Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2005, 19:45
rachelveldhoven
Avatar van rachelveldhoven
rachelveldhoven is offline
Hallo allemaal, ik heb nu al bijna 3 maanden een vriendje. Hij is heel lief voor me en we hebben al wat dingen bij elkaar gedaan, hihi. Maar nu wil ik hem graag een keer pijpen, ik weet echt niet hoe dit moet! Maar ik wil hem graag een keer verwennen. Kunnen jullie me misschien helpen? Groetjes
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 20:16
Kimble
Avatar van Kimble
Kimble is offline
zie sexwoordenboek, staat wel wat uitleg bij. verder kan ik je niet echt helpen met hoe het moet
__________________
praesumptio innocentiae
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 20:37
rachelveldhoven
Avatar van rachelveldhoven
rachelveldhoven is offline
Citaat:
Kimble schreef op 21-07-2005 @ 21:16 :
zie sexwoordenboek, staat wel wat uitleg bij. verder kan ik je niet echt helpen met hoe het moet
Maar heeft niemand ervaringen voor me?? Hoe moet ik beginnen enzo hihi
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 20:51
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
die roloog op het einde vertrouw ik niet
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 20:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
pyres schreef op 21-07-2005 @ 21:51 :
die roloog op het einde vertrouw ik niet
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 21:24
Verwijderd
Dat 'hihi ' anders ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 22:05
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Just for fucksake...

Begin met een beetje strelen, kusjes op de schagt. Lik wat pestend en de rest moet je zelf maar bedenken.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 07:42
Supersuri
Supersuri is offline
Zuigen kreng
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 09:41
Verwijderd
Ik denk dat dat gewoon spontaan moet gebeuren. Dan hoef je er niet over na te denken hoe je moet beginnen, maar doe je het gewoon.
Anders, tsjaa beetje kussen en dan steeds lager gaan... maar ja ik ben niet zo'n pijpexpert (bah)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 09:54
PolletPoulet
PolletPoulet is offline
Neem zijn piemel in je mond en vraag of ie NIET in je mond wil komen
__________________
Do not argue with an idiot. He'll pull you down to his level and beat you with experience...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 11:00
Verwijderd
Zo moeilijk is het toch niet? Je weet wat het is, toch? Nou, dan bedenk je zelf wat leuke dingen. Beetje creatief zijn hoor. Iedere jongen is anders en vindt wat anders lekker, dus ja. Probeer wat, je merkt vanzelf of hij het lekker vindt of niet.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 11:00
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 22-07-2005 @ 10:41 :
maar ja ik ben niet zo'n pijpexpert (bah)
Ik vind dat jij uitgezet moet worden.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Mephi schreef op 22-07-2005 @ 12:00 :
Ik vind dat jij uitgezet moet worden.
Ik vind dat jij alleen op seksualiteit mag komen als je wat serieus te melden hebt en niet alleen onzin.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 11:16
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
gewoon kussen en dan steeds lager en dan zuig je gewoon en een beetje op en neer zo moeilijk lijkt het me niet!

en laat hem juist wel in je mond klaarkomen en slik het door dan gaat ie nooit meer bij je weg
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 11:26
Verwijderd
Begin gewoon met hem te zoenen.. dan over zn buik langzaam naar beneden en kusjes blijven geven, dat zal ie vast niet erg vinden.
Als je daar aan beland bent kan je altijd eerst eromheen wat gaan zoenen, dus gewoon rond zn kruis, daar zal ie vast al wel helemaal gek(positief) van worden.. dan kan je best om hem te pesten telkens even kort zn schacht zoenen, en dan weer gewoon zn kruis.. maakt hem helemaal opgewonden, en jij kan even wennen aan het daar zitten met je hoofd. dan kan je daarna als je wat gewend bent hem in je mond proberen te nemen en gewoon doen wat jij denkt dat leuk zal voelen, speel er wat mee, let op zijn reacties, en vooral, zijn ademhaling.. daaraan zal je echt wel merken of wat je doet goed is. dan kan je ook gewoon dingen uitproberen.
de eerste keer dat je het doet hoef je echt niet meteen een pro te zijn hoor. pruts gewoon wat aan, en sta open voor reacties van zijn kant, misschien kan hij je dan nog wel even vertellen van 'hm, als je dat nou net ff zo doet', en gaat het beter.
Ik weet in iig dat als mn vriendin dit zo bij moi doet, dat het helemaal goed gaat. en zelfs al zou het niet goed gaan, seks is geen examen ofzo..

