Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2007, 11:37
Hallifax
Hallifax is offline
Lieve kijkbuiskindertjes,

voor school moet ik morge een gesprek frans voeren wat 40% meetelt , het moet gaan over je leven vanaf je geboorte tot je 40e jaar (mogelijk verzonnen).. welke held verlost mij uit mn leiden en zorgt voor wat standaard zinnen over een mensen leven... mijn dank is bij voorbaat GIGANTISCH GROOT !!!!!!

gegroet uwe medestudent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2007, 13:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Morgen? Da's cool. Dan heb je nog ongeveer 24 uur om die dingen zelf te schrijven.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Morgen? Da's cool. Dan heb je nog ongeveer 24 uur om die dingen zelf te schrijven.
Inderdaad, 't lijkt me ook niet zo gigantisch veel werk.. Bedenk voor iedere periode in je leven een belangrijk punt en bedenk vervolgens om al die belangrijke punten een paar zinnetjes heen, dat kan je meteen in het frans doen, of je doet het eerste in het nederlands en vertaalt het daarna. Vul daarna de losse stukjes een beetje op met zinnetjes die alles aan elkaar plakken, et voila! Niet meer dan twee uur werk, hooguit drie. Dan heb je nog genoeg tijd om dingetjes uit je hoofd te leren
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 12:06
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
, et voila!

Frans
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 18:55
love is life
love is life is offline
is het gegaan?
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.