Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Vieze dingen doen die niemand mag weten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1118228)

Fog 03-03-2005 10:41

ik heb ook eens toen ik 14 was, op een feest met 5 meisjes gezoend (en daarna ook nog tegelijk!), en volgens mij ook nog mn tieten geshowt, omdat ik wou dat mijn ex weer verliefd op me werd :eek:

en mijn zusje en ik gingen vroeger altijd "tongen tegen elkaar doen" omdat we dat zo eng glibberig vonden......en dan gingen we heel hard "iehhhhhhhh" schreeuwen...

monolo 03-03-2005 10:54

Citaat:

Fog schreef op 03-03-2005 @ 11:41 :
ik heb ook eens toen ik 14 was, op een feest met 5 meisjes gezoend (en daarna ook nog tegelijk!), en volgens mij ook nog mn tieten geshowt, omdat ik wou dat mijn ex weer verliefd op me werd :eek:
was dit op een hockeyfeest? :eek:

Mark-The-Local-Hero 03-03-2005 10:56

Citaat:

Fog schreef op 03-03-2005 @ 11:41 :
ik heb ook eens toen ik 14 was, op een feest met 5 meisjes gezoend (en daarna ook nog tegelijk!), en volgens mij ook nog mn tieten geshowt, omdat ik wou dat mijn ex weer verliefd op me werd :eek:

:D

Rogue 03-03-2005 10:59

Citaat:

monolo schreef op 03-03-2005 @ 11:54 :
was dit op een hockeyfeest? :eek:
Hoezo, was je een van die 5 meisjes?

Fog 03-03-2005 11:01

nee het was bij een meisje thuis die ik stom vond, en haar hele huis zat onder de wijn :)

RockaholiC 03-03-2005 11:12

Citaat:

Jules schreef op 02-03-2005 @ 21:51 :
Ik durfde het ook niet te zeggen dus ik heb de eerste paar maanden wcpapier gebruikt :| :(
omg ik ook :D

Xymox 03-03-2005 11:21

Ik vind eingelijk de meeste dingen helemaal niet vies:P (zoals bijv kots ofzo).
Ik heb met tijdens mijn o&n party mn hele wc er onder gekotst, helemaal tot op de muren :eek: :bloos: .
En omdat ik in de wc hing kwam mijn haar er ook lekker onder te zitten. En ik had de volgende dag in de middag pas door dat het zo raar rook inhuis omdat er kots in mijn haar zat :o .
Toen ik uiteindelijk in bed was kwam iedereen met foto toestellen naarboven gerend, en dit was het resultaat: OMG :bloos:

Ik heb ook een tijdje sjek uit de sjekkies die mn vader weg uitgedrukt had gebruikt om joints te draaien omdat ik niet genoeg geld meer had voor sjek, en niemand die mee rookte merkte er wat van :evil: .

Oja, ik plas altijd onder de douche :o .

Lepra de Clown 03-03-2005 11:24

Citaat:

Xymox schreef op 03-03-2005 @ 12:21 :
Ik heb ook een tijdje sjek uit de sjekkies die mn vader weg uitgedrukt had gebruikt om joints te draaien omdat ik niet genoeg geld meer had voor sjek, en niemand die mee rookte merkte er wat van :evil: .
dat is niet alleen ranzig dat is gewoon te harde zonde van je wiet, rook dan niks weetje (n)

DR.Avalanche 03-03-2005 11:45

Hehe,
een vriend van me was straalbezopen en hij werd een beetje opgefokt want hij moest schijten. Toen daagden we em uit om op de auto van de buurman te shijten.
Dus die gast rent naar binnen, haalt een rol plee papier gaat op de bumper van die auto staan/zitten en gaat boven op die auto schijten, vervolgens veegt hij zijn reet af en doet het papiertje erbij :D .'

Verder, ja ik ben ook wel eens in mijn eigen kots in slaap gevallen.
Ow en ik eet peperkoek en dan gooi ik er meteen een slok melk achteraan omdat het dan zo lekker in je mond uitelkaar valt (y) :cool: :P.

