Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   lijken wassen in mortuarium (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=377846)

NecroDopey 20-02-2003 22:55

Citaat:

sweetsterretje schreef:



Of ben ik nu de enige. 'T zou me niet echt "bah" lijken, mischien de geur... maar verder zou het me wel interesant lijken om eens te doen. KLinkt morbide zo :)

Nah, lijkt mij ook interessanter (en leuker) om te doen dan vakkenvullen ofzo :) Hmm mijn nickname zegt wat dat betreft al genoeg..

Black Bird 21-02-2003 00:05

Ik vind het eigenlijk wel interessant.

AJMouse 22-02-2003 06:16

Mwoah.. et klinkt wel goed verdienend..zoals iedereen zegt.

Ik zou het alleen doen samen met een vriend, en in een kamer waar ZONlicht naar binnen schijnt (vampieren enzo :D ) en een radio met vrolijke teletubbiemuziek erop en dan een zootje ambipoer ophangen.

Ok das overdreven, maar asjeblieft wel samen, das altijd minder 'eng'.. Bovendien is het ook wel stoer als je kunt zeggen.. jaah ik ben lijkenwasser, en dan zon koude blik erbij :cool:

Menahem 22-02-2003 22:20

Ach, voor €20 in het uur zou ik véél doen.
En als je daar samen met iemand anders zit (die leeft, stelletje grapjassen :p) dan valt dat wel mee, toch?

*Kijk eens Nightwatch, met Ewan McGregor :D *

0123456789 23-02-2003 03:40

ach als je necrofiel bent vind je het vast niet vies :D

..... EN NEE iik ben geen necrofiel :)....

je schijnt dan wel riant uitbetaald te worden, maar das logisch :)

Pla 23-02-2003 14:13

Aan de ene kant lijkt het me echt maar nix.. Maar ik heb ook niet het idee dat ik het in mijn eentje graag zou doen..
Als je nou met een vriendin ofzo erheengaat is het toch een beetje anders.. Ben je niet alleen, enzo.. maja...
€20, laten we eerlijk zijn.. het is verleidelijk........

Maar ik zou het denk i kniet doen.. naja ikweet het niet ook

AJMouse 23-02-2003 19:55

Citaat:

wardt schreef:
ach als je necrofiel bent vind je het vast niet vies :D

..... EN NEE iik ben geen necrofiel :)....

je schijnt dan wel riant uitbetaald te worden, maar das logisch :)

Als je necrofiel bent, dan maak je het alleen maar smerig dus dan betalen je ze nie hoor :D

0123456789 23-02-2003 21:51

Citaat:

AJMouse schreef:
Als je necrofiel bent, dan maak je het alleen maar smerig dus dan betalen je ze nie hoor :D
ach beetje subtiel met die dooien omgaan...
.... merken ze nooit :P :D

edit: gebruik wel een condoom :P anders merken ze aan die witte plekken op/in het lijk.

EN NEE IK BEN ECHT GEEN NECROFIEL :D:D

DEADLOCKED 25-02-2003 17:27

Dit lijkt me wel wat, kan iemand nou zeggen waar hij deze informtie vandaan heeft, dat is wel zo handig om te weten!

BBEM 26-02-2003 20:43

20 euro... 8 uurtjes werken 160 euro per dag hmm is niet slecht 1 week vakantie toch al over de 700 euro niet slecht verdient, ik zou toch liever in een kerncentrale gaan schoonmaken alhoewel dat veel slechter voor je is

Slither 27-02-2003 15:58

Wat is er nou weer vies aan een lijk? Het stikt heus niet van de vliegen of maden - het is gewoon net alsof degene slaapt, maar dan volledig geruisloos.
De mensen die 't hardste roepen dat ze alles wel willen doen voor 20 euro per uur lijken mij de mensen die dit werk niet aankunnen, maar het lijkt me eigenlijk dat er verplegers voor dit werk ingezet worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze elke willekeurige 15jarige een overledene laten wassen.

Rah Digga 27-02-2003 21:02

Het is helemaal niet eng; ik heb mensen afgelegd die me dierbaar waren en ik heb dat als een prettige afsluiting ervaren.

