mannelijk schaamhaar?
Even richting de vrouwen, wat vinden jullie van het schaamhaar van mannen? geschoren, geknipt, of niets aan doen?
|
netjes bijgewerkt zodat ik niet tussen het oerwoud hoef te zoeken naar een pikkie vind ik wel fijn. maar helemaal kaal vind ik dan weer iets minder.
|
Kort graag. En kale ballen is ook fijn. (y)
|
kort.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kraag kort want als je dan bovenop zit dan schuurt het niet zo mee. en psies wat Angellena zegt
|
netjes bijgewerkt...kaal is zo..eh...kaal :s
|
Citaat:
|
Bijna kaal / behoorlijk kort. (y)
|
brrr...ik vind kaal echt verschrikkelijk :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kaal of heel kort.
En ballen kaal alsjeblieft. |
Heel erg kort. Kaal is te lachwekkend. Dan lijkt het net of je een 10-jarig kind ligt te pijpen.
|
hm toch wel een beetje geknipt! Kaal is iig niks.. maar een beetje wegsnoeien is oke :)
|
Citaat:
|
Ik vind kaal bij een man ook niet zo mooi staan. Beetje haar is wel mannelijk ;) Bij een vrouw vind ik helemaal kaal niet lelijk trouwens.
|
zo kort mogelijk met de schaar en het haar onderaan de schacht ook even wegscheren, dan heb je er ook gelijk een paar cm bij. ;)
en ballen kaal natuurlijk. (y) |
Citaat:
met de schaar :s :nono: |
Bijgewerkt, zodat ik het niet in mijn mond krijg. Ballen graag kaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje bijgehouden, een bos hooi is niet mijn idee van sexy. Helemaal kaal is weer het andere uiterste, zo'n zielig bloot piemeltje. En die stoppeltjes zijn niet alleen lelijk, maar ook nog eens hard. Maar blote ballen is wel lekker zacht, en het likt en sabbelt lekkerder. Het is ook voor hem gevoeliger.
Het is dus een kwestie van zowel praktische als esthetische overwegingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zelf knip het 1cm kort en haal de helft weg. :D
|
blijf het beetje nichterig vinden hoor...
stel je had borsthaar... zou je dat ook afscheren ? |
Citaat:
Hou jij je oksels ook niet bij ofzo? |
bald. of als het echt niet anders kan, kortgeknipt ofzo. maar als je dat doet kan je net zo goed het scheermes erover halen, sneller & gladder (y)
|
in zo'n hartje geknipt is het mooist (y)
|
De vrouwen roepen om kale ballen.....
*gaat haar van ballen halen* Hoe doe je dat eigenlijk :o? |
like.. ff lekker knippen met een schaar voor de spiegel.. :D
mja ik heb nooit horen klagen zo |
Citaat:
|
je borst/buik haar in een streep knippe en je schaamhaar in een driehoek naar benede... dat word... een pijl naar benede! (altijd leuk) ofzo ik weenie ik heb t nooit gedaan..... vind kaal ook beetje klein-jongetje-achtig... maja :p wie ben ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje bijwerken (y)
|
bijwerken graag (*heeft eindelijk vriend zover* :D en hij was helemaal verrast hoe dat zo anders voelde.... tsja.... :evil: )
|
Citaat:
wel :) |
Ik zou echt enorm afknappen op een kaal geschoren lul... gatver, same voor borsthaar. Kom op, beetje mannelijk mag wel.
|
Niet te lang, maar liever ook niet kaal. Vooral vlak om de penis, daar is het haar vaak wat langer, en als je dan deeptrhoat komt er zo'n haaryje tussen je tandjen en als je dan je hoofd weer naar achter doet trek je dat haartje mee, en dan heeft zo'n jongen toch wel pijn, dus vooral daar bijknippen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En met een electrisch aparaat krijg je denk ik stoppels op je ballen... ook niet echt fijn :D |
Kan me tot noch toe weinig boeien.
|
Citaat:
|
mm.. beetje bijgehouden is wel fijn, ik vind t wel lekker als ik dr ff door kan woelen maar om dan op klitten en complete invlechtingen te stuiten.. nee bedankt.
Wat willen de mannen bij de vrouwen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |