Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
-kon nooooit dictator worden -kon nooooit alle buitenlanders vergassen -zou nooooit de vrije hand hebben gehad als je ze tegen mekaar afzet lijken ze ineens niet meer op elkaar (behalve op het durven zeggen dat er iets aan buitenlanders gedaan moet worden, iets waar meer dan half nederland het mee eens is, daarom hebben we nu een centrumrechtse regering), in dit geval was het gewoon een geval van politieke smaad, smaakloos en onnodig borst en bin laden hebben ook veel met elkaar te maken, de naam begint allebei met een B!
||
Citaat:
|
Hitler had een psychologische stoornis.
Mischien kan hij wel de vertegenwoordiger van het kwaad genoemd worden maar voor alles wat hij veroorzaakt heeft was hij zeker niet alleen. Er zijn op dit moment nog steeds mensen die hetzelfde denken. Het gaat dus niet om de persoon maar om een mentaliteit die de kans krijgt tot uiting te komen. P.S. wisten jullie dat de grootmoeder van Hitler Joodse was? |
![]() |
|
Hitler is een demonstratie van dat je nooit sterk bevooroordeelde mensen in belangrijke posities moet zetten, zeker geen geestelijk labiele. Zelfde geldt voor Stalin en Mao, en voor Pol Pot, enz. Ik zie Hitler als één in een reeks van voorbeelden van hoe het niet moet.
||
Citaat:
|
Voor dat je dit leest moet je begrijpen:
- Ik steun niet de ideeen van adolf Hitler - Ik ben tegen racisme - Zie het vergassen van joden tot de grootste misdaad tegen de mensheid ooit. Maar Adolf Hitler had ook goede kanten (deze dingen waren ook al voor het begin van WOII) - Maakten een verdeeld volk weer 1. - Haalde duitse economie uit een slop - Zorgde dat elke duitser een baan had - eten op de plank
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat je elementen van personen wel met elkaar mag vergelijken. Bijv. karaktertrekjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en daarbij iedereen heeft het over hitler heeft zoveel miljoen joden vergast ,maar wat te denken van die ss comandanten die waren ook geen lieverdjuhs. en dan heb je ook nog dat hitler meer dan 75% van WOII in de zwitserse bergen zat in zijn buitenhuis ,en af en toe een krabbeltjuh onder iets zette en zo nu en dan in het openbaar kwam om een toespraak te houden. dus der zijn zeker goede maar ook slechte kanten aan hitler net als ieder mens.
Ze beginnen altijd het journaal met ‘goede avond’ en leggen daarna uit waarom het niet zo is Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 12:41. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Hitler was helemaal niet joods,dus ook zijn ma niet en oog zijn grootma was niet joods,dit is achterhaalde bull shit.
Hitler had een eerlijk proces gekregen als ie zichzelf niet had opgehangen netzoals die Eichmann,die heeft ook een eerlijk proces gekregen.Ze hadden de oorlogsmisdadigers kunnen martelen ,hebben ze niet gedaan.Het gign zelfs zover dat toen ze Eichmann ontvoerden voor een (eerlijk!)proces het geen Europeanen mochte zijn omdat die wraak op hem zouden kunnen nemen. 1 ding,de joden zijn de grootste slachtoffers maar we hebben ook nog zigeuners,gehandicapten enzovoorts,dezen werden ook emarteld en vermoord. De geschiedenis is wel veranderd ,zal ik je een voorbeeld geven :Amsterdam ,vroeger het Jeruzalem van het westen ,wat is er nu nog over van die hele gemeenschap ik kan je melden niet veel.Overal waren er Kehillos(gemeenschappen)in de meet vreemde dorpjes en kleine steden stonden synagoges en dat soort dingen.De meeste Europese famillies zijn vermoord of verhuisd naar Israel of Amerika. Het is precies zoals in schindlers list op het eind ![]() Schindler was door WOII alles kwijt geraakt,de Schindler joden regelden dingen voor hem,ze waren hem eeuwig dankbaar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |