Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe vinger je (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=578279)

botergeil 24-08-2003 15:15

hoe vinger je
 
wat vindt een meisje het beste neem het voorbeeld jezelf ik zou je vingeren hoe zou jij het willen ?

Kronkeltje 24-08-2003 15:40

hier heeft poesiefox vast wel eens een handleiding over geschreven.

Jadis 24-08-2003 15:41

Utfs!

perseus 24-08-2003 16:41

Niet met boter in ieder geval...

Boef 24-08-2003 16:44

Citaat:

botergeil schreef op 24-08-2003 @ 15:15:
wat vindt een meisje het beste neem het voorbeeld jezelf ik zou je vingeren hoe zou jij het willen ?
gewoon even zoekfunctie gebruiken...hier zijn genoeg topics over

leon-v 24-08-2003 17:18

niet met je tenen iig :rolleyes: :D

nare man 24-08-2003 17:22

Citaat:

leon-v schreef op 24-08-2003 @ 17:18:
niet met je tenen iig :rolleyes: :D
Hoezo? Er schijnen genoeg mannen te zijn die het geil vinden om met de voeten van een vrouw afgetrokken te worden... :cool:

Dr0_ol 24-08-2003 17:26

Citaat:

nare man schreef op 24-08-2003 @ 17:22:
Hoezo? Er schijnen genoeg mannen te zijn die het geil vinden om met de voeten van een vrouw afgetrokken te worden... :cool:
doen ze dat bij jou met beide voeten of tussen kleine teen en... ringteen? :D

(antwoord is natuurlijk al bekend)

Reverend 24-08-2003 17:46

met je vingers, mannetje...

AtHell 24-08-2003 17:50

Met je lul.

Chimera 24-08-2003 20:07

Prutsers :)

Goed, ten eerste, vingeren is geen 'standalone' bezigheid, je gaat ook niet out-of-the-blue een meisje vingeren. Als een meisje niet opgewonden is, voelt 't waarschijnlijk vooral irritant. Bovendien is alleen vingeren saai, je zult het toch nooit zo goed kunnen als zijzelf (om je maar even voor een desillusie te behoeden).

Begin dus met zoenen en strelen, en duik niet meteen met je vingers als een dolle hond tussen haar benen, maar begin bij haar bovenlichaam. Met je handen in haar haren zitten werkt erg ontspannend, haar nek masseren ook. Ga dan door naar haar borsten, kneed ze (zachtjes, subtiliteit is koning), wrijf met je handen over haar tepels (die als het goed is al aardig hard beginnen te worden).

Gebruik ook je mond, doe hetzelfde wat je in je eerste levensjaren ook deed (sabbelen is een instinct), terwijl je over haar lichaam blijft wrijven. Verken met je vingers haar lichaam (terwijl je jezelf vermaakt met haar borsten), wrijf over haar benen, en over haar venusheuvel (ook erg gevoelig). Wrijf over de binnenkant van haar benen, en ga verder richting haar vagina. Als je het goed doet is ze al behoorlijk vochtig, glij dan heel voorzichtig van onder naar boven met een vinger tussen haar schaamlipjes. Op die manier verspreid je het vocht, glijdt wat beter. Ga voorzichtig verder naar boven, je gaat zo rechtstreeks over haar klitje en dat is bij veel meiden heel erg gevoelig.

Draai daar dan rondjes omheen, niet meteen direct erop (nogmaals, haar klitje heeft net zo veel zenuwuiteinden als je eikel, op veel minder oppervlak, erg gevoelig dus). Maak af en toe een excursie naar haar schedeingang, hou het vochtig. Als het meisje vaginaal gevoelig is kun je het ook afwisselen met vingeren in haar vagina (neuken met je vingers dus). Meisjes hebben daar een erg gevoelige plek, de G-spot. Hoe gevoelig dit is verschilt per persoon, maar hij zit aan de buikzijde, ongeveer 5cm in de vagina. Je herkent het doordat het wat ruwer is dan de omgeving. Wissel dit af met clitorale stimulatie.

Vingeren is natuurlijk niet zo veel bijzonders, meisjes kunnen dat zelf beter. Wat ze niet kunnen is zichzelf beffen :) Hetzelfde geldt als voor vingeren, doe het subtiel, als ze meer opgewonden raakt kan ze meer hebben. Erg yum is tegelijkertijd beffen en haar vagina vingeren met een of meer vingers. Wissel ook hier af, even met je tong in haar gaatje, en/of helemaal van onder naar boven.

Het ultieme doel: een meervoudig orgasme. Niet ieder meisje kan het uberhaupt, maar sommigen lukt het wel. Nadat ze klaargekomen is haar heel even op adem laten komen, en dan opnieuw beginnen. HEEL subtiel, het is dan erg gevoelig, maar als het goed is wordt ze vrij snel weer erg opgewonden en komt ze binnen een erg korte tijd opnieuw klaar. Hoe vaak dit lukt is vooral afhankelijk van het uithoudingsvermogen van het meisje :)

Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.

JuLi 24-08-2003 20:11

Citaat:

Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:07:
Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.
(y)

xlottex 24-08-2003 20:12

Citaat:

Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:07:
Prutsers :)

Goed, ten eerste, vingeren is geen 'standalone' bezigheid, je gaat ook niet out-of-the-blue een meisje vingeren. Als een meisje niet opgewonden is, voelt 't waarschijnlijk vooral irritant. Bovendien is alleen vingeren saai, je zult het toch nooit zo goed kunnen als zijzelf (om je maar even voor een desillusie te behoeden).

Begin dus met zoenen en strelen, en duik niet meteen met je vingers als een dolle hond tussen haar benen, maar begin bij haar bovenlichaam. Met je handen in haar haren zitten werkt erg ontspannend, haar nek masseren ook. Ga dan door naar haar borsten, kneed ze (zachtjes, subtiliteit is koning), wrijf met je handen over haar tepels (die als het goed is al aardig hard beginnen te worden).

Gebruik ook je mond, doe hetzelfde wat je in je eerste levensjaren ook deed (sabbelen is een instinct), terwijl je over haar lichaam blijft wrijven. Verken met je vingers haar lichaam (terwijl je jezelf vermaakt met haar borsten), wrijf over haar benen, en over haar venusheuvel (ook erg gevoelig). Wrijf over de binnenkant van haar benen, en ga verder richting haar vagina. Als je het goed doet is ze al behoorlijk vochtig, glij dan heel voorzichtig van onder naar boven met een vinger tussen haar schaamlipjes. Op die manier verspreid je het vocht, glijdt wat beter. Ga voorzichtig verder naar boven, je gaat zo rechtstreeks over haar klitje en dat is bij veel meiden heel erg gevoelig.

Draai daar dan rondjes omheen, niet meteen direct erop (nogmaals, haar klitje heeft net zo veel zenuwuiteinden als je eikel, op veel minder oppervlak, erg gevoelig dus). Maak af en toe een excursie naar haar schedeingang, hou het vochtig. Als het meisje vaginaal gevoelig is kun je het ook afwisselen met vingeren in haar vagina (neuken met je vingers dus). Meisjes hebben daar een erg gevoelige plek, de G-spot. Hoe gevoelig dit is verschilt per persoon, maar hij zit aan de buikzijde, ongeveer 5cm in de vagina. Je herkent het doordat het wat ruwer is dan de omgeving. Wissel dit af met clitorale stimulatie.

Vingeren is natuurlijk niet zo veel bijzonders, meisjes kunnen dat zelf beter. Wat ze niet kunnen is zichzelf beffen :) Hetzelfde geldt als voor vingeren, doe het subtiel, als ze meer opgewonden raakt kan ze meer hebben. Erg yum is tegelijkertijd beffen en haar vagina vingeren met een of meer vingers. Wissel ook hier af, even met je tong in haar gaatje, en/of helemaal van onder naar boven.

