Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 12:27
*Soull*
*Soull* is offline
ik merk dat heel veel meiden bij mij op school heel erg met hun gewicht bezig zijn. Ze moeten net zo'n perfect figuur hebben als een fotomodel. Wat ze zich niet realiseren is dat je een perfect figuur hebt of niet. Welk figuur je ook hebt, je kan het mooier of lelijker maken door af te vallen of aan te komen, maar ik ben van mening dat dun niet iedereen mooi staat. Soms vind ik het gewoon lelijk en vind ik dikke mensen veel mooier.

Wat vinden jullie van dit ideaalbeeld dat de westerse maatschappij ons opdringt???

Kiss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2002, 13:40
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Ik heb niet echt het gevoel een ideaalbeeld opgedrongen te krijgen... Ik vind juist dat we hier in Nederland vrij goed omgaan met verschil in postuur en uiterlijk.

Zelf ben ik vrij stevig, maar dat hoort gewoon zo ('k ben ook klein, en dik en klein staat gezellig zeggen veel mensen ). Ik ga heus niet af proberen te vallen door de posters en foto's van andere mensen te zien.
Ik denk dat je alleen voor zoiets streeft, omdat de mensen er op die foto's ook zelfverzekerd uit zien. Als je een vrij stevige vrouw op een voorkant van een bald zet, en haar breed laat lachen en zelfverzekerdheid uit laat stralen, zal het effect anders zijn.
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:04
Verwijderd
ik vind het helemaal verkeerd dat mode beeld, alhoewel ik wel t idee heb dat t veranderd dat het meer een zandloper figuur wordt dan een latfiguur.

Maar persoonlijk vind ik het mooier als een meisje een vrouwlijk figuur heeft, en dat dunne dingen niet.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:18
lakyie
lakyie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik vind het helemaal verkeerd dat mode beeld, alhoewel ik wel t idee heb dat t veranderd dat het meer een zandloper figuur wordt dan een latfiguur.

Maar persoonlijk vind ik het mooier als een meisje een vrouwlijk figuur heeft, en dat dunne dingen niet.
Volgens mij is het ideaal beeld van dun dunner dunst idd aan het verdwijnen. Ik zie steeds meer vrouwen en meisjes die een "natuurlijk" figuur hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:05
Verwijderd
ik vind ook dat het bij je moet passen.
Dun vind ik sowieso niet mooi.
Slank met precies op de juiste plaatsen genoeg vet vind ik wel mooi.
En mollig vind ik ook wel mooi.
Dat ideaalbeeld vind ik gelul. Al die broodmagere modellen....en als je hier op het forum meningen van jongens leest vinden de meesten dat dunne ook niet mooi.
Ik snap iig niet dat meiden zo graag dun willen zijn, jah als je echt dik bent is t logisch dat je wilt afvallen, maar sommigen overdrijven het echt.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 21:54
Verwijderd
Ik vind het fout, maar ik moet zeggen dat ik een pesthekel heb aan mijn figuur van het vet op mijn buik (en ik ben bij lange na niet te dik, 1.65 en 55 kg...). Ik durf nauwelijks in bikini... En voel me er sneu om.

Tja, ik weet ook nie wat ik er mee moet...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 10:48
Gwen H.
Gwen H. is offline
Als je in de twintig bent wordt dun zijn helemaal niet geaccepteerd, weet ik vanuit mijn omgeving.

Dus voel je nou maar lekker in het lijf waar je in zit, vrouwen met rondere vormen die er mooi uit zien zijn toch veel aantrekkelijker?!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:22
kirsten
kirsten is offline
Wel er zijn nu eenmaal mensen die een dikker natuurlijk buikje hebben dan de ander of meer cellulitis hebben dan de ander (iets waar je nooit vanaf komt, ookal doe je de hele dag aan fitness of smeer je er alle cremes op die je kan vinden...) Ikzelf heb ook een buikje, maar ik maak me er geen zorgen over. Heb ook cellulutis, moet mijn vriend maar tevreden mee zijn.
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:38
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ekki en ik zijn beide van mening dat dit bericht beter op lifestyle past..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:44
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Pff...toch zou ik er een hoop voor doen zo'n perfect figuurtje te hebben..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:10
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Pff...toch zou ik er een hoop voor doen zo'n perfect figuurtje te hebben..
toch zou.. Uhm wil je daar mee zeggen dat je dat perfecte figuurtje al hebt? Of zegmaar te lui/niet genoeg doorzettings vermogen hebt om het te krijgen?

Tuurlik als ik reclameposters oid, zie met bloedmooie meisjes, heb ik ook zo iets van wouw was ik maar zo. Make-up en m'n haar doe ik wel regelmatig zo dat, dat in boekjes/posters staat, gewoon omdat ik dat mooi vind.
Afvallen ga ik niet doen, ten eerste ik houd veel te veel van lekker eten, bovendien heb ik zo'n zandloper figuurtje, dus ik vind het ook niet nodig. Tuurlijk ik let wel op dat ik genoeg beweeg en niet te ongezond ga eten, maar om nou speciaal op dieet te gaan, gaat te ver vind ik.
Je moet je zelf op een gegeven moment ook kunnen accepteren zoals je bent, dan ben je veel gelukkiger (denk ik) dan op allerlei onmogelijke manieren die paar kilootjes er af te proberen te halen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:26
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
rodina schreef:


toch zou.. Uhm wil je daar mee zeggen dat je dat perfecte figuurtje al hebt? Of zegmaar te lui/niet genoeg doorzettings vermogen hebt om het te krijgen?

Tuurlik als ik reclameposters oid, zie met bloedmooie meisjes, heb ik ook zo iets van wouw was ik maar zo. Make-up en m'n haar doe ik wel regelmatig zo dat, dat in boekjes/posters staat, gewoon omdat ik dat mooi vind.
Afvallen ga ik niet doen, ten eerste ik houd veel te veel van lekker eten, bovendien heb ik zo'n zandloper figuurtje, dus ik vind het ook niet nodig. Tuurlijk ik let wel op dat ik genoeg beweeg en niet te ongezond ga eten, maar om nou speciaal op dieet te gaan, gaat te ver vind ik.
Je moet je zelf op een gegeven moment ook kunnen accepteren zoals je bent, dan ben je veel gelukkiger (denk ik) dan op allerlei onmogelijke manieren die paar kilootjes er af te proberen te halen.

Dat ik graag zo'n perfect figuurtje wil hebben...wat ik dus niet heb
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:34
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ik denk dat de mode beeld .. mensen beinvloed ..(onbewust)
Veel meisjes /vrouwen zijn onzeker door het feit dat ze niet uitzien zoals "het hoort" .. Het lijkt alsof niemand (of weinig vrouwen )tevreden zijn met hun uiterlijk..
Het is ontzettend gevaarlijk om je daar mee bezig te houden .. geobsedeerd door raken en eetstoornisen krijgen ... (dat vaak gebeurt). Dat streven naar een ideaal beeld zal jammer genoeg altijd bestaan ...
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:58
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:
Ik denk dat de mode beeld .. mensen beinvloed ..(onbewust)
Veel meisjes /vrouwen zijn onzeker door het feit dat ze niet uitzien zoals "het hoort" .. Het lijkt alsof niemand (of weinig vrouwen )tevreden zijn met hun uiterlijk..
Het is ontzettend gevaarlijk om je daar mee bezig te houden .. geobsedeerd door raken en eetstoornisen krijgen ... (dat vaak gebeurt). Dat streven naar een ideaal beeld zal jammer genoeg altijd bestaan ...
Ben ik het mee eens, iedereen (vrijwel iedereen) streeft naar perfectie. En door reclame's, beroemde mensen, tv, lijkt het net of iederreen een geweldig mooi figuur heeft. Mensen die makkelijk beïnvloedbaar zijn, zullen dat snel over willen nemen, met alle gevolgen van dien.
Ik vind zelf niet dat de westerse maatschappij een ideaalbeeld opdringt, je bent er nog altijd zelf bij, en het is je eigen verantwoording en die moet je kunnen nemen..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:24
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
rodina schreef:


Ben ik het mee eens, iedereen (vrijwel iedereen) streeft naar perfectie. En door reclame's, beroemde mensen, tv, lijkt het net of iederreen een geweldig mooi figuur heeft. Mensen die makkelijk beïnvloedbaar zijn, zullen dat snel over willen nemen, met alle gevolgen van dien.
Ik vind zelf niet dat de westerse maatschappij een ideaalbeeld opdringt, je bent er nog altijd zelf bij, en het is je eigen verantwoording en die moet je kunnen nemen..