wat bruut btw zegt is ook wel waar, laat hem in je mond klaarkomen, dan ben je nooit meer van hem af.. (mja, daarom zijn wij ook het zwakke geslacht)

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 12:43
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Mushu schreef op 22-07-2005 @ 12:08 :
Ik vind dat jij alleen op seksualiteit mag komen als je wat serieus te melden hebt en niet alleen onzin.
Ga je anders huilen?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 13:16
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Mephi schreef op 22-07-2005 @ 13:43 :
Ga je anders huilen?
jezus vent,
doe ns niet zo lijp
als die opmerking bedoelt is om aan te geven dat zij zich kinderachtig voordoet...kan ik je vertellen dat het averechts werkt.
het lijkt meer erop alsof je het over jezelf hebt.

verder vond ik je eerste opmerking wel lache
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 13:55
Verwijderd
Gewoon maar wat proberen. Hij snapt ook wel dat de eerste keer niet de beste is....
Zo lang je je tanden niet gebruikt (of eventueel zachtjes, en dan niet direct op de eikel; ligt er ook aan hoe gevoelig hij is) kun je gewoon alles proberen wat er in je opkomt. Je merkt vanzelf aan zijn ademhaling wat hij lekker vindt en wat niet... en dan doe je de dingen die hij lekker vindt wat vaker. Sommige jongens komen alleen klaar van gepijpt worden als ze ondertussen (of alleen tegen het einde) tegelijkertijd worden afgetrokken, schroom dus niet om je handen erbij te gebruiken. Om hem te laten klaarkomen is waarschijnlijk een regelmatig tempo zonder onderbrekingen nodig, om hem heel erg opgewonden te maken hoeft dat waarschijnlijk niet.

En of je hem in je mond laat klaarkomen dat mag je lekker zelf weten . Spreek van te voren een teken af dat hij je geeft als hij bijna klaarkomt (het kan zijn dat hij dan moeilijk kan praten... het teken kan iets zijn als 'een klopje op je schouder'), dan kun je op dat moment zelf beslissen of je hem in je mond laat komen of niet. Als je het vies vindt smaken, doe het dan niet, een kokhalzende vriendin terwijl hij klaarkomt vindt-ie vast niet sexy

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 14:08
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 14:16 :
jezus vent,
doe ns niet zo lijp
als die opmerking bedoelt is om aan te geven dat zij zich kinderachtig voordoet...kan ik je vertellen dat het averechts werkt.
het lijkt meer erop alsof je het over jezelf hebt.

verder vond ik je eerste opmerking wel lache
Ik vroeg het gewoon. Of ze gaat huilen, ja ofte nee.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 14:18
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mephi schreef op 22-07-2005 @ 13:43 :
Ga je anders huilen?
Nee, anders ga ik je bannen Veel beter. Conclusie: iets zinnigs melden of kop houden.

@TS: de truc bij het pijpen is niet of je kan zuigen of likken oid, het gaat erom hoe erg je hem kan pesten door steeds likjes en kusjes te geven en em steeds net niet geven wat ie wil (zie sexwoordenboek voor uitleg over standaard pijpen). Dan wel even geven wat ie wil, maar niet te lang en weer teruggaan naar pesten, binnen een paar minuten heb je em aan't stuiteren, gegarandeerd
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 14:19
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2005 @ 15:18 :
Nee, anders ga ik je bannen Veel beter. Conclusie: iets zinnigs melden of kop houden.
Ok. Eikel tot je huig en dan beyond.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 15:03
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2005 @ 15:18 :
Dan wel even geven wat ie wil, maar niet te lang en weer teruggaan naar pesten, binnen een paar minuten heb je em aan't stuiteren, gegarandeerd
helemaal waar
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 15:10
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Dat mensen er op ingaan
Ze is fake, of anders wel heel triest
Citaat:
PolletPoulet schreef op 22-07-2005 @ 10:54 :
Neem zijn piemel in je mond en vraag of ie NIET in je mond wil komen
, 2e deel van de zin moet je niet serieus nemen!!!

een boodschap aan alle vrouwen, het 2e deel van de zin niet serieus nemen!!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 15:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-07-2005 @ 14:55 :
En of je hem in je mond laat klaarkomen dat mag je lekker zelf weten
NEE
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 16:15 :
NEE
oh nee tuurlijk niet, vergat even dat je bij de seks altijd moet doen wat de ander wil ongeacht of je het zelf misschien afschuwelijk vindt het gaat er immers om dat de jongen geniet en dat het meisje alles doet wat hij zegt, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 15:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-07-2005 @ 16:18 :
oh nee tuurlijk niet, vergat even dat je bij de seks altijd moet doen wat de ander wil ongeacht of je het zelf misschien afschuwelijk vindt het gaat er immers om dat de jongen geniet en dat het meisje alles doet wat hij zegt, nietwaar?

