Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 14:27
devilcat
devilcat is offline
30 en 31 Augustus 2004…

dat waren mijn eerste en laatste dagen bij La Place.
Wat een kutzaak, ik werkte me helemaal uit de naad, hier het verhaal:

De 30ste begon ik om 1200 uur. De vervanger van de afdelingsleider volgde ik tot de kledingkast waar ik 1 pak kleding kreeg ( vond ik al gek , want je krijgt er meestal 2 zodat je neit snachts na je werk nog is moet strijken en wassen..) toen zei ie van ga je maar omkleden en ik zie je zo wel. Nou dus ik ging nar de kleedkamer. Bij toeval wist ik al waar dat was anders had ie me dat ook al niet laten zien. Moest iknog een pasje hebben om er in te kunnen, maar ja hij was al weer weg en laat me zo achter. Dus ik pasje regelen bij de receptie, kon ie open. Nou ik hebm e opgekleed.

Ik liep naar boven en ik zag hem nergens meer staan. Dus ik vragen en vragen. Nou lekker welkom dacht ik. Evenlater riep er een jongen achmed achter me “jij bent vast olga” dusik ging met hem mee die me een beetje de boel liet zien.
Dit en dit moet je doen blablabla.

Ok aan het werk. Je heb tin La place een grote benedenzaal[0], een grote bovenzaal[1] en dan nog een boven [2] en dan nog terras en dan nog balkons boven.

Achmed zat in de
Spoelkeuken en die raffelde alles een beetje af [ de afwasmachine korter laten draaien etc]ik moest boven de zalen afgaan en de tafels afruimen in de rekken sorteren en al het vuil in de afvalbakken gooien en dan weer die vuilnisbakken omwisselen beneden en de volle rekken beneden zetten etc. Dan werd ik weer geroepen dat ik nar [0] moest gaan dan weer naar[1] en dan weer naar [2] ik merkte en dat vond ik vreemd dat ik telkens de enige ws op die zalen die zichhet leplazerus werkte, zag verder nooi tiemand die mij hielp met afruimen en inladen.
“ja olga nu weer even anar benden en dan nog ff daar en daar” “ja olga het staat helemaal vol benenden en heb je nog wat bestek voor me van benden?” [ kassamiepen die dat zeiden]

ik was keihaard aan het werk alles netjes te maken en op te ruimen en er waren een aantal meisjes die ook opd e afdeling service werkte die geen flikker uitvoerden, ze zaten of maar wat rondte lopen en mij te vertellen dat ik nu naar 0 , 1 ,of 2 moest gaan of ze zaten achter de kassa terwijl er niemand in de rij stond, of ze zaten met elkaar te praten en te giechelen in de lift of met de toiletjuffrouw.Ik snnapte er helemaal niks van, kwam ik op het terras allemaal bende en duiven die op de tafels aan het eten enzitten waren etc. Ik ruim dat op. Loop moe naar boven komt er een wijf zeggen dat het helamaal vol staat op 1 en vraagt of ik kom helpen en zegt dan “wat hebben jullie gedaan helemaal niks ofzoo staat hier helemaal vol” toen zei ik “ja ik zit overal hoor “
toen stond ik echt perplex, ik stond me helemaal uit de naad te werken en ik zag andere collga’s op de trappen niks doen en rustigaan werken.
Toen ik naar de spoelkeuken liep stond de dove mohammed ook keihard te werken , en die twee tutten stonden daar te kletsen en mo zegt in gebaren taal of ze kunnen helpen en die tyfushoeren die smeken mij of ik daar kon werken in de spoel .
Ik zei nee ik ben al daar bezig, na lang gezeur van hun bleef ik volhouden en ging naar boven. Zag ik ineens dat ze wegrenden.
WHAT THA FOCK is dit voor een team !!????
Ik dacht dat ik in een kleuterklas zat.
En mohammed zei ook al tegen me van hij en ik werken ons in het zweet en zei lopen alleen maar te kletsen.
En wat een kutbaan, de hele dag met zware dienbladen afruimen voor een kutsalaris.

Op een gegeven moment was ik het beu en zei tegen de caissiere dat ik hulp nodig had en vroeg waar marloes was, dus zei zei die staat daar . Dus ik kijk zo stond ze weer te kletsen met iemand dus deed ze niks en k zei kan je me even helpen, dus zij “ik kom zo “ en ze gaat direct door emt kletsen en kijkt me niet aan, dus ik sta te wachten en op een gegeven moment zegik “laat maar het heoft al niet meer” toen liep ik naar de kleedkamer en heb me omgekleed en ben weggegaan. Met de tranen in me ogen stond ik te huilen op me fiets naar huis , thuis barsstte ik uit in huilen maar gelukkig steunden rudi ankie en wouter me en vonden dat ik er goed aan deed dat ik gewoonw eg was gegaan.