Juist het iroische is dat de maatschapij redelijk tolerant is , terwijl er duizenden vrouwen denken :ik moet "perfect" uitzien anders word ik niet geaccepteerd ...
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:05
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:




Juist het iroische is dat de maatschapij redelijk tolerant is , terwijl er duizenden vrouwen denken :ik moet "perfect" uitzien anders word ik niet geaccepteerd ...
Idd, maar is het niet zo dat vrouwen juist erg onzeker zijn? En zij er juist mooi uit willen zien? Althans ik heb vaak het idee dat mannen een eerder ik-heb-over-schijt-aanhouding hebben dan dat de vrouwelijke bevolking dat heeft.
Ow dat zei jij ook..
Maar ik denk ook dat vrouwen veel ijdeler zijn dan mannen er van houden om lekker te teuten etc, en ja op een of andere manier zal daar concurrentie ook wel bij horen, van ik wil er beter uit zien dan jij.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:15
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ik denk dat er veel nadruk word gelegd op 't uiterlijk van een vrouw...je ziet veel vaker vrouwen in modebladen dan mannen .. enz enz..
en daarom zijn ze zo bezig met hun uiterlijk , omdat ze zcih "verplicht voelen" om uit te zien zoals de modelen uitzien ...
terwijl mannen daar zich nie druk om maken ..hoe ze eruit zien is minder belangrijk ...(het iz nie zoo dat mannen nie ijdel kunnen zijn ..maar in verhouding minder dan de vrouwen ..)
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:28
feline
feline is offline
Tjsa, ik hoor zo vaak van vriendinnen met een heel mooi figuur dat ze zichzelf te dik vinden. Veel vriendinnen zijn ook aan het lijnen enzo. In mijn ogen overdreven. Ik ben een van de weinigen die zich er helemaal niet mee bezighoudt..Komt misschien omdat ik helemaal geen aanleg heb om dik te worden. Maar een beetje voller figuur vind ik ook heel mooi, jammer dat er zoveel meisjes dun willen zijn....
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2002, 19:50
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef:
Tjsa, ik hoor zo vaak van vriendinnen met een heel mooi figuur dat ze zichzelf te dik vinden. Veel vriendinnen zijn ook aan het lijnen enzo. In mijn ogen overdreven. Ik ben een van de weinigen die zich er helemaal niet mee bezighoudt..Komt misschien omdat ik helemaal geen aanleg heb om dik te worden. Maar een beetje voller figuur vind ik ook heel mooi, jammer dat er zoveel meisjes dun willen zijn....
jah, jouw figuur zou ik ook wel willen hebben

Ik vind het opzich nog wel meevallen met het opgedrongen beeld dat vrouwen dun moeten zijn.. Tuurlijk zijn er heel veel magere modellen, maar in het dagelijks leven kom je mensen in alle soorten maten tegen, dus ik denk dat het perfecte beeld van vrouwen in de maatschappij wel meevalt... Maar aan de andere kant: Vaak word je wel beoordeeld op je uiterlijk in de maatschappij (beetje dubbelzijdig dus)

En ja... Je bent er zelf bij, je hoeft er niet aan mee te doen..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 02:37
miep
Avatar van miep
miep is offline
ik wil mager dun zijn
ik walg van dat gore vuile vieze kut vet aan dat lelijke kut lichaam van me
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 07:55
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
tis maar net wat je ideaal vind ik mag niet klage
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 10:29
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
volgens mij is t juist weer aan het verminderen..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 10:57
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
miep schreef:
ik wil mager dun zijn
ik walg van dat gore vuile vieze kut vet aan dat lelijke kut lichaam van me