Idd, als je het zo bekijkt toch niet zo vreemd
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 15:44
Verwijderd
Hm, als je haar postgeschiedenis zo ziet, dan krijg je wel moeite haar serieus te nemen ja. ach, dan zijn de posts hier nog handig voor iemand anders die misschien een tip nodig had ofzo.

verder,
ik hoop toch serieus voor je dat je dat niet meent metroidminded .. een meisje mag nog altijd zelf weten wat ze doet, en niets is verplicht.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 15:50
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 22-07-2005 @ 16:44 :
ik hoop toch serieus voor je dat je dat niet meent metroidminded
Tuurlijk niet
Eigelijk ben ik het helemaal eens met die post van Sarah

Maja, ik kom van het muziek sub forum, daar blijft niets optopic en lult iedereen maar wat, ben het serieuse gebeuren hier nog niet zo gewend
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 13:57
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2005 @ 15:18 :

@TS: de truc bij het pijpen is niet of je kan zuigen of likken oid, het gaat erom hoe erg je hem kan pesten door steeds likjes en kusjes te geven en em steeds net niet geven wat ie wil
Jij bent een pestkop. Hoe kan je een jongen zo laten leiden. Ach ja je adviseerd gelukkig nog niet tanden er in te zetten ofzo. Want dat is echt erg als je haar tanden daar voelt (ook zonder dat ze bijt).
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 19:54
Kevin D.
Avatar van Kevin D.
Kevin D. is offline
idd

je moet er niet op kauwen.
__________________
Ik post alleen onzin en parodie. Karikaturen, sarcasme, cynisme, simplistisch!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 20:49
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kevin D. schreef op 23-07-2005 @ 20:54 :
je moet er niet op kauwen.
En zo is het maar net
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 21:03
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 16:10 :

, 2e deel van de zin moet je niet serieus nemen!!!

een boodschap aan alle vrouwen, het 2e deel van de zin niet serieus nemen!!!
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 05:27
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
uh goh hoe zou dat nou moeten

Ik begrijp niet dat deze vraag keer op keer weer terug komt. Vraag godverdomme aan je vriend wat ie lekker vind. En zo moeilijk is het nou ook weer niet lijkt me, je doet wat en je merkt vanzelf wel of ie het lekker vind.

Als een meisje mij pijpt, en het is niet goed, dan laat ik dat toch ook merken (verbaal dan wel non-verbaal)
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:23
Verwijderd
gewoon denken dat je aan een heel lekker ijsje zuigt. Niet erin bijten (lijkt me vanzelfsprekend). Beetje likken hier ziugen daar.
Wat ik altijd handig vind is eerst langs heel de schacht likken zodat als je zn piemel in je mond neemt het goed glijd door het likken.

succes!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 12:03
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 23-07-2005 @ 21:49 :
En zo is het maar net
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 17:13
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 23-07-2005 @ 14:57 :
Jij bent een pestkop. Hoe kan je een jongen zo laten leiden. Ach ja je adviseerd gelukkig nog niet tanden er in te zetten ofzo. Want dat is echt erg als je haar tanden daar voelt (ook zonder dat ze bijt).
Hihihi, dat gedeelte heb ik idd uit medelijden even weggelaten. En tja, ik moet m'n naam als pestkop toch waarmaken he
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 21:59
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Ga lekker in bed liggen. Naakt of zonder extra textiel.
Friemel wat aan elkaars lichaam.
Zorg voor voldoende privacy en tijd.
Zeg eerlijk dat je hem graag wilt pijpen maar dat je het allemaal niet zo precies weet hoe het moet.
Lach samen om dat het eigenlijk best gek is, zo'n penis en een mond en dan bij elkaar.
begin zachtjes, je kunt altijd nog harder zuigen of likken als hij dat aangeeft.
Vraag of hij het lekker vind wat je doet, tien tegen één dat hij zegt dat het lekker is maar dat je misschien iets harder/zachter/dieper/sneller/langzamer kan, weet je gelijk wat hij lekker vind.
Misschien komt hij klaar, misschien niet, dat maakt niks uit.
Probeer het anders later nog een keer.
Neem de tijd.

Bij kaakkramp eerlijk zeggen. Als je het vaker doet kan je langer doorgaan (en ook dieper) maar daar hoef je nog geen probleem van te maken.
Als je hem na het pijpen wilt zoenen eerst vragen en je mond spoelen.
Als je niet wilt slikken vraag dan of hij je waarschuwt. Ik spuug het altijd weer uit in een tisseu of iets anders dat bij de hand is.