0123456789 27-02-2003 22:35

vreiend van me doet het heir in arnhem, en die doet het zinds zijn 16de dus, ok geen willekeurige 15 jarige nee, wel een willekeurige 16 jarig :D (kword over 20 dagen 16, dan kan ik dat in principe ook al doen... nee bedankt lama hange :))

AJMouse 28-02-2003 22:30

wat verdiend die vriend?

Rioto 28-02-2003 22:33

fuck ik zou de komende 24 uur geen trek meer hebben dan ...hey wel goed voor de lijn :D

0123456789 01-03-2003 01:14

Citaat:

AJMouse schreef:
wat verdiend die vriend?
ik meen dattie begon met 15 euro toen, maar nu issie 18 en weetiknietmeer wattie verdient, maar ik meot zeggen tis een schappelijk bedrag voor een 16 jarige 15 euro per uur.

Wouter Youth 01-03-2003 09:40

Het salaris ziet er goed uit, maar nog steeds zou ik het te ranzig vinden.

AJMouse 01-03-2003 14:49

Citaat:

wardt schreef:
ik meen dattie begon met 15 euro toen, maar nu issie 18 en weetiknietmeer wattie verdient, maar ik meot zeggen tis een schappelijk bedrag voor een 16 jarige 15 euro per uur.

Enneuh, denk je dat die vriend ook adresjes weet in de buurt van Enkhuizen? :D

Hoe heeft ie eigenlijk die baan gekregen? daar ben ik, en met mij vast nog meer, best benieuwd naar!

0123456789 02-03-2003 12:00

Citaat:

AJMouse schreef:
Enneuh, denk je dat die vriend ook adresjes weet in de buurt van Enkhuizen? :D

Hoe heeft ie eigenlijk die baan gekregen? daar ben ik, en met mij vast nog meer, best benieuwd naar!

dude.... "adresjes weet in de buurt van Enkhuizen" tis geen criminele organisatie hoor :), ik denk het eerlijk gezehct neit hij werkt in zon mortuarium in de wijk malburgen in arnhem. zoek anders op het net ervoor, vidn je vast wel iets

Go 05-03-2003 14:37

Je hoort weleens dat lijken ineens rechtop gaan zitten, dat de spieren samentrekken. Ik zou terplekke een hartstilstand krijgen... ben ik direct op de goede plaats.

coecie 09-03-2003 16:36

laten we gewoon massaal de mortuariums bij ons in de buurt bellen. of zo'n site opzetten van, 'ik zoek werk in een mortuarium' en 'mortuarium zoekt werknemers'... en dat we dan allemaal advertenties kunnen zetten

Tombooo 11-03-2003 08:56

Ik zou er echt niks op tegen hebben, verdiend een heel stuk beter dan wat ik nu doe :D

Def.P 13-03-2003 14:41

Ik ben een grote kapitalist, dus voor 20 euro in het uur zou ik het ook wel willen proberen.
De ene z'n dood is de ander z'n brood.

xCoyotex 13-03-2003 19:36

Kben al para genoeg van mezelf, laat staan bij lijken werken :eek:

Suqeunse 14-03-2003 18:22

Oke sommige mensen willen weten waar het is? Zoek het gewoon op in google :P

Ik zoek het wel op en post het hierop :)

Ik zou al gaan voor 10 euro per uur.... Ik heb vaak lijken gewassen [ vrijwillig , was trouwens een familie-lid :( , gelukkig een verre famillie-lid ]

Breg 15-03-2003 19:35

Ik zou het misschien wel doen. Alleen lijkt het me wel eng om alleen te doen (heeft te veel Buffy & films gezien waarin van alles geburde in mortuariums). Maar 3 uurtjes per week werken is al 60 euro--->ruim 3000 euro per jaar....

heavinly 15-03-2003 22:32

Ik zou het echt niet kunnen en ik zou het voor €100 volgens mij nog niet doen. Maar goed, er moet iemand zijn die het doet dus ik vind het in principe alleen maar goed als er mensen zijn die dat als werk doen.

tictactoe 16-03-2003 17:51

ik find dat eng...en ik zou me constant bezig houden met het leven en de dood enzo...

maarja, wat je niet allemaal doet als je veel geld krijgt he...je kan net zogoed een hoer worden eigenlijk

sunflouwer 19-03-2003 10:29

hmm, ik weet het niet... Er zouden bij mij wel een paar voorwaarden aan vast zitten.