__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:06
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
tja toch zegt t wel iets, ik zou ook graag wat kilo's eraf willen hebben.
T wordt immers weer bikini tijd
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 14:20
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
feline schreef:
Tjsa, ik hoor zo vaak van vriendinnen met een heel mooi figuur dat ze zichzelf te dik vinden. Veel vriendinnen zijn ook aan het lijnen enzo. In mijn ogen overdreven. Ik ben een van de weinigen die zich er helemaal niet mee bezighoudt..Komt misschien omdat ik helemaal geen aanleg heb om dik te worden. Maar een beetje voller figuur vind ik ook heel mooi, jammer dat er zoveel meisjes dun willen zijn....
Idd... dat vind ik ook altijd zo jammer...
Mijn vriendinnen lopen ook altijd te zeuren over gewicht maar dat is vind ik altijd zo'n waste of time, als je er nou gewoon goed uitziet boeien die cijfertjes toch niet? Maar ik ben 1 van de weinigen die zo denkt hier.
Hoewel ik de laatste tijd ook wel bezig ben met m'n figuur, ik moet eens een beetje gaan kappen met zo veel snoepen en zo want ik begin ook best stevig te worden...dus ik wil weer ff terug naar hoe ik was op de een of andere manier (niet dat ik nu enorm veel dikker ben of zo, maar je ziet het wel)
Maar liefst twee vriendinnen van mij, en 1 kennisje, waarvan 1 echt een supergoeie vriendin, hebben eetstoornissen gehad en die goeie vriendin van mij is er echt bijna aan onderdoor gegaan. Dat was echt vreselijk eng. Gelukkig gaat het nu weer een heel stuk beter en komt ze nu ook weer veel aan, het scheelt ook dat ze een enorm lief vriendje die haar heel erg steunt.
Duss het is echt jammer dat het ideaalbeeld zulke situaties tot gevolg kan hebben...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2002, 14:21
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Li schreef:

En ja... Je bent er zelf bij, je hoeft er niet aan mee te doen..
Das waar, maar veel mensen zijn niet sterk genoeg om zich niets van het ideaalbeeld aan te trekken en laten zich daar toch erg door beinvloeden.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 14:48
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Tjah ieder meisje zit wel eens met d'r uiterlijk overhoop...Maar het is idd maar net wat je staat.

Ik vind dik en dun niet echt mooi, dus moet een gulden middenweg zien te vinden?
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 15:01
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
hee trouwens..

denk je dat wij mannen blij worden van al die perfecte mannen in die bladen


al zal t ons toch wel iets miner interesseren, maar toch..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 15:05
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
italianboy schreef:
hee trouwens..

denk je dat wij mannen blij worden van al die perfecte mannen in die bladen


al zal t ons toch wel iets miner interesseren, maar toch..
weinig mannen lezen bladen waar mannen in staan hoor..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 15:13
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
italianboy schreef:
hee trouwens..

denk je dat wij mannen blij worden van al die perfecte mannen in die bladen


al zal t ons toch wel iets miner interesseren, maar toch..
ik ben ook perfect
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 15:50
ShadowLady
ShadowLady is offline
het boeit me allemaal niet, ik wil nog steeds afvallen *grr*
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:45
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
italianboy schreef:
hee trouwens..

denk je dat wij mannen blij worden van al die perfecte mannen in die bladen


al zal t ons toch wel iets miner interesseren, maar toch..
Ik hoor idd telkens vaker van jongens dat ze wel breder willen zijn. Ze hebben het er alleen niet zo snel over denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:35
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
beuk schreef:


weinig mannen lezen bladen waar mannen in staan hoor..
hoezo, lees jij Men's Health niet bij de pedicure
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 18:02
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Citaat:
italianboy schreef:
hee trouwens..

denk je dat wij mannen blij worden van al die perfecte mannen in die bladen


al zal t ons toch wel iets miner interesseren, maar toch..
jah maar dat is gewoon niet mooi

tíz best leuk te zien in zo'n blad maar ken geen enkele vrouw die zo'n "perfecte"*kuche* vent ooit zou willen?
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:


jah maar dat is gewoon niet mooi

tíz best leuk te zien in zo'n blad maar ken geen enkele vrouw die zo'n "perfecte"*kuche* vent ooit zou willen?
Ligt eraan welke

