Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2012, 11:26
Verwijderd
Hoi iedereen,

ik zit met een probleem dat me heel erg dwars zit. Er is een meisje die ik leerde kennen via een vriend, maar nu is het al lang uit met hem. Zij en ik kwamen goed overeen, altijd al, zij is altijd lief, maar ze is verandert... 2 dagen geleden begon ze me te negeren, mocht ik haar niet meer aanraken, alsof ze boos op mij is ofzo. Nu even voor de duidelijkheid, ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ik geef wel om haar. Op een bepaald moment kwamen zij en ik in een ruzie terecht op facebook en ik zei dan: als je zo begint te doen (van dat negeren en zo), dan moet ik niets meer van je weten

Zij daarop: oke dan

Ik: Maar wat scheelt er met jou? Ik deed helemaal niets verkeerd!

Zij:

Heb ze verwijderd als vriend, maar weetje, zo is zij helemaal niet, er moet toch een reden voor haar gedrag zijn? Ik heb ook gehoord dat ze een paar dagen een vriendje heeft van mijn jaar, ik ken hem ook trouwens. Zou het daar iets mee te maken hebben?

Het is alsof IK iets moet goedmaken, maar er valt helemaal niets goed te maken, want ik deed niets verkeerd. Als ik zou zeggen dat het me spijt, zou ik alweer de boosdoener lijken, maar op dit moment is het toch wel zo dat zij hier de bitch uithangt.

Help me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2012, 12:17
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
lastig voor ons, wij weten ook niet waarom ze je opeens negeert. Vraag het haar, of laat haar met rust zoals het nu gaat. Dan over een paar weken komt ze misschien naar je toe met een uitleg, of niet en dan is het jammer.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 12:41
Verwijderd
Zo zijn vrouwen soms. Gewoon negeren en ze komt wel weer terug.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 12:55
Verwijderd
Ik hoop het, maar zoiets verwachtte ik gewoonweg niet van haar.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 13:10
Verwijderd
Onbetrouwbaar zijn zit ze in het bloed, zeker als ze nog wat jonger en egoïstischer zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 13:24
Verwijderd
Niet zo bitter Reverend.

Wij kunnen inderdaad niet ruiken waarom ze zo doet. Maar mensen (niet alleen vrouwen) doen nu eenmaal raar soms. Vraag jezelf af of het de moeite is om er tijd in te steken. Of je überhaupt bevriend wil zijn met iemand die zo reageert.
En ja, soms is het lastig en vind je het jammer, maar uiteindelijk heb je niets aan zulke mensen, dus is het beter dat je er geen aandacht meer aan besteedt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 17:03
Verwijderd
Ik vind het wel spijtig, heb het er ook moeilijk mee dat ze niet antwoordt op mijn vraag wat er met haar scheelt... Ik deed helemaal niets verkeerd... Denk ik. Misschien heb ik overdreven of net niet. Ik weet het niet meer
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 17:58
Verwijderd
Ik zou het een paar dagen laten rusten en daarna eens kijken of je er een serieus gesprek over kan aanknopen. Kan zijn dat het niet lukt en dat ze absoluut niet wil vertellen wat er mis zit; in dat geval rest er niets anders dan het er bij te laten zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ruzie met een vriendin, van mijn vriend
M...
6 24-07-2014 18:24
Liefde & Relatie Ruzie met een vriendin,.. en meer..
Spanish rose..*
9 17-10-2004 13:37
Psychologie Steeds ruzie met een vriendin
sweetchrissiej
8 31-05-2003 15:21
Liefde & Relatie vriendin die boos is...
Verwijderd
20 09-05-2003 15:30
Liefde & Relatie Ze heeft ruzie met een vriendin ! help me effe
Verwijderd
10 15-03-2002 16:36
Liefde & Relatie ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!!
Palmboompje
12 22-02-2002 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.