Ook in de pauzes niemand praat tegen me of vraagt hoe het gaat.
Ik heb ook geen zin datik telkens naar marloes moet gaan van Kom werken, alsof ik een coach ben ofzo. En ik heb ook geen zinom naar de afdelingsleider te gaan om te zeggen van die en die werken niet , dan krijg ik die straks ook op me dak.

Breng straks de kleding terug en klaar. Nooit meer daar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 14:33
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Zo dat is eruit en nu een lekker ander baantje zoeken. Het mooiste is het als er al een bekende van je werkt.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:33
Verwijderd
Jij zult toch echt voor jezelf op moeten komen als die andere lui zo stom zijn. Gewoon naar de baas gaan dus. Er zijn nou eenmaal idioten op deze wereld, die kun je niet altijd ontlopen.

Trouwens, ik snap dat je je een beetje rot voelde, maar bedenk dat jij er niets aan kunt doen en het niet aan jou ligt, jij hebt toch prima gewerkt? Ik vind dat je geen reden hebt om te huilen, hoewel ik het zelf in zo'n situatie misschien ook wel zou doen.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:34
Verwijderd
Bedankt voor de mededeling.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:37
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Tja, vervelend; wat doe je er tegen.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:41
Verwijderd
Beetje meer voor jezelf opkomen, denk ik. En verder moet je natuurlijk ook je draai vinden, zo raar is het niet dat mensen je nog niet meteen zien staan. Maar goed, als het team rot is, dan kom je niet veel verder natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:42
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
La Place is duur en de kwaliteit is om te huilen... zou er ook niet gaan werken...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:44
zarf
Avatar van zarf
zarf is offline
goed zo meid
ik zou precies hetzelfde gedaan hebben
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 14:47
devilcat
devilcat is offline
bedankt voor jullie reacies.
Had in eerste instantie dit stukje geschreven voor mezelf , maar later had ik het idee om het op scholieren te posten watandere er van denken.

Thx.

Klein bedrijf kan soms toch leuker zijn ben je veel hechter met een team dan zo'n groot bedrijf met kleuters die niks uitvoeren en alleen maar erop uitzijn andere het werk te laten doen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 15:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het is overigens wel normaal dat je maar 1 set kleren krijgt in het begin. En het is ook normaal dat je hard moet werken voor je geld.

Maar wat de rest van het personeel daar deed lijkt me niet normaal.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 18:57
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Ik werk ook hard (bij de mac), maar daar werkt iedereen hard. Juist als je met zn allen hard werkt om het goed te laten verlopen voelt het goed.

Maar zoals bij jou dat jij de enige bent die werkt, dat is lullig. Je had eigenlijk gewoon relaxed met Mohammed moeten praten totdat Marloes om uitleg kwam vragen:"jij doet toch ook niks?"
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:23
devilcat
devilcat is offline
tuurlijk, met hard werken heb ik geen moeite en doee dat ook graag. Maar als je keihard werkt en de andere ziet giegelen en praten dan raak je best chaga.

Als iedereen hard werkt en zich inzet zit je veel lekkerder in je vel.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:25
devilcat
devilcat is offline
ohja, las het contract nog eventjes door, ze hadden me deze week 35 uur gepland maar er staat in mijn contract dat ik een partimeloon heb van 3,82 bruto per uur ben 18 jr. en dat ik niet langer dan 30 uur mag werken.

Proberen ze mij meer te laten werken voor partime loon...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:28
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
Ik werk ook bij La Place, in Eindhoven, een kleinere vestiging (een deel van een verdieping in een winkelcentrum).
Ik vind het echt heel erg jammer voor je dat het bij jou zo is gegaan, omdat het bij mij het tegenovergestelde is! Er zijn wel mensen die wat minder doen en mensen die wat harder werken, maar dat hou je altijd. Ik kreeg wel 2 sets kleding, en ik ben weekendhulp. Het scheelt misschien dat ik er vanaf de opening werk en iedereen ken, maar het is eigenlijk altijd wel gezellig ongeacht je er lang of kort werkt!
Goed dat je snel gestopt bent! Maar het had natuurlijk niet zo hoeven zijn, tis daar gewoon een enorm slechte organisatie als ik dat zo hoor!
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik wilde wel ff laten weten dat ik de organisatie van dat bedrijf nergens op vind slaan en dat jij gewoon je best hebt gedaan
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:29
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
Citaat:
devilcat schreef op 01-09-2004 @ 21:25 :
ohja, las het contract nog eventjes door, ze hadden me deze week 35 uur gepland maar er staat in mijn contract dat ik een partimeloon heb van 3,82 bruto per uur ben 18 jr. en dat ik niet langer dan 30 uur mag werken.

