Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe voel je je op relationeel gebied #75 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1646480)

Starsailorr 19-11-2007 21:38

Hoe voel je je op relationeel gebied #75
 
Want de vorige was weer vol, huh.


Oh en ik vind hem lief en morgen gaan we de hamster begraven met broertje. *aw.*

Secret Agent 19-11-2007 22:24

@Fizzle: Probeer eens wat minder op hem te leunen en ook om wat serieuzer met je vriendinnen te gaan praten. Wie weet kun je wel degelijk met ze praten, moet je er alleen nog achter komen. Vraag hem eens wanneer hij in een open bui is, of hij het echt niet erg vindt. Verder dan dat kom ik atm ook niet. Succes ermee! (y)

ot: Zijn smsje maakte me vrolijker dan eigenlijk zou moeten zijn.

Lilith 19-11-2007 22:31

Nou, hij is lief en mooi en aardig en leuk en geweldig goed voor mij.
Maar het is allemaal snel en haastig begonnen.
En daarmee ook een beetje instabiel en wankel.

En dat werkt een beetje door.
En dat maakt het moeilijk.

En mijn hart is ook nog een beetje gesloten, ik wil hem erin laten en sluiten en nooit meer laten gaan, maar is wel moelijk.

niña 19-11-2007 22:38

Hij is te goed voor me :o(y)

Starsailorr 19-11-2007 22:46

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 26433675)
@Starsailorr: Probeer eens wat minder op hem te leunen en ook om wat serieuzer met je vriendinnen te gaan praten. Wie weet kun je wel degelijk met ze praten, moet je er alleen nog achter komen. Vraag hem eens wanneer hij in een open bui is, of hij het echt niet erg vindt. Verder dan dat kom ik atm ook niet. Succes ermee! (y)

ot: Zijn smsje maakte me vrolijker dan eigenlijk zou moeten zijn.

Dat was waarschijnlijk niet voor mij maar voor Fizzle - Fluffy ;)

Secret Agent 19-11-2007 22:51

Citaat:

Starsailorr schreef: (Bericht 26433893)
Dat was waarschijnlijk niet voor mij maar voor Fizzle - Fluffy ;)

Hehe. Sorry. :o *wijzig*

Secret Agent 19-11-2007 22:54

En oh, ik ben een heks want ik kreeg een smsje van zn ex dat zijn (inmiddels ex)vriendin geld heeft gejat bij hen thuis. En ik vind het nog grappig ook. :o

Luna 19-11-2007 23:36

voel me al n paar dagen klote doordat ik hem met n ander zag en ik kan t niet uitstaan dat ik me er zo door voel. mn moeder kwam vandaag langs en vroeg meteen wat er was want blijkbaar zie ik er slecht uit:p eigenlijk wil ik alleen maar bij papa&mama op de bank zitten voor n paar dagen maar ik heb geen tijd(N)

Until My End 19-11-2007 23:48

Net 2,5 uur op msn met haar zitten praten. Ondat ze eigenlijk voorlopig geen contact wou, duurde t bij mij heel erg lang voordat ik eindelijk op enter had gedrukt en mij 'ey...' als bericht werd verstuurd. Verbasingwekkend ging t best goed eigenlijk. Wel raar om elkaar dan ineens zo te spreken. Heb haar gezegd dat het onwijs leeg en stil is hier, dat ik haar en heel veel kleine dingetjes (sms voor t slapen gaan bijvoorbeeld) mis en dat doet zij ook. We zijn het er ook allebei over eens dat het beter is dat we er mee stopte, al voelt het nu onwijs kut. Op de lange termijn is het beter. Ik was heel erg blij dat ik haar sprak, maar uiteindelijk komt dat toch het punt dat je merkt hou de ander nog bij je zit en konden we elkaar heel erg makkelijk raken met de kleinste dingen. Dat maakte het ook onwijs moeilijk om het gesprek te stoppen. Als het aan mij had gelegen was ik de hele nacht door blijven gaan, maar ik weet dat zij dat niet trekt en dat deed ze net dus ook niet. Woensdag heb ik 1 van de moeilijkste dingen ooit moeten doen en dat was haar voordeur achter mne dichtdoen en weglopen wetende dat het daarmee voorlopig compleet ten eindelijk was. Zoiets moeilijkst heb ik nog zo'n beetje nooit moeten doen en het deed me onwijs veel pijn dat ik het deed. Maar nu was het afsluiten van het gesprek dus ook weer onwijs moeilijk, omdat we allebei wisten dat dit voorlopig het laatste contact was. En dan merk je weer heel erg hou diep je bij elkaar zit. Je probeert het 'gesprek', dat nu niet meer was geworden als een paar losse woorden heen en weer, te rekken. Maar uiteindelijk moet het wel en heeft ze nog een onwijs lieve zin gestuurd waarna ze meteen offline ging... We weten van elkaar dat we het onwijs moeilijk hebben op deze momenten en dat we er in principe ook voor elkaar zijn, maar we moeten zonder elkaar verder. Hoe ongelovelijk moeilijk dat nu ook ff is...

