Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Harde of Zachte Seks (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=80564)

~Dark Voice~ 05-05-2002 19:11

Wat vinden jullie lekkerder? Harde of zachte seks?

Ik ga zelf voor harde, omdat ik het heerlijk vind om "letterlijk" genomen te worden, en diep vind ik gewoon lekker.
Mijn vriend vind dit ook lekker dus dat is dan wel fijn :)
Van harde seks kan ik ook echt klaarkomen, meerdere malen, en dat is toch wel echt een voordeel :)
Kweenie wat het is, er komt ook bij dat ik er niet echt iets aan kan doen, dat machteloze, kweenie precies hoor..

Wat vinden de meiden lekkerder? En is het zo dat veel jongens hard lekker vinden?

Wat vinden jullie lekkerder en waarom??

En vinden jullie één van beiden persoonlijker, of is het allebei persoonlijk. Of vinden jullie dat de lieve zachte seks persoonlijker is.. wat voor gevoel krijgen jullie erbij?

*Fallen_Tear* 05-05-2002 19:14

Dat verschilt echt heel erg...
Meestal hard, maar niet als ik buikpijn heb ( best wel vaak de laatste tijd ) of daarvoor al 1 of 2 keer ben klaargekomen.

Piccola 05-05-2002 19:17

Negen van de tien keer hou ik van lekker hard! :p Maar af en toe heb ik meer zin in zacht, rustig. Van harde seks kan ik ook meerdere keren klaarkomen en van zachte seks niet. Maar ik denk dat ik lieve zachte seks toch wel iets persoonlijker vind. Kweet niet hoe ik dat goed kan uitleggen, maar goed. Dat vind ik gewoon... :D

youriw 05-05-2002 19:18

ligt aan het moment, vaak 's avonds in bed is het liefdevol, maar soms ontaard dat ook in hard, maar als we elkaar midden op de dag ineens met een blik duidelijk maken dat we zin hebben is het meestal hard

hard associeer ik ook met geil, zacht met liefde ...

youriw 05-05-2002 19:19

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Wat vinden jullie lekkerder? Harde of zachte seks?

Ik ga zelf voor harde, omdat ik het heerlijk vind om "letterlijk" genomen te worden, en diep vind ik gewoon lekker.
Mijn vriend vind dit ook lekker dus dat is dan wel fijn :)

ik herken hier een onderdanig persoon in ... ben je ook echt onderdanig? hoe ver ga je hier in?

Rabbi Daniel 05-05-2002 19:21

Citaat:

youriw schreef:
hard associeer ik ook met geil, zacht met liefde ...
Eens.

Ben alleen nog maagd. :(
Dus ik weet het nog niet. ;)

~Dark Voice~ 05-05-2002 19:27

Citaat:

youriw schreef:


ik herken hier een onderdanig persoon in ... ben je ook echt onderdanig? hoe ver ga je hier in?

Hahahaha lol :D

Nee ik ben totaal niet onderdanig. Dat zie je helemaal verkeerd. Maar tis gewoon een keigoed idee om te weten dat ik er niets aan kan doen..

Maja, vraag maar aan Tim, ik ben totaaaaaal niet onderdanig ;) :D

Tis trouwens ook alleen met seks hoor, ik vind het vreselijk om ergens geen controle over te hebben
En ik weet ook echt wel dat als ik zeg dat ie moet stoppen, dat ie danh stopt. Maar gewoon het idee dat ik er niets aan zou kunnen doen als ie doorgaat, terwijl ik dat niet wil.. dat idee is gewoon geil :)

naja dat zal vast raar overkomen ofzo,.. maar tis niet zo dat ik erg onderdanig ben :)

~Dark Voice~ 05-05-2002 19:29

Citaat:

youriw schreef:

hard associeer ik ook met geil, zacht met liefde ...

Nou ik niet..
Ik heb met mijn vriend echt liefdevolle seks, ook al is het vaak heel hard...
Vooral omdat het hele "spel" met veel liefde gebeurt, alleen het neuken gaat hard..

youriw 05-05-2002 19:31

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Hahahaha lol :D

Nee ik ben totaal niet onderdanig. Dat zie je helemaal verkeerd. Maar tis gewoon een keigoed idee om te weten dat ik er niets aan kan doen..

