krijgen van relaties van alles (op iemand af stappen, iemand opbellen, iemand uit vragen, zoenen, etc) zeggen 'dat hoort de jongen te doen'.

En aan meisjes die zeggen 'ik val op een persoon, niet op een geslacht'. Ja duh, iedereen valt op iemand op wat voor persoon diegene is en niet alleen om wat voor geslacht diegene heeft, alleen is het bij de meeste mensen zo dat al die personen van hetzelfde geslacht zijn. Een geslacht is nu eenmaal een bepaald aspectje van een persoon.

En het moeilijk doen over seks. 'Ja, ik had wel zin, maar we hadden maar een uur de tijd'. Een uur, dat lukt heus wel hoor. 'Ja, ik had op zich wel zin maar ik was niet supergeil'. Nee, daar is voorspel toch voor, om supergeil te worden. Dat gezeur.

Hoe dan ook gezeur en moelijk doen over dingen, daar betrap ik mezelf vaak ook op.

Tuc 12-02-2004 14:50

Citaat:

sarahbressers schreef op 12-02-2004 @ 14:46:
Hoe dan ook gezeur en moelijk doen over dingen, daar betrap ik mezelf vaak ook op.
Daar ben je dan ook een vrouw voor. :D ;)

Nattigheid 12-02-2004 14:54

mijn fysioterapeut omschreef het als: Meisjes kunnen geen drol doorslikken. ik vond em persoonlijk best grappig:D

skadhd 12-02-2004 15:00

Alles van het bovenstaande vind ik irritant, vooral omdat ik zelf niet zo ben. Ik ben qua gedrag vaak een jochie...mja af en toe zeveren over lekkere gasten of vrouwen is wel weer toegestaan. maar al dat geroddel en geziek van 'ik ben dik' moet oprotten. als je vind dat je dik bent ga je maar lekker in ethiopie wonen dan word je vanzelf dun. freak

D-But 12-02-2004 17:12

Citaat:

MoonWolf schreef op 09-02-2004 @ 19:54:
Ik hou absoluut niet van dat geroddel. Als je een probleem hebt, zeg het dan gewoon of hou je snater.
Meiden kunnen gewoon veel moeilijker doen over makkelijke dingen.
Maar dat kan ook wel eens een voordeel zijn als je iets wil analyseren :D

Helemaal mee eens.. :o

Otis 12-02-2004 17:15

gefrustreerde meisjes die commentaar hebben op meisjes die het wél voor elkaar hebben.

Ace*Dusty 12-02-2004 23:08

Het blijven hangen in ruzie...
Als het voor de rest al afgesloten is het maar blijven aanhalen in een andere discussie/ ruzie.

Roddelen (al kan ik het zelf ook wel) het gezellig over de rest hebben tijdens een kop thee met koekjes :p

Jaloezie en dan omdat je het zo geweldig vind degene die het heeft afkraken m.a.w wat een vreselijke broek = wat geweldig die wil ik ook :rolleyes:

het negeren van mensen die anders zijn, ja ik weet het ben geen doorsnee 20 jarige meid, wil niet zeggen dat je me niet hoeft aan te spreken of dat ik van een andere planeet kom of zo.

met ze 10en naar de wc omdat er 1 iemand de mascara bij moet werken... om vervolgens 10 minuten later weer met z'n allen de wc in te stormen omdat een ander de lipstick moet doen....

Het geen initiatief nemen als ze een jongen leuk vinden.. ik vind hem zo leuk maar durf niet te bellen en daar de hele middag over door kunnen drammen :mad:

Alistar 12-02-2004 23:14

Zonder reden ergens boos om zijn en als je dan vraagt: wat is er krijg je als antwoord: NOU GA DAAR MAAR EENS OVER NADENKEN!
ja sorry hoor, als ik wat lulligs zeg, heb ik dat niet altijd in de gaten.
en 2 gezichten hebben >>> jou begroeten met 3 zoenen, en 'hai lieverd!' en 8er je rug om 'ik mag dus zooooooooo onwijs NIET!'
dat was t wel zo'n beetje:D

