Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2007, 08:40
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Mijn ouders zijn in Januari 25 jaar getrouwd, en ik ben op zoek naar een origineel kado. Ik zit totaal niet te denken aan dat kleffe gedoe, zoals gegrafeerde glazen of een kalender met huwelijksfoto's, canvasfoto's etc. Iemand een idee?

owja, een eerder topic had hetzelfde onderwerp, maar daar worden voorbeelden genoemd die ik nog te klef vind. Huwelijksfoto's en weet ik veel wat allemaal
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2007, 09:01
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Regel iets wat ze samen kunnen doen voor een dag of avond.
Bijv. een speciaal etentje.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 09:03
Verwijderd
Mijn ouders wilden graag naar Brussel, dit hadden ze zelf al geregeld. Wij hebben ze toen een treinkaartje incl museumbezoek gegeven en geld (cadeaubon idee) om ergens uit eten te gaan daar.

Misschien niet het meest geweldige, maar dat wilden ze graag hebben Het is niet zo stom om je ouders te vragen wat ze graag willen hebben hoor, dan weet je zeker dat ze het leuk vinden nl.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 09:25
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een reis naar de bestemming van hun huwelijksreis van 25 jaar geleden
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 10:41
flanke
flanke is offline
Bedoel je iets materieels?
Of iets om in elkaar te steken om te gebruiken op een feest?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wij deden gewoon een gebruiksvoorwerp dat ze op dat moment nodig hadden, omdat mijn ouders ook niet zo'n 'klef' cadeau wilden. In ons geval werd het een printer.
Maar zoiets kan je dus ook doen. Je kan ook denken aan een Senseo, een dvd speler, etc.

Of een uitje, kan zowel een theater iets als een vakantie iets zijn. Ligt ook aan het budget natuurlijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:34
Verwijderd
mijn ouders waren 30 jaar getrouwd dit jaar

en toen heb ik ze een weekendje antwerpen gegeven, is qua prijs goed te doen (niet alleen antwerpen overigens veel bestemmingen zijn betaalbaar) en ze zijn er echt effies met zn tweetjes uit

weet niet welk budget je in gedachten had natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:41
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Geven jullie allemaal cadeau's aan jullie ouders op hun huwelijksverjaardag? Dat doe ik namelijk nooit Ik vind dat dat iets tussen hen is en dat ik daar niet veel te maken mee heb...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Geven jullie allemaal cadeau's aan jullie ouders op hun huwelijksverjaardag? Dat doe ik namelijk nooit Ik vind dat dat iets tussen hen is en dat ik daar niet veel te maken mee heb...
Nee, maar 25 jaar is toch wel echt iets speciaals? Dan wordt er vaak ook wel iets aan gedaan, een feest of reis of zo. Mijn ouders maken altijd de meest wilde plannen van: "O ja, als we 25 jaar getrouwd zijn dan gaan we daar en daar naar op vakantie. En dan moeten jullie (zusje en ik) dat betalen."
Pfff, ik betaal dat alleen als ik zelf ook mee mag
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 13:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn ouders vierden een groot feest toen ze 12,5 en 25 jaar getrouwd waren
En we gingen toen ook met zijn allen met het vliegtuig op vakantie (Gran Canaria)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 13:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Geven jullie allemaal cadeau's aan jullie ouders op hun huwelijksverjaardag? Dat doe ik namelijk nooit Ik vind dat dat iets tussen hen is en dat ik daar niet veel te maken mee heb...
Bij een mooi getal wel, zeker bij 25 jaar!
Over 2 maanden zijn ze 30 jaar getrouwd. Ik weet nog niet of ik daar wat aan ga doen. Denk het niet eigenlijk, want m'n moeder is eergister 50 geworden en dat is / wordt ook al uitgebreid gevierd met een feest en extra veel (/dure) cadeautjes.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:27
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Welja, bij een normaal getal gaan ze altijd uit eten en geeft mijn vader bloemen aan mijn moeder (niet echt origineel, maar mijn moeder wil ook geen andere geschenken). En bij een rond getal (15, 20, 25) gaan ze op reis. Maar als ik dat voor hen zou moeten betalen ben ik waarschijnlijk blut, want dan kiezen ze natuurlijk het mooiste 5sterren-hotel op een of ander eiland met alles erop en eraan. (Voor hun 25 jaar waren ze naar Mauritius geweest)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Diepe depressie
BlueIsLife
14 23-03-2016 08:53
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #78
Rob
497 21-01-2008 19:25
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
De Kantine Feesten op bruiloft
MissKiss1985
27 08-07-2002 09:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.