Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Het gaatje is te klein of hoe zit het? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=295085)

FaChRoNiEk 01-12-2002 22:21

Het gaatje is te klein of hoe zit het?
 
Ik ga met me vriendin nu al een lange tijd en we hebben geprobeerd het te doen maar het gaatje is gewoon te klein ( zo lijkt het ) we willen het allebei heel graag maar zij heeft ook heel veel pijn wanneer mijn penis al een klein beetje erin is we weten niet wat we moeten doen we proberen het vaak en hebben het vaak genoeg geprobeerd hebben jullie misschien ideetjes? NU vraag ik me eigenlijk ook af kan het wel zijn dat het gaatje te klein is en als het te klein is hoe word het groter ? :confused:

Tsoenami 01-12-2002 22:25

Ik heb dit ook, laatste tijd gaat het wat beter dan vroeger, maar vanaf dat hij te diep gaat doet het ongelooflijk veel pijn (en te diep volgens mijn normen is eigenlijk helemaal niet diep). Ik denk dat het eerder iets is van 'gewend worden'. Iets dat wel helpt is ervoor zorgen dat je vriendin helemaal ontspannen is voor je naar binnen gaat...

FaChRoNiEk 01-12-2002 22:28

Ja dat dachten wij ook dat het ver erin was maar eindstand was het niet eens erin ik zag dat gaatje het was zooo klein en het is zo nauw en ze is ook wel ontspannen alleen het doet gewoon veelste veel pijn!

Tsoenami 01-12-2002 22:38

Citaat:

FaChRoNiEk schreef:
Ja dat dachten wij ook dat het ver erin was maar eindstand was het niet eens erin ik zag dat gaatje het was zooo klein en het is zo nauw en ze is ook wel ontspannen alleen het doet gewoon veelste veel pijn!
ik spande mij ook wel onbewust op, omdat ik wist dat het GING pijn doen.
Hetgeen ook wel geholpen heeft, dat we vroeger een condoom gebruikten, en daardoor wist ik wanneer hij naar binnen zou komen, en spande ik mij al op. Ik slik nu wel de pil en meestal gebruiken we nu geen condoom meer, wat echt wel geholpen heeft omdat het meer spontaan gebeurd nu...

Unexplained 02-12-2002 09:28

Probeer eens een uitgebreider voorspel, mogelijk is zij niet nat genoeg. Anders zou je misschien wat glijmiddel kunnen kopen en dat gebruiken.

Verder, zoals al geopteerd was: is ze wel ontspannen genoeg? Dit is zeer belangrijk.

Daarnaast, welk standje proberen jullie? Sommige standjes zijn wat minder toeganklijk dan andere standjes. Sla niet gelijk het geïllustreerde kamasutra boek open voor het meest ingewikkelde standje, maar houd het in het begin simpel: missionaris, op z'n hondjes of mogelijk zij bovenop (dit heeft als voordeel dat zij zelf kan bepalen hoe diep en hoe snel het gaat...misschien dat ze deze controle, zeker in het begin, wenst).

Thomas 02-12-2002 09:46

Citaat:

Unexplained schreef:
Probeer eens een uitgebreider voorspel, mogelijk is zij niet nat genoeg. Anders zou je misschien wat glijmiddel kunnen kopen en dat gebruiken.

Avril 02-12-2002 15:15

Ik heb hetzelfde probleem
Ik wou het 2 wkn geleden voor het eerst doen met me vriendje en toen lukte het ook niet. Ik zit hier erg mee......... ben ik te nauw? wat kan ik daaraan doen?

Lievkleinmeisje 02-12-2002 16:30

dit probleem heb ik in het begin ook gehad.We gebruikten toen een condoom en op de een of andere manier ging het maar niet. maar als je het condoom omdoet is het ook zo'n moment wat de spanning opvoert, zo van ; nu gaat het gebeuren.
Ik ben aan de pil gegaan en vanaf toen ging het helemaal goed.gewoon relaxt . Weet niet wat verder de oorzaak zou kunnen zijn.gewoon ontspannen. Keek eerst erg op tegen mijn eerste keer sex, maar toen het eenmaal gebeurd was merkte ik dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken . sex is iets positiefs. Probeer er niet teveel tegenop te kijken , het gebeurt vanzelf een keer
succes (y)

Avril 02-12-2002 22:26

Hej thnxx voor de tips. Ik hoop niet dat mijn vriendje nu te erg in mij teleurgesteld is, maar kga het zeker nog een keer proberen! Heel erg veel thnxies! :D

Adser 03-12-2002 09:05

gewoon keihard raggen tot hij bloed. en als het daarna nog niet lukt gewoon in de kont neuken

man pis = back 03-12-2002 09:42

zo hoort het ja

FaChRoNiEk 04-12-2002 22:33

Ey jongens bedankt voor jullie tips echt tof van jullie man we zitten er echt mee nou ik zit er wel minder mee dan mijn vriendin zij vind het heel erg maar zo te zien hebben veel van jullie er problemen mee en dat wist ik echt niet ik denk dat het ook veel te maken heeft met inspanning maar toch anywayz bedankt ciao!!!!