Katje 13-02-2004 00:04

het gegiechel, geblaat over kleren, make-up en 'prooien'
continu bezig zijn met imago, jaloezie, achterbaksheid, quasi-diplomatiek zijn, getut, die 'samenzweerderigheid', en VOORAL:

met minstens 2 personen naar de wc gaan als ze uitgaan :mad:
en dan kleppen over hun uitgelopen mascara, de 'lekkeruh boyzz', en de non-existente vetrollen die ze hebben

...ik ben vast een man in een verkeerd lichaam

bloemkool 13-02-2004 09:44

achter je rug om over je praten (negatief natuurlijk)

hoogmoed (neus in de lucht en iedereen is te min om aan te kijken)

elke 5 minuten keihard zoon hoog giechelgeluid slaken.
vraag je wat er is, dan krijg je als antwoord
"oh....niks hoor!" :D hihihihihihihihiHIHIHIHIHIHIHI(psycho-lachje)

verder heb ik een soort anti tegen hogehakkentrutjes :mad:

Mutant_oud 13-02-2004 13:55

Met het jeugdwerk ga ik altijd met de jongens om, meisjes van die leeftijd kan ik absoluut niet uitstaan (12 tem 15)
De hele tijd giechelen, zichzelf te goed voor woorden vinden, ontzettend onuitstaanbaar doen, roddelen, te bang om iets te doen omdat ze een nagel zouden kunnen breken, niet met een korte broek willen fietsen (35 graden!!!!!) omdat dat er niet mooi uitziet enz enz

Meisjes in totaliteit... velen nogal bang aangelegd, vinden zichzelf vaak geweldig, kijken neer op iedereen die niet in hun 'perfecte wereldje' past, saai (de meisjes uit het dorp hier), tuttig (willen niet mee naar Werchter, want... bah, stoffig, vies,... - nu krijg ik ook wel de kriebels niet te kunnen douchen, maar dat kan de pret niet bederven :D), aanstellerig gedrag om aandacht te krijgen.
Ach ja, maar zo hebben de jongens ook wel weer dingen

@Moon 13-02-2004 15:52

Altijd maar weer dat tutterig gedoe en dat gefluister en gegiechel. En vooral als ze samen dichtbij elkaar zitten te smoezen over iemand en ook duidelijk naar diegene kijken en laten zien dat ze het over jou hebben. En als je dan omdraait naar ze en ze blijven doorpraten kijkend naar jou. ARggghh wat heb ik daar toch een godsgruwelijk hekel aan.
En dan ook nog die meisjes die altijd een make-up doosje overal meenemen. Of 'oh zit mn haar goed of make-up' bladiebladiebla.
Of meisjes die de hele tijd zitten te zeuren dat ze zichzelf dik vinden terwijl ze maatje 34 of 36 hebben. Heb je zelf maat 38, zegt een meisje die maatje 34 heeft tegen jou 'ohh jouw benen zijn veel dunner dan die van mij. Ik moet echt aan de lijn.' En als je zegt dat dat helemaal niet waar is en ze toch maar blijven doorzeuren. Aaaargggggggg :mad:

bassgirl 13-02-2004 17:17

-meisjes maken zich zo druk over van alles
*gescheurde nagels
*alles helemaal perfect
*ow god mn hak breekt :nono:
*denken vaak dat ze van alles zijn
*laten je goed merken als ze je niet moeten, zonder woorden..
*roddelen nogal veel
*dat de meeste zo 1x in de maand steeds zeuren om ow heb zo'n buikpijn en aaahh
*meeste vinden jongens zo kinderachtig.. :nono: .. tis toch juist leuk als ze met appelflappen schieten over t schoolplein lopen :D :bloos:
*zo lopen van kijk kijk zie mij ik ben zo mooi

.......en nog een hele hoop.............


okee ik ben zelf ook een meisje, maar ga er amper mee om ik erger me kapot aan de meeste meisjes/ vrouwen... kschijn ook nogal mannenhumor te hebben :rolleyes: mja das juist grappig mja vinden de meeste juist niet haha

Ijke 13-02-2004 17:29

Citaat:

Doopy schreef op 09-02-2004 @ 21:36:
heb je een beetje een leuk leven? dan wil ik wel voor een dagje ruilen....
:D K heb een erg leuk leven!!! :D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.