In een kamer met (grote) ramen erin, waar zonlicht door naar binnen komt.
Niet als het buiten donker is.
Met meerdere personen.

Maar moet je dan ook die geslachtsdelen van die mensen wassen? ik kan me voorstellen dat mijn vriend het niet zo leuk zou vinden als ik allemaal piemels aan het wassen ben van dode mensen.
Maja, zo veel geld in zo weinig tijd.

Gwinnie 19-03-2003 21:23

tis wel veel geld... en inderdaad, knopje om en wassen...

load_harmony 19-03-2003 21:30

denk maar niet dat iedereen dit zomaar mag doen!!! teneerste word er eerst echt wel gekeken of je het geestelijk wel aan kan. Ik denk zo ie zo dat je 18 moet zijn.
Van wat ik weet werken er alleen maar fulltimers, en is het nog redeijk moeilijk om werk te vinden in dat werk (ik weet niet of dit nog steeds zo is natuurlijk).
Het is een maf idee dat je het wilt doen, en ik weet zeker dat het niet altijd een pretje is. Je moet zeker weten dat je het aankan en het echt wilt. ze nemen niet zomaar iedereen aan namelijk.




ik vind het raar....

annetjuh 20-03-2003 16:21

Citaat:

load_harmony schreef op 19-03-2003 @ 22:30:
denk maar niet dat iedereen dit zomaar mag doen!!! teneerste word er eerst echt wel gekeken of je het geestelijk wel aan kan. Ik denk zo ie zo dat je 18 moet zijn.
Van wat ik weet werken er alleen maar fulltimers, en is het nog redeijk moeilijk om werk te vinden in dat werk (ik weet niet of dit nog steeds zo is natuurlijk).
Het is een maf idee dat je het wilt doen, en ik weet zeker dat het niet altijd een pretje is. Je moet zeker weten dat je het aankan en het echt wilt. ze nemen niet zomaar iedereen aan namelijk.




ik vind het raar....

why not????!

ik zou het wel doen en wat maakt het uit of die doodis??!
this wel zielug voor de familie, maar het moet toch iemand doen!!?
nou als je het wil en je denk dat je geestelijk aan kunt moet je het doen
en je kunt altijd weer ontslag nemen natuurlijk en load_harmony heeft volgens mij wel gelijk. maarjah je kunt het proberen
het is het waard

de mzzl
annetjuh

Gustav 21-03-2003 10:16

beter dat ze dood zijn dan levend...
levende mensen wassen :s

mR 21-03-2003 20:54

Ik zou het echt niet doen.

Werk moet niet alleen goed verdienen, maar moet ook leuk zijn.
De hele dag beetje lijken wassen lijkt me niet t leukste beroep wat er is. Werk dan een paar uur langer bij een leuke baan.

annetjuh 23-03-2003 18:50

jah maar is vakken vullen
of krantenrond brengen dan wel leuk??

de mzzl

mR 23-03-2003 19:15

Nope, maar er zal zeker wel werk zijn waar je wel lol in kan hebben.

uuuf 23-03-2003 19:24

Ik zou dat echt NOOIT doen... hoeveel het ook zou verdienen... zometeen heeft diegene een ongeluk gehad... en dan blijft het beeld van diegene de hele tijd door je hoofd heen spoken :confused:

AJMouse 23-03-2003 20:03

kheb nog steeds geen 'adresje' gevonden.

Fade of Light 23-03-2003 20:53

wat een onzin "ik heb liever leuk werk dan geld"...het gaat hier (dacht ik zo) om een bijbaan...dan gaat het wel om eht geld...schijt aan dat het om lijken gaat. Zoals al eerder gezegd is "knop om en wassen maar"

WelcomeHome 24-03-2003 09:57

Citaat:

Fade of Light schreef op 23-03-2003 @ 21:53:
het gaat hier (dacht ik zo) om een bijbaan...dan gaat het wel om het geld...
dus je kan volgens jou geen plezier hebben in een bijbaan?

Fade of Light 24-03-2003 11:12

nee dat heb ik nooit beweerd. Ik beweer alleen dat als het toch om een bijbaan zou gaan, plezier in je werk niet zo belangrijk is/ "hoeft te zijn"

en ohja: niet iedereen kan die knop omzetten natuurlijk, dan moet je het niet doen :)

jillisg 24-03-2003 17:25

Citaat:

LoeLoe schreef op 15-02-2003 @ 08:54:
Hmmz vaak krijg je voor die baantjes waar niemand voor te krijgen is heel veel geld. Kijk maar naar wat vuilnismannen verdienen tegenwoordig.