Het ultieme doel: een meervoudig orgasme. Niet ieder meisje kan het uberhaupt, maar sommigen lukt het wel. Nadat ze klaargekomen is haar heel even op adem laten komen, en dan opnieuw beginnen. HEEL subtiel, het is dan erg gevoelig, maar als het goed is wordt ze vrij snel weer erg opgewonden en komt ze binnen een erg korte tijd opnieuw klaar. Hoe vaak dit lukt is vooral afhankelijk van het uithoudingsvermogen van het meisje :)

Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.

lijkt net of je het citeert. doctor love tot uw dienst :cool:

xlottex 24-08-2003 20:13

Citaat:

xlottex schreef op 24-08-2003 @ 20:12:
lijkt net of je het citeert. doctor love tot uw dienst :cool:
naja, zoiets klopt wel, maar doe het gewoon met je gevoel enzo. :)

Chimera 24-08-2003 20:13

Citaat:

xlottex schreef op 24-08-2003 @ 20:12:
lijkt net of je het citeert. doctor love tot uw dienst :cool:
:)

Nee hoor, geheel vers van de pers :)

Soullar 25-08-2003 00:26

Citaat:

Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:13:
:)

Nee hoor, geheel vers van de pers :)

Niet geheel vers he? Hij komt mij een beetje bekend voor die lap tekst. ;)

Of heb je toevoegingen bij de tekst van 2 a 3 jaar geleden? Want dan ga ik hem wel even opnieuw lezen. ;) Verders heb ik geen toevoegingen, je had hem toen wel netjes geschreven, en menig man kan hier nieuwe inspiratie of verfijning uithalen.

En de complimentjes van de forum-meiden moeten zeker nog komen?

Chimera 25-08-2003 08:51

Citaat:

Soullar schreef op 25-08-2003 @ 00:26:
Niet geheel vers he? Hij komt mij een beetje bekend voor die lap tekst. ;)

Kan kloppen, wat ik precies doe is in die paar jaren niet erg veranderd, maar ik heb helaas dat hele verhaal wel overnieuw moeten schrijven :)

En ik hoef geen complimentjes, weet wel dat ik goed ben ;)

Dark Angel 25-08-2003 09:35

Oh, en het aller belangrijkste?

1) Knip je nagels.

2) Vijl ze dan.

3) Haal ze daarna nog een paar keer snel heen-en-weer over een spijkerbroek, zodat alle randjes en haakjes helemaal weg zijn.

Het vrouwelijke deel van de mensheid dankt u.

(y)

DeltaOne 25-08-2003 11:52

Citaat:

Dark Angel schreef op 25-08-2003 @ 09:35:
Oh, en het aller belangrijkste?

1) Knip je nagels.

2) Vijl ze dan.

3) Haal ze daarna nog een paar keer snel heen-en-weer over een spijkerbroek, zodat alle randjes en haakjes helemaal weg zijn.

Het vrouwelijke deel van de mensheid dankt u.

(y)

hahah :D :D (y)

leon-v 25-08-2003 14:16

Chimera --> vervanger van Poesiefox ;) :p

Para! 25-08-2003 14:34

Citaat:

leon-v schreef op 25-08-2003 @ 14:16:
Chimera --> vervanger van Poesiefox ;) :p
Chimera was hier eerder dan poesiefox hoor. :o

Surjirro 25-08-2003 18:39

Ohjah zeker wel vragen wat ze lekker vind voordat je een beetje daar beneden gaat zitten wroeten (n)

Reverend 25-08-2003 19:46

Wat ook een leuke afwisseling is, is om af en toe gewoon even je gebalde vuist in haar anus te steken, kan je soms ook lachen.



wel oppassen dat zij niet haar gebalde vuist in jouw oog duwt, though.

Soullar 25-08-2003 21:43

Citaat:

Chimera schreef op 25-08-2003 @ 08:51:
Kan kloppen, wat ik precies doe is in die paar jaren niet erg veranderd, maar ik heb helaas dat hele verhaal wel overnieuw moeten schrijven :)

En ik hoef geen complimentjes, weet wel dat ik goed ben ;)

Ik sla ook niet alle advies van je in de wind. ;) Pocher. :p

Soullar 25-08-2003 21:45

Citaat:

Surprise schreef op 25-08-2003 @ 18:39:
Ohjah zeker wel vragen wat ze lekker vind voordat je een beetje daar beneden gaat zitten wroeten (n)
En wat als ze dat zelf niet weet? Dan doe je wat? Toch zeker wel een beetje daar beneden gaan zitten wroeten lijkt me, alleen wel iets subtieler dan het woord 'wroeten' doet aanduiden lijkt me. ;)

Surjirro 29-08-2003 19:22

Tja, als ze dat niet weet.....Hmm moeilijk, dan weet ze niet beter en kan je lekker je gang gaan ;)

poesiefox 29-08-2003 19:51

Citaat:

Surprise schreef op 29-08-2003 @ 19:22:
Tja, als ze dat niet weet.....Hmm moeilijk, dan weet ze niet beter en kan je lekker je gang gaan ;)
Nee, Chimera's gang. Die jongen heeft er tenminste verstand van. Leer die post maar uit je hoofd.