Nou ja, die gelikte overmatig gespierde glimmende gasten hoef ik nie... Maar een beetje breed (en gespierd) is wel lekker
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 20:27
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
niemand is verplicht om zich te laten beinvloeden dat heeft met intelligentie te maken...

ik wil hiermee trouwens nie zeggen dat ik slim ben want ik erger me oowk vaak zat aan mn dikke bovenbenen etc. Ik ben alleen denk ik te lui om echt beinvloed te worden, ik ga echt nie vet sporten ofzow, het enige wat ik doe is 40 km per week fietsen en wat paardrijden... of lijnen dat is al helemaal eng... neuh laat maar ik hou toch nie zo van strand en stuff en als het een keer moet ach who cares...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-04-2002, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef:
niemand is verplicht om zich te laten beinvloeden dat heeft met intelligentie te maken...

ik wil hiermee trouwens nie zeggen dat ik slim ben want ik erger me oowk vaak zat aan mn dikke bovenbenen etc. Ik ben alleen denk ik te lui om echt beinvloed te worden, ik ga echt nie vet sporten ofzow, het enige wat ik doe is 40 km per week fietsen en wat paardrijden... of lijnen dat is al helemaal eng... neuh laat maar ik hou toch nie zo van strand en stuff en als het een keer moet ach who cares...
het heeft dus niks met intelligentie te maken gewoon met hoe erg je beïnvloedbaar bent. ik zeg vaak genoeg dat mensen me maar moeten accepteren zoals ik ben maar eigenlijk zou ik ook dolgraag een slank figuurtje hebben
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef:
niemand is verplicht om zich te laten beinvloeden dat heeft met intelligentie te maken...

ik wil hiermee trouwens nie zeggen dat ik slim ben want ik erger me oowk vaak zat aan mn dikke bovenbenen etc. Ik ben alleen denk ik te lui om echt beinvloed te worden, ik ga echt nie vet sporten ofzow, het enige wat ik doe is 40 km per week fietsen en wat paardrijden... of lijnen dat is al helemaal eng... neuh laat maar ik hou toch nie zo van strand en stuff en als het een keer moet ach who cares...
Dat heeft niks met intelligentie te maken, maar met zelfvertrouwen en beinvloedbaarheid.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 22:28
Kleine A*
Avatar van Kleine A*
Kleine A* is offline
ik zou niets liever willen dan zo'n britney Spears model, dr buik is perfect en dr borsten zijn niet te klein of te groot.............
*zucht*
en dan krijg ik zow allemaal reacties van dat et niet gezond is ofzo maar ik wil graag actrice of fotomodel worden en dan vragen ze nou eenmaal vaak slanke mensen
__________________
Whatever..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 23:42
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
ik zou niets liever willen dan zo'n britney Spears model, dr buik is perfect en dr borsten zijn niet te klein of te groot.............
*zucht*
en dan krijg ik zow allemaal reacties van dat et niet gezond is ofzo maar ik wil graag actrice of fotomodel worden en dan vragen ze nou eenmaal vaak slanke mensen
*helpt uit droom* britney heeft een kutkop dr buik is wel ok en dr borsten te klein (voor haar dan, ik bedoel dit staat gewoon niet (vind ik dus ook per meisje verschillen , alvast voorkomen dat ik hier op word gequote )) iig spear britney...

weer een crap/klote reply van mij, uiteraard omdat jullie het waarderen
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 00:19
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
AtHell schreef:


*helpt uit droom* britney heeft een kutkop dr buik is wel ok en dr borsten te klein (voor haar dan, ik bedoel dit staat gewoon niet (vind ik dus ook per meisje verschillen , alvast voorkomen dat ik hier op word gequote )) iig spear britney...

