Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   aanspreken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1877042)

tomska 18-04-2013 15:35

aanspreken
 
hey tijdens het parkfeest wil ik graag wat meisjes aanspreken. het aanspreken zelf heb ik geen moeite mee maar hoe kan ik het beste een gesprek aangaan en waarover?? gr tom

NaamInGebruik 18-04-2013 17:29

Eh? Met het aanspreken heb je geen moeite, maar hoe moet je een gesprek aangaan? Dat is precies hetzelfde maar dan het tegenover gestelde?

Afhankelijk van het feestje kan je gewoon netjes voorstellen, vragen waar ze de organisator (bijv jarige) van kennen, wat hun hier heen brengt, of ze weten tot hoe laat het duurt (of hoe laat het eigenlijk begon). Simpele conversation starters.

Elin3 18-04-2013 17:42

Het parkfeest klinkt als iets muzikaals, ja toch? Dan kan je de meiden vragen of ze die artiest al eens eerder hebben gehoord, wat ze van de muziek vinden en dan daarover door praten.

Reverend 18-04-2013 20:00

Thing to make her smile, what numbers to dial.

Thomas. 18-04-2013 20:57

Je kan het beste eerst over iets praten waar je zeker van weet dat zij het ook kent. Dat is meestal gewoon iets dat op het feest is, zoals iets over de muziek die wordt gedraaid/gespeeld ofzo. En dan zie je wel wat eruit rolt. Als je niet zo vlot bent probeer dan door te gaan over het onderwerp. maar houd het wel een beetje spontaan ;)

tomska 18-04-2013 21:31

Citaat:

NaamInGebruik schreef: (Bericht 33112370)
Eh? Met het aanspreken heb je geen moeite, maar hoe moet je een gesprek aangaan? Dat is precies hetzelfde maar dan het tegenover gestelde?

Afhankelijk van het feestje kan je gewoon netjes voorstellen, vragen waar ze de organisator (bijv jarige) van kennen, wat hun hier heen brengt, of ze weten tot hoe laat het duurt (of hoe laat het eigenlijk begon). Simpele conversation starters.

ik bedoel dat ik er geen problemen mee heb om naar het meisje toe te stappen en een gesprek aan te gaan maar ik zou niet weten waar het gesprek over zou moeten gaan

maar bedankt voor de tips alvast

BorderCross 18-04-2013 21:41

Citaat:

NaamInGebruik schreef: (Bericht 33112370)
Dat is precies hetzelfde maar dan het tegenover gestelde?

Because, fuck logic.. deze zin is een beetje tegensprekend..

OT : Als je niet weet waar je over moet praten, kun je ze het beste niet aanspreken, want dat zorgt er alleen maar voor dat je enorm voor gek zult staan. Dingen om bijvoorbeeld over te praten, het weer, het feest.. of je kan beginnen met : Zeg, ken ik jou niet ergens van? En dan een beetje op gang houden ;)

tomska 19-04-2013 14:22

Citaat:

BorderCross schreef: (Bericht 33112753)
Because, fuck logic.. deze zin is een beetje tegensprekend..

OT : Als je niet weet waar je over moet praten, kun je ze het beste niet aanspreken, want dat zorgt er alleen maar voor dat je enorm voor gek zult staan. Dingen om bijvoorbeeld over te praten, het weer, het feest.. of je kan beginnen met : Zeg, ken ik jou niet ergens van? En dan een beetje op gang houden ;)


haha dat wil ik ook juist tegengaan(mezelf voor paal zetten) dus eigelijk maar gewoon kijken op het moment zelf waar je het beste over kan praten>><<

NaamInGebruik 19-04-2013 16:30

Citaat:

BorderCross schreef: (Bericht 33112753)
Because, fuck logic.. deze zin is een beetje tegensprekend..

zelfde onderwerp, tegenovergestelde instelling daarop. Expres zo gedaan omdat OP dat deed. duh.

BorderCross 19-04-2013 23:43

Citaat:

NaamInGebruik schreef: (Bericht 33113413)
zelfde onderwerp, tegenovergestelde instelling daarop. Expres zo gedaan omdat OP dat deed. duh.

Alsnog.. dan is het niet "hetzelfde maar het tegenovergestelde", want dat slaat gewoon nergens op, dan noem je het toch gewoon : in tegenspraak zijn met zichzelf.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.