Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2013, 16:18
KingKong
KingKong is offline
Een tijdje terug leerde ik een meisje kennen via een opdracht die we samen in een groep deden, ik had haar gevraagd daar aan mee te doen en dat leek haar leuk. Ik had al is met haar gesproken maar nooit lang, tot we een middag tijdens die opdracht de hele tijd bij elkaar zijn gebleven en hebben gepraat, het was erg gezellig.

Ik kreeg haar nummer, we appte even maar het contact hield redelijk snel op, ik merkte dat ik haar leuk vond maar ik wilde er niet verder meer op in gaan.

2 weken geleden kregen we weer contact, dit keer langer, we bleven elkaar appen voor denk ik anderhalve week elke dag, ik vond het leuk totdat het contact opeens weer stopte.
Ik zei daarom ook niks meer omdat ik niet wil dat het van 1 kant komt.

Afgelopen zaterdag zag ik haar toevallig tijdens het uigaan, ze vroeg zelfs nog waarom ik haar niet meer appte en het was gezellig, ik was in 1 klap weer verliefd.

De volgende dag begon ik haar weer te appen maar het verliep best stroef, nu heb ik het 'gevoel' dat ze me heeft geblocked, ik zie maar 1 vinkje, geen status updates en dat is nu een paar uur niet meer veranderd. 1 van de laatste dingen die ik vroeg was om iets te gaan drinken binnenkort, ze reageerde op het bericht maar met een omweg..

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik wil haar eigenlijk beter leren kennen, het liefst wacht ik het nog een dagje af en als het dan niet veranderd is weet ik waarschijnlijk genoeg. Wat vinden jullie dat ik moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2013, 16:32
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Bel haar gewoon, dan hoor je haar stem. Als ze je leuk vindt gaat ze mee. Anders zal ze een excuus verzinnen en dan weet je genoeg
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 17:38
Verwijderd
Een paar uur al niet joh? Heb je de politie al gebeld?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 15:36
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Een paar uur al niet joh? Heb je de politie al gebeld?
Reverend, ben jij alleen maar hier om mensen proberen te trollen? ik zie meer van dit soort opmerkingen op mensen die problemen hebben of andere dingen
Volgens mij is dit topic bedoelt om hem te helpen -,-

----

Inderdaad misschien een idee om haar te gaan bellen of eventueel als je daar nog niet genoeg zelfvertrouwen in heb haar een smsje sturen (je heb toch al haar nummer, anders kan je niet whats appen)

Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 21:28
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Reverend, ben jij alleen maar hier om mensen proberen te trollen? ik zie meer van dit soort opmerkingen op mensen die problemen hebben of andere dingen
Volgens mij is dit topic bedoelt om hem te helpen -,-

een chick met een slechte verbinding of een lege batterij noem ik nou niet echt een probleem.

dus relax.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 12:48
Lovedrunk
Avatar van Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
De volgende dag begon ik haar weer te appen maar het verliep best stroef, nu heb ik het 'gevoel' dat ze me heeft geblocked, ik zie maar 1 vinkje, geen status updates en dat is nu een paar uur niet meer veranderd. 1 van de laatste dingen die ik vroeg was om iets te gaan drinken binnenkort, ze reageerde op het bericht maar met een omweg..
Het feit dat je maar 1 vinkje ziet, hoeft niet zo veel te betekenen. Het kan ook dat ze een paar uurtjes weg is en haar gsm leeg is, heb ik ook zo vaak last van. Als je berichtjes nu na een dag nog niet aangekomen zijn en ze reageert niet op je, zou ik inderdaad eens een smsje sturen (of op fb eens vragen wat er aan de hand is). Reageert ze hier ook allemaal niet op, dan ziet ze je echt niet zitten.
__________________
Fuck off, you're not worth it!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 14:29
Heer Wil
Heer Wil is offline
Kerel! Ze vraagt je zelfs waarom je haar niet meer appt? Wat betreft dat soms niet reageren heb ik ook wel eens op whats app. Voelt vreemd als je even veel contact hebt en dan opeens niet meer, maar als je dan na een week weer contact hebt, zeker als zij begon, weet je dat er niks aan de hand is. Dat is toch het nadeel van zo'n chatprogramma, je ziet geen lichaamstaal en zelfs dr moeder zou het kunnen typen bij wijze van spreken dan hè. Maar misschien betekent het juist wel dat ze je zo leuk vindt dat ze zelfs in dr pauze met je appt en weeer moet werken als ze stopt. Als je haar tijdens het gesprek zou vragen wat ze heeft gedaan, aan het doen is en gaat doen (niet alle drie tegelijk vragen want dan lijkt het alsof ze verantwoording voor haar dagbesteding meot aflegggen) dan weet je wel ongeveer wat de reden zou kunnen zijn.

Ik zou zeggen, je wilt haar beter leren kennen, dan heb je er goed aan gedaan om te vragen of ze iets mee gaat drinken. Is wel een van de beste manieren om haar gewoon beter te leren kennen. Dus mijn advies aan jou is: Ontspan, twijfel neit teveel over jullie, of je nou veel of weinig twijfelt, als het niets is wordt het niks, en is er wel wat tussen jullie dan snap je straks neit waarover je jezelf zo druk maakte. Dus goedzo! Ga zo door en Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Limeware start op en valt weer uit
Maradinus
3 14-10-2007 01:01
Software & Hardware ik word geddost :(
J-roenn
13 26-05-2006 13:16
Games help??!
joost_vd
5 19-07-2003 11:55
Software & Hardware {MSN} vraagje..
TAFKAB
6 08-12-2002 22:13
Liefde & Relatie Blokkeren op msn
Stainleszs
57 20-10-2002 21:57
Games Golden Sun (probleem)
Ieke
13 21-08-2002 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.