Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe win je een jongen voor je??! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=108759)

me-myself&anne 28-05-2002 20:12

hoe win je een jongen voor je??!
 
Stel... je vindt een jongen echt ontzettend leuk, je weet dat hij jou ook wel leuk vindt en t is echt alleen nog een kwestie van laten merken dat je het echt meent en hem voor je winnen...

Maar..wat vinden jongens nou écht leuk??
Ik bedoel; meisjes gaan denk ik ook vooral (als ik namens mezelf spreek iig) voor de lieve dingetjes als lieve kaartjes, bloemen, diner bij kaarslicht, verrassings-avondjes etcetcetce

Maarja, wat moet je nou doen bij een jongen????

Rerisen Phoenix 28-05-2002 20:16

Something convincing... denk ik

Wim Wok 28-05-2002 20:20

als ie je al leuk vindt maakt t toch nix uit..al doe je een erotische klompendans...

me-myself&anne 28-05-2002 20:25

Plz heeft nou niemand n beetje nuttige tips :(

Jerommeke 28-05-2002 20:25

en ga asjeblieft niet overdreven doen

me-myself&anne 28-05-2002 20:29

Citaat:

Jerommeke schreef:
en ga asjeblieft niet overdreven doen
Hehe ik vraag toch gewoon iets waar ik een gewoon antwoord op wil krijgen :rolleyes:

Oen 28-05-2002 20:39

Waar ken je hem van?
Vraag hem eens naar de bioscoop, waar ik zelf helemaal van wegsmelt is wanneer ze zichzelf helemaal aan me overgeeft, zodat ik haar als het ware heerlijk kan beschermen, en dan vooral als we lekker op straat staan te knuffelen, en ik mijn armen om haar heen kan slaan, ze heel stil is, en zo nu en dan iets liefs zegt, en dat ik helemaal het gevoel heb dat ik niks hoef te zeggen. En dan heel lang zo staan. Hmmm

Jerommeke 29-05-2002 11:57

Citaat:

me-myself&anne schreef:

Hehe ik vraag toch gewoon iets waar ik een gewoon antwoord op wil krijgen :rolleyes:

ja dat begrijp ik ook

maar ik bedoel, als je doordraait in gedrag zegmaar dan denk ik dat jongens een beetje het overdreven kunnen vinden, maar dat kan aan mij liggen

nare man 29-05-2002 12:19

'Ik weet dat je mij leuk vindt, en ik vind jou ook leuk, zoenen?'

Wedden dat dat werkt

Sincerely yours 29-05-2002 12:21

Ik ga zeker akkoord met wat Oen zegt.

Bioscoop is trouwens gemakkelijk, je kan niet veel praten in de zaal zelf, maar je kan ondertussen knuffelen.
Maar als je met em naar de bioscoop gaat zorg dan vooral dat jullie alleen zijn. (Err...geen lastige vriendin meenemen omdat je je onzeker voelt...:o :rolleyes: )

happygirl1 29-05-2002 12:30

WEES JEZELF (y) !!!!!!!!!!!!!!!

dat werkt het beste

NY152 29-05-2002 12:44

Hey er zijn een paar dingen die je wel en niet moet doen.

Als je met hem in een groep zit ofzo gewoon wat meer aandacht dan de anderen, leuke opmerkingen maken (niet over dreven !) en ook niet dom gaan zitten lachen.

Daarnaast is het ook belangrijk dat je je niet aan hem opdringt je moet eigenlijk op hem af een leuke indruk achter laten en gewoon weer rustig weg lopen, dat hij in ieder geval nog het idee heeft er nog wat voor moeten te doen en dat hij zich toch wel realiseerd hoe leuk die je eigenlijk vind.

Als je je zelf gaat opdringen aan hem, en achter hem aan gaat lopen enzo kan het voor hem veelste snel gaan en gaat ie zich irriteren aan je.

Dus ik zou gewoon spontaan tegen hem zijn, hem net wat meer aandacht geven dan de anderen maar wel onafhankelijk blijven. Laat niet merken dat je desperate bent ofzo :p

Gothic 29-05-2002 13:00

Citaat:

nare man schreef:
'Ik weet dat je mij leuk vindt, en ik vind jou ook leuk, zoenen?'

Wedden dat dat werkt

Of je krijgt een drankje in je gezicht ;)

Wat dacht je van gewoon een gesprek met iemand beginnen, het schijnt dat sommige jongens ook intellect vallen, dus probeer je hem op die manier te interesseren, valt hij onder hokje: kakker, dan volg je nare man's advies op...

Pink panter 31-05-2002 11:18

hahaha :D

Gargoyle 06-06-2002 18:28

Citaat:

nare man schreef:
'Ik weet dat je mij leuk vindt, en ik vind jou ook leuk, zoenen?'

Wedden dat dat werkt

Ik heb daar eens over na zitten denken.
Als je tegen mij ziets zou zeggen, zou ik de slappe lach krijgen en de hele avond niet meer bijkomen. Dus dat zoenen kan ie dan wel vergeten :D

Ninnoc 06-06-2002 21:53

k mag ik als meisje reageren want ik vind het zelfs een afknapper als een jongen je probeert te 'veroveren' met de lieve dingetjes die jij noemt. bah wat cliche

Maar goed aangezien ik toch een man-wijf ben kan mijn antwoord ook voor de mannen gelden misschien.

Het gaat om je oge, je houding, de kleine dingetjes. Als je met zijn allen aan een tafel zit tijdens de pauze ofzo, kijk m dan te lang aan. raak m net te vaak aan met bijv. je been. wees vooral geinterreseerd. als je weet dat het goed zit hoeft er weinig meer te gebeuren. het kan simpel gaan, mijn laatste 'verovering'
Tijdens het uitgaan ben je moe en ga je tegen hem aan hangen, je aait (damn wat een maf woord) hem een beetje enzo, dus hij weet hoe het zit. Laat hij merken dat het ook van zijn kant goed zit dan is het makkelijk de volgende stap te nemen. Hij gaat pissen of weet ik veel wat en je volgt hem (of jij gaat pissen ofzo en zorgt dat hij je volgt) en je draait je om, je kijkt hem aan en je zoent hem. taaadaaa

Unexplained 06-06-2002 22:21

Citaat:

nare man schreef:
'Ik weet dat je mij leuk vindt, en ik vind jou ook leuk, zoenen?'

Wedden dat dat werkt

Als een meid zoiets tegen mij zou zeggen, kon ze het shaken verder!
Zoiets moet spontaan ontstaan uit een moment waarop je elkaar iets te lang aankijkt ofzo..*zwijmel*

Calvin 07-06-2002 00:35

Citaat:

me-myself&anne schreef:

Maarja, wat moet je nou doen bij een jongen????

Lief naar hem kijken.

the Comebackkid 07-06-2002 00:50

wat oen zegt moet je doen, en wat een meisje vandaag in een sms gestuurd heeft was ik totaal ondersteboven van:

ik voel me veilig als ik bij je ben......



ill shit, die kwam aan bij me.

miro 07-06-2002 06:38

Jij vindt hem leuk en hij jou, dat weet je al. Dus doe maar normaal dan doe je al gek genoeg, je hoeft m alleen nog maar te zoenen, heeft niks met overwinnen te maken, vraag m desnoods mee naar de bios.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.