Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Help:( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1040709)

black_heart 12-12-2004 10:59

Help:(
 
ik heb een probleem.
gister zat ik me dus aftetrekken en naja was dus niets aan de hand, ik kwam gewoon klaar. daarna ben ik op de een of andere manier verder gegaan. met aftrekken.dat deed een beetje pijn..na een tijdje gestopt.......en toen ben ik na de wc gegaan. toen zag ik dat mijn hand vol bloed zat. ik geschrokken...op mijn bed zat ook bloed...dat kwam dus uit mijn penis.
vanmorgen heb ik dus nog een gewone ochtend erectie gehad.maar ik krijg dus nu geen erectie als ik er aan zit zeg maar:s zou ik iets kapot hebben kunnen gemaakt hebben ofzo? please help!

MaxiCosy 12-12-2004 11:15

Misschien is het toompje gescheurd (toompje is dat friemeltje waarmee je voorhuid aan je eikel vast zit zeg maar). Maar dit lijkt me toch echt een vraag voor de huisarts hoor!!!

*blue angel* 12-12-2004 11:18

hij werkt nog, want je had gewoon een ochtend-erectie. je bent gewoon zo bang dat je weer gaat bloeden als je aan jezelf zit dat je het even niet meer kunt.

wacht een paar dagen af, komt wel weer goed ;)

DR.Avalanche 12-12-2004 11:24

Citaat:

black_heart schreef op 12-12-2004 @ 11:59 :
ik heb een probleem.
gister zat ik me dus aftetrekken en naja was dus niets aan de hand, ik kwam gewoon klaar. daarna ben ik op de een of andere manier verder gegaan. met aftrekken.dat deed een beetje pijn..na een tijdje gestopt.......en toen ben ik na de wc gegaan. toen zag ik dat mijn hand vol bloed zat. ik geschrokken...op mijn bed zat ook bloed...dat kwam dus uit mijn penis.
vanmorgen heb ik dus nog een gewone ochtend erectie gehad.maar ik krijg dus nu geen erectie als ik er aan zit zeg maar:s zou ik iets kapot hebben kunnen gemaakt hebben ofzo? please help!

gnahahaha :D :evil:

Ruudje 12-12-2004 11:29

pijnlijk :o

Maar volgens mij doet hij het nog wel hoor :cool:

(tis eigelijk meer iets voor L&G, toch?)

Mo6 12-12-2004 11:57

ai, nou moet ie wel geamputeerd worden :o

black_heart 12-12-2004 14:02

hm bedankt voor de leuke *proest* reactie......
maar ehm:skan het misschien serieus zijn dat ik iets kapot zou kunnen gemaakt hebben waardoor hij gevoelloos is :(

Ikedea 12-12-2004 14:12

Citaat:

black_heart schreef op 12-12-2004 @ 15:02 :
hm bedankt voor de leuke *proest* reactie......
maar ehm:skan het misschien serieus zijn dat ik iets kapot zou kunnen gemaakt hebben waardoor hij gevoelloos is :(

* bij de dokter *

Volgens mij heb ik 'm kapot getrokken, wilt U er even naar kijken?


Maar goed, tkan dus goed zijn dat je toompje gescheurd is! Had mijn ex is voor elkaar gekregen met haar nagel (per ongeluk zei ze nog wel :| ) En ja, das lastig en behoorlijk pijnlijk (vooral bij plassen :eek: :( )

Maar goed, ff rust hé :o

Andijvie 12-12-2004 14:17

Laat 't even genezen, dan kijk je nog maar eens. Hij doet het echt nog wel hoor.

Eresh'kigål 12-12-2004 14:21

Die bloedkamer (whatsitsname?) is zeker gepopt en nou kan je nooit meer neuken.