Proberen ze mij meer te laten werken voor partime loon...
dat hebben ze in het begin ook een keer bij mij gedaan...ik ben laatst flink boos geworden, en nu plannen ze me precies in wanneer ik wil
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:44
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
er is al eens eerder gesproken over de orgaisatie van de V&D helemaal verbaast het me dus niet

Wel goed dat je gewoon nu er getsopt bent zo is het ook niet leuk

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 22:33
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik vraag me af: in welke vesting werk je?
Zo te horen bij Amsterdam Kalverstraat?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 16:06
tictactoe
tictactoe is offline
Het zint je niet dus loop je maar weg, ooit van voor jezelf opkomen gehoord??
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2004, 16:26
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
tictactoe schreef op 02-09-2004 @ 17:06 :
Het zint je niet dus loop je maar weg, ooit van voor jezelf opkomen gehoord??

dat is tochvoor jezelf opkomen?[weglopen en denken bekijk 't maar]
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 16:26
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 01-09-2004 @ 23:33 :
Ik vraag me af: in welke vesting werk je?
Zo te horen bij Amsterdam Kalverstraat?
yup...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:38
KiMMeTuT
KiMMeTuT is offline
hheey... ik heb ook bij la place gewerkt... (den haag) en dat was ook onwijs klote je wordt echt nie goed behandeld man... ze laten je alle rot klusjes doen en je loon is ook nix... had 3 volle dagen gewerkt en had 33 euro

Liep er eerst stage dat was wel leuk later ging ik er werken en dat was echt nie leuk mog alleen maar in spoelkeuken staan.. de hele dag...

La Place is echt nixxx!!!

__________________
XXX Kimmy
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:03
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
devilcat schreef op 02-09-2004 @ 17:26 :
dat is tochvoor jezelf opkomen?[weglopen en denken bekijk 't maar]
nee, dat is wegvluchten en dat heeft vrij weinig te maken met voor jezelf opkomen.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:34
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik heb mijn twijfels bij dit topic.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 21:20
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 03-09-2004 @ 21:03 :
nee, dat is wegvluchten en dat heeft vrij weinig te maken met voor jezelf opkomen.

hmm...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 22:08
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 03-09-2004 @ 21:34 :
Ik heb mijn twijfels bij dit topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 08:50
meisje
meisje is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 03-09-2004 @ 21:34 :
Ik heb mijn twijfels bij dit topic.
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:43
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb ook bij v&d in utrecht gewerkt. Eerst ruim een jaar bij het kleine cafe naast de cd's , prima bevallen (klein, vast team mensen, was gewoon gezellig altijd). Toen werd la place boven verbouwd, en ze verhuisden tijdelijk naar onze afdeling, die werd uitgebreid. (tijdelijk)

Ik werkte daarvoor redelijk vaak, maar toen la place de leiding tijdelijk overnam, kreeg ik veel minder uur. En zelfde als hierboven, alle kutklusjes. Daarna ging la place wel weer weg, maar het werd nooit meer zoals daarvoor, dus toen ben ik er ook mee gekapt. Werk nu in een heel gezellig team in een heel groot restaurant
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:55
Verwijderd
ik heb ook bij de la place gewerkt in rijswijk, exact hetzelfde verhaal. Ik de eerste dag jankend naar huis. Niemand zei iets tegen me en niets werd uitgelegd. Tweede dag weer gegaan, zelfde verhaal.
De dag voor dat ik voor de 3de keer moest werken belde ik op en zei: Bij deze meld ik dat ik niet meer kom, mn moeder komt de kleding brengen. Dat dat wel een beetje kort van tevoren was *klik* hoorn erop
Toen kreeg ik mn salaris en ik had 2 dagen gewerkt voor nog geen 30 euro, toen konden ze helemaal de tering krijgen...

