Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 15:57
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Wat vinden jullie van pooiers? Of eigenlijk: Prostituee-managers, sinds de prostitutie legaal is ;D
vaak misbruiken pooiers de meisjes om het geld en houden daar ook zelf nog seks met hen aanover
ook komt er fysiek geweld bij kijken
vinden jullie het goed dat pooiers bestaan en dat zij geld verdienen aan sekshebbende meisjes?
Je moet wel bedenken dat het de meisjes' eigen vrije wil is
Natuurlijk wil ik niet zeggen dat ze altijd vrij genoeg van geest zijn om te stoppen,
maar,
het is toch een legaal beroep!
Oud 27-03-2002, 15:59
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
ik vind 't ziek, en ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken...
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Oud 27-03-2002, 16:18
Verwijderd
Pooiers zijn wel nodig bij hoeren, net zoals een uitsmijter nodig is bij een café - door het feit dat er een hoop sicko's rondlopen die hun gewelddadige aard niet kunnen bedwingen. Het beroep is dus op zich niet slecht, een beveiligingsdienst wordt eigenlijk betaald voor precies hetzelfde. Het nare is alleen dat pooiers er altijd misbruik van maken.
Oud 28-03-2002, 07:27
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Kupu schreef:
ik vind 't ziek, en ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken...
__________________
Gebanned
Oud 28-03-2002, 09:50
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
is daar een opleiding voor? prostutitie manager
Oud 28-03-2002, 13:13
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:
is daar een opleiding voor? prostutitie manager
welk profiel heb je daar voor nodig dan
__________________
ik ben een konijn
Oud 28-03-2002, 19:49
metalbazzz
metalbazzz is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Wat vinden jullie van pooiers? Of eigenlijk: Prostituee-managers, sinds de prostitutie legaal is ;D
vaak misbruiken pooiers de meisjes om het geld en houden daar ook zelf nog seks met hen aanover
ook komt er fysiek geweld bij kijken
vinden jullie het goed dat pooiers bestaan en dat zij geld verdienen aan sekshebbende meisjes?
Je moet wel bedenken dat het de meisjes' eigen vrije wil is
Natuurlijk wil ik niet zeggen dat ze altijd vrij genoeg van geest zijn om te stoppen,
maar,
het is toch een legaal beroep!
dat gebeurt in die oosterse landen enzo, de Nederlandse legale prostitutie zal daar echt niet mee te maken hebben, als een werkneemster daar wel problemen mee hebt kan ze hem gemakkelijk aanklagen enzo

__________________
http://www.basverbeek.nl - concerten en meer muziek
Oud 28-03-2002, 20:04
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:
welk profiel heb je daar voor nodig dan


N&G he
Oud 28-03-2002, 20:16
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
opzich geen problemen met die mensen, maar ze misbruiken en mishandelen die meisjes wel en dat is fout.De meeste van die meisjes zijn niet 'sterk' genoeg om aangifte te doen of hem aan te klagen.
__________________
Come to me, of cureless ills thou art the one physician.Pain lays not its touch upon a corpse.
Oud 28-03-2002, 20:46
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
savatagefreak schreef:
dat gebeurt in die oosterse landen enzo, de Nederlandse legale prostitutie zal daar echt niet mee te maken hebben, als een werkneemster daar wel problemen mee hebt kan ze hem gemakkelijk aanklagen enzo

Dat valt nog heel erg tegen hoor....vaak isser sprake van geestelijke en fysieke dwang, soms zelfs verwondingen en bedreigingen met de dood....dus zo koek & ei is het in nederland niet.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 28-03-2002, 21:13
Eightball GOD
Avatar van Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Dat valt nog heel erg tegen hoor....vaak isser sprake van geestelijke en fysieke dwang, soms zelfs verwondingen en bedreigingen met de dood....dus zo koek & ei is het in nederland niet.

Daar weet onze Roelof natuurlijk alles van
__________________
Mensen als wij, die geloven in de fysica, weten dat het onderscheid tussen verleden, heden en toekomst slechts een hardnekkig onuitroeibare illusie is
Oud 31-03-2002, 14:00
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
luister, ik ben zelf een prostitué. en mijn vriend is mijn pooier. dat is juist heel handig. hij beschermd je, en zorgt dat die gozers betalen. zeker beter dus!
__________________
*karin*
Oud 31-03-2002, 14:11
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
karinkruiswijk schreef:
luister, ik ben zelf een prostitué. en mijn vriend is mijn pooier. dat is juist heel handig. hij beschermd je, en zorgt dat die gozers betalen. zeker beter dus!
Wow en dat terwijl je de hele dag op inet zet! Modern bordeel!
Oud 31-03-2002, 14:32
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Citaat:
karinkruiswijk schreef:
luister, ik ben zelf een prostitué. en mijn vriend is mijn pooier. dat is juist heel handig. hij beschermd je, en zorgt dat die gozers betalen. zeker beter dus!
sure..
Oud 31-03-2002, 15:11
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Wow en dat terwijl je de hele dag op inet zet! Modern bordeel!
hallo,houd je bek es ff joh. ik werk 's avonds hoor!
en ik heb pas om half 10 vanavond weer een afspraak.
__________________
*karin*
Oud 31-03-2002, 15:13
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
Citaat:
*Moonflower* schreef:
sure..
luister, het haalt mij niet uit of je het geloofd of niet. beter van niet. ik ben er namelijk niet écht trots op.
en hier kan ik het makkelijk zeggen. niemand kant me toch.
__________________
*karin*
Oud 31-03-2002, 15:23
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
karinkruiswijk schreef:
luister, het haalt mij niet uit of je het geloofd of niet. beter van niet. ik ben er namelijk niet écht trots op.
en hier kan ik het makkelijk zeggen. niemand kant me toch.
Ga er dan ook niet mee te koop lopen, of vraag om dergelijke reacties. Ik zou precies zo reageren als ik lid was. (Weet je mijn mening ook weer)
Oud 31-03-2002, 15:26
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ga er dan ook niet mee te koop lopen, of vraag om dergelijke reacties. Ik zou precies zo reageren als ik lid was. (Weet je mijn mening ook weer)
luister, iemand vraagt mijn mening over pooier. ik heb er veel mee temaken en ik geef mijn mening. ik loop er niet mee tekoop, ik krijg alleen erg vervelende reacties. ik ben ook maar een mens.
__________________
*karin*
Oud 31-03-2002, 15:35
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
karinkruiswijk schreef:
luister, iemand vraagt mijn mening over pooier. ik heb er veel mee temaken en ik geef mijn mening. ik loop er niet mee tekoop, ik krijg alleen erg vervelende reacties. ik ben ook maar een mens.
Of ben je een gebruiksvoorwerp?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 31-03-2002, 15:54
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Of ben je een gebruiksvoorwerp?

kijk dit bedoel ik nou!! waarom is het zo erg om zo te zijn. goor is het niet. ze dragen altijd een condoom.
__________________
*karin*
Oud 31-03-2002, 16:30
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
*hap hap hap*
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 31-03-2002, 16:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Om trouwens een serieuze post te maken:
Ik hoop voor jou dat je leeftijd in je info niet klopt anders ben je zwaar illegaal bezig....
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 31-03-2002, 17:05
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Om trouwens een serieuze post te maken:
Ik hoop voor jou dat je leeftijd in je info niet klopt anders ben je zwaar illegaal bezig....

daar heb je gelijk in, ik doe het ook illegaal. ik ben er in terecht gekomen door loverboys. maar het verdiend erg veel geld.

__________________
*karin*
Oud 31-03-2002, 17:14
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
karinkruiswijk schreef:
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Om trouwens een serieuze post te maken:
Ik hoop voor jou dat je leeftijd in je info niet klopt anders ben je zwaar illegaal bezig....

daar heb je gelijk in, ik doe het ook illegaal. ik ben er in terecht gekomen door loverboys. maar het verdiend erg veel geld.