weer een crap/klote reply van mij, uiteraard omdat jullie het waarderen

ze zal zich nu vast veel beter voelen
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 01:13
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
ik zou niets liever willen dan zo'n britney Spears model, dr buik is perfect en dr borsten zijn niet te klein of te groot.............
*zucht*
en dan krijg ik zow allemaal reacties van dat et niet gezond is ofzo maar ik wil graag actrice of fotomodel worden en dan vragen ze nou eenmaal vaak slanke mensen
britney spears is een lelijk klein ding, bovendien zijn d'r borsten nep
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 10:09
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
miep schreef:


britney spears is een lelijk klein ding, bovendien zijn d'r borsten nep
en ze heeft een arrogant kuthoofd
*kutreply*
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 10:25
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Volgens mij bestaat mijn hele leven uit mensen bewonderen. En dan niet alleen om hun figuur, maar ook om hun karakter en om hun kleding, hoofd en hoe ze zijn. Het zijn voor mij dan ook meer mensen die ik tegenkom op concerten etcetera dan mensen die ik zie op de televisie.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:44
Verwijderd
Ik weet dat jullie allemaal gelijk hebben. Je moet niet streven naar een fotomodel-lijntje van 10-20% ondergewicht. En toch doe ik het wel. Ik kan niet tevreden zijn met mezelf zolang ik mezelf te dik vind...

Het heeft zeker ook wel met de beinvloeding van de maatschappij te maken. Zeg nou zelf, is er één soap waar een persoontje in speelt wat een beetje dikker is?? En die bondgirls zijn ook allemaal slank.. Er wordt gewoon om dun gevraagd, en veel mensen willen aan dat ideaalbeeld voldoen. Ze denken dat ze daardoor geliefder worden enzow..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Volgens mij bestaat mijn hele leven uit mensen bewonderen. En dan niet alleen om hun figuur, maar ook om hun karakter en om hun kleding, hoofd en hoe ze zijn. Het zijn voor mij dan ook meer mensen die ik tegenkom op concerten etcetera dan mensen die ik zie op de televisie.
Mjep, bij mij ook.. En daarbij ziet dan ook iedereen er beter uit, al die mensen hebben een koelere stijl, allemaal zijn ze mooier, slimmer, leuker.. Bla.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:56
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Volgens mij bestaat mijn hele leven uit mensen bewonderen. En dan niet alleen om hun figuur, maar ook om hun karakter en om hun kleding, hoofd en hoe ze zijn. Het zijn voor mij dan ook meer mensen die ik tegenkom op concerten etcetera dan mensen die ik zie op de televisie.

Jah maar die mensen de zogenaamde sterren zijn in werkelijkheid ook heel anders ..
Wat jij op tv ziet is een mooie plaatje ...de werkelijkheid is wat anders ..
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 16:49
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Die is heel slecht en ik ga echt niet klagen over mijn figuur. Die is wel goed zo..........ik bedoel.......waarom zou ik anders willen, ben gewoon zo.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:12
Nuck
Nuck is offline
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn figuur. Het boeit mij dan ook niks hoe zwaar ik ben. Zoals Esmée al zei: zolang je jezelf er nog goed uit vindt zien, maken de cijfers geen flikker uit.
Soms heb ik wel het idee dat ik iets te veel snoep, maar daarentegen sport ik heel veel. Dus ja, ach, boeien .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:30
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik vind dat ideaalbeeld ook zo zonde. Die vrouwen op die Catwalk, dat is gewoon echt vre-se-lijk. Ik wil ook graag slank zijn maar zo eng dun vind ik afzichtelijk. Ik ben niet dik, ook niet super dun maar zou wel slanker willen zijn. De laatste tijd ben ik best wel aangekomen en daar baal ik wel van. Niet dat ik mezelf er lelijker om vind of dat ik niet meer mag snoepen van mezelf maar 't voelt gewoon niet goed. Een beetje stevig vind ik trouwens wel mooi.
Ik ken meisjes die behoorlijk stevig zijn en niet bijster knap, maar die wel heelveel aandacht krijgen van jongens. Het heeft gewoon alles te maken met uitstraling en hoe je je gedraagt.
Een paar kilootjes meer of minder, dat ziet een jongen echt niet zo snel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap America as the last man standing
Love & Peace
188 03-11-2008 12:45
Verhalen & Gedichten Links, stijltypen, enz. kortom: alles over gedichten deel III
Verwijderd
21 23-11-2007 22:21
De Kantine Wat staat er onder je control+v deel II
Tommie/Aligogo
500 23-04-2004 12:12
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.