Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 18:52
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Ik heb vaak dromen.... Mijn meest aparte droom is dat ik mei n een donkere grot bevond... en daar gemarcheer aan hoorde komen... Het waren reuze mieren met geweren die recht op liepen... ik was heel bang en verborg me achter een rotssteen...
Toen ze voorbij waren liep ik de gang in waar zij vandaan kwamen.... en ik zag een reuzegroot soort Aula.... met allemaal gangen.. en toen ging helaas me wekker
__________________
http://www.pimmy.tk !!! Its not about the story you wrote, its about the pencil that wrote it!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 19:05
Verwijderd
teveel de clip Links-2-3-4 van Rammstein gezien of zo?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 19:21
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
Citaat:
Milk schreef:
teveel de clip Links-2-3-4 van Rammstein gezien of zo?
lol
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 19:46
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
mijn droom die hopelijk ook werkelijkheid wordt is volgende zomer 3 maanden werken op een camping. In nederland of in duitsland. Ligt aan welke eisen de HTRO stelt voor mijn toelating
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:01
Verwijderd
Citaat:
simple creed schreef:
mijn droom die hopelijk ook werkelijkheid wordt is volgende zomer 3 maanden werken op een camping. In nederland of in duitsland. Ligt aan welke eisen de HTRO stelt voor mijn toelating
en daar droom je 's nachts van?

al mijn dromen vind ik wel interessant... de laatste droom die ik me kan herinneren, van vorige week donderdag, is de volgende:

ik zit op een picknickkleedje met rode ruitjes, dat op heel groen gras ligt, langs een rivier, samen met een jongen uit m'n klas en met mijn fantasievriend van toen ik klein was. In de rivier zwemmen twee mannen, ik ken ze niet. Ze zijn allebei volledig gekleed. Van links komen vijf zwanen aangezwommen. Ze zijn echt reusachtig, minstens drie meter hoog. Ze zwemmen in een omgekeerde v, dus zo: /\, heel langzaam en heel statig. Als ze bij de mannen aankomen blijven ze gewoon doorzwemmen. Een van de mannen trekt een zwaard en hakt met één haal alle hoofden van de ganzen af. De hoofden vallen in slow motion in het water. De lichamen van de zwanen zwemmen gewoon door, maar komen steeds dieper in het water te liggen tot ze helemaal onder zijn.

dat was het
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:04
the tourist
the tourist is offline
Ik zal mijn droom van vannacht maar niet vertellen.......

Of je moet misselijk willen worden.......
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:54
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik kan me toevallig een droom van vannacht voor de geest halen

ik ben mijn pas nieuwe schoenen kwijt geraakt op lowlands omdat ik ze onder mijn tas had hangen aan de veters.
toen raakte ik er 1 kwijt en ff later heb ik de 2e maar weggepleurd.

nou droomde ik dat ik die ene kwijt was geraakt, naar die schoen ben weze zoeken maar niet kon vinden. toen heb ik mijn 2e schoen weggepleurd en je raad het al... ik vond die andere weer

toen werd ik wakker
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:17
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Toen k 8 was heb ik een droom gehad
die droom schreef ik op en nu is het mijn levensdoel...
Als ik die droom op film heb uitgebracht is mijn leven compleet
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 22:06
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
de laatste (mooie) droom die ik me kan herinneren, stond ik in een woestijn met rood zand en de lucht was blauw-groen. In de verte zag je zandstormen die vlak voor me neus weer gingen liggen. Verderop zag ik een raar muurtje wat half ingestort was. Achter dat muurtje stond een groot huis, verstopt in het zand.

In tegenstelling tot andere dromen die ik heb, zag deze er levendig en gedetailleerd uit. Dat vond ik gewoon een mooie droom
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
1 die ik vroeger vaak had, dat 'n volkswagen beetle ons uit ons huis zou verdrijven, echt heel vaag :/
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:45
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
ik droom vaak dat ik kan vliegen...... in het begin van m'n droom vlieg ik gewoon door te zweven en gaat et allemaal makkelijk enzo...... maar op het eind moet ik oppeens heel hard met m'n handen klapperen en kom ik met moeite omhoog

ik heb ook welles gedroomd dat ik heel stoer op een paard rond aan het rijden was..... maar op het eind van m'n droom had mijn paard oppeens trappers en moest ik trappen om vooruit te komen.... dat soort vage shit heb ik altijd
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
mijn meest fascinerende droom is die waarin ik droomde dat ik op m'n eigen begrafenis was. das echt onwijs raar!!
maar goed, die zal nooit uitkomen natuurlijk...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:03
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Citaat:
linda85 schreef:
mijn meest fascinerende droom is die waarin ik droomde dat ik op m'n eigen begrafenis was. das echt onwijs raar!!
maar goed, die zal nooit uitkomen natuurlijk...
dat heb ik ook wel eens gedroomd, paar jaar geleden.
Ik wilde mezelf weer opgraven, om anderen te laten zien dat ik nog leef ofsow
Best wel vaag
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:34
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
het leukste zijn de dromen waarin ik kan vliegen..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:20
Verwijderd
Hmm..Ik als kleine hummel in een donker kamertje met enge mannen die mij ontvoerd schenen te hebben?
Of dat ik als volwassen vrouw de liefde bedrijf met een man boven een broodwinkel in het centrum?!?!?
Echt raar allemaal, maar wel tegelijkertijd erg fascinerend.
Heb nog wel meer van zulke dromen, maar ja, dan blijf ik bezig..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:39
mad operator
Avatar van mad operator
mad operator is offline
die ene... dat ik daarna wakker werd... uhmm ben em effe vergete...
__________________
Iedereen moet ergens in geloven-Ik geloof dat ik nog een biertje neem
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 07:48
Verwijderd
Citaat:
mad operator schreef:
die ene... dat ik daarna wakker werd... uhmm ben em effe vergete...
hehe, klinkt bekend... word je wakker met iets van 'woo bijzondere droom, die moet ik onthouden'...

en een paar uur later ben je m al kwijt
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 09:41
Rufus
Rufus is offline
Eehm dat ik in de rij stond voor een discotheek, en dat ik toen ineens op een gozer (collega) van mij begon in te rammen. (je moet weten dat ik een heel zachtmoedig mens ben en nog nooit iemand geslagen heb (nou ja bijna nooit) toen kwam er een goeie vriend van mij en die sloeg mij toen weer. daarna ging ik met 2 meiden naar huis erg vreemd.

en ja ook gedroomd dat ik naar bed ging met een klasgenoot van me maarja dat is weer een andere categorie forum. vreemd vreemd vreemd.
__________________
God Did NOT create Mankind Mankind created God
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.