O dat loverboys ken ik ook wel
slechte zaak
heeel slecht
dat

Oud 31-03-2002, 17:39
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
zeker. maar ja. ik heb niet echt een keuze. dat had ik eerder moeten beslissen dat ik het niet wilde. nu zit ik al helemaal in dat circuit.
__________________
*karin*
Oud 31-03-2002, 17:52
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Loverboys? Leg uit, kben niet zo bekend in dit soort zaken.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 31-03-2002, 18:01
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
ziek
Oud 31-03-2002, 22:15
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Loverboys? Leg uit, kben niet zo bekend in dit soort zaken.

Loverboys is een groep jongens/pooiers die opereert in bepaalde delen van Nederland. Ze struinen cafés en andere gelegenheden af waar veel jongeren komen opzoek naar meisjes die er goed uit zien. Ze strikken de meisjes dan en brengen hen in de prostitutie.
Oud 31-03-2002, 22:16
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Zie ook http://www.geocities.com/SouthBeach/...naffer016.html
Oud 01-04-2002, 14:50
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Loverboys is een groep jongens/pooiers die opereert in bepaalde delen van Nederland. Ze struinen cafés en andere gelegenheden af waar veel jongeren komen opzoek naar meisjes die er goed uit zien. Ze strikken de meisjes dan en brengen hen in de prostitutie.
je heb gelijk, ze geven je veel kado's en zeggen da ze van je houden. later op een avond voeren ze je dronken op een avond en zeggen ze dat je het met hun vrienden moet doen. en als je dat niet doet dat je dan problemen krijgt

__________________
*karin*
Oud 01-04-2002, 15:58
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
karinkruiswijk schreef:
je heb gelijk, ze geven je veel kado's en zeggen da ze van je houden. later op een avond voeren ze je dronken op een avond en zeggen ze dat je het met hun vrienden moet doen. en als je dat niet doet dat je dan problemen krijgt
*heeft betrekking op het begrip "loverboys", al lijkt "klootzakken" me in dit geval een betere benaming*
Is er misschien iemand die je in vertrouwen zou kunnen nemen en jou zou kunnen helpen om alsnog uit dat circuit te kunnen komen? Je hebt zelf in een eerdere reply al aangegeven dat je zelf niet zo gelukkig bent met het feit dat je prostituée bent, een reden te meer om te proberen uit dat circuit te komen, lijkt mij.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 01-04-2002, 16:37
cyrillic
cyrillic is offline
Jippie, laten we haar serieus gaan helpen!
En mag dit van Seksualiteit af, want ik wordt hier steeds minder geil van
Oud 07-08-2004, 13:46
24/7
Avatar van 24/7
24/7 is offline
Citaat:
metalbazzz schreef op 28-03-2002 @ 20:49 :
dat gebeurt in die oosterse landen enzo, de Nederlandse legale prostitutie zal daar echt niet mee te maken hebben, als een werkneemster daar wel problemen mee hebt kan ze hem gemakkelijk aanklagen enzo

JA daahaaaag, kijk alsjeblieft eens verder dan je neus lang is.....
__________________
~*~ There are only 2 people I trust, one is me... the other is not you ~*~
Oud 07-08-2004, 14:00
Verwijderd
moest je deze dààrvoor uppen??
Oud 07-08-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef op 27-03-2002 @ 16:59 :
ik vind 't ziek, en ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken...
Oud 07-08-2004, 15:07
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 07-08-2004 @ 15:00 :
moest je deze dààrvoor uppen??
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Naar de Wallen gaan
RLD Amsterdam
196 29-12-2020 21:01
Liefde & Relatie Beware of LOVERBOYS
Ostentation
70 12-06-2005 13:02
Verhalen & Gedichten De pooier
Snow White
11 05-04-2005 12:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Loverboys steeds groter probleem
Mr.Hypert€xt
125 02-03-2005 19:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het Belang van Limburg
Bluesman
11 18-05-2004 09:37
Seksualiteit Prostitutie beleid Nederland
Myuki
15 21-03-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.