Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=540750)

miss kittie 14-07-2003 12:07

hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)?
 
ik heb hier al veel topics zien staan over de eerst kus, tongzoen, sexen, pijpbeurt zag ik juist

maar hoe was nu de eerste keer dat je bij je vriend(in) klaarkwam? hetzelfde zoals wanneer je zelf deed? beter, slechter? en hoe voelde je erna? of was het helemaal niet zo speciaal?

xx

Magdalena 14-07-2003 12:19

het was eigenlijk een beetje hetzelfde als wanneer ik het zelf doe. erg lekker dus.
ik was helemaal happy dat ik was klaargekomen en mijn vriend was ook blij verrast. Het zou zo'n scene hebben kunnen zijn in een film waarin zo'n vrouw dolgelukkig haar man vertelt dat ze dan toch eindelijk zwanger is met zijn blije door het dolle hene reactie erna hahaha. twas komisch. je moest erbij geweest zijn, of liever niet eigenlijk, maar je begrijpt het wel.

Javaanse Jongen 14-07-2003 12:20

Magisch en onbeschrijvelijk.... Was meteen ook mn "eerste keer" met mn vriendin. :D (y)

Andijvie 14-07-2003 12:46

Dat was fijn :) Heel onverwacht in mijn bed, ineens voelde ik het komen :P

A Fire Inside 14-07-2003 13:39

ik was er totaal niet op gefixeerd, en plots was het zover, best wel leuk!

Mark 14-07-2003 13:57

Dat was een zooitje. :o

3307 14-07-2003 14:12

Citaat:

snowboarder schreef op 14-07-2003 @ 14:57:
Dat was een zooitje. :o
:D

Eerste keer dat ik klaarkwam bij een meisje waarbij ikzelf niet hoefde mee te helpen.... heeeeerlijk, gewoon 10 keer beter dan wanneer ik het zelf deed of samen met haar deed

miss kittie 14-07-2003 14:18

Citaat:

Magdalena schreef op 14-07-2003 @ 13:19:
het was eigenlijk een beetje hetzelfde als wanneer ik het zelf doe. erg lekker dus.
ik was helemaal happy dat ik was klaargekomen en mijn vriend was ook blij verrast. Het zou zo'n scene hebben kunnen zijn in een film waarin zo'n vrouw dolgelukkig haar man vertelt dat ze dan toch eindelijk zwanger is met zijn blije door het dolle hene reactie erna hahaha. twas komisch. je moest erbij geweest zijn, of liever niet eigenlijk, maar je begrijpt het wel.


jaahaa dat begrijp ik helemaal, was bij ons ook zo. hij kon door mij zo klaarkomen maar omgekeerd lukte dat wat minder, hij was helemaal in de wolken dat het hem gelukt was :D
best grappig als ik erop terugkijk, op het moment zelf vond ik dat minder, stond ik daar te trillen op mijn benen en zat hij daar met zon grote grijns naar mij te kijken :o :p

sinsere 14-07-2003 15:07

Ik was helemaal gelukkig dat we dat samen hadden kunnen delen, ik had echt een ik-ben-zo-blij-gevoel.

miekmuis 14-07-2003 15:46

Tsjah dat was nogal een verassing, t was me de 2 maanden daarvoor niet gelukt om bij m klaar te komen en toen dat dan ineens wel lukte waren we allebei nogal blij verrast :)
t Was best intiem :)

Sarah 14-07-2003 16:44

Dat was bij onze eerste keer sex (daarvoor was hij pasbesneden en mocht hij dus nog niet welk sexueel contact dan ook hebben, en toen vond ik het eerlijker als ik ook niet zou klaarkomen:P en daarna wisten we allebei al wanneer onze eerste keer zou zijn, dus bewaarden we het een beetje daarvoor). En jah, het was zoals orgasmes-door-vaginale-sex zijn bij mij he:)

poesiefox 14-07-2003 16:46

Ik was vooral erg opgelucht dat ik het kon bij hem, het lukte maar niet. Waar een blowtje al niet goed voor is...

nare man 14-07-2003 16:57

Dat was toen niet m'n vriendin, maar wel de eerste keer dat ik bij een ander meisje klaarkwam en het was ontzettend spannend. Beetje semi-openbare plek, beetje kleine ruimte, dus het ging niet echt heel soepel in het begin, maar het resultaat mocht er wezen...weet nog wel dat ik dacht 'tering, en ze slikt meteen ook nog!'

Mja, was tof (y)

Mindfields 14-07-2003 18:05

eh, maf, want daarvoor was het nog nooit gebeurd.

KiMZz 14-07-2003 20:05

Relaxt:)

Yab-Yum 14-07-2003 21:42

Is me nog niet gelukt helaas, en ben bang dat dat ook niet gaat lukken.

Bazz 15-07-2003 01:00

[vunzige details]
Het moment dat je in de vagina klaarkomt is zo ontiegelijk geil. Als je echt VOELT dat er van alles uitkomt. Die 'stuwbewegingen' die door het vlees doordringen (whatever). [/vunzige details]

Prime Evil 15-07-2003 14:50

Citaat:

Bazz schreef op 15-07-2003 @ 02:00:
[vunzige details]
Het moment dat je in de vagina klaarkomt is zo ontiegelijk geil. Als je echt VOELT dat er van alles uitkomt. Die 'stuwbewegingen' die door het vlees doordringen (whatever). [/vunzige details]

Gelukkig typ jij het al, dan hoef ik alleen te beamen :>

sas_andrea 15-07-2003 17:29

erg fijn... maar wel een beetje vreemd. hij bleef maar staren, ging me helemaal niet meer op mn gemak voelen.

eerste keer dat ik klaarkwam daar zn penis was erg onverwacht en overheerlijk. beetje jammer dat t toen weer een heeeelllle lange tijd duurde voordat dat weer gebeurde.

