Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2005, 17:37
Imperial
Imperial is offline
Ik wou even weten hoe/of je ervoor kan zorgen dat je niet in een slechte trip komt tijdens het gebruik van paddo's
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2005, 17:49
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
met de zoekfunctie vind je veel threads over paddo'en en trips, lees die eens door

mja geen hard geluid - beeld - etc wil wel helpen, als het bad gaat van omgeving veranderen
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 19:04
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
druivensuiker om de trip af te laten nemen, of door je goed te laten praten door je matties ;p
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 20:53
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Zorg dat je je goed voelt en wees niet bang voor wat er komen zal. Verder kan ik je aanraden om eerder in een natuurlijke omgeving te zijn dan in een kunstmatige, maar er zijn ook mensen die de herfst nu echt niet zouden trekken...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 20:58
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Imperial schreef op 19-10-2005 @ 18:37 :
ervoor zorgen dat je niet in een slechte trip komt
Voorkomen dus, niet genezen.
Zoals gezegd zijn er een aantal dingetjes die ietwat kunnen uitmaken bij het behandelen van een bad trip, maar een gegarandeerde stopknop bestaat niet.
En dan zou ook niet goed zijn, tis de aard van het beestje.

Trips moet je uitzitten, en vooral, léren uitzitten.
Ga niet overfocussen, daar wordt je para van.

Chill zoals jij gewend bent het beste te chillen met de matties om je heen die je op je gemakt stellen en waar je doorgaans ook in nuchtere toestand een goed gesprek mee kunt voeren.

Enige wat dan nog rest is de cecklists voor set & setting na te lopen zoals die te vinden zijn met google en de zoekfunctie alhier.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 17:40
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
christusss, neem gewoon en chill. je krijgt een bad trip als je je er teveel mee bezig houdt...
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 23:21
spoof
spoof is offline
Volgens mij gebeurt het alleen als je echt te veel hebt gehad. Begin anders gewoon met een halve portie ofzo. En verder inderdaad rustige omgeving, bekende mensen om je heen, en ervoor zorgen dat je op dat moment niet teveel aan je hoofd hebt.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 14:48
heracles4ever
Avatar van heracles4ever
heracles4ever is offline
Neem maar van mij aan.

Doe het gewoon en doe alles wat je zelf leuk vind!
Zorg er alleen voor dat er de eerste keer een nuchter iemand bij is.

Maar maak je niet druk want je hebt een zeer kleine kans dat je bad gaat.
__________________
Martin Pieckenhagen olé olé!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 15:33
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
@spoof: Dat is niet waar, je kunt ook een bad trip krijgen op een lichte dosis. Het hangt gewoon maar net af van de sfeer in je hoofd. Het is vooral een kwestie van de trip niet tegen willen werken, gewoon meegaan met de flow. Je moet vooral niet verwachten dat het altijd leuk is, soms is het heel moeilijk en zwaar, maar zo is het leven! Neem alles zoals het komt, zie overal de schoonheid van in: vooral ook van het lelijke. Hou in je achterhoofd dat het over gaat. Neem dingen mee die mooie gevoelens bij je oproepen, dat wilt ook nog wel eens helpen.

@heracles4ever: Zorg er wel voor dat die nuchtere persoon zelf ook redelijk ervaren is als tripper, anders heb je er evengoed vrij weinig aan.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 16:45
heracles4ever
Avatar van heracles4ever
heracles4ever is offline
Opzich hoef je geen ervaren persoon te hebben.
Het beste is gewoon iemand die je vertrouwt en je kan kalmeren.
Of diegeen nu een ervaren tripper is maakt opzich niet uit aangezien ieder persoon z'n trip anders beleefd.

Voorbeeld: Ik heb de eerste keer samen met iemand anders een halve portie van die cubensis gegeten en we ervaarden de trip ieders anders.
Ik ging hallucineren terwijl de andere persoon meer het paddo gevoel had.

