Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2009, 20:19
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het ijs ligt er nu al weer een tijdje. Overal is wel wat te zien of te horen over de kou, de gladheid en het vele schaatsen. Kan jij schaatsen? Heb je dit jaar al geschaatst? Kan je het ook redelijk of kan je helemaal niet schaatsen je? Wat voor schaatsen heb? Misschien vind je er wel niks aan.

Ben je al in het ziekenhuis geweest de afgelopen dagen of ben je nog niet onderuit gegaan door de gladheid? Merk je veel van de gladheid of rij je niet anders?

Deel je winterse verhaaltjes met ons!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2009, 20:20
Verwijderd
en je winterse foto's!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 20:24
Verwijderd
Ik heb deze winter maar liefst één sneeuwbal gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 20:24
Verwijderd
Ik heb al een keer geschaatst, hier vriest het al sinds 2e kerstdag, er ligt al bijna een week sneeuw. Ik ben nog niet onderuitgegaan. mijn fiets was wel vastgevroren gisteren. Sneeuwballen heb ik niet echt kunnen maken, omdat het geen plaksneeuw is. Wel met sneeuw gegooid natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb deze winter maar liefst één sneeuwbal gemaakt.
Die heb ik daarna netjes neergelegd op een auto.

[edit] En 'neerleggen' is hier geen metafoor voor 'heel hard gooien', gluiperds.

Laatst gewijzigd op 10-01-2009 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 20:35
Verwijderd
Ik kan niet schaatsen, en buiten zijn met dit weer vind ik een kwelling. Waar ik woon heeft het niet gesneeuwd en met de gladheid valt het reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 20:52
Verwijderd
Ik weet niet of ik kan schaatsen. De laatste keer dat ik dat geprobeerd heb was toen ik 12 was en toen bakte ik er niet veel van. Misschien dat ik er nu wel feeling voor heb. Maar ik heb geen schaatsen.

Ik heb ook één sneeuwbal gemaakt, toen het vorige maand ergens sneeuwde. Die heb ik tegen een muur kapot gegooid. Verder heeft het niet echt gesneeuwd hier, jammer genoeg.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 21:11
Verwijderd
Ik heb al een stuk of 6 keer geschaatst.
Ik kan best goed schaatsen, maar niet supergoed en rondjes draaien xD

Oftewel: Ik kan op mijn schaatsen blijven staan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 22:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb mijn ultradikke-a-la-michelin-mannetje-jas uit de kast getrokken. So i do not have it cold anymore yesh. Alleen mn tenen dan. Maarja. Verder nog niet geschaatst of anderzijds winterse perikelen. En ik ben ook nog niet op mijn bek gegaan. Want mijn ubermountainbike is gemaakt voor ultraonbegaanbare rotskliffen. Dus een minuscuul laagje ijs kan ie wel handlen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet hou niet van schaatsen, en buiten zijn met dit weer vind ik een kwelling. Waar ik woon heeft het niet gesneeuwd en met de gladheid valt het reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 00:14
Verwijderd
Ik raak aan de kou gewend, merk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 10:15
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb er niet zo veel aan gedaan. Heb geen schaatsen en vind de dichtsbijzijnste schaatsbaan ook nog te ver eigenlijk. Ben wel foto's wezen maken en misschien doe ik dat dadelijk ook nog wel eventjes
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 10:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Bij ons is al het halfgesmolten sneeuw weer vastgevroren op de stoepen, dus dat is glibberglij naar de bushalte elke morgen Gisteravond nog geschaatst, maar de baan afgetrapt omdat ik geen kaartje had. En het was gewoon natuurijs
Maar verder is het wel mooi, al dat wit Jammer alleen dat de school weer begonnen is. Kun je veel minder schaatsen. En het zal leuk zijn als er een elektrische ontdooier in het waterbakje van mijn konijn zou zitten, dan hoef ik niet elk halfuur naar buiten om het ijs te breken en eruit te vissen En een fles werkt niet, want het metalen drinkpijpje is binnen 5 minuten bevroren
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 10:54
Verwijderd
zet m binnen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 10:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
zet m binnen.
Geen ruimte, en ik mijn hele houten hok ook echt binnen zetten En en en dat beest stikt van de hitte met zijn dikke wintervacht.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 10:58
Verwijderd
Ik blijf zo veel mogelijk binnen. Maar dat doe ik ook in de zomer.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 11:01
Verwijderd
Het weer vind ik heerlijk (ik woon in Limburg momenteel, hier hier is het echt heel koud geweest 's nachts) en ik kom graag buiten. Wel is het jammer dat fietsen zo gevaarlijk is. Schtaatsen, skiën en snowboarden kan en wil ik niet dus daar doe ik niet aan mee.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 11:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Bij ons is al het halfgesmolten sneeuw weer vastgevroren op de stoepen, dus dat is glibberglij naar de bushalte elke morgen Gisteravond nog geschaatst, maar de baan afgetrapt omdat ik geen kaartje had. En het was gewoon natuurijs
Maar verder is het wel mooi, al dat wit Jammer alleen dat de school weer begonnen is. Kun je veel minder schaatsen. En het zal leuk zijn als er een elektrische ontdooier in het waterbakje van mijn konijn zou zitten, dan hoef ik niet elk halfuur naar buiten om het ijs te breken en eruit te vissen En een fles werkt niet, want het metalen drinkpijpje is binnen 5 minuten bevroren
Dextrose in z'n water stoppen zorgt dat het minder snel bevriest.