eens maar nooooooit meer
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 03-09-2004 @ 21:34 :
Ik heb mijn twijfels bij dit topic.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:24
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 03-09-2004 @ 21:34 :
Ik heb mijn twijfels bij dit topic.
Ik zal mezelf nog maar een keer quoten
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 13:44
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Citaat:
Princesita schreef op 01-09-2004 @ 21:28 :
Ik werk ook bij La Place, in Eindhoven, een kleinere vestiging (een deel van een verdieping in een winkelcentrum).
Ik vind het echt heel erg jammer voor je dat het bij jou zo is gegaan, omdat het bij mij het tegenovergestelde is! Er zijn wel mensen die wat minder doen en mensen die wat harder werken, maar dat hou je altijd. Ik kreeg wel 2 sets kleding, en ik ben weekendhulp. Het scheelt misschien dat ik er vanaf de opening werk en iedereen ken, maar het is eigenlijk altijd wel gezellig ongeacht je er lang of kort werkt!
Goed dat je snel gestopt bent! Maar het had natuurlijk niet zo hoeven zijn, tis daar gewoon een enorm slechte organisatie als ik dat zo hoor!
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik wilde wel ff laten weten dat ik de organisatie van dat bedrijf nergens op vind slaan en dat jij gewoon je best hebt gedaan
Ik heb daar ook gewerkt bij die La Place in Eindhoven. Heb het 3 dagen volgehouden. Ik moest als bijna enige de zaal schoonhouden, het terras en de spoelkeuken doen. Waar de spoelmachine ook nog eens lekte en ik in die 3 dagen geen monteur heb gezien. Dus daar gewoon mijn poten kapot liep. Ik werkte me uit de naad op drie plekken tegelijk en ging rond half 3 maar eens eten ofzo, omdat er dan eindelijk iemand me kon over nemen. Echt nooit meer he
__________________
<<<Pain is temporary, pride is forever...>>>
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:46
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ja leuke tent, die v&d / la place
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:58
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Anders ga je ff huilent naar huis ... Kheb zown vermoede dat je met die instelling niet ver komt.

Ik zou ook gewoon als niemand iets deed "rustig" alles gaan doen. En op een gegeven moment zal er wel iemand naar je toe komen bijv de baas en je erop aan spreken, dan vertel je hem dat je nog ff moest inwerken en dat de andere na paar keer vragen ook niet kwamen helpen Op deze manier zullen de andere de pak slaag krijgen van de baas

Als je keihard de eerste dag gaat werken ben je zowieso de pineut omdat iedereen dan denkt.. mooizo die kan mijn klusjes ook wel ff doen
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 22:20
meisje
meisje is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 04-09-2004 @ 18:24 :
Ik zal mezelf nog maar een keer quoten
Ik vind het ook maar raar.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 22:28
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
meisje schreef op 07-09-2004 @ 23:20 :
Ik vind het ook maar raar.
Ik kan je overigens wel verzekeren dat werken bij La Place geen pretje is, maar dat collega's niks doen... nee Je wordt er namelijk afgebeuld en uitgebuit tot op het bot
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 14:33
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb er ook een hele avond gewerkt vond het ook echt zwaar KUT me eigen ook helemaal uit de naad oemten werken voor een paar rotcenten heb meteen maar gezegd dat ik t niks vond en meteen gekapt gelukkig maar achteraf had t niet volgehouden daar!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-09-2004, 18:12
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Energie schreef op 06-09-2004 @ 23:58 :
Anders ga je ff huilent naar huis ... Kheb zown vermoede dat je met die instelling niet ver komt.

Ik zou ook gewoon als niemand iets deed "rustig" alles gaan doen. En op een gegeven moment zal er wel iemand naar je toe komen bijv de baas en je erop aan spreken, dan vertel je hem dat je nog ff moest inwerken en dat de andere na paar keer vragen ook niet kwamen helpen Op deze manier zullen de andere de pak slaag krijgen van de baas

Als je keihard de eerste dag gaat werken ben je zowieso de pineut omdat iedereen dan denkt.. mooizo die kan mijn klusjes ook wel ff doen

sorry maar als je zo moet gaan doen , dan vind ik sowieso het team kut. Ik wil graag een goede kantlaten zien ga je neit ineens niks doen en met je team spelen an die en die moeten ook doen, das toch stom als je al zo begint met een team..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:31
juno
Avatar van juno
juno is offline
Horeca is hoe dan ook hard werken, het management is over het algemeen pas tevreden als alles gisteren af is, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat het samen met de collega's niet leuk was.

Ga terug als klant, met je hele familie en ga echt ontzettend lastig lopen doen. Verander je bestelling halverwege, gooi je drinken om in de counter en laat aan je tafeltje een fijne puinhoop achter. Het kost je een paar centen maar dan heb je ook wat!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 19:30
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 01-09-2004 @ 19:57 :
Ik werk ook hard (bij de mac), maar daar werkt iedereen hard. Juist als je met zn allen hard werkt om het goed te laten verlopen voelt het goed.