Maddan 15-07-2003 17:33

beetje vreemd, en beschamend eigenlijk de eerste keer.. ik bedoel, ik spuit toch overal heen weet je, haar bedje zat n beetje onder enzo, maar ze vond niet erg gelukkig :D

maar het was wel heerlijk voor de rest :D

Woman Of Steel 16-07-2003 16:38

Ik schrok me dood, maar het was wel super lekker
Ik merkte meteen wat ik bij mn ex gemist had :D

Sweet-Suzy 16-07-2003 16:56

Was heerlijk.. Zeker wel veel lekkerder dan het bij mezelf te doen.

snoopy 16-07-2003 20:19

WOEHA! :eek:
zegt dat genoeg? :D

zon@je 21-07-2003 17:58

Het lukt nog niet zo goed. Bij hem wel bij mij niet...
(we zijn al een jaar samen en het zit ontzettend goed!)
Hebben meer mensen dit? Iemand tips?

poesiefox 21-07-2003 18:03

Een algemene raad:

Als het niet lukt op de manier die jullie proberen, zul je iets anders moeten verzinnen, want op deze manier zal het nooit lukken.

MevrouwM 21-07-2003 18:20

Citaat:

zon@je schreef op 21-07-2003 @ 18:58:
Het lukt nog niet zo goed. Bij hem wel bij mij niet...
(we zijn al een jaar samen en het zit ontzettend goed!)
Hebben meer mensen dit? Iemand tips?

Kan je jezelf wel klaar laten komen? Volgens mij is dat best wel belangrijk om te kunnen, zo weet je ook wat je lekker vindt en wat niet.

Ik kon altijd alleen dmv stimulering van mijn clitoris klaarkomen, toen heb ik gewoon een keerte met mezelf ''geoefend'' om vaginaal klaar te kunnen komen (volgens mij moet iedereen dit namelijk gewoon kunnen). Nou ja ontspannen met jezelf bezig zijn (whah klink ook wel gek) en toen kwam ik bij mezelf dus vaginaal klaar. Die keer daarna dat ik weer seks had kwam ik ook gewoon vaginaal klaar toen ik ik ''het'' met mijn vriend aan het doen was. *Whow*... dus oefening baart kunst.

@ topic de eerste keer dat ik bij mijn vriend klaar kwam was een beetje gek. Van de ene kant was ik een beetje ''beschaamd'' van de andere kant voelde het echt super goed :)

Some 21-07-2003 18:23

Ja het is afgelopen weekend gebeurd. Heerlijk was het, voelt fijner aan dan aftrekken want daar ruk je ontiegelijk aan hier houdt je dezelfde tempo steeds en dan voel je dat je gaat komen en komt. Heerlijk als je tussen iemands benen ligt en dan klaarkomt. Zeker bij iemand waarvan je houdt.

CodeName Egg 21-07-2003 19:28

Ik wilde het eigenlijk niet helemaal, maar ik was me ongelooflijk lekker aan het strelen. Dus ik kwam eigenlijk tegen mn zin klaar, maar het was wel uberlekker. Lekkerder dan dat ik het zelf doe eigenlijk, bedenk ik me nu. :)

Vevay 21-07-2003 19:46

Heerlijk. Fantastisch.
Maar erna was ik vrijwel uitgeput, zo super. Bovendien moest ik erna vrij snel naar huis, dus soppen op de fiets. :P

[Het Engeltje] 21-07-2003 23:52

Hahaha, het was heerlijk, alleen een beetje jammer dat hij telkens riep:

'Hoe heet ik? Hoe heet ik?'

En ook een beetje jammer dat er ineens een vent zijn hond uit moet laten in dat parkje. Voor de rest vond ik het wel heel erg KOEL eigenlijk.

Evolution 22-07-2003 11:28

OMG ''hoe heet ik hoe heet ik''.... als dat bij mij zou gebeuren
had ik alleen nog maar de slappe lach gehad !:D

[Het Engeltje] 22-07-2003 11:30

Oh.. Ik vond het helemaal niet grappig, dus ook niet om te lachen.
Daarom kwam er bij mij zoiets uit als: 'Hou je kop en ga nu maar gewoon door'
Daarna was het dus wel oké :) HAHAHA

Evolution 22-07-2003 11:31

mjah oke snap ik... maar ik had dus eerst zoiets gehad van "yeah right"... meteen alle geilheid weg waarschijnlijk... dus dan kan je het klaarkomen ook wel vergeten he ;)

Boef 25-07-2003 13:53

gewoon wow:)

Kubstudent 25-07-2003 13:56

Citaat:

[Het Engeltje] schreef op 22-07-2003 @ 00:52:
Hahaha, het was heerlijk, alleen een beetje jammer dat hij telkens riep:

'Hoe heet ik? Hoe heet ik?'

En ook een beetje jammer dat er ineens een vent zijn hond uit moet laten in dat parkje. Voor de rest vond ik het wel heel erg KOEL eigenlijk.

Hahahahaha... hij heeft iets teveel film gekeken... :D


What's my name Bitch, What's my name!!!

wiebenik 26-07-2003 15:35

Eerlijk gezegt, kan ik me dat niet echt meer herinneren, ik weet alleen nog dat ik het wel gek vond en blij was dat het lukte, want dat duurde ff.

Kali 11-08-2003 13:20

in 1 woord te beschrijven : fantastisch en het werd enkel maar beter ;)

The Pirate 11-08-2003 13:23

Gewoonweg super eigenlijk, meer kan ik daar niet aan toevoegen. Eigenlijk beter dan moest je het zelf doen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.