Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=226741)

~Dark Voice~ 24-09-2002 13:49

Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden?
 
Het is niet zo dat ik het niet leuk vind ofzow, want het is wel fijn om hem te zien genieten, maar op één of andere manier vind ik het te 'saai'. Niet extreem genoeg. Ik pijp bijvoorbeeld veel liever... Dat is denk ik hetzelfde als dat ik liever heb dat hij me beft dan dat ie me vingert :D ,haha
Nee maar even serieus, zijn er nog meer meisjes die niet echt onder de indruk zijn van aftrekken, en die pijpen leuker vinden?

Ik vraag dit omdat er vaak topics zijn over hoe je moet aftrekken en omdat ik de indruk krijg dat veel meisjes het seksuele contact beginnen met aftrekken..
Dat heb ik dus nooit gedaan..

Nouja, alvast bedankt. :)

DarkCat 24-09-2002 13:50

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Nee maar even serieus, zijn er nog meer meisjes die niet echt onder de indruk zijn van aftrekken, en die pijpen leuker vinden?
Ikke :D
Mits ik iemand heel goed vertrouw dan. Aftrekken is saai maar heeft ook wel zo zn charmes.. :)

StefanLovertje 24-09-2002 14:05

'k vin 't allebei leuk :) ben 't nog nie beu hoor :)

Cryptic Winterstorm 24-09-2002 14:21

Ik vind er ook niks aan, ik laat me liever trekken... ;)

Maar dat was de vraag niet en ik ben geen meisje. :p

Wat doe ik hier dan eigenlijk

GRRR 24-09-2002 15:05

je vrouwelijke kant ontdekken

~Sjeherazade~ 24-09-2002 15:09

Ja pijpen vind ik veel leuker en spannender en je voelt hem ook beter...

ZHAzha 24-09-2002 15:10

[QUOTE]~Sjeherazade~ schreef:
Ja pijpen vind ik veel leuker en spannender en je voelt hem ook beter... [/QUOTE

idd en van trekken krijg ik zo snel een lamme arm en ben het snel zat!

1337 24-09-2002 15:26

Daarom wil ik graag een motie indienen om aftrekken te verbieden

pijpen (y)
trekken (n)

~Dark Voice~ 24-09-2002 15:31

Citaat:

ZHAzha schreef:

idd en van trekken krijg ik zo snel een lamme arm en ben het snel zat!

Ook dat nog inderdaad, maargoed van pijpen kun je ook wel behoorlijke pijn in je kaak krijgen hoor :D

Ik vind pijpen een stuk intiemer..

rabecca 24-09-2002 15:59

jah inderdaad!
Ik vind pijpen ook leuker om te doen ik weet niet waarom en ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen maar ja...
Het doet me ook wel wat (lees: word er ook best opgewonden van als ik het doe:D)

StefanLovertje 24-09-2002 16:58

Citaat:

ZHAzha schreef:


van trekken krijg ik zo snel een lamme arm

jah okee das wel zo...

DEChengst 24-09-2002 17:13

Citaat:

ZHAzha schreef:
van trekken krijg ik zo snel een lamme arm
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk nooit last van.

-Desecrator

StefanLovertje 24-09-2002 17:16

Citaat:

Desecrator schreef:
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk nooit last van.

-Desecrator

jij ben 't gewend zeker..... :p ;)

~Dark Voice~ 24-09-2002 17:24

Citaat:

Desecrator schreef:
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk nooit last van.

-Desecrator

Ik denk dat je ook meer motivatie hebt als je het bij jezelf doet. Jij voelt dat jouw moeite wordt beloond, zegmaar.. Ik voel dat niet, ik voel alleen die lamme arm..
Ik moet zeggen dat ik soms als ik met mezelf bezig ben ook wel eens een 'lamme hand' krijg.. Maargoed, dat boeit me niet omdat ik weet dat het beloond wordt :D
Maargoed, als je dat bij iemand anders doet dan voel je alleen maar je eigen arm lam worden zegmaar.. naja ik weet niet hoe je dat moet uitleggen. En volgens mij ontdek je voor jezelf veel sneller en minder vermoeiende manier..

Anyway.. Ik word er ook lekker opgewonden van als ik het doe, gewoon omdat ik fantaseer dat wat ik 'nu' in mijn mond heb, strax in mij kan zitten.. Mmmmm :D

Lindansje 24-09-2002 17:49

mmm, eigenlijk heb ik net het aftrekken weer herondekt :D

het heeft allebei zn charmes, maar op dit moment trek ik liever af :)

corduroy 24-09-2002 19:57

god wat is dit banaal.