Maar zoals bij jou dat jij de enige bent die werkt, dat is lullig. Je had eigenlijk gewoon relaxed met Mohammed moeten praten totdat Marloes om uitleg kwam vragen:"jij doet toch ook niks?"
Ik werk ook bij de mac, in het begin werkte er een jongen die er 1week langer werkte dan ik. Op een gegeven moment was er een probleem met een prullenbak op het terras, het hele terras lag onder. Dus ik vroeg hem of hij ff wilde meehelpen, hij liet me gewoon stikken met de rotzooi, om vervolgens achter met ijsblokjes te gaan gooien. Ik heb de rotzooi opgeruimd, ben naar achter gelopen en heb hem erop aangesproken in de spoelkeuken (toevallig hadden 2 managers gehoord wat ik had gezegd) Ik heb hem gezegd dat ik het nergens op vond slaan, dat het toch normaal was dat je je collega's hielp als er een flinke zooi was. Even later kwam één van de managers naar me toegelopen om te zeggen dat ik dat goed gezegd had (Ik was gewoon vriendelijk gebleven enz), die gast is na zijn proefperiode ontslagen.
Maar sommige collega's van mij staan tegen elkaar te schelden en weet ik veel, dat zou ik dus echt nooit doen, gewoon pal voor de neus van de gasten
Das eigenlijk het enigste minpuntje, dat sommige collega's beetje a-sociaal doen... maar goed, dat heb je overal wel denk ik
De rest van de crew is vet gezellig en lief
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 23:45
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Respect voor Mohammed
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:39
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
leuk verhaal

Nooit meer naar VD La Place
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 15:41
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
devilcat schreef op 08-09-2004 @ 19:12 :
sorry maar als je zo moet gaan doen , dan vind ik sowieso het team kut. Ik wil graag een goede kantlaten zien ga je neit ineens niks doen en met je team spelen an die en die moeten ook doen, das toch stom als je al zo begint met een team..
Tsja tis je eigen keus, of ze spelen met jouw, of jij zorgt ervoor dat ze gewoon niet met jouw kunnen spelen
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:43
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
levi's schreef op 10-09-2004 @ 10:39 :
leuk verhaal

Nooit meer naar VD La Place
Laten we La Place boycotten!!!

Forummers verenigt U!
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 23:38
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Je moet ook niet meteen denken dat je de shizzle bent als je ergens binnenkomt.. nieuwkomers werken altijd 14x zo had.. Heb ik ook gehad op de bank waar ik werk.. Toen ik kwam dacht ik dat niemand om me heen een fuck uitvoerde en ik alles deed.. Maar nu is het anders.. Nu doe ik ook geen fuck..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 11:42
meisje
meisje is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-09-2004 @ 23:28 :
Ik kan je overigens wel verzekeren dat werken bij La Place geen pretje is, maar dat collega's niks doen... nee Je wordt er namelijk afgebeuld en uitgebuit tot op het bot
Ik heb zelf bij de V&D gewerkt en nu werk ik in een restaurant. Zeker hard werken, maar dat vind ik geen minpunt. Dat is toch logisch.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 12:31
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 10-09-2004 @ 21:43 :
Laten we La Place boycotten!!!

Forummers verenigt U!
Ik vind het anders wel een prettig idee dat mensen zich voor mij gaan afbeulen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 15:21
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 11-09-2004 @ 13:31 :
Ik vind het anders wel een prettig idee dat mensen zich voor mij gaan afbeulen.
Saddist
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:53
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 10-09-2004 @ 21:43 :
Laten we La Place boycotten!!!

Forummers verenigt U!
Ik was eigk net van plan daar een broodje te gaan eten als ik straks in de stad ben.
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:31
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 13-09-2004 @ 13:53 :
Ik was eigk net van plan daar een broodje te gaan eten als ik straks in de stad ben.
heb medelij met het personeel. doe het niet!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 02-09-2004 @ 17:26 :
yup...
Je zegt "ja" bij de eerste vestiging die opgenoemd wordt?
Je woonde toch in Zeeland oid?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine verdwijnende topics zijn saai zeg! 336-bis
Verwijderd
500 04-09-2008 15:55
De Kantine Ik Zit Saai Achter De Computer #335
Verwijderd
500 03-09-2008 21:33
Algemene schoolzaken VWO literatuurlijst
Guimaraes
13 09-01-2005 14:18
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.