Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Wat voelt een man.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=67702)

Dark Angel 24-04-2002 22:20

Wat voelt een man....
 
Wat voelt een man als hij klaarkomt?

Even serieus, ik heb de informatie nodig voor 'n verhaal :D ;)

Een vrouw voelt - over het algemeen - een soort spier-samentrekking in haar onderbuik, en een spanning door 't hele lichaam, die op het hoogtepunt opeens oplost.
Als dat gebeurd heb ik altijd een paar seconden het gevoel alsof ik zweef, en dan veranderd het langszaam in een heel zwaar, loom, voldaan gevoel.

Wat voelt een man? In z'n armen, benen, penis, hoofd, buik? Op het hoogtepunt, en wat erna?

Vertel, vertel :)

Chimera 24-04-2002 22:31

Euh. Als je spieren trekken samen. Vlaak voordat je klaarkomt voel je een spanning in je onderbuik, die dan als je klaarkomt ineens heel heftig ontlaad.

Ja. Beter dan dat kan ik 't ook niet uitleggen :D

Whuzz 24-04-2002 22:38

Kriebel :)
Ik voel een kriebel in m'n penis en een licht gevoel alsof ik moet plassen vlak voor ik klaarkom. En dan op hét moment voel ik m'n spieren aanspannen en heftige tinteling in m'n buik.

Mjah, klinkt vaag. Is ook niet echt uit te leggen denk ik :)

Booster 24-04-2002 22:41

Vlak voor je klaarkomt voelt het als een soort plasgevoel, maar dan in ieder geval geweldig lekker. Dat voel je dus door je hele penis heen (penis, net woord weer).

Dat gevoel wordt steeds sterker, en dan op een gegeven moment voel je iets door je plasbuis omhoog komen, dat maakt het gevoel nog even iets lekkerder.

Vlak voor je je klaar bent met klaarkomen (jaja) voel je dat je lichaam ineens verschrikkelijk warm wordt. Dat voelde je tijdens het vrijen niet. Als je lichaam eerst warmte op heeft genomen als een spons en dat nu in korte tijd weer probeerd kwijt te raken.

Zoiets? Kan even niet een betere manier bedenken om het te omschrijven. :)

Dark Angel 24-04-2002 22:54

dat helpt al aardig, cheers!

Dark Angel

Danique 24-04-2002 23:08

Citaat:

Booster schreef:
*verhaal*
hehe koel uitgelegd :)

Flu 24-04-2002 23:10

Samenspanning van de buikspieren... Als ik zit en ik kom klaar dan word ik ook een beetje voorover 'getrokken' zeg maar... EN dan t ejaculeren, voelt heel.. tja.. onbestuurbaar. Extase :) En daarna hetzelfde lome gevoel dat jij beschrijft.

Booster 24-04-2002 23:11

Citaat:

danique2 schreef:

hehe koel uitgelegd :)

Dankje.

Wist je trouwens, dat sommige mannen na het klaarkomen moeite hebben met op hun benen blijven staan/lopen? Ik had daar nog wel eens last van.

Chimera 24-04-2002 23:11

Citaat:

Booster schreef:

Dat gevoel wordt steeds sterker, en dan op een gegeven moment voel je iets door je plasbuis omhoog komen, dat maakt het gevoel nog even iets lekkerder.

Klopt. Daar sta je niet echt meer bij stil, maar ik wist nog wel dat ik de eerste keer (was 13) dacht dat ik moest plassen :D Het lijkt inderdaad erg sterk op een plasgevoel, en als je dat gevoel niet kent ga je 't automatisch inhouden :)

Chimera 24-04-2002 23:12

Citaat:

Booster schreef:

Wist je trouwens, dat sommige mannen na het klaarkomen moeite hebben met op hun benen blijven staan/lopen? Ik had daar nog wel eens last van.

Me 2. Maar eigenlijk alleen als ik echt sex met m'n vriendin heb. Als ik zelf trek en klaarkom, is het lang zo heftig niet.

Booster 24-04-2002 23:38

Zover ik weet heeft het te maken met de hevigheid van het orgasme. Hoe heviger, hoe minder kans je hebt om overeind te blijven zeg maar :P

Wel wazig, je zakt gewoon echt door je benen heen.

Chimera 24-04-2002 23:42

Citaat:

Booster schreef:
Wel wazig, je zakt gewoon echt door je benen heen.
Just. Niet alleen door m'n benen. Als ik bovenop lig ben ik een 'dead weight' ;)

Booster 24-04-2002 23:53

Mh, geen ervaring mee, maar zou echt goed kunnen :)

Dat gevoel dat je gewoon echt GEEN zin hebt om ook maar 1 vinger op te tillen. :P

Manuzhai 25-04-2002 01:53

Rukken is dan ook een betrouwbare methode om in slaap te geraken. :)

spacegirl 25-04-2002 06:43

Citaat:

Chimera schreef:


Klopt. Daar sta je niet echt meer bij stil, maar ik wist nog wel dat ik de eerste keer (was 13) dacht dat ik moest plassen :D Het lijkt inderdaad erg sterk op een plasgevoel, en als je dat gevoel niet kent ga je 't automatisch inhouden :)

dat is dan ook lullig lig je daar lekker met je vriendin...
-schat ik ga komen
ssssssssssssssssssssssssssssssss.....(plasgeluid)

vriendin:eek: zometeen onploft de condoom:eek:

^AmArU^ 25-04-2002 07:17

Als een enige mogelijke tijdelijke verlichting van problemen. En daar moet heel wat voor gebeuren :D

Chimera 25-04-2002 08:47

Citaat:

spacegirl schreef:

dat is dan ook lullig lig je daar lekker met je vriendin...
-schat ik ga komen
ssssssssssssssssssssssssssssssss.....(plasgeluid)

Hehe. Ik had het over plasgevoel, niet dat je ook echt moet plassen :D Gelukkig blijft dat dan nog binnen.

Moet wel zeggen dat ik na de sex vrij vaak opeens nodig naar de WC moet.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.