Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2012, 19:31
girly59
girly59 is offline
Hey iedereen,
Ik ben al een tijd verliefd op een jongen en volgens mij vindt hij mij ook wel leuk.
We kennen elkaar een jaar ongeveer en we spreken af en toe ook af.
En van iemand anders hoorde ik dat hij sinds hij mij kent overdreven vrolijk is en veel over mij praat. Dus ik denk/hoop dat hij mij ook wel leuk vindt.

Nu is het bijna valentijnsdag en ik vroeg me af of het een leuk idee was om hem
op een of andere manier een tekening te geven. (het is geen simpele kinderachtige tekening ik ben er ongeveer 5 uur aan bezig geweest)

Kunnen jullie mij vertellen of dit een leuke/slimme/originele manier is?
Ik kan de tekening er evt bij zetten??

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2012, 20:25
Verwijderd
Ik zou het erg aardig vinden als een meisje dat bij mij zou doen dus ik zou het gwn doen hoor en als ie het niet waardert heeft ie gwn pech XD
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 20:48
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat de manier waarop je het laat weten weinig uitmaakt. Als hij je leuk vindt, vindt 'ie je ook wel leuk als je die tekening wel/niet geeft. En als 'ie je niet leuk vindt, dan verandert dat ook niet door (gebrek aan) een tekening. Dus "slim" is het sowieso niet.

Of hij het leuk vindt.. Eh, jij kent hem beter dan wij hem kennen, dus wat denk jij?

Origineel is het zeker.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 21:39
Omar207
Omar207 is offline
Wat voor tekening is het? Laat eens zien!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 07:30
Zeepje
Zeepje is offline
Ik denk dat de meeste jongens het heel leuk zouden vinden om een tekening te krijgen van het meisje dat ze leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 08:22
Verwijderd
Als hij je leuk vindt, vindt hij zo'n tekening geweldig. Als hij je niet leuk vindt, vindt hij zo'n tekening een beetje raar. Maar dat geldt ook voor een kaartje. Dus als jij die tekening voor hem gemaakt hebt en er zelf blij mee bent, gewoon doen
En dan zou ik de tekening in een envelop doen en die naar hem opsturen of in zijn kluisje doen, om in de valentijnsspirit te blijven. Maar niet anoniem, want dan weet hij nog niks.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 09:30
girly59
girly59 is offline
Dit is de tekening
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 09:33
girly59
girly59 is offline
Maar het probleem is een beetje dat we niet op dezelfde school zitten en de tekenening is A3 formaat..
opsturen in een envelop gaat dus een beetje moeilijk..
Iemand tips hoe ik het toch aan hem kan geven?? (wss zie ik hem die dag ook niet )
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 09:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik hou zelf totaal niet van manga-tekeningen maar die jongen ken jij vast wel redelijk goed dus ik ga er vanuit dat je denkt hij dit wel zou kunnen waarderen. Ik vind het trouwens wel een hele lieve tekening en als hij je ook maar een beetje leuk vindt zal ie hier wel knap blij mee zijn. Kun je de tekening niet met de post versturen? En als je er genoeg lef voor hebt kun je ook proberen met hem af te spreken en het in levende lijve aan hem te geven. Voordeel is dan wel dat je meteen een reactie hebt, maar het is op dat moment zelf misschien wel enger. Heeft wel meer impact
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 10:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik hou zelf totaal niet van manga-tekeningen
Maar als jouw liefde een manga-tekening voor je zou maken, zou je er toch nog net zo blij mee zijn? De stijl doet er echt niet toe in dit geval.