Rabbi Daniel 29-08-2003 21:07

Citaat:

poesiefox schreef op 29-08-2003 @ 19:51:
Nee, Chimera's gang. Die jongen heeft er tenminste verstand van. Leer die post maar uit je hoofd.
Zeg, wat doe jij hier? :D

Ik wist wel dat je terug zou komen, ik wist het wel! :D

Welkom terug. ;)

Havock 29-08-2003 21:10

Citaat:

poesiefox schreef op 29-08-2003 @ 19:51:
Nee, Chimera's gang. Die jongen heeft er tenminste verstand van. Leer die post maar uit je hoofd.
hoi.

italianboy 30-08-2003 14:06

ik zit amper in de meisje haar vagina, ja als je je vinger ondersteboven er in steekt zit daar de g-plek, die is wel leuk te bespelen:)

maar vooral op de clitoris drukken, met je hand of 1 of 2 vingers, ronddraaien, heel snel je vingers bewegen of langzaam..


Het staat er misschien een beetje kneuterig, maar ik heb me er aardig wegwijs in gemaakt :p , kan t nu als t vlot gaat in 3 tot 5 minuten(langer is leuker) een orgasme toveren bij mn vriendin, bij mn vorige was dat ook zo

lekker interessant ;)

poesiefox 30-08-2003 22:55

Citaat:

Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:07:
Prutsers :)




Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.

Ik zal in de zoekmachine even mijn vinger/lik tutorial eens voor jullie opsnorren. Die leggen we dan even naast deze, en dan mogen jullie beoordelen wie het beter weet.

Nog een opmerking: leuke theorie hoor, dat vragen, maar als ik ver genoeg weggezakt ben, kan ik niet eens meer praten, dus hoe zou ik dan nog uit moeten leggen wat je als knul daar moet doen.

Let op haar non verbale signalen. Daar heb je die vingers voor. Ze wordt steeds strakker en natter naarmate ze dichterbij komt. Je kunt het aan haar ademhaling en haar geluidjes afleiden, of aan bepaalde kleine dingetjes. Ik schijn mijn onderlip naar binnen te zuigen en mijn adem in te houden en echt helemaal weg te raken. En mijn onderbuikspieren gaan spiertrekkingen krijgen. Maar in dat stadium krijg ik er geen zinnig woord meer uit. Laat staan samenhangende zinnen. "Nee" als je het fout doet, of "meer" als je het wel lekker doet maar het net niet genoeg is.

Het is handig om na afloop even te evalueren. Praten ja, maar achteraf. Krijg je bijles, als het ware. Examentraining voor het mondeling. :D

faan 30-08-2003 23:01

Citaat:

Dark Angel schreef op 25-08-2003 @ 09:35:
Oh, en het aller belangrijkste?

1) Knip je nagels.

2) Vijl ze dan.

3) Haal ze daarna nog een paar keer snel heen-en-weer over een spijkerbroek, zodat alle randjes en haakjes helemaal weg zijn.

Het vrouwelijke deel van de mensheid dankt u.

(y)

Ik snap waar je heen wilt, maar waarom hebben meisjes dan wel lange nagels? Is het vijlen dan ook genoeg?

poesiefox 30-08-2003 23:14

Topic is van ArieP. het heet :Vrouw laten klaarkomen, en is gestart op 18 april.

Ik heb dat linkjes geven nog niet door, helaas. Maar daar vind je een tutorial wat redelijk veel inspiratie heeft opgeleverd, schijnt het.

Rabbi Daniel 30-08-2003 23:30

Citaat:

poesiefox schreef op 30-08-2003 @ 22:55:
Nog een opmerking: leuke theorie hoor, dat vragen, maar als ik ver genoeg weggezakt ben, kan ik niet eens meer praten, dus hoe zou ik dan nog uit moeten leggen wat je als knul daar moet doen.
Denk na. :p

Als jij er al zo bij ligt dat je geen woord meer kan zeggen, hoeft hij toch ook niet meer om tips te vragen? :D

Lijkt me dat het dan al aardig goed gaat. :D

poesiefox 30-08-2003 23:40

De enige echte pijpcursus staat in het topic: HOE pijp jij, gestart door Zuig, op 16 april.

