Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 15:58
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ik heb nu al bijna 3 maanden met mn vriendin, en in het begin zouden we volgens anderen heel erg klef geweest moeten zijn. Maar ik vond alles heel leuk en zij ook, alles was lekker enzo. Maar nu tongen we de laatste 2/3 weken eigenlijk niet, alleen wanneer echt de lichten uit zijn en dan weet je het wel
We zoenen ook niet meer echt, gewoon in het bushokje ofzo, het zijn meer van die vreemde dingen, zoals, het scheten met je mond, reanimatie etc. etc. Dat vind ik allemaal wel leuk, zo nu en dan maar niet de hele tijd, en het lijkt wel alsof zij het wel heel erg leuk vind.
Stel ik me nu aan, of....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:27
Verwijderd
ik en mijn vriend zijn ondertussen dertien maandjes samen, en eigenlijk kussen wij ook maar amper...
als er gekust wordt is het tijdens de seks en als er gekust wordt als we niet bezig zijn is het zo eens rap een kusje, maar echt intensief staan tongzoenen is er niet meer bij! is er eigenlijk nooit echt bijgeweest alleen in het begin, zo die eerste weken konden we uren zitten kussen.
'k weet ook niet hoe het komt, soms heb ik zo echt iets van... ik wil zoeneeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuu , maar dan heeft ie zo iets van... doe zo klef nie ... vinnik soms wel spijtig... kussen is fijn. mensen zouden meer moeten kussen, de wereld zou een mooiere plaats zijn...
( 'k zal hem deze link eens doorsturen )

*blue*
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:01
DarkCat
DarkCat is offline
Zoenen is goooeedd.. k heb voor t eerst sinds lange tijd weer met mn ex gezoend (waar ik al een paar keer wat mee had, in totaal een jaar), en we waren meteen uren bezig.. zonder zoenen is het voor mij afgelopen.. kvinnut geweldig
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:40
Verwijderd
ach, wij kussen wel.. want mn vriend is een kuspersoon. Maar ik ben zoiezo eigenlijk meer een knuffelpersoon, doet me veel meer en vinnik veel intiemer. De zoenaanraking kan me soms irriteren, ligt niet aan hem ofzow, maar kweetniet. De irritatie van wanneer iemand je kietelt, alleen dan zonder dat het kietelt.. ??? juist ja.. Maar goed, hij geeft gwoon heel veel kusjes en soms gwoon een tongzoen, bij het hoi en doei zeggen enzow..

Ja, voor mij is dat gewoon een van de minst intieme dingen die je doet, dus gaat het denk ik vanzelf veel meer over op de intiemere dingen, dunno..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 21:00
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
bij ons is d anog redelijk veel ze, maar 2 maand maar kennen elkaar al veel langer en al, maar ik tongzoen zowiezo ni echt graag dus, wij liggen gewoon veel te knuffelen en kleine kusjes en al en ook veel praten , over toekomst, leven en dergelijke en das verbetering met d evorige keer, toen spraken we ni zoveel over die dingen en wast eerder frutselen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 11:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
humz wij zoenen nog wel hoor
kan niet zonder zn lekkere zoentjes
maar ja tis niet echt altijd tongen daar geven we allebei vrij weinig om om elke keer als een wasmachine aan de slag te gaan tijdens t zoenen..vinde we niet lekker...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 13:12
Verwijderd
Wij zoenen na 9 maanden nog steeds superveel, ook met tong. Altijd als we elkaar zien.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:57
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik heb nu 8,5 maand met mijn vriendin, en we zoenen nog veel, misschien wel meer dan in 't begin. Ik krijg er nooit genoeg van, zij ook niet.