Xymox 03-03-2005 12:13

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 03-03-2005 @ 12:24 :
dat is niet alleen ranzig dat is gewoon te harde zonde van je wiet, rook dan niks weetje (n)
Gewoon meer ingooien (y)

ShadowX 03-03-2005 12:17

Ik woon in een studentenhuis :o

En ik heb over de auto van Piet Paulusma aangepist :evil:

ii 03-03-2005 13:00

ik smijt vuilniszakken van 2-hoog naar beneden, precies op de "uw huisvuil hier" tegel (y) en dat omdat ik te lui ben naar beneden te lopen. soms gaat er eentje open (n)

ik sabbel op oude contactlenzen
ik leeg asbakken vaak pas als het ECHT nodig is
ik rook vaak in bed en ook in bad als het even kan

MetalliCat 03-03-2005 13:05

Tja, ik heb ook eens zitten kotsen over mn matras toen ik bij iemand sliep :s. Stukjes knakworst de gekste (Y). En doorslapen he, ff naastje kotsen en weer neervallen.

JJ13 03-03-2005 13:13

ik heb tijdens het uitgaan een keer midden op een feest over mn broek gekotst, rode wodka op n lichte spijkerbroek :(
en ik eet graag peperkoek met leverworst, heerlijk.
vroeger had ik een beeldje van brooddeeg op mn kamer en daar likte ik aan de achterkant altijd aan omdat het zo lekker zout smaakte.

pipimädchen 03-03-2005 13:18

Citaat:

JJ13 schreef op 03-03-2005 @ 14:13 :

vroeger had ik een beeldje van brooddeeg op mn kamer en daar likte ik aan de achterkant altijd aan omdat het zo lekker zout smaakte.

omg ik ook, gatverdamme! :(

JJ13 03-03-2005 13:21

Citaat:

terror koe schreef op 03-03-2005 @ 14:18 :
omg ik ook, gatverdamme! :(
toen smaakte het best, maar ja, dat is al zo lang gelden, toen was ik 6 of 8 ofzo.

qghp 03-03-2005 13:23

Citaat:

Hermione schreef op 03-03-2005 @ 14:00 :


ik sabbel op oude contactlenzen


Haha dit is echt de ranzigste die er tussenstaat

geweldig topic trouwens :cool: (y)

pipimädchen 03-03-2005 13:25

Citaat:

JJ13 schreef op 03-03-2005 @ 14:21 :
toen smaakte het best, maar ja, dat is al zo lang gelden, toen was ik 6 of 8 ofzo.
ik heb echt jaren aan datzelfde ding gelikt :(
volgens mij was het een kerstboomhanger

MetalliCat 03-03-2005 14:18

O ja, dronken op de wc gaan zitten schijten, het licht niet aandoen, daardoor denken dat er geen wc papier meer is en dan maar je reet afvegen met soort handoekjes die daar ook lagen :o ( bij iemand thuis op een feestje )

edit: en ze dan dus opvouwen, laten liggen en vergeten..

JJ13 03-03-2005 14:19

Citaat:

terror koe schreef op 03-03-2005 @ 14:25 :
ik heb echt jaren aan datzelfde ding gelikt :(
volgens mij was het een kerstboomhanger

ja, ik ook steeds aan dezelfde. ik had zo'n geverfd poppetje, maar de achterkant was niet geverfd. ik dacht al dat ik de enige was die dat heeft gedaan ;)

ii 03-03-2005 14:31

Citaat:

mat-ice schreef op 03-03-2005 @ 14:23 :
Haha dit is echt de ranzigste die er tussenstaat

geweldig topic trouwens :cool: (y)

:| ik weet niet hoe vies jouw contactlenzen zijn? ik spoel ze eerst af hoor :nono:

Heroïn Chique 03-03-2005 14:44

ehm..even denken.

Ik rook ook in bed en mijn asbakken puilen uit van de peuken. Verder laat ik al het stof onder mn bed gewoon liggen en ik stof ook nooit af in mn kamer want ik heb dat nooit geleerd :)
Ik verwijder vaak mn make-up niet (geen zin in) en ik veeg sperma af aan tshirts. (Die ik wel in de was gooi hoor.)

anoniemmanneke 03-03-2005 14:56

Ik ben ook een viezerd.

Ooit lang geleden... (twee weken ofzo) heb ik wel eens een meeeter op gesmikkelt (was trouwens niet eens vies eigenlijk)

- bijt nagels,
- pulk neus,
- leg s'avonds me kauwgom op me nachtkastje of doe een worp naar de prullenbak en mis ALTIJD!
- at tot me tiende kattebrokjes (ook niet vies, probeer maar :cool: )
- gooi appelschillen altijd achter de verwarming
- ik lik wel eens sneeuw, als het er is

- en ik heb wel eens in een wasbak gepist...

cha0s 03-03-2005 15:12

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 03-03-2005 @ 12:24 :
dat is niet alleen ranzig dat is gewoon te harde zonde van je wiet, rook dan niks weetje (n)
stel je niet aan lepr00s, jij gaat al zaniken als ik den joint met zware shag draai. :D

polichinelle 03-03-2005 15:25

ik rook ook in bed en in bad maar dat vind ik niet vies
ik bijt nagels en de velletjes eromheen
stofzuigen in mn kamer doe ik 1 keer in het half jaar ofzo
mn handen veeg ik meestal af aan mn kleding

MetalliCat 03-03-2005 15:27

Citaat:

anoniemmanneke schreef op 03-03-2005 @ 15:56 :
Ik ben ook een viezerd.

Ooit lang geleden... (twee weken ofzo) heb ik wel eens een meeeter op gesmikkelt (was trouwens niet eens vies eigenlijk)

- bijt nagels,
- pulk neus,
- leg s'avonds me kauwgom op me nachtkastje of doe een worp naar de prullenbak en mis ALTIJD!
- at tot me tiende kattebrokjes (ook niet vies, probeer maar :cool: )
- gooi appelschillen altijd achter de verwarming
- ik lik wel eens sneeuw, als het er is

- en ik heb wel eens in een wasbak gepist...

hm ja pissen in de wasbak, tja, dat gebeurt gewoon :cool:

Triloxigen 03-03-2005 15:35

Dit is echt een geweldig topic :D:D

- Ik heb ooit mijn helm odnergekost, was een beetje zeeziek geworden op de motor :D:D
- En heb ooit een jongen gezoent, niet voor herhaling vatbaar. Meisjes zoenen liever :)
- Ik bijt nagels, maar is dat vies? Als ik nagellak opdoe doe ik dat trouwens niet.
- Tegen iemand z'n tent aan gepist om Lowlands

Ja, eigenlijk was het dat wel...
Weinig spannends..

RockaholiC 03-03-2005 15:37

ik was regelmatig niet mijn handen na het plassen omdat ik een schoon kutje heb en het dus niet echt nodig vind

cha0s 03-03-2005 15:40

* ik rook in bed en in bad,
* ik rook terwijl ik eten sta klaar te maken, (schijnt ook ranzig te zij, ah well.)
* asbakken raken bij mij altijd overvol, ik wacht met legen tot 't een Himalaya gebergte van sjekkies is.
* ik haal m'n neus op, met 'n smerig geluid. (ask 655321)
* ik pulk wondjes open, korstjes en schilfers. <3
* ik bijt nagels en het vel eromheen.
* ik pis onder de douche, 't gaat toch 't putje in.

verder heb ik wel 'ns nare grappen uitgehaald met urine in bierflesjes e.d.
en was m'n eerste zoen met m'n eerste vriendin er een waar ik nog de kotsrestanten in m'n bakkes had. <3 echte liefde.

vixen 03-03-2005 15:44

ik rook ook in bed. wat is daar mis mee echt
ik haal ook mn neus op maar dat mag want ik ben verkouden
mn asbakken zitten ook vol maar dat is de schuld van mn huisgenoten
verder woon ik ook in een studentenhuis met twee jongens nog en we stofzuigen nooit en we ruimen nooit op en we wassen nooit af dus echt enorm vies wordt 't hier wel ja. Bovendien hebben we een verhaar-hond.

saturday 03-03-2005 15:46

Citaat:

RockaholiC schreef op 03-03-2005 @ 16:37 :
ik was regelmatig niet mijn handen na het plassen omdat ik een schoon kutje heb en het dus niet echt nodig vind
dat. maar ik gebruik dan ook wc papier. (y)

- Als ik iets vies aan mijn handen heb, smeer ik het af aan mijn sokken.
- Mee eters van mijn vriend uitknijpen is ook leuk, ja
- Ik kijk naar mijn wc papier na het afvegen :)
- Er zitten best wel veel witte vlekjes in mn bed. :o

Scarlett 03-03-2005 15:46

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik vroeger altijd moest eten van mijn moeder en ik niet wilde eten dus het eten overal door het huis heen verstopte, waar we dan maanden later achter kwamen. (n)

schimmel 03-03-2005 16:10

mijn kamer is 1 grote opstapeling van ranzigheid.
- ja kotsen in bed/wasbak, en het in de run naar de wasbak in het kommetje van je handen opvangen, ochtend erna met je handen erin moeten om het putje open te maken en dan weer bijna over je nek gaan.
- ranzige eetgewoontes en toch doorvreten terwijl je misselijk bent vind ik ook wel vies.
- ik ga mn bed echt niet vaker dan 1 keer per week verschonen ookal heb ik er seks in.
- leren jassen kun je niet wassen dus die hang ik maar 1 keer in het halve jaar buiten ofzo, hangt dan ondertussen een oude rookwalm omheen, hoeveel bier er in geabsorbeerd wordt wil ik al helemaal niet weten.
- als ik verkouden ben ligt mn nachtkastje/bureau/gebied rond mn prullenbak bezaaid met zakdoekjes.
- stofzuigen gebeurt net zo vaak als het uithangen van mn jas, als er dan ook een kledingstuk perongeluk naast/onder mn bed valt is er geen beginnen aan de stofballen eraf slaan.
- sinds ik nieuwe gordijnen heb, zijn ze nog niet open geweest, ik heb dan ook geen idee wat er ondertussen in mn vensterbank is geevolueerd.

he gatver ik wil er verder niet over nadenken dan krijg ik jeuk.

ii 03-03-2005 16:15

ohja het goorste is misschien nog dat ik niet op contactlenzen van mezelf sabbel maar die van mn huisgenoot, die hij op het raam plakt en om beurten pulken we ze eraf om ze als snoepjes te gebruiken baaaaahhh

Kaps 03-03-2005 16:16

Citaat:

schimmel schreef op 03-03-2005 @ 17:10 :
- ik ga mn bed echt niet vaker dan 1 keer per week verschonen ookal heb ik er seks in.
1 keer per week vind ik serieus veel :|

ii 03-03-2005 16:18

Citaat:

EPD schreef op 03-03-2005 @ 17:16 :
1 keer per week vind ik serieus veel :|
ja ik ook, tenzij je heel veel neukt
anders eens per anderhalve week ongeveer, twee weken hooguit

DR.Avalanche 03-03-2005 16:24

Citaat:

Panini schreef op 03-03-2005 @ 17:14 :
VROEGER!!

was het ook een gewoonte van mij om onopgegeten boterhammen in mijn tas te laten zitten totdat ze echt flink gingen schimmelen. Of in m'n schoolkluisje. :cool:

herkenbaar (h)

hehe, een keer kropen de maden door mijn kluisje heen (h)
Hehe, een pond rauw gehakt in iemand zijn kluisje doen voor de kersrtvakantie is ook (y) :cool:

schimmel 03-03-2005 16:30

Citaat:

Hermione schreef op 03-03-2005 @ 17:18 :
ja ik ook, tenzij je heel veel neukt
anders eens per anderhalve week ongeveer, twee weken hooguit

of tenzij je het gewoon altijd te warm hebt en zweet.

ii 03-03-2005 16:31

Citaat:

Panini schreef op 03-03-2005 @ 17:28 :
Willen jullie nog iets heel goors weten?
nee dankjeee

aapje 03-03-2005 16:37

Ik spuug velletjes en pitten van mandarijnen gewoon in de huiskamer uit. ruimt mn moeder wel weer een keer op.
Ik beet vroeger de nagels van mn tenen :eek: ja daar moet je lenig voor zijn.
Ik heb welleens een sigaar van mn pa gejat omdat ik nix te roken had.
Ik laat boterhammen in mn kamer liggen en in mn tas zitten tot ze weggerot zijn.