Metal 20-11-2007 00:15

Citaat:

Luna schreef: (Bericht 26434351)
voel me al n paar dagen klote doordat ik hem met n ander zag en ik kan t niet uitstaan dat ik me er zo door voel. mn moeder kwam vandaag langs en vroeg meteen wat er was want blijkbaar zie ik er slecht uit:p eigenlijk wil ik alleen maar bij papa&mama op de bank zitten voor n paar dagen maar ik heb geen tijd(N)

({)!

Arenda 20-11-2007 04:09

Citaat:

Until My End schreef: (Bericht 26434443)
*knip*

Nu weet ik alle detals niet, maar voor mij, als je nog zoveel om elkaar geeft, waarom vecht je er dan niet voor?

Arenda 20-11-2007 04:11

Met mij ok.Ik ben zo onzeker, ik denk telkens dat als hij op msn niet uberlief doet, of oid dat hij het uit gaat maken, of dat het fout zit.

Bla, ik heb ook eigenlijk meer bevestiging nodig denk ik dan dat hij geeft, want dat ligt gewoon niet in zijn karakter. Ik had dat de eerste twee jaar van onze relatie niet zo, we konden elkaar dan 5 dagen niet spreken en ik had daar geen probleem mee. En nu ben ik al onzeker als ik twee dagen niets hoor.

Neko* 20-11-2007 06:36

Hij is lief, zo lief. <3 En hij gaat mijn mams helpen donderdag met sjouwen omdat ze dat niet goed kan zonder daarna echt heel veel pijn te hebben. Ze had iets op haar voet laten vallen gister, en ze liep gewoon mank ervan. Zegt hij tegen dr: "als je dr morgen nog zo'n last van hebt, moet je wel naar de dokter hoor." Gaat ze nog doen ook. En dat terwijl 't broertje en ik altijd eeeeuwen moeten zeuren als we vinden dat ze naar de dokter moet. Haha. :D

En yay, vanavond uit eten! Met 3 vriendinnen. Heb ik echt zin in. Even geen andere dingen aan m'n hoofd, gewoon gezelligheid. :D

Oh, en ik kan niet wáchten tot het weekend is! :o

Dott 20-11-2007 07:03

Ik ben zo in de war, bang, ik weet het allemaal ff niet meer.
Als ik hem spreek is het allemaal zo lief en schattig en voelt het heel erg vertrouwd, maar als ik hem niet spreek dan ga ik nadenken en twijfelen enzo.
En dan is er natuurlijk ook nog het aspect van afstand, en het aspect van iemand anders moeten teleurstellen en dat haat ik zo erg!
Maar onze tijd samen was wel fijn, al was het kort.
Ik denk dat ik morgen gewoon moet kijken hoe het gaat, en dan kijk ik wel verder... Ik begin gewoon een fobie voor relaties te kweken hiero..

WolterB 20-11-2007 07:51

Rustig en stil.

Ik wil ook wel weer eens wat aandacht :o

Miek 20-11-2007 08:10

Bij hem voel ik me toch zo fijn :)

Fayette 20-11-2007 09:07

Ja, ik zei dat we elkaar maar beter met rust konden laten zolang hij er nog niet helemaal uit is. Maar ik mis hem nu al en volgens mij heb ik hem gisteren nog met mijn zatte kop gesmst ook..:'(

drukknoopje 20-11-2007 09:14

Hij is echt heel lief :bloos:

Ohmygosh! 20-11-2007 09:50

Hij is heel lief en morgen gaan we pannekoeken maken en schaatsen en hij blijft slapen en daar ben ik heel blij mee :) Ik weet gewoon dat het goed zit tussen ons, maar toch blijft die onzekerheid hangen.

