Als je vaak tijdens het vrijen van standje wisselt, kan ej het dan we lmet een condoom doen. nou ja ik bedoel moet je het condoom dan elke keer vasthouden als de penis uit de vagina gaat?
enne "slijt" ie niet extra hard van al dat gewissel van standjes?
het lijkt me erg lastig als je elke keer als je van standje wisselt die condoom moet vasthouden en het lijkt me ook heel onromantisch....
x
Ik denk dat je een standaard condoom alleen kan 'verslijten'als je anaal gaat, of als je er met 'scherpe' dingen tegenaan komt.
Dus verschillende standjes kan hij makkelijk aan.
Slijten zal wel niet alleen is het bij wisselen van standjes zo dat het niet te lang moet duren anders is je pik dalijk weer slap en heb je niks meer aan de condoom......
wat is er onromantisch en lastig aan om het condoom een beetje vast te houden dan...? Als-ie eenmaal omzit en de penis blijft hard dan valt-ie heus niet zo makkelijk af dat je erin moet gaan knijpen of moeilijk doen ofzo...
trumpetlover schreef op 19-12-2003 @ 15:47: Ik denk dat je een standaard condoom alleen kan 'verslijten'als je anaal gaat, of als je er met 'scherpe' dingen tegenaan komt.
Dus verschillende standjes kan hij makkelijk aan.
condooms die goekgekeurd zijn mag je ook anaal gebruiken (ook al zijn het geen speciale anale condooms)
dus die "slijten" ook niet
tenzei je ze 10x gebruikt maar dat is niet de bedoeling van condooms he