Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   voor vrouwen: hoe kun je je 'geur' aangenamer maken? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1127698)

Trinity 14-03-2005 11:47

voor vrouwen: hoe kun je je 'geur' aangenamer maken?
 
Ik vroeg me af of er zoiets bestaat als vaginal creme of spray die ervoor zorgt dat je daar beneden wat lekerder ruikt. Het vocht wat ik heb als ik opgewonden ben ruikt op zich wel oke, het is alleen de afscheiding die uit mijn baarmoeder komt die n beetje zurig ruimt, en daar wil ik vanaf.

Louis Armstrong 14-03-2005 12:52

ja en dan liefst iets als biefstukgeur, of meloen....

Mariekje* 14-03-2005 12:54

Citaat:

trumpetlover schreef op 14-03-2005 @ 12:52 :
ja en dan liefst iets als biefstukgeur, of meloen....
Neen, ik eis aardbei :mad:

Sade 14-03-2005 13:08

Vochtige toiletdoekjes?

juno 14-03-2005 13:12

Nee, het bestaat niet en het is ook nog ongezond. Er komt nauwelijks iets uit je baarmoeder, alleen als je ongesteld bent. Die zurige afscheiding komt uit de vagina en is het natuurlijk afweermechanisme tegen vieze bacterien van buiten, die zo worden afgemaakt en afgevoerd. Net als het snot uit je neus, dus.

Verstoor dat evenwicht met luchtjes, zeepsop of sprays en je zal eens zien hoe erg het daar echt kan stinken!

Gewoon twee maal daags wassen met water en een beetje Lactacyd ofzo. En je moet af van het idee dat wat je nu ruikt stinkt. Niks wat gewoon gewassen is stinkt. Sperma ruikt ook niet altijd even lekker, toch? Ken jij één jongen die zich daar zorgen over maakt?

Briseïs 14-03-2005 14:00

Citaat:

juno schreef op 14-03-2005 @ 13:12 :
Nee, het bestaat niet en het is ook nog ongezond.
Iets wat niet bestaat kan moeilijk ongezond zijn he.

MarMaar 14-03-2005 14:35

Door je eetpatroon aan te passen kun je nare geurtjes ook tegengaan.
Klinkt misschien heel stom, maar bij mijn ex vriendin werkte het wel.
Die ging veel gezonder eten en de geur werd toen ook minder.

Bij jongens schijnt zoiets ook te werken, hoe meer fruit ie eet hoe beter het sperma smaakt en ruikt. (nog niet ondervonden, maar zou een kern van waarheid in kunnen zitten)

groetjes Maartje

Sovreze 14-03-2005 14:47

Citaat:

Sade schreef op 14-03-2005 @ 13:08 :
Vochtige toiletdoekjes?
Precies. Babydoekjes zijn alleen fijner... :)
Heel wat fijner als 'vrouw' om te gebruiken, neemt sowieso veel meer af dan kaal wcpapier.

De (non alcoholische) parfum die de doekjes bevatten ruikt niet vies, en als je het een tijdje gebruikt heb je nergens meer last van. Voor de rest kun je er weinig aan veranderen.
Citaat:

Briseïs schreef op 14-03-2005 @ 14:00 :
Iets wat niet bestaat kan moeilijk ongezond zijn he.
ze bedoelt natuurlijk dat de dingen die je er wél voor zou kunnen gebruiken (zeep, shampoo, andere shit) schadelijk is.
Het gaat, zoals Juno al zei, 3x zo hard stinken.

leucomelas 14-03-2005 14:50

oh, kvind het juist lekker ruiken:bloos:

ZHAzha 14-03-2005 14:56

Je hebt wel van die doekjes speciaal daarvoor... van lactacyd.

z0pje 14-03-2005 17:09

Het enige wat je zou kunnen doen, zonder je "lichamelijk milieu" aan te tasten, is gezond eten. Fruit en dergelijke. Als je veel vlees en vet eet gaat het er minder fris ruiken. Verder dus geen zeep, die Ph waarde is goed voor de rest van je huid, maar de zuurgraad van je privé delen ligt hoger, tegen bacteriën, en die tast je aan met zeep.

saartjeh 15-03-2005 10:23

^^ word dus vegetarier:D
maar dan nog ken ik mensen (nouja, gehoord hoor:o) die vegetarier zijn en waar het nog niet aangenaam is..


verschilt per persoon, is indd wel iets aan te doen qua eten en gewoon douchen:p hihi, neej maar bhij de een meurt het gewoon als de pest en bij de ander juist amper
en ik denk ook dat je zelf denkt dat het ranzig ruikt, er lopen genoeg mongolen rond die dat juist lekker vinden maar weinig heren storen zich eraan, tenzij het heel sterk is natuurlijk, mmwjah, kweet ook nie wat je dan tegn moet doen

Louis Armstrong 15-03-2005 10:40

een goed onderhouden en nette vagina stinkt niet, maar is juist erg geil.

WelcomeHome 15-03-2005 11:04

veel snoep eten, weinig bier drinken.. schijn je zowel als man als vrouw, een andere smaak van te krijgen...

deringmeester 15-03-2005 11:06

Citaat:

WelcomeHome schreef op 15-03-2005 @ 11:04 :
veel snoep eten, weinig bier drinken.. schijn je zowel als man als vrouw, een andere smaak van te krijgen...
zou best kunnen. Roken en koffie beinvloeden ook de smaak van sperma.

Optima 15-03-2005 19:39

Citaat:

deringmeester schreef op 15-03-2005 @ 11:06 :
zou best kunnen. Roken en koffie beinvloeden ook de smaak van sperma.
Ik ben maar mat een man naar bed geweest doe rookte, maar die smaakte toevallig wel het lekkerst :D

btw: ik weet niet of je voedselpatroon veel uitmaakt. Je wordt er gewoon mee geboren, net zoals sommige mensen van nature wel zweetvoeten hebben en anderen niet. Het enige wat je kunt doen is gewoon goed scheren, en wassen met een warm washandje. Geen zeep, want dan kan het uitdrogen, en een man heeft denk ik liever een natte stinkende kut, dan een droger geparfumeerde :D

Tiño 15-03-2005 19:54

Citaat:

trumpetlover schreef op 15-03-2005 @ 10:40 :
een goed onderhouden en nette vagina stinkt niet, maar is juist erg geil.
true as hell

MevrouwM 15-03-2005 23:00

Ik zou je er eigenlijk niet al te druk over maken, omdat jongens het 9 van de 10 x wel opwindend vinden ruiken.

Kan opzich wel begrijpen dat je het zelf minder prettig vind en dat het je onzeker maakt.

Je zou eens producten van lactacyd kunnen proberen; die zijn wel speciaal gemaakt voor je vagina. Je hebt daarvan ook speciale ''vaginale douche voor'', maar weet niet of dat echt is om de geurtjes tegen te gaan.

Wel is het voor een groot deel gewoon aanleg hoe je ruikt, hoeveel afscheiding je hebt etc.

deringmeester 16-03-2005 10:57

Citaat:

Optima schreef op 15-03-2005 @ 19:39 :
Ik ben maar mat een man naar bed geweest doe rookte, maar die smaakte toevallig wel het lekkerst :D

btw: ik weet niet of je voedselpatroon veel uitmaakt. Je wordt er gewoon mee geboren, net zoals sommige mensen van nature wel zweetvoeten hebben en anderen niet. Het enige wat je kunt doen is gewoon goed scheren, en wassen met een warm washandje. Geen zeep, want dan kan het uitdrogen, en een man heeft denk ik liever een natte stinkende kut, dan een droger geparfumeerde :D

ik rook ook! en sta al veel te lang droog. :( sorry

voedselpatroon maakt zeker uit. Je bent wat je eet en ook wat je lekt.
en je laatste opmerking is ranzig maar waar.

BrunetJuh 16-03-2005 22:53

hebben er weleens mannen om geklaagd?? zo nee, dan ruiken ze het waarschijnlijk niet, ze ruiken het ook niet als jij een nieuw geurtje ophebt, dusse... :p ik denk niet dat er middeltjes tegen zijn. het is een natuurlijk proces

casual dreamer 17-03-2005 01:48

ik ruik het en in het begin was het even wennen .
maar een afknapper was het zeker niet integendeel :)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.