Neej ik zou het niet eens durven...gewoon bang omdat zo'n lijk ineens gaat bewegen ofoz..of geluid maakt. En dan sta je daar in je eentje :eek:

Neej is niks voor mij denk ik

Wie weet er nog een paar baantjes (voor een 16 jarige) die (bijna) niemand wil doen en waar dus veel geld in is te verdienen??????

0123456789 24-03-2003 17:34

putjes schepper op zee, ik ken niemand die dat doet, en ook neit iemand die het witl doen, denk datje wel ergens bij katwijk aan zee of noordewijkerhout meot gaan solliciteren

Billy_bob 01-04-2003 14:42

Vanaf 16 jaar mag je het doen. En ik denk niet dat je iemand moet wassen die een onwijs ongeluk heeft gehad. Want dat ziet er dus echt niet ''normaal'' meer uit!!!!
Oja hiero verdien je €25,- per uur :)

Ilona1 01-04-2003 20:41

Citaat:

Billy_bob schreef op 01-04-2003 @ 15:42:
Vanaf 16 jaar mag je het doen. En ik denk niet dat je iemand moet wassen die een onwijs ongeluk heeft gehad. Want dat ziet er dus echt niet ''normaal'' meer uit!!!!
Oja hiero verdien je €25,- per uur :)

Waar is hier? :)

Ik ga ook maar es informeren!!

ekki 03-04-2003 10:08

Citaat:

Fade of Light schreef op 24-03-2003 @ 12:12:
nee dat heb ik nooit beweerd. Ik beweer alleen dat als het toch om een bijbaan zou gaan, plezier in je werk niet zo belangrijk is/ "hoeft te zijn"
ik vind plezier in je werk wel heel belangrijk, al is het maar een bijbaan. andres hou je het nooit lang vol. steeds er tegenop zien om naar je werk te gaan, daar wordt het leven niet leuker op.

verder snap ik niet wat er zo raar aan is (volgens in ieder geval 1 iemand) om te doen. iemand zal toch echt die lijken moeten wassen.

overigens gaan lijken niet ineens rechtop zitten, hoor. als ze net dood zijn kunnen ze nog een halve dag maximaal geloof ik bijvoorbeeld spiertjes samenkrampen, bijvoorbeeld een zucht laten horen of een scheet laten of nog poepen en misschien ook wel plassen. maar dat is na een aantal uur al niet meer zo. dat vertelde een begrafenisondernemer mij.

Souris 03-04-2003 10:28

als je iemand aflegt moet je altijd eerst de lucht uit de longen persen maarja daarna heb je geen last meer van een "zuchtje"

Billy_bob 03-04-2003 13:23

Citaat:

Ilona1 schreef op 01-04-2003 @ 21:41:
Waar is hier? :)

Ik ga ook maar es informeren!!

Diagonessen ziekenhuis, Den haag :D

Succes! (y)

Billy_bob 03-04-2003 13:25

Citaat:

crazyellow schreef op 03-04-2003 @ 11:28:
als je iemand aflegt moet je altijd eerst de lucht uit de longen persen maarja daarna heb je geen last meer van een "zuchtje"
Of een enorme scheet plotseling laat! Chanant zal hij/zij zich toch niet voelen :D. Maar niet alleen in de longe zit dus lucht. En hij houd pas op met *zuchten* als die helemaal ontlucht is :D

Rabbi Daniel 03-04-2003 20:09

Citaat:

LoeLoe schreef op 15-02-2003 @ 08:54:
Hmmz vaak krijg je voor die baantjes waar niemand voor te krijgen is heel veel geld. Kijk maar naar wat vuilnismannen verdienen tegenwoordig.

Neej ik zou het niet eens durven...gewoon bang omdat zo'n lijk ineens gaat bewegen ofoz..of geluid maakt. En dan sta je daar in je eentje :eek:

Neej is niks voor mij denk ik

Juist... :eek:

Maare, misschien wel als we het met twee zouden doen...

Alleen in een ruimte vol lijken: NEE.
Met z'n tweeën: wie weet. :)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.