Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2012, 09:18
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 17-07-2018 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 09:20
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
Het kan altijd maar wil je dat je zwanger bent of juist niet?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 09:30
Verwijderd
http://www.clearblue.com/nl/clearblu...hapstesten.php

Daar heb je wat aan

Relax meid
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 09:35
Verwijderd
Nou, door stress kan je menstruatie uitblijven. Al helemaal als je erop blijft zitten wachten bij wijze van, dan duurt het alleen maar langer. Volgens mij is de kans dat je zwanger bent vrij nihil, omdat je de pil hebt doorgeslikt. Een pil vergeten in je derde week is om het heel bot te zeggen, minder erg dan een pil in de eerste week.

Als je je nu zo'n zorgen maakt kun je het beste eventjes een test doen, niet zo duur en dan weet je gelijk zeker dat je niet zwanger bent . Overigens is het onzin om zo'n dure Clearblue test te doen, beter haal je gewoon van het kruidvat huismerk oid. Werkt net zo prima.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 17:10
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
veel succes! met die test!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 17:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je moet minstens één strip slikken, maar meer mag altijd. Twee strippen min één pil is dus voldoende. Je stopweek daarentegen moet maximaal 7 dagen zijn, korter is altijd goed. Dus je zou voor de zekerheid een 6-dagen-stopweek kunnen nemen (die dan 7 dagen is als de laatste pil tóch niet aangeslagen is) en dan weer kunnen gaan slikken, toch?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 17:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nou ja, het is geen risicovolgedrag en later ongesteld worden betekent nog niet automatisch dat je zwanger bent. Maar eigenlijk is de pil nooit 100% veilig (ook niet bij helemaal goed gebruik) dus ik zou niet zomaar durven zeggen dat je zeker weten niet zwanger bent, zelfs al is dit niet risicovol en alles.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 22:47
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee je bent niet zwanger nu, juist als je meerdere strips achter elkaar slikt wordt het allemaal wat minder foutengevoelig. Dat je later ongesteld wordt heeft waarschijnlijk alles te maken met dat je meerdere strips achter elkaar hebt geslikt (het duurt dan even voordat de hormoonspiegel in je lijf zo laag is dat je een onttrekkingsbloeding krijgt) en als je je dan ook nog eens druk gaat lopen maken komt het zo nog wat later. Niks aan de hand dus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Heb ik grote kans dat ik zwanger ben? :(
Lightmyfire
8 25-04-2016 19:18
Lichaam & Gezondheid Zwanger?
Francisss
19 26-01-2016 22:43
Lichaam & Gezondheid vingeren en dan zwanger??
janoniempjex
8 19-09-2014 23:49
Seksualiteit vraagje
Angeleyes16
8 22-03-2005 12:48
Lichaam & Gezondheid zo bang dat ik zwanger ben
grietje_16
22 03-10-2002 11:40
Lichaam & Gezondheid zwangerrrr
misssixty
5 01-03-2002 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.