Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Jouw handtekening (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431790)

marlies 24-02-2003 09:44

Jouw handtekening
 
Vertel eens iets over jullie handtekening. Wanneer heb je hem verzonnen en hoe?

Ik ben nl. al 18 en heb nog steeds geen goede handtekening :o

PV 24-02-2003 09:47

mijne heb k op mn 12e verzonnen ofzo.. is heel makkelijk te vervalsen enzo :)

Coconut 24-02-2003 09:50

Ik heb ook nog steeds geen goede handtekening...
Ik schrijf gewoon m'n hele naam, en maak er zo'n 'kras' doorheen.

Thomas 24-02-2003 10:36

Ach ja, gewoon mijn naam met een kronkeltje. Verder is het dus niet veel bijzonders.

Miracle 24-02-2003 10:40

mijne heb ik nu denk ik een jaar of 2... k vind um wel okay :)
tis de 1e letter van m'n voornaam dan 1e letter van m'n doopnaam dan 1e letter van het 1e gedeelte van m'n achternaam en dan het laatste gedeelte van m'n achternaam uitgeschreven. tot slot een bepaald krulletje er door heen. :)

Somebody Special 24-02-2003 10:41

Gewoon mn voor- en achternaam

het dappere meisje 24-02-2003 10:43

ik heb telkens wat anderrs, en je kunt me naam er ook niet echt in lezen.

maar in idergeval heel slordig en ergens staat een puntje (das leuk voor de sier)

heel moeilijk te vervalsen

Leonoor 24-02-2003 10:44

'k geloof verzonnen toen ik een jaar of 14 was oid...eerste letter van m'n eerste naam, daar'op': eerste letter van m'n tweede naam, dan eerste letters van de tussenvoegsels en daaraan vast gekleefd de eerste letter van m'n achternaam en dan nog een kras erdoorheen.

Dit snapt iedereen natuurlijk. ;)

punxnotdead 24-02-2003 10:44

Citaat:

Ik ben nl. al 18 en heb nog steeds geen goede handtekening
jah daar heb ik ook last van. :/

Leonoor 24-02-2003 10:45

Citaat:

punxnotdead schreef:
jah daar heb ik ook last van. :/
Kan niet. :p

Hagel 24-02-2003 11:02

sinds dat ik 11 ben ofzo, toen ging ik samen met mijn zus handtekeningen bedenken

voorletter voornaam en tweede naam aanelkaar: dR dus dan in 1 letter, en dan mijn achternaam er schuin doorheen gekrast...meestal schrijf ik alleen de 1e 2 letter in de haast en de rest is een kronkelig lijntje

Kamilla 24-02-2003 11:19

Heb um al lang, denk dat ik um verzonnen heb toen ik jaar of 12/13 was..hij word alleen wel steeds onduidelijker omdat je hem sneller neer gaat zettten...

Voorletter als eerste, dan eerste letter van achternaam daar doorheen, daarna een streep opzij (genoeg ruimte voor de rest van mijn naam), dan weer terug naar het begin en de rest van de letters van achternaam. Ik laat mijn pen geen een x los van het papier dus er zitten wel bepaalde bogen in enzo...hij is niet makkelijk te vervalsen

BBEM 24-02-2003 11:56

ik heb er nog steeds geen een zet overal maar gewoon me naam neer

Mr.Oizo 24-02-2003 12:44

Wanneer: rond mijn 14e of zo. Ik maakte wel een 20tal handtekeningen, liet een aantal personen kiezen welke de mooiste was en toen keek ik of ik die zelf ook mooi vond en redelijk snel te maken was en die nam ik dan.
Eerst mijn eerste letter van mijn voornaam, dan de eerste drie letters van mijn achternaam, dan een grote lus naar boven en naar links (zodat je weer bij de eerste letter van mijn voornaam uit komt) en dan een paar strepen snel achter elkaar trekken van links naar rechts. :D

Alicia Silverstone 24-02-2003 12:47

De mijne is echt belachelijk... ik heb 'm namelijk bedacht toen ik een aantal jaar geleden terug kwam van wintersport... toen dacht ik dat ik verliefd was op m'n skileraar.. lol :D :X Nou ja in ieder geval zitten er dus een paar krabbels door m'n handtekening heen die ooit de letter van z'n achternaam voor moesten stellen ofzo.
Nou ja, zo nog een paar letters..ik hou er maar over op :o :o

de communiceerbeer 24-02-2003 13:05

ik heb hem al een paar jaar, maar hij slaat eigenlijk nergens op. ik heb mijn voorletters met mijn achternaam erdoorheen geschreven, maar ik heb eigenlijk maar één voorletter, dus heb ik er voor de show nog maar een letter bij gedaan :o
maar hij ziet er wel interessant uit zo :cool:

Boogie 24-02-2003 13:12

Citaat:

PV schreef:
mijne heb k op mn 12e verzonnen ofzo.. is heel makkelijk te vervalsen enzo :)
bij mij net zo :o

Quiana 24-02-2003 13:14

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
De mijne is echt belachelijk... ik heb 'm namelijk bedacht toen ik een aantal jaar geleden terug kwam van wintersport... toen dacht ik dat ik verliefd was op m'n skileraar.. lol :D :X Nou ja in ieder geval zitten er dus een paar krabbels door m'n handtekening heen die ooit de letter van z'n achternaam voor moesten stellen ofzo.
Nou ja, zo nog een paar letters..ik hou er maar over op :o :o

Ghehe.. :D :p

Mijn handtekening is spontaan op mn 13e ontstaan..
Werd mn handtekening gevraagd,
had geen idee, en krabbelde maar iets..
Is uiteindelijk een mengeling
van mn voornamen en mn achternaam geworden. ;) :o

Leonoor 24-02-2003 13:47

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Wanneer: rond mijn 14e of zo. Ik maakte wel een 20tal handtekeningen, liet een aantal personen kiezen welke de mooiste was en toen keek ik of ik die zelf ook mooi vond en redelijk snel te maken was en die nam ik dan.
:D Dit ken ik ergens van. ;)
Ik liet ook iedereen (ouders ;)) handtekeningen zetten, die ze nu hadden, die ze ooit hadden gehad enz., om mee te vergelijken. ;)

Maurice 24-02-2003 13:49

mijne is wel goed. voor mijn doen.

tot mn 18e had ik een "doodgeslagen vlieg" volgens mn ouders.
nu heb ik een mooie.
mn voorletters en de eerste 2 letters van m achternaam en dan een boog er doorheen.

G-Lo 24-02-2003 14:15

GBuls

Ofzo :) en dan met een kringel d'r doorheen,... best snel te doen, en niet echt makkelijk na te maken...

DJ Incompetent 24-02-2003 14:38

eerste 3 letters van mn voornaam, eerste letter van mn achternaam, beetje door elkaar gejast

thunder110 24-02-2003 14:42

Ik vond die "krabbels" altijd geweldig. Mijn handtekening bestaat eigenlijk uit mijn voor- en achternaam (het woordje 'de' erin vond ik niet belangrijk), maar leesbaar is dat niet. Het zijn meer een paar strepen en kronkels.

Esmée 24-02-2003 14:48

Ik heb mijne echt al heel lang, gewoon m'n voorletters met achternaam en een soort krul er doorheen, alleen die krul is niet altijd hetzelfde :D

Multilot 24-02-2003 15:03

kep hele rare... Al sje heel goed kijkt en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel fantasie hebt, zou je mn naam en voorletters erin kunnen ontdekken... Tis eigenlijk meer een combinatie van die van mn vader en die van mn moeder.... Die maakte ik teveel na vermoedelijk :o

Ming-Xia 24-02-2003 15:08

Sinds mn 8e ofzo, toen was ik super geinteresseerd in handtekeningen, vooral die van mn moeder..

Mijne is mn voorletter, daar een raar krabbeltje doorheen en dan mn achternaam voluit waarna nog een krabbel door het geheel volgt.

Ofzoiets. :p

WishfulDreaming 24-02-2003 18:40

Ja ook vroeger, eerste letter van voornaam en achternaam, met wat krassen :) Mijn broer had hem toen ook zo :)

the tourist 24-02-2003 20:09

Ik heb hem een jaar of 5. Gewoon mijn naam, met een paar krasjes erdoor. Elke keer anders :o

maantje tuurt 24-02-2003 20:13

ik heb hem verzonnen toen ik m op mn biebpasje moest zetten, heel saai voorletter en achternaam, maar ik ben m nu al heel erg gewend, en hij staat op alle dingen die ik heb, dus laat 'm nu maar zo :)

Gandalf 24-02-2003 20:20

gewoon men voornaam op zen slordigst geschreve

nare man 24-02-2003 22:42

Ik ben 21 en heb nog geen goede handtekening. :p

Niet dat het boeit, voor de rechtsgeldigheid van een akte of schriftelijk bescheid maakt het geen reet uit.

Fortisi 24-02-2003 22:43

De mijne ziet er heel kinderachtig uit, het zijn gewoon de letters c, m en d maar dan geschreven met allemaal krullen, duidelijk :confused:
Ik kan er in ieder geval niet op mijn 45ste mee aankomen.

Paranoide 25-02-2003 00:59

MashaP, alleen dan zo vervormd dat het ingewikkeld en onbegrijpelijk lijkt.