Ik hoop dat we hier wat aan hebben.
__________________
Martin Pieckenhagen olé olé!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:08
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Maar wel iemand die begrijpt wat het is. Als je een non-tripper om je heel hebt dan. Hoe vervelend zijn mensen die de hele tijd vragen wat je ziet of die het gaan zitten afkeuren...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:12
heracles4ever
Avatar van heracles4ever
heracles4ever is offline
Een beetje kameraad met begrip zal je trip nooit afkeuren.
Of je geeft een junk een paar euro om je tripsitter te zijn
__________________
Martin Pieckenhagen olé olé!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:21
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Daarom moet je ook zorgen niet zomaar een sitter bij je te hebben of iemand die zn taak als sitter zo serieus neemt dat hij door zijn gedrag laat blijken de ernst van jouw situatie in te zien (iig in geval van bad trips).
Een misvatting is idd dat sitters ervoor zijn jou te weerhouden 'uit het raam' te springen. Een sitter moet allereerst een toevoeging zijn aan je tripomgeving (set) en begrip hebben voor en vertrouwd zijn met hetgene dat je gebruikt. If so is het hierop kunnen vertrouwen al een positieve impuls aan de setting.

Tjek erowid voor zeer uitgebreide aanwijzingen omtrent gebruik van hallucinogenen en uitleg mbt sitters.

http://www.erowid.org/plants/datura/datura_faq.shtml is een zeer goeie uitleg mbt trippen in het algemeen en erg diepgaand.

Tjek ook
http://www.erowid.org/psychoactives/guides/guides.shtml
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:30
spoof
spoof is offline
Is dat nou echt zo nodig zo'n sitter? Volgens mij zou het me alleen maar zenuwachtig maken als er iemand bij zit waarvan ik weet dat 'ie nuchter is en me af gaan vragen wat diegene vind van wat ik uitkraam. Bovendien lijkt het me als sitter ook ontzettend irritant om een paar uur lang een of meerdere mensen om je heen te hebben die in een hele andere wereld verkeren.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:47
heracles4ever
Avatar van heracles4ever
heracles4ever is offline
Mensen denken altijd al aan bad trips voordat ze ook maar eens een paddo hebben gezien terwijl de kans op een bad trip vreselijk klein is.

En datura en paddo's zit toch een vreselijk verschil in.

En persoonlijk vind ik een tripsitter niet noodzakelijk want ik hoor de grootste onzin over paddo's waar 99,9% niets van waar is.

En over uit het raam springen.... dan moet je wel zo psygotisch in je vel zitten en anders dan ga je lekker buiten in het bos trippen.
__________________
Martin Pieckenhagen olé olé!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:49
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
spoof schreef op 24-10-2005 @ 18:30 :
Is dat nou echt zo nodig zo'n sitter? Volgens mij zou het me alleen maar zenuwachtig maken als er iemand bij zit waarvan ik weet dat 'ie nuchter is en me af gaan vragen wat diegene vind van wat ik uitkraam. Bovendien lijkt het me als sitter ook ontzettend irritant om een paar uur lang een of meerdere mensen om je heen te hebben die in een hele andere wereld verkeren.
Als jij een bad trip krijgt, dan was dat nodig. Je moet het nemen om te leren over jezelf
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:51
Verwijderd
Uit het raam springen heb ik wel es gehoord.

Iemand in mijn geboorteplaats (waar ik ook niet dood gevonden wil worden binnen een straal van 15km ) heeft paddo's gehaald in Zwolle en de verkoper had lsd over de paddo's heengesprenkeld.
Eerst heeft ze zich uit het raam gegooid en de volgende dag heeft ze zichzelf opgehangen.

Tuurlijk zit je dan niet goed in je vel, maar het kán dus wel fout aflopen.


edit: De verkoper is dood door schuld ten laste gelegd en schuldig bevonden. 5 of 7 jaar gekregen dacht ik
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:52
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik had het over het verslag, en raad je aan de hele pagina te lezen.
Ik kan nergens uithalen dat ik beweer dat datura en paddo's tzelfde zijn.