Maja, vraag maar aan Tim, ik ben totaaaaaal niet onderdanig ;) :D

Tis trouwens ook alleen met seks hoor, ik vind het vreselijk om ergens geen controle over te hebben
En ik weet ook echt wel dat als ik zeg dat ie moet stoppen, dat ie danh stopt. Maar gewoon het idee dat ik er niets aan zou kunnen doen als ie doorgaat, terwijl ik dat niet wil.. dat idee is gewoon geil :)

naja dat zal vast raar overkomen ofzo,.. maar tis niet zo dat ik erg onderdanig ben :)

nee, ok, maar als er geneukt wordt dan wordt jij ook echt geneukt ...

~Dark Voice~ 05-05-2002 19:34

Citaat:

youriw schreef:


nee, ok, maar als er geneukt wordt dan wordt jij ook echt geneukt ...

Mwah misschien kun je het zo zien jah :)

Maar het gebeurt ook vaak zat dat ik letterlijk bovenop hem ga zitten :D En dan heeft ie dat lekker te accepteren ;) :p

youriw 05-05-2002 19:36

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:


Mwah misschien kun je het zo zien jah :)

Maar het gebeurt ook vaak zat dat ik letterlijk bovenop hem ga zitten :D En dan heeft ie dat lekker te accepteren ;) :p

ok, ok, het beeld is duidelijk :D

~Dark Voice~ 05-05-2002 19:38

Citaat:

youriw schreef:


ok, ok, het beeld is duidelijk :D

Goedzow :)

girlmetwijdebroeken 05-05-2002 19:38

Af en toe is t gewoon alleen om de geilheid.. en dan ook hard
En zachte sex is gewoon liever.. en komt t over daj echt vanmekaar houdt enzow..

najah k wil gewoon allebei wel.

birdy 05-05-2002 19:42

het is maar net in welke mood je bent, als we echt geil zijn is hard erug lekker, maar van zacht geniet ik ook heeeel erg!!! ik kom bij geen van beide klaar daar is meer stimulatie voor nodig maar die krijg ik ervoor of erna wel.

ZHAzha 05-05-2002 19:44

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Wat vinden jullie lekkerder? Harde of zachte seks?

Ik ga zelf voor harde, omdat ik het heerlijk vind om "letterlijk" genomen te worden, en diep vind ik gewoon lekker.
Mijn vriend vind dit ook lekker dus dat is dan wel fijn :)
Van harde seks kan ik ook echt klaarkomen, meerdere malen, en dat is toch wel echt een voordeel :)
Kweenie wat het is, er komt ook bij dat ik er niet echt iets aan kan doen, dat machteloze, kweenie precies hoor..

Wat vinden de meiden lekkerder? En is het zo dat veel jongens hard lekker vinden?

Wat vinden jullie lekkerder en waarom??

En vinden jullie één van beiden persoonlijker, of is het allebei persoonlijk. Of vinden jullie dat de lieve zachte seks persoonlijker is.. wat voor gevoel krijgen jullie erbij?

lieve zachte sex vind IK persoonlijker :) maar harde sex is soms ook welleens lekker :p

Dusjcrib 05-05-2002 19:58

Hmz.. harde dan toch.. mn vriend komt dan alleen te snel klaar.. Lol.. dus we wisselen ut vaak af..

Maar ik herken me echt helemaal in jouw verhaaltje, klopt ook precies met mij en wat ik fijn vind.. en neej, ik ben owk niet onderdanig!

Freyja 05-05-2002 20:58

Hmz, ik heb eigenlijk nog geen idee, maareh, hard lijkt me idd geiler, zacht liever. Momenteel... euh... wie het nog niet doorhad - hard :p

Maar, jullie kunnen dus klaarkomen tijdens de sex? Zonder clitorisstimulatie? Wat wordt er dan gestimuleerd, want ik vindtut een errug goed idee :D:D

Dusjcrib 05-05-2002 21:01

Citaat:

Morgan schreef:
Hmz, ik heb eigenlijk nog geen idee, maareh, hard lijkt me idd geiler, zacht liever. Momenteel... euh... wie het nog niet doorhad - hard :p

Maar, jullie kunnen dus klaarkomen tijdens de sex? Zonder clitorisstimulatie? Wat wordt er dan gestimuleerd, want ik vindtut een errug goed idee :D:D

ikke kan niet klaarkomen van sex, het kan echt goddelijk lekker zijn, maar ik kom dr niet klaar van.. daar is dus idd clitorisstimulatie voor nodig..

maar wat dan gestimuleerd wordt is volgens mij de g-spott, mn vriend stimuleert dat altijd met zn vinger en ik kom dan wel (tegelijk dan dus met clitorisstimulatie) veel lekkerder klaar..