Ik kan niet schaatsen en ik ben ook niet zo'n wintersport type. Ik ben wel fan van de warme chocolademelk met slagroom en het lekker binnen zitten. Ik krijg hoofdpijn van het continue "Oeh koud buiten! Ah, lekker warm binnen. Oeh, koud buiten! Ah lekker warm binnen. Oeh..!" etc. Ik heb koude voeten want ik heb geen echte winterschoenen, alleen laarzen die ik aandoe als ik een rok aantrek. Als ik dat doe moet ik ook meteen twee leggings over elkaar aandoen tegen de kou.
Hoe komen mensen er trouwens op dat het met een broek minder koud zou zijn dan met een rok? Spijkerbroeken zijn ook niet echt een goede bron van insulatie.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2009, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet schaatsen, en buiten zijn met dit weer vind ik een kwelling. Waar ik woon heeft het niet gesneeuwd en met de gladheid valt het reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 11:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dextrose in z'n water stoppen zorgt dat het minder snel bevriest.

Ik kan niet schaatsen en ik ben ook niet zo'n wintersport type. Ik ben wel fan van de warme chocolademelk met slagroom en het lekker binnen zitten. Ik krijg hoofdpijn van het continue "Oeh koud buiten! Ah, lekker warm binnen. Oeh, koud buiten! Ah lekker warm binnen. Oeh..!" etc. Ik heb koude voeten want ik heb geen echte winterschoenen, alleen laarzen die ik aandoe als ik een rok aantrek. Als ik dat doe moet ik ook meteen twee leggings over elkaar aandoen tegen de kou.
Hoe komen mensen er trouwens op dat het met een broek minder koud zou zijn dan met een rok? Spijkerbroeken zijn ook niet echt een goede bron van insulatie.
Legging of pyjamabroek + bedsokken + undercovers + stukabroek = heul lekker warm
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 13:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik kan wel schaatsen en ik wil wel schaatsen maar ik heb geen schaatsen of geld en eigenlijk ook weinig tijd/gelegenheid om te gaan schaatsen dus het zit er even niet in. Verder vind ik kou wel best, ik kleed me lekker warm aan en dan loopt de boel wel los. Chocolademelk en thee zijn ook dikke prima, ik heb vaak een body, een panty, kniekousen en enkelwarmers aan onder mijn kleren. En een rok kan inderdaad best. Maar mijn DC's zijn warmer dan mijn laarsjes, dus dat kan nog wel uitmaken want ik doe natuurlijk geen DC's onder een rok.
__________________
I like my new bunny suit

Laatst gewijzigd op 11-01-2009 om 14:13.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 18:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb met mijn vader op natuurijs geschaatst! Altijd op kunstschaatsen geschaatst, maar noren gaan me nog best goed af. Ik heb een foto voor jullie geupload:



het probleem is dat ik heel hard kan, maar ik kan niet remmen. Au!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 21:40
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 22:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik kan niet schaatsen, maar ik heb wel de slee getrokken met nichtjes erop!111
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 22:12
Verwijderd
Ik heb geen schaatsen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2009, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Bij ons is al het halfgesmolten sneeuw weer vastgevroren op de stoepen, dus dat is glibberglij naar de bushalte elke morgen Gisteravond nog geschaatst, maar de baan afgetrapt omdat ik geen kaartje had. En het was gewoon natuurijs
Maar verder is het wel mooi, al dat wit Jammer alleen dat de school weer begonnen is. Kun je veel minder schaatsen. En het zal leuk zijn als er een elektrische ontdooier in het waterbakje van mijn konijn zou zitten, dan hoef ik niet elk halfuur naar buiten om het ijs te breken en eruit te vissen En een fles werkt niet, want het metalen drinkpijpje is binnen 5 minuten bevroren
Antivries

Ik kan niet schaatsen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 10:59
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik haat winter. Het is koud en nat en glad

Ik kan niet wachten tot het weer zomer is. Lekker warm en de meisjes in korte rokjes en strakke topjes is een bijkomend voordeel
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 11:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik kan schaatsen, maar doe het niet ivm diverse blessures uit het verleden.
Ik ben dus ook niet op het ijs geweest, behalve als je ijs op het wegdek mee telt, want dat heb ik genoeg gezien en gevoeld. Verder heb ik vooral tijdsverlies gehad als gevolg van dit weer, want 10 minuten extra reistijd ivm gladheid en 10 minuten eerder vertrekken ivm krabben en voorruit schoon krijgen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 14:27
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 15:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb met mijn vader op natuurijs geschaatst! Altijd op kunstschaatsen geschaatst, maar noren gaan me nog best goed af. Ik heb een foto voor jullie geupload:

[afbeelding]


het probleem is dat ik heel hard kan, maar ik kan niet remmen. Au!
Dat ziet er toch niet echt heel warm uit met alleen een paar kousen aan
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 15:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
We hebben naast ons ijs een brede en lange sloot, eigenlijk helemaal om het huis waar we kunnen schaatsen op natuurijs. Ik heb dan ook wel aardig wat uurtjes geschaatst op het ijs. Echt goed ben ik er niet in, maar ik kom in ieder geval vooruit. Ik hou heb bij kunstschaatsen, daar kan ik prima op schaatsen. Al zou ik best wel eens hockeyschaatsen willen proberen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 20:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat ziet er toch niet echt heel warm uit met alleen een paar kousen aan
Warm genoeg als je in beweging blijft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tijd voor nieuwe foto's
Verwijderd
500 09-01-2011 22:39
Lifestyle Uggs :::...Neppe of Echte:::...
sofie23
103 23-03-2010 19:02
Verhalen & Gedichten [Column o.i.d] De kringloop van het leven.
Soapsie
0 09-06-2005 13:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.