Advertentie | |
|
13-02-2012, 13:55 | |
Verwijderd
|
Romantische dingen kan je beter alleen doen als je in een relatie zit van heb ik jou daar. Ik heb nog niks met dat meisje, niet eens gezoend. Dan kan je, denk ik, beter iets doen dat playful en ongedwongen is. Beetje in de stad rondkijken ofzo.
Ik ben trouwens echt een ramp met flirten. Het is bij mij of geen signalen geven of plompverloren de liefde verklaren. |
13-02-2012, 14:01 | |
Verwijderd
|
Ik kende mijn huidige vriendin slechts 1 dag voordat ik haar mee uit eten vroeg. Romantische dingen moet je -juist- meer doen als je nog niet in een relatie zit. En uit eten is niet bijster romantisch, het geeft je juist de kans om haar wat beter te leren kennen en andersom. Ik weet niet hoe oud je bent maar dat werkt meestal een stuk beter dan "een beetje in de stad rondkijken ofzo".
|
13-02-2012, 14:07 | |
Verwijderd
|
Nou ja, kijk, als een jongen die ik nog niet goed ken mij mee uit eten vraagt, dan weet ik vrij zeker dat ie interesse heeft op een manier die niet alleen vriendschappelijk is. Dus dan kan ik meteen duidelijk maken of ik dat eventueel ook heb ("Ja, leuk, vrijdagavond?") of dat ik dat niet zo heb in hem ("Misschien kunnen we iets anders gaan doen?"/"Ik weet niet of dat zo'n goed idee is..").
Op het moment dat een jongen me meevraagt om gewoon iets vriendschappelijks te doen, of bijv. meevraagt om met een groep uit eten te gaan, dan weet ik niet of hij meer wil dan alleen vrienden zijn, en blijft mijn reactie dus ook een beetje in het midden. *schouderophaal* |
13-02-2012, 21:45 | |
Verwijderd
|
Het is erg logisch wat je schrijft, maar hier ligt het wat ingewikkelder, Freyja. Het betreffende meisje had ik al uit eten gevraagd, maar dat wilde ze niet. Ze wilde wel met me wandelen. Van vriendinnen hoorde ik ook dat ze me wel leuk vond en dat ze graag iets met me wilde gaan doen, maar voor een etentje vond ze het echt te vroeg. Het is sowieso erg lastig, want de ene keer doet ze erg stug en de andere keer niet. Ik weet gewoon niet zo goed welke stappen ik nu moet nemen. Ik wil ook niet als een hulpeloze sukkel overkomen.
|
13-02-2012, 22:29 | |
Vraag haar mee naar de film. Ik vind uit eten gaan ook niet leuk als eerste date, veel meisjes voelen dan opeens allemaal druk van eten in het gezelschap van een potentiële partner en dan is eten niet per se de meest charmante bezigheid. Naar de film gaan kan heel gezellig zijn, er staat geen druk op jullie want jullie hoeven tijdens de film niet de hele tijd te praten en na de film hebben jullie een goed onderwerp om mee te starten.
14-02-2012, 21:06 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Nadeel van het niet kunnen / hoeven praten is misschien wel dat je minder gelegenheid hebt om moves te zetten. |
15-02-2012, 12:36 | |
Naar de film als date vind ik zelf ook niet een topidee. Maar dat komt doordat ik denk dat je tijdens een date graag met elkaar bezig bent in plaats van zwijgend naast elkaar te gaan zitten. Samen in een bootje varen zou ik leuker vinden. Of met z'n tweeën zwemmen. Vrijheid en blijheid en lichamelijk contact
|
15-02-2012, 14:35 | ||
Citaat:
15-02-2012, 15:18 | |
Als jullie allebei houden van films kijken lijkt dat me toch geen slecht idee. Maar goed, misschien ben ik wel gek. Ik ging toen ik 17 was met mijn eerste vriendje op date naar de film en dat beviel prima (maar nouja, we vonden elkaar toch al leuk en bovendien liepen we ook de hele tijd te praten op de weg tussen het station en de bioscoop.)
Zwemmen lijkt mij zelf niet leuk als date omdat je dan per se in wel heel weinig kleding met elkaar moet omgaan en lol maken enzo. Is vooral ongemakkelijk voor mensen met zelfbeeld-issues. Bij bootjes heb je geen ontsnappingsmogelijkheden en bij bowlen komt ook weer competitiedrang kijken (en lelijke schoenen natuurlijk). Het ligt toch aan de persoon met wie je bent of het leuk is of niet. Koffiedrinken is altijd een veilige optie, maar misschien juist ook weer te veilig. Nou, eh, succes ermee dan maar.
15-02-2012, 19:57 | |
Verwijderd
|
Ontsnappingsmogelijkheden? Je bedoelt als het echt niet loopt? Ik ben al een keer met haar gaan wandelen op een zondag twee weken terug en we hadden koffie gedronken. Het was op zich wel gezellig, maar:
1. Ik vond geen gelegenheid verder te gaan. Was misschien een kansje toen we samen naar straatartiesten keken en zij wilde weten wat "jij bent knap" in het Nederlands is (ze is Italiaans). 2. Het is inmiddels 2,5 week geleden. Ik was vooraf behoorlijk zenuwachtig ook. Was na afloop al lang blij dat het een beetje goed was gegaan. Ik weet gewoon niet hoe ik dit aan moet pakken. Hoe ik me moet opstellen. Komt nog bij dat een goede vriendin van haar (haar beste vriendin hier) mij niet zo lijkt te mogen. Dat kan ook nog een knelpunt zijn. |
15-02-2012, 23:05 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Geef ff tips dan. Wil haar niet weer rechtstreeks uitvragen omdat ik niet weet of ik kan in het weekend, wil alleen even het contact behouden. En zo abnormaal ben ik nou ook weer niet. |
Advertentie |
|
16-02-2012, 10:11 | |
Vraag haar gewoon hoe het gaat en vertel iets leuks dat je gedaan hebt ofzo.
En je moet niet voor iedere move eerst advies gaan vragen hier op het forum, je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen en als je fouten maakt is dat niet erg, daar leer je alleen maar van.
17-02-2012, 10:54 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
17-02-2012, 20:45 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
23-02-2012, 23:42 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
25-02-2012, 12:32 | |
Mensen gaan hier ook niet in op een opmerking dat je nergens zin in hebt en je beroerd voelt. Dat topic is er niet voor niks en je hebt meer kans om daar een reactie krijgen, want dat topic leest men ten minste.
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 22:52 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 20:56 | |
Liefde & Relatie |
Vage situatie (wat te doen?) useful_idiot | 34 | 13-08-2005 00:00 | |
Liefde & Relatie |