Grenwiel 24-09-2002 19:58

persoonlijk lijkt mij t wel relaxt door een tweede (of derde) te worden afgetrokken, merk dat na uhhh herhaaldelijk :cool: gebruikt mijn mini-me ;) zich n beetje naar mn rechterhand is gaan vormen (of andersom) en als k op links overschakel is t ineens n stuk fijner, dus misschien vindt jij t voor n moment niet leuk, maar hij zal t iig erg fijn vinden, if properly executed, waar t soms nog wel ns mis wil lopen.

maar pijpen is ook nix mis mee hoor :)

Grenwiel 24-09-2002 20:00

hehe, zin van zeven regels, lol

funest 24-09-2002 21:46

Citaat:

Desecrator schreef:
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk nooit last van.

-Desecrator

wat wil je met 14 jaar ervaring :P

nare man 24-09-2002 21:54

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Ik denk dat je ook meer motivatie hebt als je het bij jezelf doet. Jij voelt dat jouw moeite wordt beloond, zegmaar.. Ik voel dat niet, ik voel alleen die lamme arm..
Dat is het, er is geen feedback tussen lul en hand, daarom kunnen meisjes ook niet rukken ;)

Arenda 25-09-2002 02:09

Ik vindt er geen bal aan, dus maak er meestal maar een pestspelletje van :P
Werd mn ex altijd gek van, hihi, yeah I'm one big tease. Maar hij vondt het wel altyd leuk.
Maar ontopic: Nee vindt er geen bal aan... de rest veel leuker.

)Vampje( 26-09-2002 07:54

Het gaat. Ik combineer het aftrekken meestal met ballen likken, dat geeft dan nét weer dat beetje extra.

verbal-violence 26-09-2002 11:57

wat als een jongen het nie tleuk vind dat een meisje een van de bovengenoemde dingen bij hem doet?

Cyberblisss 26-09-2002 12:07

Ik doe liever geen van bijde.
Heb geen flauw idee wat hij voelt, en dus weet ik ook niet of hij het voelt, of hij het wel fijn vind en of het sneller, langzamer enz. moet. Maar als ik moet kiezen: pijpen. :o

piripiri 26-09-2002 15:19

ik vin et wel grappig eigenlijk.. En je merkt toch wel aan hem wat ie leuk vindt of niet?? nouja.. en krijg ook niet echt lamme arm ofzo eigenlijk.. (of ik heb gewoon mazzel met vroegklaarkomende jongens ofzo :D )

nare man 26-09-2002 15:35

Citaat:

verbal-violence schreef:
wat als een jongen het nie tleuk vind dat een meisje een van de bovengenoemde dingen bij hem doet?
'Ik heb hoofdpijn'.

:rolleyes:

verbal-violence 26-09-2002 17:17

Citaat:

nare man schreef:
'Ik heb hoofdpijn'.

:rolleyes:

tja we zijn niet allemaal zo een geile rukbuffel als jouw...

Get Psycho 26-09-2002 17:26

neu.mij lijt het ook niet zo boeiend, pijpen lijkt me ook erotischer voor jezelf :D

)Vampje( 26-09-2002 17:35

Citaat:

verbal-violence schreef:
tja we zijn niet allemaal zo een geile rukbuffel als jouw...
:D
Maar even serieus, ik denk echt dat jij ook wel een meisje tegenkomt dat het wél goed kan. Heb je al eens over de oorzaak nagedacht? Ligt die misschien bij jou of kunnen die meiden er écht niks van? Kom je normaal gesproken wel klaar? Ja toch...?

+hardcoregothic 26-09-2002 17:59

ik moet helemaal nix van ventjes en/of hun lul
hebben!
*gay all the way*

Esmée 26-09-2002 18:55

Ja mee eens

nare man 26-09-2002 20:27

Citaat:

+hardcoregothic schreef:
ik moet helemaal nix van ventjes en/of hun lul
hebben!
*gay all the way*

Komt dat even goed uit, want wij moeten ook niks van jou hebben, onzinnige gothic :D

verbal-violence 26-09-2002 20:57

Citaat:

Vampiria schreef:
:D
Maar even serieus, ik denk echt dat jij ook wel een meisje tegenkomt dat het wél goed kan. Heb je al eens over de oorzaak nagedacht? Ligt die misschien bij jou of kunnen die meiden er écht niks van? Kom je normaal gesproken wel klaar? Ja toch...?

jawel hoor ,als ik hetzelf doe en tijdens sex meestal wel. Reden dat ik meestal zeg is omdat ik soms veels te veel aandacht aan haar vesteed en als zij dan eindelijk niet meer verder wilt omdat het har te gevoelig word ( meestal na zo een 3x klaarkomen) dan hou dhet op he. Zelfs al ben ik neit klaargekomen heb ik er nogsteeds van genoten :) En als ik zelf klaarkom dan is het vrijwel altijd nadat zij is klaargekomen. Behalve 1x mijn 1e kee rop zn hondjes :P dat schoot ff uit :P

Ik geniet meer als ik haar zie genieten :P


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.