FaChRoNiEk 04-12-2002 22:35

Maar dan heb ik nog een vraag dus heeft het dan alleen te maken met ''niet ontspannen zijn'' of ook met andere dingen ?? Zoja wat voor dingen...?

kleinbloempie 05-12-2002 13:04

ik had dit ook de eerste keers ennum,
toen wassik ook een beetje zenuwachtig ewn spande ik waarschijnlijk dus ook, (automatisch maybe)
maar ook als je vriendin al een paar keer pijn heeft gehad enzo, verwacht ze het al dus spant ze misschien..
denk ut zelfde als de rest, goed voorspel ennum, wat mij hielp was toen ik boven op hem ging zitten, kon ik zelf "sturen" :D en zelf bepalen wanneer die dr inging
veel succes en maak je dr niet te druk om,. zoals je ziet, dr hebben dr veel last van

Studentje 06-12-2002 20:52

Citaat:

Adser schreef:
gewoon keihard raggen tot hij bloed. en als het daarna nog niet lukt gewoon in de kont neuken
Tot hij bloedt? Jij maakt het helemaal spannend.

Sir Smoke-A-Lot 10-12-2002 02:20

verkeerde gaatje?

anonieme_teddybeer 10-12-2002 07:59

Citaat:

Tsoenami schreef:
Ik heb dit ook, laatste tijd gaat het wat beter dan vroeger, maar vanaf dat hij te diep gaat doet het ongelooflijk veel pijn (en te diep volgens mijn normen is eigenlijk helemaal niet diep). Ik denk dat het eerder iets is van 'gewend worden'. Iets dat wel helpt is ervoor zorgen dat je vriendin helemaal ontspannen is voor je naar binnen gaat...
of probeer eens een kussentje onder haar kont zodat ze haar bekken kantelt

Ikedea 10-12-2002 09:41

Citaat:

Adser schreef:
gewoon keihard raggen tot hij bloed. en als het daarna nog niet lukt gewoon in de kont neuken
:rolleyes: :o

Offtopic: Tis weer is wat anders

MevrouwM 10-12-2002 10:00

Ik denk dat het gaatje onmogelijk te klein kan zijn. Waarschijnlijk is dat kans inderdaad groter dan ze onbewust gespannen is.

Wat mijn zus had was dat er een soort vlies over haar gaatje heen groeide, niet helemaal hoor maar voor een deel. Daardoor deed het erge pijn als de penis er ook maar een klein stukje in kwam, omdat het vlies dan scheurde. Hier is ze zelfs voor bij de dokter geweest, daar heeft ze een speciaal zalfje gehad om het allemaal soepel te maken en daarna is alles goed gekomen. Alleen het is nu wel zo dat ze altijd iets voorzichtiger moet doen en het altijd een beetje pijn blijft doen. Hopelijk is dat bij je vriendin niet zo!

Ik zou het gewoon nog eens proberen als jullie allebei super opgewonden zijn, en neem er de tijd voor...

Ikedea 10-12-2002 10:06

Citaat:

MevrouwM schreef:
Ik denk dat het gaatje onmogelijk te klein kan zijn. Waarschijnlijk is dat kans inderdaad groter dan ze onbewust gespannen is.

Wat mijn zus had was dat er een soort vlies over haar gaatje heen groeide, niet helemaal hoor maar voor een deel. Daardoor deed het erge pijn als de penis er ook maar een klein stukje in kwam, omdat het vlies dan scheurde. Hier is ze zelfs voor bij de dokter geweest, daar heeft ze een speciaal zalfje gehad om het allemaal soepel te maken en daarna is alles goed gekomen. Alleen het is nu wel zo dat ze altijd iets voorzichtiger moet doen en het altijd een beetje pijn blijft doen. Hopelijk is dat bij je vriendin niet zo!

Ik zou het gewoon nog eens proberen als jullie allebei super opgewonden zijn, en neem er de tijd voor...

Te klein is uitgesloten, tenzij je echt heel vreemd bent, maar dan zou je in een Freakshow veel geld kunnen verdienen :D

Gewoon, erg ontspannen zijn, zonder dat er iemand thuis is enzo! De tijd nemen, allebei erg opgewonden zijn en dan komt het vanzelf wel goed!

Sir Smoke-A-Lot 11-12-2002 00:55

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
of probeer eens een kussentje onder haar kont zodat ze haar bekken kantelt
waar heb ik dat toch eerder gelezen...?:o

Apeklit 17-12-2002 13:43

Het maagdenvlies moet scheuren. Dit is in werkelijkheid geen vlies maar een randje aan de binnenkant van de vulva.

Stond ooit ergens in een blad.

Kadaver 17-12-2002 18:44

Vaginisme misschien? Probeer het anders eens op je gemak in je eentje met een dildo o.i.d..... wat ook kan helpen is om seks niet te plannen.....anders leef je er teveel naar toe en ben je onbewust waarschijnlijk toch wel gespannen met alle gevolgen van dien....

RoSaLiNi 17-12-2002 19:43

Citaat:

Apeklit schreef:
Het maagdenvlies moet scheuren. Dit is in werkelijkheid geen vlies maar een randje aan de binnenkant van de vulva.

Stond ooit ergens in een blad.

Ja hoor, apenclitoris, ze is gewoon té gespannen.

very drunk driver 18-12-2002 17:54

het kan ook dat hij behoorlijk krap is was bij iemand die ik kende ook. maar die kon het verhelpen door het wat op te rekken. dit vergde veel pijn en oefenen.

wat ze deed was:
1. eerst goed nat worden
2. daarna ontspannen
3. daarna deed ze een vinger erin en dan vingeren
4. wanneer je dit vaak doet rekt hij uit doe er daarna twee vingers in. daarna is hij opgerekt genoeg dat je er met je lul in kan.

en je kunt beter een condoom gebruiken dat glijt veel beter


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.