Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wanneer vindt een meisje je leuk? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1786504)

Worteltjes 02-01-2010 22:09

Wanneer vindt een meisje je leuk?
 
Wat doet een meisje wanneer ze je leuk vindt is mijn simpele vraag. Heb namelijk het vermoeden dat een meisje(17) mij leuk vindt op het werk, maar waar kan ik het aanzien dat ze dat ook vindt?

Sneeuwwitje 02-01-2010 22:22

Veel lachen, beetje rood worden als ze met je praat, jou ķets meer aandacht geven dan andere jongens, jou langer aankijken, dat soort dingen :)

Sarah 02-01-2010 23:05

als ze ja zegt op jouw vraag om een keer samen wat te gaan drinken

Naimin 02-01-2010 23:20

als ze een natte plek of haar onderbroek heeft zitten xD
:P

Barabas 02-01-2010 23:42

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 30035670)
als ze ja zegt op jouw vraag om een keer samen wat te gaan drinken

:)

Giles 02-01-2010 23:50

Citaat:

Naimin schreef: (Bericht 30035759)
als ze een natte plek op haar onderbroek heeft zitten xD
:P

Jij bent vast de womanizer van de school.

Daantjer 03-01-2010 13:05

als we wisten wanneer een meisje ons leuk vindt, dan was de wereld een stuk makkelijker. Er zijn wel specifieke dingen in het gedrag wat afwijkt tegenover jou, maar zeker weten doe je het nooit, behalve als je het vraagt.

Sneeuwwitje 05-01-2010 18:17

Citaat:

Naimin schreef: (Bericht 30035759)
als ze een natte plek of haar onderbroek heeft zitten xD
:P

Als ze ongesteld is? haha, dat is geen pretje hoor.

Sneeuwwitje 05-01-2010 20:07

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 30037126)
als we wisten wanneer een meisje ons leuk vindt, dan was de wereld een stuk makkelijker. Er zijn wel specifieke dingen in het gedrag wat afwijkt tegenover jou, maar zeker weten doe je het nooit, behalve als je het vraagt.


Oftewel: vraag het! dit zal je veel tijd schelen!

Sandra.93 05-01-2010 23:19

Als ik het van mezelf uit bekijk..
Ikzelf durf tegen alle jongen uitgebreid te praten en ouwehoeren enzo. Maar als ik een jongen echt heel leuk vind, vind ik dat juist eng. Ik wordt vaak verlegen, maar probeer dat naar die jongen niet te laten merken. Ik schrik als hij ineens voor me staat of glimlach vaak naar hem ofzo.
Ik weet alleen niet of het zin heeft voor jou om meisjes proberen te analyseren. Ik bedoel,per persoon verschilt het toch en ik denk niet dat je dit kan analyseren ofzo.
Ik denk dat je maar moet kijken hoe het meisje zich naar jou gedraagt in vergelijking met naar andere jongens.

Mark 06-01-2010 13:12

Geen enkel meisje is hetzelfde. De meeste zullen zich waarschijnlijk een beetje terughoudend gedragen. Verlegen. Ze zijn er ook waar je niets aan merkt, dan speelt het meer van binnen. Sommigen gaan heel vreemd gedrag vertonen, zenuwachtig grappen maken en dingen zeggen die nergens op slaan en dan rood worden of juist gaan giechelen. Ze zullen sowieso bescherming zoeken tussen hun vriendinnen. Dat is een soort zekere omgeving. Wil je het echt weten, dan zul je haar moeten isoleren van haar vriendinnen en dan een suggestieve move maken. Je kunt het rechtstreeks doen, "vind je mij leuk?", wordt ze dan rood en kijkt je niet meer aan, dan weet je genoeg, ze vindt je waarschijnlijk leuk. Hoe het dan verder moet, daar zijn al zoveel films over gemaakt. Zoenen is op dat moment in ieder geval een redelijke optie. Ontmaagden in het fietsenhok hoort daar in de meeste gevallen niet direct bij.

Zegt ze overigens nee, dan wordt het gecompliceerder. Het kan betekenen dat ze inderdaad niets voor je voelt, maar het kan ook betekenen dat ze te zenuwachtig/bang/ongemakkelijk is dat ze het niet durft te zeggen. Wat er dan gebeurt zie je dan wel weer.

Succes.

Sneeuwwitje 07-01-2010 15:16

Die van hierboven vind ik wel goed. Probeer het maar. Nu ik een jongen erg leuk vind probeer ik altijd zijn oogcontact te vinden, ik kijk hem vaak vlug aan in de klas en hoop dat hij dat ziet en terugkijkt. Als ik zie dat hij in mijn richting kijkt, vang ik snel zijn blik op. Als je merkt dat dit meisje vaak naar je kijkt of je blik wilt vangen betekent het vaak iets.

Loverboy2010 07-01-2010 21:48

Hetzelfde wat Mark zegt

Loverboy2010 07-01-2010 21:49

Vind je haar leuk? Denk hier ook over na.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.