Freyja 05-05-2002 21:09

Bestaat die G-spot dan nou eigenlijk wel of niet? Want ik heb nooit iets bijzonders kunnen ontdekken, nou heb ik dan ook niet errug goed gezocht :D

Dusjcrib 05-05-2002 21:12

hij bestaat wel.. ik weet de mijne te vinden, of nou ja.. ik kan dr zelf niet bij met mn vingers ofzow.. maar mn vriend wel..

ik zou owk niet kunnen uitleggen waar het zit, want het gevoel is zow lekker.. heb je ut wel eens op zn hondjes gedaan? dan wordt ie bij mij nl. heel erg gestimuleerd..

tzit dus tegen je blaas aan owk ofzow, en dan heb je eerst het gevoel dat je moet plassen en daarna wordt het heel lekker, wanneer dat plasgevoel eenmaal weg is.. Maar dan moet je dat dus wel weg durven laten gaan, niet stoppen van ow, kmoet plassen! ofzow.. ms es in bad/onder de douche proberen, dan is het ms minder eng dat gevoel te laten gaan omdat het niet zo ontzettend uitmaakt als je per ongeluk toch plast..

Black_Blasphemy 05-05-2002 21:21

Eerst hard en dan zacht

:p

Cryptic Winterstorm 05-05-2002 21:40

Gewoon normaal recht toe recht aan... :p

Freyja 05-05-2002 23:05

Citaat:

Dusjcrib schreef:
hij bestaat wel.. ik weet de mijne te vinden, of nou ja.. ik kan dr zelf niet bij met mn vingers ofzow.. maar mn vriend wel..

ik zou owk niet kunnen uitleggen waar het zit, want het gevoel is zow lekker.. heb je ut wel eens op zn hondjes gedaan? dan wordt ie bij mij nl. heel erg gestimuleerd..

tzit dus tegen je blaas aan owk ofzow, en dan heb je eerst het gevoel dat je moet plassen en daarna wordt het heel lekker, wanneer dat plasgevoel eenmaal weg is.. Maar dan moet je dat dus wel weg durven laten gaan, niet stoppen van ow, kmoet plassen! ofzow.. ms es in bad/onder de douche proberen, dan is het ms minder eng dat gevoel te laten gaan omdat het niet zo ontzettend uitmaakt als je per ongeluk toch plast..

Hehheh, ik ben nooit zover gekomen, moest stoppen vanwege de pijnkwestie, en heb momenteel geen vriend of zo, dus kan het niet uitproberen (nou ja, dat kan ik wel, maar zo ga ik me maar niet gedragen, dan krijg ik helemaal een reputatie...).
Ma goe, zal ut es testen, mocht ik de kans krijgen :D

Het kan trouwens wel kloppen, omdat de zenuwen van je clitoris daarlangs lopen en je die dus raakt bij de G-spot... -_o

Dusjcrib 06-05-2002 12:00

hihi..

ja, khad keer op tv owk een programma gezien waarin ze helemaal gingen uitleggen waar ie zat enzow, was wel lollig.. maar mn ex had magic fingers en die heeft me 'geleerd' dat ie bestaat.. Toen heb ik het toen ik met mn vriend kreeg ook maar even aan hem geleerd.. Hihi, je had zn hoofd moeten zien toen ie merkte hoe gek hij me daarmee kon maken!! LoL.. Maar ja.. nu is mn huidige vriend nog 10 keer beter owk..

Maar als ze ut dus niet weten (want bijna geen enkele jongen weet het) moet je ze gwoon aanwijzingen geven en dan voel je wel wanneer ze goed zitten!

youriw 06-05-2002 12:19

tjonge jonge, klinkt erg goed ... mijn vriendin kan hem nog steeds niet vinden ...

Dusjcrib 06-05-2002 12:25

ze kan dr zelf owk niet bij.. tenminste ik niet..

dus jij moet hem voor haar vinden..