Kun je het er niet met je vriendin over hebben??
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:35
Verwijderd
Met m'n ex (euh, ook 3 maand) zoenden we wel steeds... Ik vind het leuk en hij ook dus Ik ben juist niet van de korte kusjes Hoewel gewoon knuffelen wel heel leuk kan zijn
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 20:05
malien
malien is offline
jah, ik ken het.


mijn ex en ik zoenden ook minder, bijna niet.
en dat vonnik wel heel erg jammer
ikweeenie wat je eraan kan doen...
gewoon haar echt zoenen ofzo.
of zeg eht gewoon tegen haar... ja klinkt misschien beetje gek ofzo... IK WIL ZOENEN.... maar je berijkt er wel wat mee...
en je moet toch overal over kunnen praten

succes
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 22:18
prinsesje
prinsesje is offline
Ik kan wel begrijpen dat het voorkomt dat als je een lange tijd verkering hebt het zoenen voor een persoon minder spannend is dan in het begin. Als je net verkering hebt en je bent elkaar nog helemaal aan het verkennen (of niet) dan is zoenen al zoooo geweldig, dat is dan heel intiem en je kunt er uuuuren mee bezig zijn maar op het moment dat je verder gaat wordt zoenen gewoner, hoeft niet kan wel, en hoort het meer bij het 'totaal' van alle dingetjes die je samen doet. Maar zeg het tegen hem, niet als een aanval, maar gewoon dat je het zo heerlijk vindt om met HEM te zoenen, dat stimuleert hem vast omdat je duidelijk maakt dat zoenen (vooral met hem natuurlijk) zo fijn is!
Ik moet zeggen dat na bijna 18 maanden het zoenen een minder dominante plaats in heeft genomen dan in het begin maar we zoenen nog steeds veel, zeker als we in een omgeving zijn waar 'meer' niet kan
lekker klef
__________________
Remember the Tinman, who found he had what he thougt he lacked... remember the Tinman, go find your heart and take it back...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:43
QT
Avatar van QT
QT is offline
uhm je gaf een advies aan HEM en HIJ heeft een vriendin maar verder heb je gelijk


als jullie een goede relatie hebben/opbouwen moet je over dit soort zaken kunnen praten vraag haar gewoon eens waarom ze t niet meer wil/doet of zeg netzoals prinsesje al zei gewoon dat jij het iig heel fijn vindt
__________________
M.D.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 01:37
tortelduif
tortelduif is offline
Citaat:
Oen schreef:
Ik heb nu al bijna 3 maanden met mn vriendin, en in het begin zouden we volgens anderen heel erg klef geweest moeten zijn. Maar ik vond alles heel leuk en zij ook, alles was lekker enzo. Maar nu tongen we de laatste 2/3 weken eigenlijk niet, alleen wanneer echt de lichten uit zijn en dan weet je het wel
We zoenen ook niet meer echt, gewoon in het bushokje ofzo, het zijn meer van die vreemde dingen, zoals, het scheten met je mond, reanimatie etc. etc. Dat vind ik allemaal wel leuk, zo nu en dan maar niet de hele tijd, en het lijkt wel alsof zij het wel heel erg leuk vind.
Stel ik me nu aan, of....
JA WAT ZAL IK EENS ZEGGEN ........
T WAS LEUK ZOLANG HET DUURDE VRIEND MAARRE ....
HET LEVEN IS GEWOON ZWAAR !!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 05:30
~*Zuchtje*~
~*Zuchtje*~ is offline
Ja, nou ja vroeger zoende we ook meer dan nu. en we kijken al tegen de 9de maand aan.

in het begin doe je het ook vaker omdat je elkaar net pas kent.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 08:44
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
ik zoen altijd... niet met tong... met afwisseling....

maar als het je dwars zit zul je bij je vriendin moeten zijn denk ik....
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:03
Verwijderd
is dit niet meer iets voor het L&R forum?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:23
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ik zoen altijd... niet met tong... met afwisseling....

maar als het je dwars zit zul je bij je vriendin moeten zijn denk ik....
psies!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje
duivelaartje
28 30-07-2004 17:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje.
Ieke
0 04-06-2004 23:07
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.