Dark Angel 31-08-2003 00:31

Citaat:

faen schreef op 30-08-2003 @ 23:01:
Ik snap waar je heen wilt, maar waarom hebben meisjes dan wel lange nagels? Is het vijlen dan ook genoeg?
Oh ze hoeven ook niet superkort te zijn hoor, als ze maar schoon en netjes glad zijn. En bij meiden zelf is dit minder van belang omdat ze vingeren echt van 'bovenaf' doen, en de clit dus met het 'vingerkussen' raken, die nagel is dan minder in de buurt.

metalgirl 31-08-2003 16:34

@ Chimera: Krijg het warm van je verhaal... :o Well done.

Chimera 31-08-2003 18:01

Citaat:

metalgirl schreef op 31-08-2003 @ 16:34:
@ Chimera: Krijg het warm van je verhaal... :o Well done.
Nou, de bedoeling is eigenlijk meer dat je het aan je vriend (indien aanwezig) laat lezen en hij ervoor zorgt dat je het nog veel warmer krijgt, maar toch bedankt :)

metalgirl 31-08-2003 19:05

Citaat:

Chimera schreef op 31-08-2003 @ 18:01:
Nou, de bedoeling is eigenlijk meer dat je het aan je vriend (indien aanwezig) laat lezen en hij ervoor zorgt dat je het nog veel warmer krijgt, maar toch bedankt :)
Heb gelukkig niks te klagen over de technieken van mijn vriend. Ben denk ik nogal gevoelig voor enigszins "erotisch getinte" verhaaltjes.

Goes15 02-09-2003 12:32

Citaat:

italianboy schreef op 30-08-2003 @ 14:06:
Het staat er misschien een beetje kneuterig, maar ik heb me er aardig wegwijs in gemaakt :p , kan t nu als t vlot gaat in 3 tot 5 minuten(langer is leuker) een orgasme toveren bij mn vriendin, bij mn vorige was dat ook zo

lekker interessant ;)

Als ze al een beetje nat is, dan doe ik het in 1 minuut. Tis me ook wel eens gelukt in een donkere auto (toen we terug reden van een discotheek, en wij twee achterin zaten!)

Geloof mij nu maar: oefening baart kunst!

Tulpje6 05-09-2003 12:53

Ik vinger mezelf zonder bij mezelf naar binnen te gaan...dat laat ik aan mijn vriend's gereedschap over :p
Vind het toch het lekkerst om clitoraal gestimuleerd te worden dus dat doe ik dan ook bij mezelf...ik weet eigenlijk niet precies wat ik doe nu ik er zo over nadenk :p
Tja en als het te nat wordt daar onder dan vind ik dat irritant want dan glijd ik steeds weg met mn vingers dus dan doe ik het door mn onderbroek heen zodst ik die vochtigheid niet zo voel....of ik veeg me een keer af aan een handdoek ofzo..

Iedereen doet het toch op zn eigen manier...de een vind draaien lekker, de ander duwen, de een gaat wel met de vingers naar binnen (en heeft daar soms ook genoeg aan) en de ander niet, die doet het clitoraal of allebei.

Succes ;)

Francesco 05-09-2003 13:00

Citaat:

Tulpje6 schreef op 05-09-2003 @ 12:53:

Tja en als het te nat wordt daar onder dan vind ik dat irritant want dan glijd ik steeds weg met mn vingers dus dan doe ik het door mn onderbroek heen zodst ik die vochtigheid niet zo voel....of ik veeg me een keer af aan een handdoek ofzo..


Glijdt je onderbroek dan niet weg? Ik bedoel, als de stof erg nat is dan glij je toch ook alle kanten uit en maakt het toch niet meer zo veel uit of je het direct met je vingers of door je onderbroek heen doet?

AngelLena 10-09-2003 18:09

Citaat:

Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:07:
Prutsers :)

*knip*
Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.

Wil jij je even inhouden zulke verhalen te posten...? Ik krijg er zowaar hartkloppingen en versnelde ademhaling van... Niet grappig! :o


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.