Ikedea 12-12-2004 14:21

Citaat:

Andijvie schreef op 12-12-2004 @ 15:17 :
Laat 't even genezen, dan kijk je nog maar eens. Hij doet het echt nog wel hoor.
roflmao :D

juno 12-12-2004 16:23

De angst voor opnieuw pijn en bloed gecombineerd met de schrik zorgt voor een blokkade in je hersenen waardoor het sein op onveilig staat. Dan lukt het niet nee. Lijkt mij volkomen natuurlijke reactie. Geen zorgen, rustig laten genezen en na een weekje nog eens wat friemelen.

sebastiaan1987 12-12-2004 18:31

mitella eromheen en een weekje zo rondlopen..
misschien kan gips ook helpen

Louis Armstrong 12-12-2004 19:31

je moet het ook rustig aan doen, die dingen kunnen namelijk ook stuk..... :eek:

Maar laat het ff genezen, en als je echt denkt: shit dit had al over moeten zijn, dan ga je ff naar de huisarts om het te laten repareren

IjSbLoKiE 12-12-2004 22:09

flink doortrekken!

MaxiCosy 12-12-2004 22:22

Citaat:

juno schreef op 12-12-2004 @ 17:23 :
De angst voor opnieuw pijn en bloed gecombineerd met de schrik zorgt voor een blokkade in je hersenen waardoor het sein op onveilig staat. Dan lukt het niet nee. Lijkt mij volkomen natuurlijke reactie. Geen zorgen, rustig laten genezen en na een weekje nog eens wat friemelen.
:s
Toch triest dat vrijwel alleen de meiden hier blijkbaar normaal kunnen reageren...

Maar goed, ontopic: Ik denk dat Juno gelijk heeft. Als het gescheurd is: eraf blijven, goed in de gaten houden of er niks gaat ontsteken (rood worden, dik worden, jeuken etc), en anders over een aantal dagen naar de dokter!

Mr.Hypert€xt 12-12-2004 22:57

Citaat:

juno schreef op 12-12-2004 @ 17:23 :
De angst voor opnieuw pijn en bloed gecombineerd met de schrik zorgt voor een blokkade in je hersenen waardoor het sein op onveilig staat. Dan lukt het niet nee. Lijkt mij volkomen natuurlijke reactie. Geen zorgen, rustig laten genezen en na een weekje nog eens wat friemelen.
Wow. Jij weet er echt veel vanaf voor een meisje. :eek:

H4NS0 12-12-2004 23:01

Ja wie gaat zich dan ook nog rukken tot hij bloed? Ja hij.. maarja :S

Je was vast erg geil of niet?

MaxiCosy 12-12-2004 23:03

Citaat:

Mr.Hypert€xt schreef op 12-12-2004 @ 23:57 :
Wow. Jij weet er echt veel vanaf voor een meisje. :eek:
Mwa, dat heet biologie ;)

Citaat:

H4NS0 schreef op 13-12-2004 @ 00:01 :
Ja wie gaat zich dan ook nog rukken tot hij bloed? Ja hij.. maarja :S
Ach, een ongelukje kan in een klein hoekje zitten... blader een paar posts omhoog naar het vriendinnetje met de scherpe nagel... tsja...

lieve 13-12-2004 20:13

Als je toch nog een ochtend-erectie gehad hebt, denk ik niet dat je op dat vlak iets 'kapot' gemaakt hebt.
Maar het kan mss idd zijn omdat je je nu erop zit te fixeren dat je daardoor geen erectie krijgt.

Maar als je er echt ongerust over bent, ga dan naar de huisarts. Mss heb je inderdaad dat tussenschotje wat 'geforceerd' tussen eikel en voorhuid.

Mono-racer 13-12-2004 20:18

gewoon laten genezen en ff (hoe moeilijk het ook is) er afblijven...

masterdj 13-12-2004 20:56

:confused: hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar? :|
gewoon paar dagen aankijken en anders idd naar de dokter.. als het toompje gescheurd is herstelt t over t algemeen wel goed :) (heb er gelukkig zelf geen last van
:o :p )


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.