Ontopic: Kun je de tekening niet bij 'm afleveren/af laten leveren? Of woont-ie erg ver?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 10:38
girly59
girly59 is offline
Ik zit te kijken of ik hem idd af kan laten leveren.
Ik weet niet precies waar hij woont :$ wel ongeveer maar daar heb ik niet zoveel aan.. hij woont ong 15 km verderop
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 10:43
Verwijderd
Ik zou in ieder geval niet blij worden van hentai.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 11:34
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
het is mooi getekend, maar het heeft niets te maken met valentijnsdag ? Ik zeg hou de tekening zelf, en stuur hem gewoon een lieve valentijnskaart!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 14:30
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Rol de tekening op, in een koker doen, dan kun je hem toch opsturen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 15:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zou in ieder geval niet blij worden van hentai.
Niet?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 15:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Op zich doet de stijl er niet toe maar het kan wel het verschil maken tussen een reactie als "Wow wat een mooie tekening je hebt echt talent wat goed ik ga hem voor altijd bewaren" en "Goh, wat lief van je." Het zou mijns inzien toch wel iets zijn om van te voren rekening mee te houden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 16:04
girly59
girly59 is offline
Citaat:
Op zich doet de stijl er niet toe maar het kan wel het verschil maken tussen een reactie als "Wow wat een mooie tekening je hebt echt talent wat goed ik ga hem voor altijd bewaren" en "Goh, wat lief van je." Het zou mijns inzien toch wel iets zijn om van te voren rekening mee te houden.
Sorry ik snap niet zo goed wat je hiermee bedoelt ?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 16:50
xPien
Avatar van xPien
xPien is offline
ik zeg: gewoon versturen! je moet deze kans niet mislopen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2012, 17:06
HOI-hoi-HOI
Avatar van HOI-hoi-HOI
HOI-hoi-HOI is offline
vind ik ook, gewoon versturen. moet je eens nagaan hoe cute jij het zou vinden, als hij dit voor jou zou doen.
wss vind hij het superleuk (:
__________________
ik ben serieus hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 17:43
Verwijderd
Je bent vergeten de tentakels te tekenen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 18:02
Verwijderd
Kijkt hij ook die tekenfilmpjes waar jij je tekening van maakt? Zo ja, sowieso doen. Zo nee, absoluut niet doen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 18:39
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Sorry, maar hoe mooi je ook tekent (waarvoor mijn complimenten) maar een tekening is iets waar ik in ieder geval niet voor val, en naast mij wellicht vele jongens. Uit vriendelijkheid/verliefdheid zou ik ooit nog zeggen 'Oh, wat leuk' (met een ontzettende pretbek) maar uiteindelijk zou ik het onder mijn bed schuiven ofzo...
Misschien is het leuker om aan hem te vragen of hij een kopje koffie wil drinken of iets dergelijks.
En als die jongen het oprecht leuk vindt, nou, dan kijkt hij de verkeerde anime's voor zijn geslacht (ja, er zijn jongens die anime's kijken, zoals Dragonball Z).
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
En als die jongen het oprecht leuk vindt, nou, dan kijkt hij de verkeerde anime's voor zijn geslacht (ja, er zijn jongens die anime's kijken, zoals Dragonball Z).
wat een lol die anime keek ik vroeger ook
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 19:48
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
wat een lol die anime keek ik vroeger ook
Ik kijk het nu opnieuw!!!
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 02:09
Henkensen
Henkensen is offline
Citaat:
Ik zou in ieder geval niet blij worden van hentai.
hentai is iets anders dan dit, hier komt zowiezo nog ecchi voor


Citaat:
Ik kijk het nu opnieuw!!!
lol toeval.. ik ben net klaar met GT

Dragonball all eps - Done
Dragonball Z all eps - Done
Dragonball GT all eps - Done
Dragonball Kai all eps - yet to start

tot nu toe 120 uur aan dragonball gezien XD

-sorry voor offtopic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2012, 06:28
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
hentai is iets anders dan dit, hier komt zowiezo nog ecchi voor
Voor een taalnazi ben je wel echt slecht
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 09:32
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Sorry ik snap niet zo goed wat je hiermee bedoelt ?
Als de jongen voor wie je de tekening maakt houdt van manga, dan zal hij daadwerkelijk wel onder de indruk zijn van je tekening en hem erg mooi vinden. Als hij manga helemaal niks vindt dan is het misschien een opmerking als "wat lief van je" omdat hij de tekening zelf niet zo boeiend vindt. En ik vroeg me af of je van te voren wist of die jongen wel/niet van manga houdt.
Maar goed, als die jongen je echt leuk vindt, zal alles wat je doet toch wel prima zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:43
girly59
girly59 is offline
Even een update,

Het is niet meer gelukt de tekening op te sturen maar we hadden een paar dagen later nog afgesproken omdat hij vroeg of ik hem met iets wilde helpen voor school.
Ik durfde niet zijn reactie af te wachten en heb gezegd dat hij de tekening pas mocht bekijken als hij thuis was (ik had hem opgerold).

Een poosje later kreeg ik een sms met daarin dat hij de tekening super mooi vond
Ik had nog teruggesmst dat het eigenlijk voor valentijnsdag was bedoeld maar dat het niet was gelukt hem aan hem te geven.
Toevallig vertelde hij daarvoor nog dat het hem supervet leek om manga te kunnen tekenen.