De kans op een bad trip vreselijk klein? Ja hoor
Die kans is ten eerste zo groot als je hem zelf 'maakt' en ten tweede is het afhankelijk van je psyche en dus individueel.

Maar als ik het goed begrijp 99,9% van de onzin die je over paddo's hoort niet waar?

Anyway... kan jij mss eens proberen een post twéé keer te lezen en te brgijpen wat er geschreven staat in plaats van impulsief op de steekwoorden te replyen?


// edit: dead, hoe bewijs je dood door schuld en toon je aan dat er lsd op de paddo's zat?

// edit2: Ik dacht dat het aan mijn' en dead' slechte humeur lag, maar ik zie zojuist dat deze meneer gewoon deze meneer is.

Het is verboden een hideout account aan te maken als je een ban aan je klieder hebt hangen mannetje
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 18:06.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 24-10-2005 @ 18:52 :
// edit: dead, hoe bewijs je dood door schuld en toon je aan dat er lsd op de paddo's zat?
Nou, er was nog 1 paddo over en hij heeft bekend. De politieonderzoekers vonden het effect nogal extreem.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 23:15
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Het lijkt me eigenlijk aannemelijk dat de verkoper desgevraagd lsd erover heeft gesprenkeld.
Je gaat toch niet je dure lsd over paddo's gooien en aan mensen verkopen die t om 1 of andere reden niet in de smartshop halen?

Das enerzijds voor de verkoper een dure grap van zieke humor en anderzijds van de koper uit vreemd. Waarom haal je je paddo's illegaal als je puike in de smart bekomen kan?

Offtopic: Hahahahahahahaha

É Che / Lazlow / Heracles4ever heeft snel zijn msn adres in zijn nieuwe profiel aangepast.
Jammer, ik heb het scherm nog open staan, dus n prntscrn zo gemaakt.

Mij beschuldigen van fotosoepen mag, maar ik neem aan dat dit forum iets meer mod functies heeft dan een gastenboekje.

Altijd lachen met die jongen
En we blijven lachen met die jongen, want nu hij weet dat hij geen nieuwe account moet maken met overeenkomstige informatie herkennen we hem voortaan uitsluitend aan de manier van bloggen.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 08:18
Verwijderd
Het was niet gevraagd en het was in de smartshop. Dat was het lullige. Ze wilden gewoon paddo's maar die trip was echt het einde gewoon
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 12:16
Verwijderd
riekt naar broodje aap
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 12:17
Verwijderd
Ik zal het krantenartikel even opsnorren.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 12:45
heracles4ever
Avatar van heracles4ever
heracles4ever is offline
Heb je 't krantenartikel al?
__________________
Martin Pieckenhagen olé olé!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 13:13
Verwijderd
alsnog zijn mensen die denken dat ze kunnen vliegen en uit t raam springen kk dom, probeer dan gewoon van de grond op te stijgen, je ziet vogels toch ook niet eerst de lift nemen als ze weg willen vliegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2005, 17:57
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik ga vanavond voor het eerst paddo's gebruiken.Maar nu heb ik een vraagje, kan het kwaad als ik nu een jointje rook en om half 9 die paddo's neem?.Heeft dat een ander effect dan dat ik helemaal nuchter paddo's neem? niet dat ik over anderhalf uur nog superstoned ben maar toch..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 18:17
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
nee, joints roken kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 18:24
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
oke thanks
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:01
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Net paddo's gegeten gemengd met een danoontje .Nu maar afwachten.Ben ook van plan om te gaan schrijven als ik aan het trippen ben, iig als dat dan nog lukt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:12
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
zit er geen suiker in een danoontje?
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:26
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 28-10-2005 @ 21:12 :
zit er geen suiker in een danoontje?
nooit genoeg om het effect merkbaar af te zwakken of je moet een wel heel lage dosis nemen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:28
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 28-10-2005 @ 21:12 :
zit er geen suiker in een danoontje?
Dat hele "suiker met paddo's verhaal" wordt ook een beetje overdreven volgens mij. Je hebt massa's suiker nodig en dan breekt het volgens mij alleen de psylocybine gedeeltelijk af (in je lichaam wordt het omgezet in psylocine) wat voornamelijk in verse paddo's voor komt...