Oja en mijn ex gaat zich bekeren, hij wordt moslim. Dat was best raar om te horen, maar volgens mij heeft hij nu zijn antwoorden gevonden.

Get Psycho 20-11-2007 10:19

vriendje komt zo langs op mn werk. Hij is vandaag en morgen vrij en wilde hij dus naar huis. Maar gisteren geen gesprek gehad omdat zn hoofd er niet naar stond. Dus wilde ik dat vanaaf doen, maarja dan istie thuis. Dus komtie zo maar hier naar toe. We weten beide wel dat t niet goed zit, dus zal geen lang gesprek zijn!

Magican 20-11-2007 10:20

Ja, verliefd

I C U 20-11-2007 10:24

Me @ lovesongs. :o Ach ja.

Arwyn 20-11-2007 10:35

Tsja, super!
Kunnen gewoon over alles praten, hebben lol samen, na 9maandjes nog steeds verliefd...
Hoop dat ik 'm vanaaf weer ff kan zien!!

Dusjcrib 20-11-2007 11:01

Om het topic makkelijk terug te vinden:

Goed, supergoed. Hij is lief voor me en ik ben lief voor hem.

Daydream-ster 20-11-2007 11:22

Goed :D We zitten op 1 lijn, ook wat betreft de toekomst. Soms is het gek om daarover na te denken, zeker nu mijn neef en zijn vriendin kinderen (tweeling :D) krijgen... Als ik dan denk hoelang zij samen zijn, dan hadden wij er ook al kunnen hebben en en en, nee, daar is het nog te vroeg voor.. Gisteren zei hij; 'Over een jaartje of vijf'. Eens zien of we dat redden ;)

Freyja 20-11-2007 12:14

Ik moet maar weer gaan daten ter afleiding.. eens zien wat er donderdag allemaal gebeurt.

Rob 20-11-2007 12:41

Citaat:

Dusjcrib schreef: (Bericht 26435547)
Om het topic makkelijk terug te vinden

Dat. :o
Aangezien ik altijd op het post-icoontje let om de thread makkelijk terug te vinden. :D

Dott 20-11-2007 14:04

pff.. het ene moment voel ik me verliefd, en dan is het weg.. hallo, hart.. wat wil je nou?

Get Psycho 20-11-2007 14:58

Nou het is dus uit. Hij vatte het niet erg goed op. Logisch natuurlijk..maargoed. Niet te lang bij stil blijven staan!

Miek 20-11-2007 15:05

Citaat:

Dott schreef: (Bericht 26436643)
pff.. het ene moment voel ik me verliefd, en dan is het weg.. hallo, hart.. wat wil je nou?

over wie heb je het nou? :o

Neko* 20-11-2007 15:29

Broertje doet niet echt slimme dingen. Spijbelt veel, maakt afspraken om zich er niet aan te houden, liegt, en kwetst mama met dit alles. Ik snap dat hij ervan baalt dat hij niet nog Havo kan gaan doen nu, en dat hij dit jaar moet afmaken, maar mams heeft er écht alles voor geprobeerd! En als hij dan zegt dat hij dit jaar dan wel afmaakt en niet meer zou spijbelen (aangezien hij van school wordt getrapt als hij dat nog 1 keer zou doen) en wat meer inzet zou tonen en het vervolgens niet doet, vind hij 't nog raar ook dat het mams kwetst. :s Ik maak me zorgen, om allebei..

Beetje kutsituatie op 't moment thuis dus. Vanavond uit eten met vriendinnen, maar heb nog helemaal geen zin. Voel me rot omdat ik 't idee heb dat ik geen van beide kan helpen en ik 't zo graag wil. Ik wil zó graag de situatie thuis veranderen, iets doen waardoor m'n broertje weer wat positiever in 't leven staat en in ziet dat wat hij doet echt stóm is; iets doen waardoor mijn mams niet altijd ontzettend veel pijn heeft en pffff. 't is gewoon kutkutkut. :(
Ik wil 'n knuffel...

Lilith 20-11-2007 16:48

Jezus, ondanks dat ik verhuisd ben, betekent dat nog niet dat ik niet wil weten hoe t met mn zusje is. Ik krijg helemaal niets meer te horen over haar en niemand wil me wat vertellen. Ze roeit niet meer (dat deed ze eerst 6x in de week) en ze moet naar Amsterdam voor iets en ik weet helemaal niets erover. Het is godverdomme wel mn zusje ja!

Kitten 20-11-2007 16:51

Citaat:

death-tears schreef: (Bericht 26437411)
Broertje doet niet echt slimme dingen. Spijbelt veel, maakt afspraken om zich er niet aan te houden, liegt, en kwetst mama met dit alles. Ik snap dat hij ervan baalt dat hij niet nog Havo kan gaan doen nu, en dat hij dit jaar moet afmaken, maar mams heeft er écht alles voor geprobeerd! En als hij dan zegt dat hij dit jaar dan wel afmaakt en niet meer zou spijbelen (aangezien hij van school wordt getrapt als hij dat nog 1 keer zou doen) en wat meer inzet zou tonen en het vervolgens niet doet, vind hij 't nog raar ook dat het mams kwetst. :s Ik maak me zorgen, om allebei..

Beetje kutsituatie op 't moment thuis dus. Vanavond uit eten met vriendinnen, maar heb nog helemaal geen zin. Voel me rot omdat ik 't idee heb dat ik geen van beide kan helpen en ik 't zo graag wil. Ik wil zó graag de situatie thuis veranderen, iets doen waardoor m'n broertje weer wat positiever in 't leven staat en in ziet dat wat hij doet echt stóm is; iets doen waardoor mijn mams niet altijd ontzettend veel pijn heeft en pffff. 't is gewoon kutkutkut. :(
Ik wil 'n knuffel...

Meisje toch *knuf*

OT: Ik voel me wel goed. Ik sta niet te springen van overlopende blijdschap, maar dat kan ook komen omdat ik het koud heb... maar raam dicht vind ik ook zo overdreven :S

Lilium 20-11-2007 17:26

Mijn vriendje komt vanavond, nadat hij gewerkt heeft, naar me toe. Dan ligt hij rond een uur of half een gewoon naast me in mijn bed. Wat heerlijk.

Dott 20-11-2007 18:43

Citaat:

Miek schreef: (Bericht 26437161)
over wie heb je het nou? :o

De ver weg ex :P

Dott 20-11-2007 18:44

Citaat:

death-tears schreef: (Bericht 26437411)
Broertje doet niet echt slimme dingen. Spijbelt veel, maakt afspraken om zich er niet aan te houden, liegt, en kwetst mama met dit alles. Ik snap dat hij ervan baalt dat hij niet nog Havo kan gaan doen nu, en dat hij dit jaar moet afmaken, maar mams heeft er écht alles voor geprobeerd! En als hij dan zegt dat hij dit jaar dan wel afmaakt en niet meer zou spijbelen (aangezien hij van school wordt getrapt als hij dat nog 1 keer zou doen) en wat meer inzet zou tonen en het vervolgens niet doet, vind hij 't nog raar ook dat het mams kwetst. :s Ik maak me zorgen, om allebei..

Beetje kutsituatie op 't moment thuis dus. Vanavond uit eten met vriendinnen, maar heb nog helemaal geen zin. Voel me rot omdat ik 't idee heb dat ik geen van beide kan helpen en ik 't zo graag wil. Ik wil zó graag de situatie thuis veranderen, iets doen waardoor m'n broertje weer wat positiever in 't leven staat en in ziet dat wat hij doet echt stóm is; iets doen waardoor mijn mams niet altijd ontzettend veel pijn heeft en pffff. 't is gewoon kutkutkut. :(
Ik wil 'n knuffel...

meissiej :( kan ik iets voor je doen? je kunt me altijd bellen he meissiej?? fee bad for you.. wish I could help.. als je ff uit huis wilt zijn ben je welkom he?

oh ot: ik heb vandaag een strijkplank, strijkijzer en waterkoker gekocht.. nu nog een huis :p

*** 20-11-2007 19:30

Pff ik kan niet lachen met de mensen om me heen -O-
Op eentje na, maar daar zitten haken en ogen aan...
Ik kan het wel alleen,
maar lachen doet een mens goed!

snoopy 20-11-2007 19:41

Wij zijn erg lief voor elkaar. En ik heb al weken niet in het logeerbed geslapen. Ben echt blij dat we geleerd hebben goed te kunnen slapen samen. Ik vind het fijn om naast hem wakker te worden (naast hem in slaap vallen ook, maar dat gebeurt niet zo vaak aangezien meneer vaak veel later naar bed gaat dan ik)

fizzle-fluffy 20-11-2007 20:00

Ik hou zo zo zo zo zo zo zo veel van hem :bloos:
en ik hoop maar dat hij ook maar een fractie daarvan voor mij voelt :bloos:

stout! 20-11-2007 20:09

Soms denk ik even dat ik hem niet meer mis. En dan heb ik hem aan de telefoon en voelt het weer zo goed. Ben benieuwd hoe het is straks als hij er weer 'gewoon' is, ben bijna vergeten hoe dat voelt.