Het was de 1e keer dat hij naar mij was gekomen dus best wel spannend.
Ik had ook het gevoel dat hij meer naar mij keek dan naar waar we mee bezig waren
Een paar keer ging hij met zijn voet tegen de mijne aan perongelijk?? expres??
Of is dat te ver gezocht ?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:48
Verwijderd
Waag je kans zou ik zeggen.

En oh, ben jij echt 18? Gedraag je dan niet zo kinderlijk/puberaal en doe iets met die hints.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:50
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Waag je kans zou ik zeggen.

En oh, ben jij echt 18? Gedraag je dan niet zo kinderlijk en doe iets met die hints.
True!
Ik dacht echt dat dit ging om een 14/15-jarige...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:51
girly59
girly59 is offline
Ow oeps ik heb dat niet goed ingesteld, ik ben 16 ;p
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:53
Verwijderd
Dan nog. Je kunt wel bezig blijven met twijfelen, maar naar mijn idee heeft hij al heel wat hints gegeven. Doe daar iets mee. Als hij zich terugtrekt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en weet je dat je geen tijd meer moet verspillen aan iemand die zo dubbelzinnig is.
Citaat:
Waag je kans zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:53
girly59
girly59 is offline
Heb het veranderd
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:56
girly59
girly59 is offline
Citaat:
Dan nog. Je kunt wel bezig blijven met twijfelen, maar naar mijn idee heeft hij al heel wat hints gegeven. Doe daar iets mee. Als hij zich terugtrekt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en weet je dat je geen tijd meer moet verspillen aan iemand die zo dubbelzinnig is.
Dat is wel waar idd maar eerlijkgezegd ben ik niet zo goed in dit soort dingen en vooral niet in het herkennen ervan. Ik ga dan superveel twijfelen en denk dan dat ik het allemaal zo zie doordat ik hem leuk vind. Ik zou niet weten hoe ik iets met die hints moet doen als ik eerlijk moet zijn.. hem vertellen wat ik voor hem voel zou kunnen maar dat vind ik nog iets te vroeg.. of bedoel je dat niet??
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 21:03
Verwijderd
Pfff hoe moet je dat doen? Leunen. Wandelen en dan op een intiem/romantisch moment zeggen 'Oh eh ik vind je wel heel erg leuk'. Knuffelen. Tegen hem aan liggen. Zijn hand pakken.

Ik heb eigenlijk geen idee, zoiets gaat vanzelf normaal, maar je moet wel een beetje actie durven ondernemen.

Als hij op zoiets niet ingaat is hij OF superverlegen van zichzelf en dan zal er sowieso nooit iets gebeuren, want je kunt moeilijk hem zomaar op zijn bek pakken (we zijn niet op een of andere (dronkemans)fuif), je kunt wel nóg meer hints geven, misschien dat hij dan eindelijk durft OF hij is niet geïnteresseerd. In het laatste geval zal hij sowieso wel afstand gaan nemen, zeker als je meer hints probeert te geven.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 21:09
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Dit topic is er ook al bijna een maand.
Wees gewoon eerlijk. Hij is wellicht ook verlegen/is slecht in hints begrijpen.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2012, 10:38
Carbi
Carbi is offline
af en toe je gevoels uiten is ook niet mis.
gewoon doen :/

super mooie tekening trouwens!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 11:03
Verwijderd
Hij heeft er positief op gereageerd dat je zei dat de tekening voor valentijnsdag was. Dus hij vindt het leuk dat je hem leuk vindt. Lijkt me prima. Ik zou zeggen, stel eens voor om samen iets te gaan doen dat geen huiswerk is
of als je dat niet durft, dan ga je nog een keer samen huiswerk maken, en dan natuurlijk ook over andere dingen dan huiswerk praten, en als het een beetje kan een hand op z'n schouder of op z'n been als je naast hem zit enzo. Hopelijk pakt híj dan ook een beetje door.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 19:00
girly59
girly59 is offline
Volgende week ben ik jarig en dan ga ik denk ik vragen of hij zin heeft een film bij mij te kijken.
Dan kan ik misschien wel wat dingen proberen en dan kijken hoe hij erop reageert.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2012, 10:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik vind het wel een tof idee, maar ik denk niet dat iedereen er wat mee heeft.

Net zoiets als met boeken, gedichten, geschiedenis, discussiëren enz. als je er van houdt dan vind je het tof zo niet dan mwoa.

Ik zou het wel waarderen dat je zoveel tijd erin steekt.

een kleine tip: mannen zijn meestal niet zo goed in het oppakken van hints, de beste manier is gewoon direct zijn.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.