Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2012, 10:39
mattieson
mattieson is offline
Hello mede forum gebruikers

Ik heb een vraag. Ik zit nu een tijdje bij een club van allemaal de zelfde hobby ( modelbouw / rc racing) en daar zit ook een andere jongen op met een vriendin. Als hun samen zijn en ik ben er ook dan valt het mij op dat dat meisje hele tijd naar mij kijkt en ook een reactie probeert op te wekken bij mij, Hoe moet ik nu reageren wat moet ik doen ( meisje is best wel cute maar wil niks met haar te maken hebben als zij met die jongen samen is)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2012, 11:15
Verwijderd
Het lijkt me sowieso handig om eerst eens te praten in plaats van dat wij zeggen of het wel of niet iets wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 11:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waarom denk je dat ze een reactie probeert op te wekken bij jou? Het kan ook zijn dat ze gewoon heel spontaan en aardig is en losjes met mensen omgaat. Dat betekent niet dat ze jou leuk vindt of zo. Vooral als ze nog een vriend heeft.

Misschien zou je het een keer kunnen vragen aan haar, maar dan loop je wel het risico dat ze je raar aankijkt (als er werkelijk niets aan de hand is).
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 11:57
mattieson
mattieson is offline
Citaat:
Waarom denk je dat ze een reactie probeert op te wekken bij jou? Het kan ook zijn dat ze gewoon heel spontaan en aardig is en losjes met mensen omgaat. Dat betekent niet dat ze jou leuk vindt of zo. Vooral als ze nog een vriend heeft.

Misschien zou je het een keer kunnen vragen aan haar, maar dan loop je wel het risico dat ze je raar aankijkt (als er werkelijk niets aan de hand is).
Nou ja het is een bepaalde manier van kijken elke keer heel voorzichtig maar ook wel heel uit dagend. Maar het is natuurlijk niet zo dat ik gelijk als iemand naar mij kijkt dat zij wat met mij wilt natuurlijk maar het is best wel lastig om dat in te schatten als zij zelf een relatie heeft met een andere jongen van de club
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 13:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoe verwacht je nu dat wij in kunnen schatten of ze wel of geen interesse heeft in je?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Levensbeschouwing & Filosofie Speciale relativiteitstheorie: is massa nou wél of níet invariant?
Upior
2 15-10-2005 20:02
Verhalen & Gedichten Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend"
Halogeen
170 02-07-2005 08:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Uitstel Rookverbod Horeca.... JAMMER
hhendrikxx
283 19-09-2004 20:08
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.