Iotje 06-05-2002 12:36

Hard!

youriw 06-05-2002 12:42

Citaat:

Dusjcrib schreef:
ze kan dr zelf owk niet bij.. tenminste ik niet..

dus jij moet hem voor haar vinden..

ik zie haar morgen weer, als ik tijd heb zal ik eens op zoek gaan :)
weet je trouwens of dat heel erg verschillend is per persoon? als je hem zou kunnen vinden, zou hij dan altijd in dezelfde regio kunnen zitten?
stomme vraag misschien, maar toch ...

Dusjcrib 06-05-2002 13:00

Nou ja... hij zit daar binnen ergens.. geen idee waar precies en of dat per persoon verschilt..

ga gwoon es op onderzoek uit daar binnen met je vinger, je moet je vinger dan wel echt bewegen.. Kweet dat bij mn vriend meestal zowat zn hele vinger dr in zit en dat et bij mij wel ergens aan de bovenkant zit, dus niet onder..

youriw 06-05-2002 13:48

je hoort nog van me ...

~Dark Voice~ 06-05-2002 16:34

Citaat:

Dusjcrib schreef:
hij bestaat wel.. ik weet de mijne te vinden, of nou ja.. ik kan dr zelf niet bij met mn vingers ofzow.. maar mn vriend wel..

ik zou owk niet kunnen uitleggen waar het zit, want het gevoel is zow lekker.. heb je ut wel eens op zn hondjes gedaan? dan wordt ie bij mij nl. heel erg gestimuleerd..

tzit dus tegen je blaas aan owk ofzow, en dan heb je eerst het gevoel dat je moet plassen en daarna wordt het heel lekker, wanneer dat plasgevoel eenmaal weg is.. Maar dan moet je dat dus wel weg durven laten gaan, niet stoppen van ow, kmoet plassen! ofzow.. ms es in bad/onder de douche proberen, dan is het ms minder eng dat gevoel te laten gaan omdat het niet zo ontzettend uitmaakt als je per ongeluk toch plast..

ik denk ook wel dat ie bestaat jah :D Waar ie precies zit weet ik niet, maar hij zit er wel, want ik kom gigantisch vaak klaar tijdens het neuken, terwijl mijn clit dan niet eens gestimuleerd wordt... dus het zal mijn G-spot wel zijn... En die wordt optimaal gestimuleerd als ie me hard neemt :) das echt lekker, damn :S

Dusjcrib 06-05-2002 16:58

*is jaloers*

*wou dat ze owk klaarkwam van puur sex*

Lievelotje 06-05-2002 17:00

het een hoeft het ander niet uit te sluiten zei ze en ze zuchte zacht :D

*blue angel* 06-05-2002 17:17

onze seks is meestal lekker zacht en lief, ik vind het echt zalig om elkaar letterlijk te 'liefkozen', wejewel? veel strelen en kussen... zaaaaaaaalig...
maar af en toe heb ik zo wel iets van... "vandaag wil ik het hard"
ma het probleem is da ik da nie durf te zeggen. allee, ik durf da wel, en ik wil da wel, ma ik wil het ook weer niet... nja 't is moeilijk uit te leggen... dan lig je daar zo zalig van elkaar te genieten, je wil eigenlijk niet dat dat moment ooit voorbijgaat. dus ook niet als er ruigere seks voor in de plaats komt waar je eigenlijk ook naar verlangt. snappie?

... *zucht*...


~Elke~

Stevill 07-05-2002 02:49

Hardcore

maar soms is zacht en rustig ook wel lekker

Freyja 07-05-2002 12:50

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:


ik denk ook wel dat ie bestaat jah :D Waar ie precies zit weet ik niet, maar hij zit er wel, want ik kom gigantisch vaak klaar tijdens het neuken, terwijl mijn clit dan niet eens gestimuleerd wordt... dus het zal mijn G-spot wel zijn... En die wordt optimaal gestimuleerd als ie me hard neemt :) das echt lekker, damn :S

Damn, dat wil ik ook!! *is mede-jaloers*

Nou ja, ik weet niet of ik het kan of niet, maar ik denk eigenlijk van niet... naja ik blijf hopen :D

chanel 07-05-2002 19:49

ik denk zelf dat me vriend ook 'harde' sex lekkerder vind.. maar ik hou vaak meer van lekker vrijen, en rustig aan en zo.. veel zoenen en zn handen over me gezicht etc..
ik vind harde sex ook lekker, maar t is gewoon heel anders vind ik, de een is meer lust en t ander is meer liefde

m soms loopt t ook in elkaar over, van rustig naar heel wild..