De eerste keer durfde ik never nooit niet te pijpen, en nu doe ik het graag. ik sta wel op een douche voordat we los gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 14:53
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
heulen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 19:56
Qsky
Avatar van Qsky
Qsky is offline
gewoon je modn er om heen zuigen en slikken 1!
__________________
Q's roeleren
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:48
flupkeflup
flupkeflup is offline
Op gevoel, komt vanzelf wel goed. Oefening baart kunst Of je blijkt een natuurtalent te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 00:24
LM
LM is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 22-07-2005 @ 08:42 :
Zuigen kreng
Daar hebben we wat aan
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 00:27
LM
LM is offline
Geen tanden!! Het word erg gevoelig, elke aanraking met tanden is pijnlijk
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 05:25
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Deep throat! Deep throat! Deep troath! Deep troath!
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 12:56
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Maaruhh.. wat is nu dan t voornaamste?
Likken, zuigen, of op en neer gaan?
Moet het afgewisseld worden of tegelijk? (A)

Op de ene site word je verteld dat zuigen niet zo geweldig lekker moet zijn,en hier weer wel
Duidelijkheid svp
__________________
Hard to say what caught my attention..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 13:02
Verwijderd
afwisseling is the answer..

likken, zuigen, op en neer gaan.. het is allemaal lekker, maar je moet het niet 10minuten aan een stuk door doen.. meer gewoon wat op en neer gaan, dan even pesten en bijvoorbeeld gewoon gaan likken van zn eikel, als je hem gek hebt gemaakt kan je er op gaan zuigen, en dan weer wat anders doen.

je kan wel de hele tijd blijven op en neer gaan, maar dat wordt toch saai/routinewerk dan na een tijdje, en dat is niet de bedoeling. Tis leuker als je als jongen niet weet wat je vriendin straks gaat doen met haar mond/handen, in plaats van dat je toch al wel weet dat ze zus en zo gaat doen en niet anders.

zuigen is lekker, maar niet te hard..
likken vind ik over het algemeen ook super als dat gebeurt, vooral dan gewoon alleen met haar tong, dus niet met mn eikel in dr mond, maar gewoon 'los'. de stimulatie is niet superveel, maar juist dat beetje maakt het heel lekker.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 13:06
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Bedankt
Ik ga namelijk zo naar hem toe.. *pompiedom* en het was al een paar dagen mijn bedoeling maar nu ben ik tenminste redelijk voorbereid.. hoop ik
*ik ben niet onzeker, ik ben niet onzeker*
__________________
Hard to say what caught my attention..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 14:37
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Roodkopje schreef op 20-08-2005 @ 14:06 :
Bedankt
Ik ga namelijk zo naar hem toe.. *pompiedom* en het was al een paar dagen mijn bedoeling maar nu ben ik tenminste redelijk voorbereid.. hoop ik
*ik ben niet onzeker, ik ben niet onzeker*
Uhm als je nu al tegen je zelf zegt dat je hem gaat pijpen ben je straks bij hem zo geoforceerd bezig. Laat het vanzelf gaan. Ontspan en als jullie samen een beetje bezig zijn kan je zijn piemel vanzelf wel een keer inje mond nemen. Maar ga daar dus niet heen met he idee van dat je hem gaat pijpen maar gewoon gezellig samen zijn.

(wow is volgens mij mijn eerste serieuse reactie in dit topic)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 14:50
Verwijderd
Je eerste serieuze reactie, en ben het meteen met je eens
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 22:49
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Iets wat mn ex altijd leuk vond:
Ik zorgde dat ik redelijk vochtige lippen had en gebruikte zijn eikel dan als een soort lippenstift. Gaf hem een hele prettige stimulatie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:39
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Mousse schreef op 21-08-2005 @ 23:49 :
Iets wat mn ex altijd leuk vond:
Ik zorgde dat ik redelijk vochtige lippen had en gebruikte zijn eikel dan als een soort lippenstift. Gaf hem een hele prettige stimulatie.
Ah witte lippestift lekker orgineel. Heb nog nooit een meisje et witte lippestift gezien.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
De Kantine persoonlijke vragen ;)
Fantôme
27 07-10-2005 23:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vragen bedenken bij thema 'moeders'
Dolores
5 19-04-2004 13:32
Verhalen & Gedichten Vragen
WolterB
1 19-01-2004 22:38
Software & Hardware javascript vraagje
ldv
7 29-04-2002 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.