Ik was nog een beetje onzeker over de (pittige) master waar ik aan ben begonnen maar heb een 7,7 gehaald voor toets dus was heel blij, en hij was trots op me :). Ik ook op mezelf, heb nog nooit zo hard gestudeerd.
Dus t gaat goed, soms is t een beetje saai om zo goed bezig te zijn (veel studeren, sporten en vroeg opstaan, weinig drinken en uitgaan) maar het is wel bevredigend ergens. Als hij er is ga ik in ieder geval veel langer in bed liggen en lekker onverantwoordelijk doen, dat is gewoon veel leuker met hem.

Calvin Jr. 20-11-2007 20:12

Citaat:

snoopy schreef: (Bericht 26439600)
Wij zijn erg lief voor elkaar. En ik heb al weken niet in het logeerbed geslapen. Ben echt blij dat we geleerd hebben goed te kunnen slapen samen. Ik vind het fijn om naast hem wakker te worden (naast hem in slaap vallen ook, maar dat gebeurt niet zo vaak aangezien meneer vaak veel later naar bed gaat dan ik)

-O-

OT: Geweldig. Kerstvakantie wordt goed.

Thee Muts 20-11-2007 20:14

Jeetje, volgende week zijn we 3,5 jaar samen en nog steeds kijken we allebei weer uit naar het samen in slaap vallen 's avonds en worden we helemaal blij van een sms van elkaar. Ik wist niet dat zoiets bestond :)

Gaara 20-11-2007 20:31

Goed, deze week een jaar bij elkaar <3 :bloos: En samen uit gaat top, voor herhaling vatbaar enzo :cool: En het is vet dat dr beste vriendinnetje een (nieuw) tof vriendje heeft die van dezelfde muziek houdt als ik :P

Signy 20-11-2007 20:36

hij was drnet heel schattig aan de foon.
nog tot volgende week vr wachten. :(

Inflammae 20-11-2007 20:38

ze is ziek... maar wel lief

ilse 20-11-2007 20:50

Citaat:

Arenda schreef: (Bericht 26434808)
Nu weet ik alle detals niet, maar voor mij, als je nog zoveel om elkaar geeft, waarom vecht je er dan niet voor?


als dat toch eens kon.. maar het kan niet...

Starsailorr 20-11-2007 20:52

Muahaha het broertje van mn ex is op tv. (y) Wat een koddig knulletje, ookal is ie eh nogal wat jaartjes ouder dan ik.

Vanochtend was ie dr al rond negen uur, lekker knuffelen en tv kijken en we zijn zo'n walgelijk verliefd stel, en het lijkt alleen maar erger te worden. :bloos:

Kben gestressed door school, door het feit dat ik sinterklaas bij hem thuis heb moeten verplaatsen, door het feit dat ik ziek ben geweest en daarom veel gemist heb, door s interklaas, door kerst. Het enige wat ik nu wil is een fijne kerstvakantie met hem. Fijn bij de boom zitten met lichtjes en knuffelen en prrr. Ik vinnem zo lief.. Oh en ik heb zn tshirt en dat vind ik stiekem heel lekker ruiken :bloos:

Rob 20-11-2007 20:53

Citaat:

Gaara schreef: (Bericht 26440210)
Goed, deze week een jaar bij elkaar <3 :bloos: En samen uit gaat top, voor herhaling vatbaar enzo :cool: En het is vet dat dr beste vriendinnetje een (nieuw) tof vriendje heeft die van dezelfde muziek houdt als ik :P

Je hebt trouwens PM op je Zao account. ;x

OT: Goed! Alleen jammer dat ze zo ver weg woont.

Missy1234567890 20-11-2007 21:16

>333 :)
Het is dat ik af en toe toch echt thuis moet zijn, maar anders woonden we zowat samen.

ST*R 20-11-2007 21:28

Ik weet echt niet wat ik met hem moet, wel of geen contact? En mn vriendin heeft gelijk, hij gaat me pijn doen. Maarja hij is leuk..


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.