Chanel

MissBi@tch 30-05-2002 11:06

kan allebei ontzettend lekker zijn vind ik zacht is heel intiem en dan heb k echt t gevoel van houden van...maar hard kan gewoon ook zo ontzettend geil en lekker zijn....

M@TRIX 30-05-2002 13:00

ligt eraan als k beetje voel dak ga kome gaat meestal de rem erop:)

MissBi@tch 30-05-2002 13:01

Citaat:

M@TRIX schreef:
ligt eraan als k beetje voel dak ga kome gaat meestal de rem erop:)
kom jij weleens dan :P????

Freyja 30-05-2002 16:02

Citaat:

Dusjcrib schreef:
blabla G-spot :p
Hoe kan het nou dat je er zelf niet bij kan?? Ik vat dat niet...

MissBi@tch 30-05-2002 16:31

tja ik word een beetje in de war van dit topic ik d8 namelijk dat de gspott niet IN je dinges zat maar ja tzal wel aan mij liggen :confused:

'I'he Prophet 30-05-2002 17:24

Citaat:

Morgan schreef:


Hoe kan het nou dat je er zelf niet bij kan?? Ik vat dat niet...

Bij sommige meisjes ligt hij onder een te moeilijke hoek, je vingers kunnen niet onbeperkt door draaien :p.

youriw 30-05-2002 17:38

Citaat:

MissBi@tch schreef:
tja ik word een beetje in de war van dit topic ik d8 namelijk dat de gspott niet IN je dinges zat maar ja tzal wel aan mij liggen :confused:
dat zit ie naar mijn idee wel, en sommige vrouwen (of mannen bij vrouwen) kunnen daar wel bijkomen en anderen niet ...

Dusjcrib 30-05-2002 21:05

Citaat:

Morgan schreef:


Hoe kan het nou dat je er zelf niet bij kan?? Ik vat dat niet...

ik kan er om 2 redenen niet bij.. hij zit namelijk te diep binnenin mij, mijn vingers zijn niet zo lang en euh, niet ZO lenig, en bovendien weet ik niet PRECIES waar ie zit, weet alleen hoever mn vriends vingers dr ingaan als ie dr aankomt, en zover kunnen mijn vingers al niet en hij zit zoiezo aan de bovenkant en daar kunnen mijn vingers niet bij..

En dus ff voor de duidelijkheid, g-spott is dus iets anders dan je clitoris.. g-spott is dat wat gestimuleerd wordt bij de seks ook, bij doggy style komt ie dr, bij mij iig, goed bij, en daarom is dat errug lekker.

Freyja 30-05-2002 22:56

Citaat:

Dusjcrib schreef:


ik kan er om 2 redenen niet bij.. hij zit namelijk te diep binnenin mij, mijn vingers zijn niet zo lang en euh, niet ZO lenig, en bovendien weet ik niet PRECIES waar ie zit, weet alleen hoever mn vriends vingers dr ingaan als ie dr aankomt, en zover kunnen mijn vingers al niet en hij zit zoiezo aan de bovenkant en daar kunnen mijn vingers niet bij..

En dus ff voor de duidelijkheid, g-spott is dus iets anders dan je clitoris.. g-spott is dat wat gestimuleerd wordt bij de seks ook, bij doggy style komt ie dr, bij mij iig, goed bij, en daarom is dat errug lekker.

Heheh, jah, ik weet dat het de clitoris niet is :D Maar iig, bedankt voor de uitleg :p

StefanLovertje 23-11-2002 13:47

doe maar lekker hard

Lindansje 23-11-2002 16:05

Citaat:

StefanLovertje schreef:
doe maar lekker hard
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging na bijna zes maanden (y)

KiMZz 23-11-2002 16:16

Als we echt geil zijn vaak hard, als t echt om liefde gaat zacht (= lief) :)

StefanLovertje 23-11-2002 16:55

Citaat:

Lindansje schreef:
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging na bijna zes maanden (y)
graag gedaan

doos :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.