WolterB 25-02-2003 07:56

ik heb die van mij bedacht toen ik een jaar of 9-10
ik was altijd bezig met een handtekening verzinnen en die ik toen verzonnen heb ben ik gewoon blijven gebruiken.
t is best wel simpel, mijn initialen, voor en achternaam hoofdletters, middelste naar kleine letter verbonden door wat onnavolgbare kronkeltjes

The Senna Fan 25-02-2003 09:55

Heb al een paar jaar een handtekening.
Ik bekeek een keer die van mijn vader en heb toen zijn begin zegmaar overgenomen. Alleen hij maakt van die krul een P en ik een J hehe. Maar goed, het blijkt dus dat mijn opa ook hetzelfde begin had (de pa van mijn pa) en mijn oom ook (de broer van mijn pa). En mijn oom heeft ook een J. Dus onze 2 handtekeningen lijken ontzettend op elkaar... Opzich wel grappig :p

Ciao Che 25-02-2003 16:04

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Ik heb hem een jaar of 5. Gewoon mijn naam, met een paar krasjes erdoor. Elke keer anders :o
Hier hetzelfde

Yolcu 25-02-2003 17:43

Ik had er al 1 toen ik nog erg jong was, die heb ik ook jaren volgehouden. Vorig jaar januari, bij het ophalen van m'n paspoort, was ik opeens toe aan iets nieuws. Nu is het gewoon m'n eerste voorletter met m'n achternaam, voluit geschreven. Zonder rare krasjes ofzo..

Wel een beetje rot: als je in je identiteitsbewijs een andere handtekening hebt, moet je m dus overal veranderen, anders krijg je (logisch) problemen. Daar stond ik dan bij de bank om 1 formuliertje te laten tekenen.. ("Heb jij dit getekend?" "Waarom is je handtekening anders dan in ons bestand" *beveiliging erbij gehaald* :o )

lareno 26-02-2003 08:14

ik heb gewoon mijn achternaam met een boog en wat krassen er doorheen. Ik heb hem verzonnen toen ik een jaar of 13/14 was. Hij is altijd hetzelfde, en ik heb hem nog nooit veranderd

Tox 26-02-2003 23:44

Citaat:

marlies schreef:

18 en heb nog steeds geen goede handtekening :o


poesiefox 27-02-2003 00:26

Eigenlijk had ik gewoon zo'n analfabeten kruis moeten nemen, maar nou hebik al zo'n saaie, voorletters, naam en krassen....

Wie zegt daar dat het je naam moet zijn?

Philips de Tweede van Spanje ondertekende met Yo el Rey(ik de koning)

maar 27-02-2003 00:41

Mja, gewoon de eerste letter van mijn roepnaam en mijn achternaam. De 's' in mijn achternaam is een beetje groot, maar er staat niks door mijn naam heen; dat zei m'n vader toen ik vroeger zo'n 'grotemensenhandtekening' wilde en er een random krul doorheen zette; je naam doorkrassen is niet goed, zo jezelf wegvagen... :p

Secreet 27-02-2003 07:04

13

en 't ziet er idd niet uit..

XxLLxX 27-02-2003 12:09

de mijne is ontstaan toen ik een jaar of 12/13 was. eerst ff 10 verschillende handtekeningen op papier zetten en daarna de leukste eruit kiezen. ik heb ondertussen alweer een andere. de eerste letter van mijn naar en dan mijn achter naam een beetje onduidelijk erachteren met een streep er door heen.

mitchuhl 27-02-2003 12:19

Heb gewoon al mijn eerste leters gepakt (zijn dr vier) en een kras erdoorheen en klaar !!! Lijkt nergens op maar zal in de loop der jaren wel komen :)

ABgirl 27-02-2003 21:57

Ik heb m'n handtekening denk al 'n jaar of 4. Het is mijn voorletter, daar een soort krul doorheen die eindigd met een horizontale lijn waarop ik in m'n slordigste handschrift m'n achternaam schrijf :o

Dminor 27-02-2003 22:02

S t e f door elkaar en a n erachteraan geplakt, dan een dubbele streep erdoor. Vroeger was dat een bolle lijn eromheen :S
Maar ja, de tijd leerde mij dat dat nogal vervelend was als het persé in een hokje moet passen ofzo

FlorisvdB 27-02-2003 22:30

ia altijd weer anders

Nighttime Bird 28-02-2003 00:37

Een soort kras eronder, die doorloopt vanuit de laatste letter.

A* 28-02-2003 02:30

ik heb m bedacht toen ik n bankrekening kreeg, toen was ik 12 ofzo.
t is gewoon mn voorletter+achternaam met n krabbeltje erdoorheen:p
en tegenwoordig lijken ze steeds meer opelkaar:cool:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.