Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   afknappen op iemand die op tv heel leuk lijkt (JIM) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=338958)

stout! 12-01-2003 12:38

afknappen op iemand die op tv heel leuk lijkt (JIM)
 
Ik vond Jim van Idols best een cutie (wel jong natuurlijk). Nou kreeg ik laatst van een vriendin zijn cu2 adres dus vond t wel grappig om even te gaan kijken. Nou wat een afknapper zeg! Hij praat daar echt in zo'n overdebiel Breezertaaltje en ook die meisjes die reageren zijn stuk voor stuk van die breezermiepjes. Ook op televisie merk je steeds meer dat hij niet echt iets te melden heeft. Hij heeft best een lief hoofdje en zingen kan hij ook wel, maar wat een sukkeltje eigenlijk!
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Talon 12-01-2003 12:43

uh nee
ik heb geen cu2's van celebs :D

Diesel 12-01-2003 12:50

Wat is zijn cu2 adres?

Milk 12-01-2003 12:51

Had je zelf ook wel kunnen bedenken d0h..hij is niet voor niets 15.

Breg 12-01-2003 13:41

Citaat:

Milk schreef:
Had je zelf ook wel kunnen bedenken d0h..hij is niet voor niets 15.
*voelt zich aangesproken*
Ik ben ook 15 en gebruik over het algemeen geen breezertaal en ben (hopelijk) ook geen breezermiepje.

En ontopic: nee, ik heb dit nooit gehad, maar ik ken ook geen beroemdheden.

Uice 12-01-2003 13:47

Ik ken meneer Aart :)

Main 12-01-2003 13:49

Citaat:

Diesel schreef:
Wat is zijn cu2 adres?
Jimbolo

Screenager 12-01-2003 13:59

Jim had zn cu2 verwijderd en nu heeft iemand anders die naam ingepikt... die dus doet alsof ie Jim is...

dat heb ik een keer ergens gelezen.. weet niet meer waar :)

Cinamon 12-01-2003 14:24

Citaat:

Juice schreef:
Ik ken meneer Aart :)
wat is meneer aarts cu2 dan??? :p

WishfulDreaming 12-01-2003 15:02

hij heeft hem idd niet zelf gemaakt.

Kijk maar, hij had zijn cu2 al heel lang en deze is niet zo heel lang geleden aangemaakt

Shibby 12-01-2003 15:09

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
hij heeft hem idd niet zelf gemaakt.

Kijk maar, hij had zijn cu2 al heel lang en deze is niet zo heel lang geleden aangemaakt

ja dacht ik ook al... eerst had ie ook een veel meer down to earth cu2 zeg maar en nu is het echt anders... die oude had ik gezien en was wel grappig... deze vind ik dom

BrunetJuh 12-01-2003 15:58

ik mag hem zekerrrrzz wel, volgens sommige ben ik ook een BrEeZaH-slet ;) :D , dus ik mag hem wel :p , enne, zun cu2 is vernieuwd!

Negrotiator 12-01-2003 16:09

Citaat:

J-tjuh schreef:
ik mag hem zekerrrrzz wel, volgens sommige ben ik ook een BrEeZaH-slet ;) :D , dus ik mag hem wel :p , enne, zun cu2 is vernieuwd!
Neuken?

BrunetJuh 12-01-2003 16:53

Citaat:

GTST-Beer schreef:
Neuken?
kom maar :D :p hahaha...

nee, maar op kantine heb ik een topic over msn-namen en volgens hun zijn da BrEeZaH-slet namen, dus dan ben ik er een! ;) trouwens, je gaat mensen toch niet afkeuren omdat ze een breezah-taaltje gebruiken? :rolleyes: :confused:

Dr. Oetker 12-01-2003 17:01

Citaat:

J-tjuh schreef:
trouwens, je gaat mensen toch niet afkeuren omdat ze een breezah-taaltje gebruiken? :rolleyes: :confused:
hier op het forum wel gek genoeg.
door de breezer-inquisitie

BrunetJuh 12-01-2003 17:12

Citaat:

Dr. Oetker schreef:
hier op het forum wel gek genoeg.
door de breezer-inquisitie

ach ja, schijt aan, sommige hebben altijd wel iets te zeiken bijv over het breezah-taaltje, hoezo moeilijk doen, maja.... :rolleyes: :cool:

Shibby 12-01-2003 17:33

Citaat:

J-tjuh schreef:
ik mag hem zekerrrrzz wel, volgens sommige ben ik ook een BrEeZaH-slet ;) :D , dus ik mag hem wel :p , enne, zun cu2 is vernieuwd!

oh. vandaar dat er nix meer opstaat

:rolleyes:

BrunetJuh 12-01-2003 18:17

Citaat:

Shibby schreef:
oh. vandaar dat er nix meer opstaat

:rolleyes:

ja, kijk maar hier!

maar sommige fans maken over hem ook een cu2.

Xia 12-01-2003 18:30

Ik vind dat er mensen zijn die beter kunnen zingen, maar Jim wordt gezien als het idool, door zn uiterlijk. Ik hoop echt niet dat hij het wordt. Hij heeft niets orgineels en komt echt heel koel over. Hij heeft zn uiterlijk n btje mee (=hijs niet lelijk) maar ik vind em toch ook echt niet knap... (daarmee sta ik alleen, want alle tig miljoen oversexte pubermeiden kijken wel vooral daarnaar..En niet naar zn stem. Want die is gewoon. Heus niet spectaculair.)

Geef ons liever een echt idool.. Eentje die naast kan zingen ook nog eens gewoon aardig en spontaan is..

We zien het wel.

BrunetJuh 12-01-2003 18:34

daar ben ik het niet helemaal mee eens! Jim heeft een bijzondere stem! Niet spectaculair ofzo, maar wel een aparte!

qghp 12-01-2003 19:55

Citaat:

J-tjuh schreef:
daar ben ik het niet helemaal mee eens! Jim heeft een bijzondere stem! Niet spectaculair ofzo, maar wel een aparte!
ja ik heb ook een aparte stem,
en ik word ook de kroeg uitgezet als ik meedoe aan karaoke

WishfulDreaming 12-01-2003 20:03

Citaat:

Myself! schreef:

Geef ons liever een echt idool.. Eentje die naast kan zingen ook nog eens gewoon aardig en spontaan is..

Alsof Kevin van BSB om maar een voorbeeld te noemen zo spontaan en aardig is. Daar gaat het niet om, hij moet nou eenmaal een hunk wezen, en dr is helemaal niets mis met zijn stem.

maargoed, hier is een Idols topic voor

Sarsefras 12-01-2003 21:19

Ik ben nooit afgeknapt op iemadn die op tv heel leuk lijkt.. ik word ook nooit verliefd ofzoiets op een tv-ster...
waarom heet breezah-taal eigenlijk breezah-taal?

Bluesummers 12-01-2003 21:24

Citaat:

Sarsefras schreef:
Ik ben nooit afgeknapt op iemadn die op tv heel leuk lijkt.. ik word ook nooit verliefd ofzoiets op een tv-ster...
waarom heet breezah-taal eigenlijk breezah-taal?

OmDaT dIe TaAl HeT mEeSt DoOr BrEeZaH sLeTjEs GeBrUiKt WoRd

dat typt trouwens zwaar irritant.

Jan-Diederik 12-01-2003 21:40

Citaat:

Bluesummers schreef:
OmDaT dIe TaAl HeT mEeSt DoOr BrEeZaH sLeTjEs GeBrUiKt WoRd

dat typt trouwens zwaar irritant.

lIeG nIeT :mAd:

Qimm 12-01-2003 22:01

Citaat:

J-tjuh schreef:
ach ja, schijt aan, sommige hebben altijd wel iets te zeiken bijv over het breezah-taaltje, hoezo moeilijk doen, maja.... :rolleyes: :cool:
uh het typen van breezah taal is moeilijk doen :rolleyes: of wil je mij gaan vertellen dat dat makkelijk leest?

marlies 12-01-2003 22:21

Ik val niet op mensen van de tv, dus ik kan niet afknappen op iemand van de tv.

Rioto 12-01-2003 23:01

pff ik heb dat idols een keer gezien ..en die jim vind ik maar een baklap ..klaar.

Celebithil 14-01-2003 21:12

Hij heeft een lief lachje en een mooie stem. dat was 't wel weer :rolleyes: . hij heeft niets speciaals en is een 'beetje' saai. ik hoop niet dat hij wint. maar hij heeft de helft van de kijkers achter zich :( (voornamelijk meisjes) en ik denk niet dat die letten op orginaliteit of op een goede stem (maar dat heeft ie wel hoor). echt als je op die (nep)cu2 kijkt haast alleen maar meisjes. als je er snel langs kijkt vallen deze woorden op; "lekker, love you, lekkerding" vooral dat laatste woord :rolleyes:
maar ik ben bang dat hij gaat winnen... ik hoop zelf meer op Hint en Jamai.

Rollo Tomasi 14-01-2003 21:32

Dus mensen die een leuk koppie hebben en een beetje kunnen zingen blijken niet per definitie interessant te zijn?

Schokkend. ;)

BrunetJuh 18-01-2003 11:08

Citaat:

Qimm schreef:
uh het typen van breezah taal is moeilijk doen :rolleyes: of wil je mij gaan vertellen dat dat makkelijk leest?
nee, ik bedoel dat mensen daar zo achterlijk moeilijk over kunnen doen! Snappie?! ;)

NERD 18-01-2003 12:02

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Dus mensen die een leuk koppie hebben en een beetje kunnen zingen blijken niet per definitie interessant te zijn?

Schokkend. ;)

Ik heb geen leuk koppie en kan niet zo goed zingen. Betekent dat dan automatisch dat ik erg interessant ben? :D

Thomas 18-01-2003 12:22

Nee, nog nooit gehad.

owlbeer 20-01-2003 21:20

Supermooi dat ie zo op zijn bek ging zaterdag. Beter ziet de rest van Nederland nou ook eindelijk dat ie niet kan zingen!!!!

stout! 21-01-2003 14:10

Citaat:

owlbeer schreef:
Supermooi dat ie zo op zijn bek ging zaterdag. Beter ziet de rest van Nederland nou ook eindelijk dat ie niet kan zingen!!!!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zijn doelgroep (op holgeslagen meisjes van 14) iets kan schelen:D.

snoopy 21-01-2003 15:34

Citaat:

NERD schreef:
Ik heb geen leuk koppie en kan niet zo goed zingen. Betekent dat dan automatisch dat ik erg interessant ben? :D
er stond: "betekent niet per definitie"
er stond niet: "betekent per definitie niet"

snap je het verschil? :p
en ja, ik snapte dat je het niet serieus bedoelde, maar ik wil gewoon zeiken, goed?

Moniek! 21-01-2003 20:30

:p JA!! jim zit er best leuk uit, maar verder heeft hij niet veel
hij is niet echt grappig --> zo serieus. En zingen kan die ook niet het beste. Al die mensen die bellen voor hem, doen dat omdat hij zo 'knap' is. Jamai is voor mij het idool --> hij heeft een leuke uitstraling, en hij is een mafkees! (y)

owlbeer 21-01-2003 22:58

Citaat:

stout! schreef:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zijn doelgroep (op holgeslagen meisjes van 14) iets kan schelen:D.
Ja maar er zijn volgens mij ook andere mensen die op hem stemmen en die raakt ie op deze manier wel kwijt!

Vlooienband 22-01-2003 01:11

Zou 'ie zich serieus richten op een doelgroep? Hij doet het toch gewoon om door te breken in de grote, boze zangwereld? Volgens mij maakt het hem niet veel uit of het nou een groep vol breezer-drinkende, 14-jarige meisjes is of een stel bejaarden dat vanuit de rolstoel "zet 'em op, Jimmie!" brult. :)

SisterOfMercy 20-06-2003 12:10

Citaat:

Juice schreef op 12-01-2003 @ 14:47:
Ik ken meneer Aart :)
:cool: Meneer Aart rules.

Ik denk dat Meneer Aart heel erg hard Jim z'n ass zou kicken.. hopelijk heel hard..

Meneer Aart for president! :D

Roytjuh 20-06-2003 12:47

http://www.cu2.nl/bakkum

:eek:

rare kwast 20-06-2003 13:21

AHHH!!
hij komt vrijdag 15 augustus bij mij in mijn gehuchtje!!!
AHHHH

Freshh~ 20-06-2003 14:04

Citaat:

Roytjuh schreef op 20-06-2003 @ 13:47:
http://www.cu2.nl/bakkum

:eek:

Kijk die BrEeZaH-bErIChTjEs eronder :D (n)

G.T.C. 20-06-2003 15:00

Citaat:

stout! schreef op 12-01-2003 @ 13:38:
Ook op televisie merk je steeds meer dat hij niet echt iets te melden heeft. Hij heeft best een lief hoofdje en zingen kan hij ook wel, maar wat een sukkeltje eigenlijk!
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

JOhhhh.....dit had ik al tijdens idols door. Je kon zo duidelijk merken dat Jamai tenminste nog een leuke gozer was. DIe vond ik altijd ook wel grappig uit de hoek komen. Alleen had hij weer geen pop idol moeten worden, maar de nieuwe andre van duin ofzo :p. dan kan ie ook nog zijn liedjes zingen :)


Ik ben trouwens nooit afgeknapt op een celeb. Maar georgina verbaan (ik vind niet echt een celeb leuk, maar als ik dan toch moet kiezen) is denk ik ook niet iemand waar je op zal afknappen. zij is volgens mij echt altijd haar zelf. EN zij is gewoon super grappig! (y) :D Ik kan echt zoveel leuke dingen over haar vertellen. maar ja, dat zal ik jullie niet aan doen :p

BCR 20-06-2003 15:58

:confused:

Wie upt nou zo'n topic?

TAFKAB 20-06-2003 17:05

sjonge jonge jonge waar maak je je druk om?!? niet iedereen mag iedereen! niet iedereen "normaal", volgens jou ogen..
wat een bullshit, en boeiend of je afknapt..TV = entertainment niets is wat t lijkt..

FireCracker 20-06-2003 17:58

Citaat:

Blue Crystal Rose schreef op 20-06-2003 @ 16:58:
:confused:

Wie upt nou zo'n topic?

*lol* ik kwam er eigenlijk pas na een hele tijd achter dat het zo oud was... ahem.... :o

jouw avatar!! :D (y)

empyrian 20-06-2003 18:25

lol is die kneus nog maar 15?

x-spekkie-x 20-06-2003 18:33

afknappen op iemand die op tv heel leuk lijkt

nee :p
James Marsters is irl ook heel hot :o

x-spekkie-x 20-06-2003 18:36

Dit de echte site van Jim? :confused:

Hij kan echt niet spellen :D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.