Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   sex op de achterbank (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=645738)

irulio 29-10-2003 20:53

sex op de achterbank
 
ik had sex op de achterbank van mijn vriendins auto maar nu schijnt haar bekleding van haar autootje vies te zijn van mijn eeh afscheiding, ik vind het wel geil, zij niet en is nu boos en nu is onze relatie op hoogspanning, wat moet ik doen? :eek: :eek:

Dark Angel 29-10-2003 20:56

Netjes d'r achterbank schoonmaken natuurlijk! En voortaan een handdoek of plaid in de auto leggen voor dat soort gevallen.

irulio 29-10-2003 21:04

ik vind het gwoon geil dat het er zit, als een soort reminder ofzo snapje?

Reverend 29-10-2003 21:08

Als je het zo geil vindt, waarom lik je het er dan niet gewoon af? Dat is nog veel geiler.

Argantonis 29-10-2003 21:13

stabiele relatie heb je. maar je kickt op wel op vreemde dingen moet ik zeggen. you are the weakest link. goodbye.

l_vida_l 29-10-2003 21:36

hmm lekker voor degene die nog op je achterbank moeten zitten..

als je het als remember wilt bewaren doe het kwakkie dan in een bakkie.. en niet op de achterbank laten zitten..

maak het gewoon schoon joh doe niet moeilijk en gebruik voortaan een handdoek..

Tiņo 29-10-2003 22:00

heh, jakkie , volgende keer doe je je kwakkie in een zakkie, en als je wil dan likt je vriendin het vast wel van je takkie, of uit het zakkie,maar ja das een makkie... :rolleyes:

AngelLena 29-10-2003 22:51

Citaat:

irulio schreef op 29-10-2003 @ 21:53:
ik had sex op de achterbank van mijn vriendins auto maar nu schijnt haar bekleding van haar autootje vies te zijn van mijn eeh afscheiding, ik vind het wel geil, zij niet en is nu boos en nu is onze relatie op hoogspanning, wat moet ik doen? :eek: :eek:
Alleen om zo'n stom klein vlekje? Sjonge wat een heissa om niks. Je hebt tegenwoordig hele goede bekledingreinigers die ook meteen geurtjes verhelpen. Lekker moeilijk doen om je relatie op spel te zetten terwijl je ook kan kiezen voor 10 euro uitgeven en er maar klaar mee zijn en duidelijk te maken dat het niet voor herhaling vatbaar is...

Warsocket 29-10-2003 23:08

Citaat:

tinjooo schreef op 29-10-2003 @ 23:00:
heh, jakkie , volgende keer doe je je kwakkie in een zakkie, en als je wil dan likt je vriendin het vast wel van je takkie, of uit het zakkie,maar ja das een makkie... :rolleyes:
ons poëtisch talent :rolleyes:

DeathKnight 29-10-2003 23:31

als je even het profiel van die sjakie bekijkt zou je als 'forumdwaas' het idee kunnen krijgen dat die user nix dan onzin post.

perseus 30-10-2003 00:04

Citaat:

AngelLena schreef op 29-10-2003 @ 23:51:
Alleen om zo'n stom klein vlekje? Sjonge wat een heissa om niks. Je hebt tegenwoordig hele goede bekledingreinigers die ook meteen geurtjes verhelpen. Lekker moeilijk doen om je relatie op spel te zetten terwijl je ook kan kiezen voor 10 euro uitgeven en er maar klaar mee zijn en duidelijk te maken dat het niet voor herhaling vatbaar is...
Ging het er niet meer om dat hij wil dat het er blijft zitten?

Hoe dan ook, dit is nep.

Louis Armstrong 30-10-2003 13:55

Ik heb me ooit eens laten vertellen dat condooms niet alleen beschermen tegen ziektes, maar het kwakje ook nog eens opvangen, zodat het niet op de bekleding van een auto komt.

Miss Jones 30-10-2003 14:45

Citaat:

irulio schreef op 29-10-2003 @ 21:53:
ik had sex op de achterbank van mijn vriendins auto maar nu schijnt haar bekleding van haar autootje vies te zijn van mijn eeh afscheiding, ik vind het wel geil, zij niet en is nu boos en nu is onze relatie op hoogspanning, wat moet ik doen? :eek: :eek:
wel met je vriendin?? als dat niet het geval is, kan ik haar begrjipen, was je vriendin wel je lotgenoot dan zou ik wat in de weer gaan met een sopje, haar vriendelijk toeknikken en voortaan jou auto gebruiken.

Alicia Silverstone 30-10-2003 14:46

Ik geloof er niets van dat je relatie door zoiets op het spel kan komen te staan. Zij was er toch ook bij, toen je daar sex had.. neem ik aan?

Nou ja, ik zou zeggen.. verras haar en maak het weer schoon!

Iig vind ik dit niet echt serieus, deze gaat dicht.. sorry..


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.