\edit: De Psylocine gaat ook verloren, maar nog steeds bij massa's suiker, dusss....
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht

Laatst gewijzigd op 28-10-2005 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:36
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik schrok al want ik heb er best veel over gelezen en ben nooit een verhaal over suiker tegengekomen .Maarre ik heb het warm en voel het een klein beetje in me opborrelen ofzo heel vaag maar nog helemaal bij bewustzijn.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 22:05
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Jolene schreef op 28-10-2005 @ 21:36 :
Ik schrok al want ik heb er best veel over gelezen en ben nooit een verhaal over suiker tegengekomen .Maarre ik heb het warm en voel het een klein beetje in me opborrelen ofzo heel vaag maar nog helemaal bij bewustzijn.
Bwoah, ik ga morgen ook maar wat 'eigen teelt' paddo's eten
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 23:48
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Jolene schreef op 28-10-2005 @ 21:01 :
Ben ook van plan om te gaan schrijven als ik aan het trippen ben, iig als dat dan nog lukt.
Don't count on it
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 10:39
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Okee dat was dus geen hol aan.Ik voelde me wel anders,beetje blij en zweverig maar geen hallicunaties ofzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-10-2005, 11:04
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
hogere dosering
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 11:16
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ja, ga het zeker nog een keer proberen .Het had denk ik best een mooie trip kunnen worden omdat ik zo relaxt en vrolijk was.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 11:52
Verwijderd
hahaha, wij hebben een meester plan! we gaan eerst bij zo'n gast thuis paddo's munchen, en dan fietsen we snel naar het Omniversum voor t inkickt, dat lijkt me echt vet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 12:00
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Fishy schreef op 28-10-2005 @ 14:13 :
alsnog zijn mensen die denken dat ze kunnen vliegen en uit t raam springen kk dom, probeer dan gewoon van de grond op te stijgen, je ziet vogels toch ook niet eerst de lift nemen als ze weg willen vliegen
hehe
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 29-10-2005 @ 11:39 :
Okee dat was dus geen hol aan.Ik voelde me wel anders,beetje blij en zweverig maar geen hallicunaties ofzo.
dat moet je ook niet verwachten he..sommige mensen krijgen nooit visuals van paddo's. en hoe hoger je verwachtingen, hoe teleurstellender de trip maar hoeveel en welk soort had je op?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 15:41
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik heb ze van mn vader gekregen op de voorwaarde dat er wel een nuchter iemand bij was.Het waren mexicaanse en hoeveel het is weet ik niet ,want er was al wat uit.Volgende keer koop ik ze zelf dan weet ik tenminste hoeveel ik precies heb .Ik zag wel van die gekleurde vlekjes die je ziet als je in de zon kijkt, ze waren paars.Maar weet niet of dat nou aan mij lag of aan de paddo's .En ik verwachtte er idd best veel van,zat de hele tijd te roepen wanneer gebeurd er nou eindelijk eens wat! .
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 15:49
Verwijderd
hehe dat moet je ook niet doen he wachten op het effect is ook niet relaxt, je moet gewoon je ding gaan doen en dan komt het vanzelf wel..maarja voortaan wel slim als je weet hoeveel je neemt..wel rlxt van je pa
neem volgende keer gewoon half portie hawaiaantjes, als je er weinig van merkt, kun je altijd bijeten (wel ff ruim een uur wachten voor het effect).
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 15:51
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Is het wel slim om gelijk hawaiaanse te nemen?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 16:04
Verwijderd
mm ja ligt eraan hoeveel je op had. maar uit je post maakte ik op dat je ongeveer 3 kwart mexicaantjes op had en daar niet zoveel van merkte. hawaiaantjes staan bekend wat visueler te zijn (al zeggen anderen weer dat dat bullshit is) en sterker, dus half portie kan wel dacht ik..maarja ligt er dus aan hoeveel je toen op had enzo..(vraag je pa)
op een nuchtere maag is trouwens ook aan te raden! dus iets van 5 uur van te voren niks meer eten. je kan ook safe gaan en weer mexicaantjes nemen..voorzichtigheid is wel beter

Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 16:41
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Oma schreef op 29-10-2005 @ 17:04 :
mm ja ligt eraan hoeveel je op had. maar uit je post maakte ik op dat je ongeveer 3 kwart mexicaantjes op had en daar niet zoveel van merkte. hawaiaantjes staan bekend wat visueler te zijn (al zeggen anderen weer dat dat bullshit is)
Ik zou niet zeggen dat dat bs is, ze zijn ook visueler. Wil niet zeggen dat mexicaanse niet voor visuele hallucinaties zorgen bij een redelijke dosis.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 29-10-2005 @ 17:41 :
Ik zou niet zeggen dat dat bs is, ze zijn ook visueler. Wil niet zeggen dat mexicaanse niet voor visuele hallucinaties zorgen bij een redelijke dosis.
er zijn mensen die beweren dat het verkooppraatjes zijn, omdat er in de meeste paddo's dezelfde stoffen zitten..
maar ik weet niet wat waar is. iig placebo doet al een hoop
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 16:55
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oma schreef op 29-10-2005 @ 17:53 :
er zijn mensen die beweren dat het verkooppraatjes zijn, omdat er in de meeste paddo's dezelfde stoffen zitten..
maar ik weet niet wat waar is. iig placebo doet al een hoop
Ja maar Placebo is per definitie al geweldig .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 11:33
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Oma schreef op 29-10-2005 @ 17:53 :
er zijn mensen die beweren dat het verkooppraatjes zijn, omdat er in de meeste paddo's dezelfde stoffen zitten..
maar ik weet niet wat waar is. iig placebo doet al een hoop
Je hebt grofweg twee families van paddo's, waarvan je gaat trippen.

- Sommige paddestoelen uit de Amanita familie. De bekendste is de Amanita Muscaria (Vliegezwam). Deze bevat ibotenzuur. Deze zijn vaak niet te koop in de smartshop omdat je hem niet kan kweken. Het is een parasiet die op bomen groeit.

- Veel paddestoelen uit de Psilocybe familie. De bekendste is de Psilocybe cubensis. Veel soorten lijken op elkaar. De verhouding tussen de stoffen psilocybine en psilocyne kan verschillen en dat zorgt voor een andere werking. Bij hevige dosissen is het verschil echter niet meer goed te merken.
De Psilocybe tampanensis ('truffels' of 'Philosophers stones') bijvoorbeeld bevat bijna alleen maar psilocybine.
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 12:25
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Oma schreef op 29-10-2005 @ 17:53 :
er zijn mensen die beweren dat het verkooppraatjes zijn, omdat er in de meeste paddo's dezelfde stoffen zitten..
maar ik weet niet wat waar is. iig placebo doet al een hoop
Niks placebo, ik heb het zelf ondervonden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Paddo verslag
Zeratul99
9 09-02-2006 13:18
Drugs & Alcohol [Trip Report] gedroogde paddo's
pete da pornkid
11 20-01-2006 00:08
Drugs & Alcohol Mijn paddo verslag
E Che Guevara
163 30-10-2005 11:38
Drugs & Alcohol paddo trip
probeer
6 15-06-2005 17:13
Drugs & Alcohol Paddo-ervaring
Revelation15
9 05-06-2002 09:06
Drugs & Alcohol Een Paddo-ervaring
nijn
10 25-02-2002 16:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.