Hmm kweet verder niet eens, en ik vind het eigenlijk nog best meevallen :o

Maharani 03-03-2005 16:39

oh vroeger gingen m'n nichtjes en ik oude peuken van m'n vader en ooms uit de asbak halen en stiekem weer oproken

vaag 03-03-2005 16:39

Citaat:

Mijn* schreef op 02-03-2005 @ 20:58 :
Ik snuit mn neus ook onder de douche en ik lepel soms met een theelepel uit de pindakaaspot en koop vieze kindersnoepjes die niemand koopt
Ja maar jij bent een vies kind. :confused:

hhendrikxx 03-03-2005 16:46

CharismaticBass schreef:
Citaat:

hitler at joden korstjes
Het is toch altijd weer verdrietig te zien, hoe bepaalde mensen zich door middel van linguistische uitingen weten te verlagen, zo ver onder het niveau waarop zij een goed - in morele zin - persoon zouden zijn.

In een woord: Jammer...
Of is sneu beter... :(

HenkMul 03-03-2005 16:50

Citaat:

hhendrikxx schreef op 03-03-2005 @ 17:46 :
zo ver onder het niveau waarop zij een goed - in morele zin - persoon zouden zijn.

Kantiaanse lul, ga eens gauw weg met je verabsoluteerde, morele idealen.
(n).

Henk Mul !

hhendrikxx 03-03-2005 16:58

Citaat:

Kantiaanse lul, ga eens gauw weg met je verabsoluteerde, morele idealen.
Hhahahahaahahahh.

ON-ISSUE: hoezo? geloof jij dan niet in absolute moraliteit?

grandmommy 03-03-2005 17:15

hee opnokken nou, dit is het vieze dingen topic

ik hield in de eerste keer van de derde altijd boerwedstrijden in de pauze, die ik altijd won. mijn record staat op 11 seconden en acht misselijke mensen.

Xymox 03-03-2005 17:24

Citaat:

hhendrikxx schreef op 03-03-2005 @ 17:58 :
Hhahahahaahahahh.

ON-ISSUE: hoezo? geloof jij dan niet in absolute moraliteit?

Ik geloof dat je niet alles even serieus moet nemen...

On Topic: Door die vorige post was ik helemaal vergeten wat ik eingelijk wou posten.
1,5 week je bed verschonen :eek: Dat doe ik eens in de 3 maanden als het echt stinkt of anders eens in het half jaar :o .
hihi

~*Nik

Fake 03-03-2005 17:28

- Pulken check
- Bed onregelmatig verschonen check
- Slapen in kots check
- Neus legen onder de douche check
- Neuspeuteren check
- Rouwrandjes check

maar ik ben mijn leven aan het beteren

grandmommy 03-03-2005 17:36

Citaat:

Fake schreef op 03-03-2005 @ 18:28 :
- Pulken check
- Bed onregelmatig verschonen check
- Slapen in kots check
- Neus legen onder de douche check
- Neuspeuteren check
- Rouwrandjes check

maar ik ben mijn leven aan het beteren


ohja ik had vroeger altijd rouwrandjes, toen ik klein was, en daarom had ik ook een keer wormpjes baaaah maar toen kreeg ik wel hele lekkere pilletjes(Y)


oh ik doe trouwens weleens m'n kauwgom onder m'n kussen plakken als ik in bed lig en ik erachter kom dat ik geen zin heb om naar de prullenbak te lopen:o en er liggen nog twee schaaltjes van de rosbief onder:o

Love_Fulfilled 03-03-2005 17:42

Ik maak me kamer maar één keer in de 2 maanden schoon :eek: ..


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.